Parc Gardaland a Itàlia

De vacances amb els nens !!
Avatar de l’usuari
ner
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 575
Membre des de: dt. abr. 17, 2012 4:15 pm
Ubicació: Girona

Parc Gardaland a Itàlia

EntradaAutor: ner » dt. ago. 10, 2021 10:03 am

Hola,

Algú ha estat al parc d'atraccions Gardaland d'Itlàlia. Amb un dia n'hi ha prou? Alguna recomanació d'allotjament? Per quina edat el recomanarieu?
He llegit que és el més gran d'Itàlita que té una zona de Peppa Pig i un parc aquàtic de Lego. Aquest any anem de vacances a Itlàlia i com que ens quedarà relativament a prop estem pensant d'arribar-nos-hi un dia però no conec ningú que hi hagi estat i si serà suficient un dia per visitar-lo.

Gràcies
Imatge
Avatar de l’usuari
glorieta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1497
Membre des de: dc. abr. 01, 2009 10:03 am

Re: Parc Gardaland a Itàlia

EntradaAutor: glorieta » dc. ago. 11, 2021 9:14 pm

Hola Ner,

Nosaltres i vam anar fa dos estius. És un parc correcte, vull dir que no li vaig trobar res molt destacable. La part de la Pepa pig està bé per als més petits però hi ha 5-6 atraccions i els ninos surten a cantar, i la resta hi ha una mica de tot, atraccions mes o menys fortes.

Quan hi vam anar els nens tenien 3,5 - 6,5 i 9,5 i els dos petits es van quedar amb mi a la pepa mentres el gran anava amb el pare a les atraccions fortes així que no et puc dir que tal i llavors els dos grans amb el pare a pujar a coses i jo amb la petita vam anar a veure un espectacle que em va agradar molt.

Hi vam estar un dia i crec que es suficient, ho vam fer mes o menys tot el que voliem. I ens allotgavem a Saló, un poble a uns 45min en cotxe i vam anar i tornar el mateix dia.

A veure que tal!
Glòria
Imatge
El post d'en POL: viewtopic.php?f=50&t=13495" onclick="window.open(this.href);return false;
Imatge
El post d'en Jan: viewtopic.php?f=115&t=32447" onclick="window.open(this.href);return false;
Imatge
Avatar de l’usuari
ner
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 575
Membre des de: dt. abr. 17, 2012 4:15 pm
Ubicació: Girona

Re: Parc Gardaland a Itàlia

EntradaAutor: ner » dt. ago. 24, 2021 2:08 pm

Moltes gràcies Glòria per la teva resposta. Les meves nenes tenen just l'edat que tenien els teus petits: 3,5 i 6,5 (quasi 7 anys) així que crec que els hi pot agradar, tampoc busquem atraccions fortes sinó fer una activitat especialment per a elles. Vàreu reservar les entrades prèviament? A l'Aquari entenc que no hi vàreu anar oi? Hem previst anar-hi un dia la setmana que ve i potser un segon a l'Aquari. Gràcies i bon estiu.


glorieta ha escrit:Hola Ner,

Nosaltres i vam anar fa dos estius. És un parc correcte, vull dir que no li vaig trobar res molt destacable. La part de la Pepa pig està bé per als més petits però hi ha 5-6 atraccions i els ninos surten a cantar, i la resta hi ha una mica de tot, atraccions mes o menys fortes.

Quan hi vam anar els nens tenien 3,5 - 6,5 i 9,5 i els dos petits es van quedar amb mi a la pepa mentres el gran anava amb el pare a les atraccions fortes així que no et puc dir que tal i llavors els dos grans amb el pare a pujar a coses i jo amb la petita vam anar a veure un espectacle que em va agradar molt.

Hi vam estar un dia i crec que es suficient, ho vam fer mes o menys tot el que voliem. I ens allotgavem a Saló, un poble a uns 45min en cotxe i vam anar i tornar el mateix dia.

A veure que tal!
Glòria
Imatge
Avatar de l’usuari
glorieta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1497
Membre des de: dc. abr. 01, 2009 10:03 am

Re: Parc Gardaland a Itàlia

EntradaAutor: glorieta » dc. ago. 25, 2021 10:15 am

Doncs vam anar-hi amb tot agafat des d'aquí, ja teniem les entrades i no vam passar per les taquilles. Ara amb tema Covid no sé si hi ha alguna cosa que s'hagi de tenir en compte.

No, a l'aquari no hi vam anar, així que no et puc ajudar.

Que vagi bé!
Imatge
El post d'en POL: viewtopic.php?f=50&t=13495" onclick="window.open(this.href);return false;
Imatge
El post d'en Jan: viewtopic.php?f=115&t=32447" onclick="window.open(this.href);return false;
Imatge
cositina
:: dinosaure
Entrades: 5603
Membre des de: dc. set. 26, 2012 3:58 pm

Re: Parc Gardaland a Itàlia

EntradaAutor: cositina » dl. set. 20, 2021 12:22 pm

hola! jo hi vaig anar l'estiu de 2019, els meus fills tenien 5 i 2 i mig, i sho van passar molt bé, el petit encara se'n recorda de tot el tema Peppa! Nosaltres vam estar una setmana en un camping del sud del llac, i després dos o tres dies en un hotel al nord del llac. La zona es super maca! Amb 1 dia de parc seria suficient penso...
Darrere de cada mare hi ha una història que mereix ser explicada: www.maternidades.es

Torna a “Viatges”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::