Fissura... horrible

La recuperació del cos després de l'embaràs i altres temes relacionats.
Penny
:: lleona
Entrades: 996
Membre des de: dv. nov. 13, 2009 9:31 am

Fissura... horrible

EntradaAutor: Penny » dt. feb. 19, 2013 11:57 am

Hola noies,

El postpart m'ha deixat un "regalet"... Tinc una fissura anal que em fa la vida impossible. El dolor és insuportable, si algú n'ha patit ja sabrà de què parlo :,(
He provat dieta, pomada, plantaben... i res, s'està cronificant i jo ja no puc viure més així, tot el dia pendent d'això.

La setmana vinent tinc visita amb el proctòleg i crec que, si em proposa operar-me, diré que sí. Sempre i quant l'anestèsia que em posi sigui compatible amb l'alletament, que ja me n'informaré bé a e-lactancia.

Algú s'ha operat de fissura? m'agradaria conèixer experiències, saber que tot pot anar bé... Em fa por operar-me però és que això és horrible!!
Imatge
edae
:: dofí
Entrades: 3848
Membre des de: dt. març 07, 2006 7:24 pm
Ubicació: provincia girona

Re: Fissura... horrible

EntradaAutor: edae » dt. feb. 19, 2013 4:22 pm

Una amiga meva se'n va operar, i un amic de la meva germana també, i tots dos ara bé, però és llarg, molt més llarg del que et benen.
Imatge
Imatge
enxaneta10
:: puça
:: puça
Entrades: 9
Membre des de: dl. set. 03, 2012 1:22 pm

EntradaAutor: enxaneta10 » dt. feb. 19, 2013 7:36 pm

Jo tinc el mateix regal del part... Es horrible! Ja fa gairebé 5 mesos i ara sembla que la començo a tenir controlada amb els banys d'aigua calenta i dieta, però a veure... Vaig fent control amb la proctologa cada mes i sembla que va millorant, però estic d'acord amb tu, es un mal molt invalidant.

(Disculpeu els errors ortografics, amb el mobil només puc fer els accents que em detecta com a error ortografic...)
Ganga
:: conillet
:: conillet
Entrades: 383
Membre des de: dv. nov. 18, 2011 8:47 am

EntradaAutor: Ganga » dc. feb. 20, 2013 10:33 am

Bones!
ja fa 18 mesos va nèixer el meu fill i aquest també va ser un "regal" que em va quedar del part, ja anava a la última visita per mentalitzar-me que m'operaven però em va donar una crema, que no recordo el nom, molt cara i molt bona que l'efete secundari comú era que feia mal de cap (no recordo res més) i em va dir que si després d'aquella no funcionava ja m'operava...i poc a poc...va anar marxant però vaig trigar com 8-9 mesos crec a que es posés a to la cosa...ara en 5 setmanes tindré el segon..espero que o se li ocurreixi tornar-se a obrir.... :-o00m
El rei de la casa 7anys i mig!
El nostre príncep quasi 6!
La patufa quasi 3!
Penny

EntradaAutor: Penny » dc. feb. 20, 2013 11:06 am

Hola noies! gràcies per les respostes.

Edae m'has deixat parada... tothom em diu que, si bé pots trigar un parell de setmanes a estar bé del tot, notes la millora des del primer dia :(

Enxaneta, que bé que amb dieta ho puguis controlar. En el meu cas no és suficient :ufs:

Ganga, jo també em poso aquesta pomada (Rectogesic). Sort en tinc perquè sense ella no podria ni plantejar-me anar al bany. Però no és suficient per curar-me, l'esfínter sempre torna a contraure's.

aix noies... això fa més mal que parir :gat:
Imatge
edae
Entrades: 3848
Membre des de: dt. març 07, 2006 7:24 pm
Ubicació: provincia girona

EntradaAutor: edae » dc. feb. 20, 2013 4:29 pm

Ostres Penny, em sap greu espantar-te! :-()-)
Però suposo que és casualitat que els dos únics casos que conec anéssin malament. El metge els hi havia dit 2-3 setmanes, i van ser ben bé 3 mesos. Però ja et dic, potser no és el més usual.
Imatge
Imatge
mes
:: papallona
Entrades: 149
Membre des de: dt. juny 26, 2012 7:44 pm

EntradaAutor: mes » dl. març 11, 2013 2:47 pm

Jo vaig patir una fisura fa temps, però no per un postpart, encara no sé el motiu, només sé que ho vaig passar molt malament.
No sé si us pot ajudar, però a mi em va anar molt bé aplicar-me gel d'aloe vera... sembla una cutrada, però m'anava millor que la pomada del metge. TAmbé encongeix les morenes...
Sort!
Set 2012: 1IA ++++, un nen.
2015 No ha pogut ser
2016 A pel segon 3IA ++
firelag
:: granota
Entrades: 244
Membre des de: dc. abr. 06, 2011 2:26 pm

EntradaAutor: firelag » ds. març 16, 2013 4:54 pm

Jo m'he operat dos cops per fisura anal. Realment es tracta d'una elongació anal. Dura molt poca estoneta i a mi només em van sedar, no va ser anestesia general. Jo ho recomano moltissim.

El que em van fer va ser fer una mica més gran el forat, per tal de que no es repetís de nou (encara que ho vem haver de repetir). No he tingut més problemes, i mira que vaig patir anys! Tenia que anar quasi liquida al lavabo, per no morir-me del dolor.

Si vols més informació pregunta'm :ok:
Penny

EntradaAutor: Penny » dj. març 21, 2013 8:12 am

Gràcies, noies!

Firelag, de moment he aparcat el tema de l'operació perquè fa uns quants dies que em trobo millor. No estic bé del tot, però... I de fet ja saps com és això: una setmana bé, dues fatal...
Si al final ho reactivo ja t'enviaré un missatge perquè m'expliquis més cosetes! gràcies!!!
Imatge
firelag
Entrades: 244
Membre des de: dc. abr. 06, 2011 2:26 pm

EntradaAutor: firelag » dj. març 21, 2013 12:50 pm

Jeje, Penny! Me'n alegro de que estiguis millor :ok:
Qualsevol cosa, em dius!
latxell
Entrades: 120
Membre des de: dc. feb. 20, 2013 3:23 pm

EntradaAutor: latxell » dv. març 22, 2013 8:54 pm

Penny, primer de tot: perfecte que et vagis trobant millor!!!
La meva intervenció es per exposar-te el cas del meu marit. El van operar fa un any, havia patit durant molts anys de fisures anuals cosa que l'havia derivat en un estretament del recte. Total, despres de l'operacio es un home nou... El post-operatori va ser relativament ràpid! I sempre diu que si arriba a saber el canvi ho fa abans!!!
No se quin proptoleg et porta pero si vols mirar-t'ho et recomano el Dr Leberoni. Treballa a la Quiron

Torna a “Postpart”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::