Colònies d'estiu de teatre amb Joan Pera

Tota l'actualitat a Socpetit i tots els vostres comentaris.
Avatar de l’usuari
Toni
:: dinosaure
Entrades: 6079
Membre des de: dc. abr. 23, 2003 12:23 pm
Ubicació: Bcn
Contacta:

Colònies d'estiu de teatre amb Joan Pera

EntradaAutor: Toni » dj. abr. 29, 2021 9:06 am

Molt més que unes colònies on practicarem i millorarem les tècniques del teatre. Unes colònies on també explorem i descobrim que és la cultura del teatre i quins són els valors intrínsecs, perseverança, coneixement del nostre cos i les nostres emocions, expressió corporal i capacitat comunicativa, etc.

En aquestes colònies el teu fill/a millorarà les seves capacitats d'interpretació, els dots per parlar en públic i les tècniques per transmetre emocions i missatges efectivament als altres.

A la Casa de Colònies Mas Banyeres, per edats de 10 a 17 anys, del 27 de juny al 3 de juliol de 2021.

Inclou 15 hores de MasterClass de teatre, tècniques d'interpretació: expressió verbal i no verbal, píndoles formatives de: entonació, escenificació, llenguatge corporal i postura corporal, tècniques d'estudi i memorització d'un text, no ser un personatge sinó convertir-se en ell/ella, distància emocional, doblatge.

Activitats d'aventura: Pista americana fixe, tir amb arc mòbil, circuit d'aventura sobre els arbres
piscina diària a la casa, excursió al Gorg de l'Avancó o (segons edat), jocs de natura i torneig esportiu, roomScape acroesport i activitats de circ.

Nits temàtiques: cada dia una nit temàtica diferent, i la darrera nit... Sopar de Gala! Recordeu portar a la vostra motxilla roba especial pel sopar de gala, tots/es ben guapos i elegants!

Més informació i reserves a www.eixestels.com »
https://www.eixestels.com/ca/teatre-amb ... d'estiu/29

Imatge
CRISBUSBCN
:: puça
:: puça
Entrades: 16
Membre des de: dv. ago. 15, 2014 12:59 am

Re: Colònies d'estiu de teatre amb Joan Pera

EntradaAutor: CRISBUSBCN » dj. jul. 01, 2021 1:20 pm

La meva filla l'estiu passat va anar amb vosaltres de colònies, a Mas Banyeres, ho fa passar genial! A part, i per mi molt important, cada vespre el coordinador ens passava un vídeo curtet explicant com anava i el que havíen fet i a la vostra web amb el codi d'accés personal podiem veure cada día imatges dels nostres fills gaudint. La meva filla feliç i jo també de veure-la disfrutar.
Aquest estiu la meva economia no m'ha permès poder-la inscriure amb Eix Estels i vaig buscar colonies becades per l'ajuntament de Barcelona, finalment la vaig inscriure a les colònies de l'esplai Sant Josep de Calasanz de Barcelona, va marxar fa un parell de díes, però aquesta gent no ens dona senyals de vida, ni tant sols agafen el mòbil o responen missatges.... ens van dir "hem arribat bé" i ja està. La meva filla té 9 anys i considero que els pares hauríem de rebre infos i alguna foto per veure com va. Afagir que curiosament del grup d'aquesta edat que va tot l'any a l'esplai només hi ha anat 1 nen, suposo que els pares no volen estar tants díes sense notícies, ja s'ho deuríen saber de l'any anterior i no els han apuntat, lògic.
Tinc claríssim que per molt contenta que torni la nena dels 14 díes de colònies l'any vinent no hi tornarà, espero poder-la apuntar de nou amb Eix Estels que fan les coses com cal.

Torna a “Actualitat a Socpetit”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::