El dentista infantil més divertit del mon

Tota l'actualitat a Socpetit i tots els vostres comentaris.
Avatar de l’usuari
Toni
:: dinosaure
Entrades: 6552
Membre des de: dc. abr. 23, 2003 12:23 pm
Ubicació: Bcn
Contacta:

El dentista infantil més divertit del mon

EntradaAutor: Toni » dj. set. 30, 2021 9:14 am

Avui volem que coneguis Ziving Sabadell, amb una super-sala d’espera!

El principal problema per fer tractaments d’ortodòncia infantil amb èxit és aconseguir les complicitats dels nens i les nenes.
Després d’anys de feina, al dentista infantil a Sabadell Ziving, han aconseguit construir un ambient de joc i fantasia on els petits es troben relaxats i es diverteixen a l’hora d’anar al dentista.
A través del joc i l’educació en l’autoresponsabilitat aconsegueixen que els teus fills col·laborin, es netegin les dentes, es posin els aparells, els retenidors, etc.

Han aprofitat l’experiència de trenta anys per a crear un centre on nens i nenes es troben en un espai lúdic, lluny de la imatge típica d’una clínica dental.

A les fotos podeu veure la super-sala d’espera: amb cadires i taules amb tot el necessari per pintar, un tocador per jugar a prínceps i princeses, un coet espacial, una cuina, disfresses, contes… També trobareu la mascota de Ziving, que us ajudarà a comunicar-vos amb els vostres petits i aconseguir aquesta col·laboració necessària per poder fer els tractaments de forma fàcil i satisfactòria.

A Ziving Sabadell fan servir els tractaments i les tècniques més avançades, però també treballen la prevenció, el tracte, la proximitat i l’entorn per fer que anar a visitar el dentista sigui una experiència divertida.

Tots els tractaments som com un trípode que necessiten que el centre, la família i els petits vagin en la mateixa direcció. És aquest el punt diferencial, saben com apropar-se i parlar amb els teus fills per aconseguir un somriure bonic i perfecte.

Han aconseguit un 9,56 de 824 valoracions.

Els trobaràs al Carrer Coromines, 35 (a la Plaça del Mercat, entre la Plaça Major i la parada dels Ferrocarrils de la Generalitat)
Quan es recomana anar per primera vegada al dentista?

Els especialistes recomanen una primera visita, com a mínim, a partir del 6-7 anys.
És a partir d’aquesta edat quan surten les dents definitives i quan els especialistes de Ziving són a temps de detectar problemes incipients que es poden tractar ràpidament, tant a la dentadura com al paladar.

Igualment us recorden que les dents de llet també s’han de cuidar molt i que com a especialistes en salut bucodental a Sabadell, us atendran sense compromís qualsevol consulta que tingueu.

Com saben que l’organització familiar és molt difícil, teniu al possibilitat de sol·licitar un diagnòstic gratuït en línia enviant les vostres dades, dubte i una fotografia des de https://ziving.com/diagnostico-online »

També us poden atendre per Whatsapp 658 93 81 79 »
https://wa.me/34658938179

Imatge

Torna a “Actualitat a Socpetit”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 11 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::