El “Posa’t la Gorra!” de Barcelona se celebrarà el diumenge 1 de desembre al Poble Espanyol
El “Posa’t la Gorra!” de Barcelona se celebrarà el diumenge 1 de desembre al Poble Espanyol
El “Posa’t la Gorra!” de Barcelona arriba amb més força que mai al Poble Espanyol. Presentada per les reconegudes periodistes Maria Xinxó i Laura Roser, la festa serà el diumenge 1 de desembre, de 10 a 14 hores. La diversió estarà assegurada amb la companyia de teatre Més Tumacat, per als més petits;i la companyia internacional de hip-hop, dansa i cultura urbana, Brodas-Bro.També comptarem amb una de les artistes del moment, l’Scorpio, imoltes sorpreses més! El moment institucional de la festa arribarà amb la lectura del manifest, un espai que posa de relleu l’agraïment i les reivindicacions de les persones que viuen o han viscut de prop la realitat del càncer infantil.
La gorra, a un preu de 8 euros (talles infantil i adult), serà l’entrada a la festa del Poble Espanyol. Es podrà adquirir a través del web i les diferents seus de l’AFANOC, als punts de venda autoritzats o bé el mateix dia de la festa. La nova gorra té un disseny impactant que combina únicament dos colors, el negre i el groc, i la cara d’un tigre, com a element principal, l’animal que simbolitza la força, el poder i el coratge, valors que estan presents en les persones que viuen el procés del càncer infantil com són els infants i adolescents amb càncer i les seves famílies.
Els nens i les nenes que pateixen càncer mostren una força increïble malgrat els desafiaments físics i emocionals.
Encara que puguin semblar físicament febles a causa dels efectes del tractament, la seva resiliència i esperit positiu demostren un poder interior extraordinari.
I, al mateix temps, fan front a la malaltia amb coratge excepcional.
El dissenyador de la nova gorra: Asis Percales
El disseny de la gorra d’aquesta campanya ha anat a càrrec d’Asis Percales, il·lustrador i dibuixant nascut a Granada l’any 1986 i que viu actualment a Barcelona. Al llarg de la seva vida ha compaginat les seves dues passions: el dibuix i la natura, donant origen a un estil propi. A la seva obra s’entremesclen personatges, criatures i elements de diversa naturalesa, els quals apareixen representats entre la lletjor i la bellesa en diferents situacions i actituds.
L’objectiu de la campanya és donar a conèixer la realitat existent entorn els infants i adolescents amb càncer i les seves famílies, recaptar fons amb la finalitat de mantenir l’atenció psicosocial i tots els serveis que l’AFANOC ofereix gratuïtament a les famílies, com també ajudar a millorar les seves condicions als hospitals. Al mateix temps, la campanya també ajudar a mantenir La Casa dels Xuklis, un recurs temporal per a les famílies que s'han de desplaçar als hospitals de referència de Barcelona perquè els seus fills i filles rebin tractament.
https://afanoc.org/seus/
La gorra, a un preu de 8 euros (talles infantil i adult), serà l’entrada a la festa del Poble Espanyol. Es podrà adquirir a través del web i les diferents seus de l’AFANOC, als punts de venda autoritzats o bé el mateix dia de la festa. La nova gorra té un disseny impactant que combina únicament dos colors, el negre i el groc, i la cara d’un tigre, com a element principal, l’animal que simbolitza la força, el poder i el coratge, valors que estan presents en les persones que viuen el procés del càncer infantil com són els infants i adolescents amb càncer i les seves famílies.
Els nens i les nenes que pateixen càncer mostren una força increïble malgrat els desafiaments físics i emocionals.
Encara que puguin semblar físicament febles a causa dels efectes del tractament, la seva resiliència i esperit positiu demostren un poder interior extraordinari.
I, al mateix temps, fan front a la malaltia amb coratge excepcional.
El dissenyador de la nova gorra: Asis Percales
El disseny de la gorra d’aquesta campanya ha anat a càrrec d’Asis Percales, il·lustrador i dibuixant nascut a Granada l’any 1986 i que viu actualment a Barcelona. Al llarg de la seva vida ha compaginat les seves dues passions: el dibuix i la natura, donant origen a un estil propi. A la seva obra s’entremesclen personatges, criatures i elements de diversa naturalesa, els quals apareixen representats entre la lletjor i la bellesa en diferents situacions i actituds.
L’objectiu de la campanya és donar a conèixer la realitat existent entorn els infants i adolescents amb càncer i les seves famílies, recaptar fons amb la finalitat de mantenir l’atenció psicosocial i tots els serveis que l’AFANOC ofereix gratuïtament a les famílies, com també ajudar a millorar les seves condicions als hospitals. Al mateix temps, la campanya també ajudar a mantenir La Casa dels Xuklis, un recurs temporal per a les famílies que s'han de desplaçar als hospitals de referència de Barcelona perquè els seus fills i filles rebin tractament.
https://afanoc.org/seus/
Torna a “Actualitat a Socpetit”
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 4 visitants
Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |