caiguda del cabell i lactància materna
- Martulinga
- :: puça

- Entrades: 30
- Membre des de: dt. set. 27, 2011 10:32 pm
caiguda del cabell i lactància materna
Hola!!!
Aviat farà 8 mesos que vaig tenir el nen i des del 3 mes desprès de parir que em cauen molt els cabells, però molt és poc; a més el tinc llarg i és esgarrifós trobar per tota la casa cabells meus :(
No sé si algú ha provat alguna cosa i li ha anat bé, ja que estic amb la lactància materna i sé que segons que no m'ho puc prendre, sé que és més que normal i desprès de donar el pit para però és que és horrorós veure com el nen que gateja per terra porta sempre a les manetes cabells meus!!!!!
Vinga si algú sap alguna cosa i li ha funiconat, que m'ho expliqui.
Gràcies.
Aviat farà 8 mesos que vaig tenir el nen i des del 3 mes desprès de parir que em cauen molt els cabells, però molt és poc; a més el tinc llarg i és esgarrifós trobar per tota la casa cabells meus :(
No sé si algú ha provat alguna cosa i li ha anat bé, ja que estic amb la lactància materna i sé que segons que no m'ho puc prendre, sé que és més que normal i desprès de donar el pit para però és que és horrorós veure com el nen que gateja per terra porta sempre a les manetes cabells meus!!!!!
Vinga si algú sap alguna cosa i li ha funiconat, que m'ho expliqui.
Gràcies.
Re: caiguda del cabell i lactància materna
Aixo, es normal, no cau durant l'embaras i despres cau tot.
A mi tb em va passar.
Anims
A mi tb em va passar.
Anims
Martullinga a mi també em va començar a caure als tres o quatre mesos de parir. Però no té res a veure amb la lactància. Crec que és més hormonal que una altra cosa.
No te res a veure amb la lactància. Simplement que durant l'embaràs el cabell ens cau molt menys que normalment. Després cau tot el cabell que no ha caigut durant l'embaràs "de cop". No hi pots fer res, i si vols prendre't alguna osa només estaràs llençant els diners...
- Martulinga
- :: puça

- Entrades: 30
- Membre des de: dt. set. 27, 2011 10:32 pm
Eis merci per totes les respostes ràpides! Ja sé que no té res a veure amb la lactancia, només ho deia perque el que hem pogues pendre fos compatible amb donar el pit, res més.
De totes maneres a veure si algu ha provat algu d'herbolisteria o amb plan natural i li ha anat be.
Gracies altre cop!
De totes maneres a veure si algu ha provat algu d'herbolisteria o amb plan natural i li ha anat be.
Gracies altre cop!
Aprofito per dir- te que simmai tens dubtes sobre si un producte és compatible homcnsultis a http://www.e-lactancia.org/inicio.asp
I no perdis el temps i els diners. Aquí som moltes amb un "doble flequillo". Jo amb la primera filla vaig mirar fins i tot d compar-me la roomba especial mascotes (no va de conya :P).
I no perdis el temps i els diners. Aquí som moltes amb un "doble flequillo". Jo amb la primera filla vaig mirar fins i tot d compar-me la roomba especial mascotes (no va de conya :P).
Jo anava a preguntar el mateix, fins ara no m'havia caigut però des de fa un parell de setmanes... Res doncs, paciència!
- alfonsoicecilia
- :: granota

- Entrades: 223
- Membre des de: dc. maig 25, 2011 6:47 pm
Tal i com cau, deixa de caure. Estigueu tranquil·les que és momentani i no cal fer res!
Aquí una que, espantada, va anar al dermatòleg corrents!!! jejeje
Aquí una que, espantada, va anar al dermatòleg corrents!!! jejeje

Els meus blogs:
http://www.cecilialopezmartinez.com
http://www.ceciemperatriz.blogspot.com - pastissets, cupcakes i altres postres en miniatura
Sí, sí, cau moltíssim i més, però un dia deixa de caure i comença a crèixer novament. Després tornaràs a tenir tot de cabells curtets pel front. Paciència!
Hola! Crec que hi ha algun altrepost que parla del tema. L'únic que va bé és passar l'aspiradora méssovint
No cal comprar-se cap mascarilla ni res, se soluciona sol uan les ormones es tranquilitzen.
A l'altre post parlaven dels 8-9 mesos després del part....
No cal comprar-se cap mascarilla ni res, se soluciona sol uan les ormones es tranquilitzen.
A l'altre post parlaven dels 8-9 mesos després del part....
- jimaguari
- :: granota

- Entrades: 225
- Membre des de: dc. des. 29, 2010 7:43 am
- Ubicació: Lleida - Tarragona
Tranquil·la a mi també em va passar. Són les hormones, durant l'embaràs no cauen gaire i després van tots de cop. És un pèl desesparant , però arriba un dia que paren de caure i tot torna a la normalitat. 
Hola boniques!
Recupero aquest post perquè m'agradaria que aportessiu la vostra experiència respecte a la caiguda del cabell. Quan se us va aturar la caiguda? A mi em va començar cap als 2 mesos de parir, i ara, que en fa 5, la cosa s'ha agreujat. Estic bastant preocupada.
En quin moment se us va aturar, quants mesos després de parir? Vau notar canvi al deixar la LM? Jo a aquest pas em quedaré calva, de debò...
Recupero aquest post perquè m'agradaria que aportessiu la vostra experiència respecte a la caiguda del cabell. Quan se us va aturar la caiguda? A mi em va començar cap als 2 mesos de parir, i ara, que en fa 5, la cosa s'ha agreujat. Estic bastant preocupada.
En quin moment se us va aturar, quants mesos després de parir? Vau notar canvi al deixar la LM? Jo a aquest pas em quedaré calva, de debò...
Cler a mi em va començar a caure el cabell sobre els tres mesos després de parir. I va estar caient durant uns 5 mesos. Després n'ha tornat a sortir molt perquè tinc molts cabells més curts. SI tens el cabell llarg dóna la sensació de que cau més quantitat perquè un sol cabell s'enrosca pel respall molt més. No et preocupis. Jo només vaig fer servir un champú anticaiguda i a esperar que passi aquesta època.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |