MÈTODES ANTICONCEPTIUS DESPRÉS DEL PART

La recuperació del cos després de l'embaràs i altres temes relacionats.
Avatar de l’usuari
JOBAAL
:: pantera
:: pantera
Entrades: 859
Membre des de: dl. abr. 06, 2009 10:07 pm
Ubicació: a casa!

Re: MÈTODES ANTICONCEPTIUS DESPRÉS DEL PART

EntradaAutor: JOBAAL » dt. juny 01, 2010 8:25 pm

Nosaltres som molt clàssics, fem servir la "gometa" de tota la vida :-D Sobre el DIU, la llevadora em va dir que si la nostra intenció era tenir un altre fill abans de 4 anys no m'ho recomanava. De pastilles anticonceptives no en puc prendre perquè com que les vaig estar prenent durant bastants anys em van "cascar" una mica el fetge... :ufs: Durant alguna temporada he fet servir els "parches" anticonceptius i la veritat, és que em van anar molt bé, però per ara a l'estiu són una mica antiestètics :-:) (per això els deixaré per quan arribi la tardor).
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Raquel_bcn
:: peixet
:: peixet
Entrades: 295
Membre des de: dc. abr. 07, 2010 9:01 am

Re: MÈTODES ANTICONCEPTIUS DESPRÉS DEL PART

EntradaAutor: Raquel_bcn » dv. juny 18, 2010 2:09 pm

JOBAAL ha escrit: Sobre el DIU, la llevadora em va dir que si la nostra intenció era tenir un altre fill abans de 4 anys no m'ho recomanava.


Ostres! jo havia pensat posar-me el diu, per que no t'ho recomanava? ?-)
Imatge

El post de la baldufeta: viewtopic.php?f=71&t=18002
Avatar de l’usuari
JOBAAL
:: pantera
:: pantera
Entrades: 859
Membre des de: dl. abr. 06, 2009 10:07 pm
Ubicació: a casa!

Re: MÈTODES ANTICONCEPTIUS DESPRÉS DEL PART

EntradaAutor: JOBAAL » dv. juny 18, 2010 9:37 pm

No per res dolent! L'únic que considerava que és un mètode de llarga durada, i que si ens hi volem posar "aviat" pel segon, no val la pena gastar-se els diners ni les molèsties. Jo desconec si val molts diners o provoca certes molèsties, la veritat, però tampoc m'acabava de fer el pes...
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Raquel_bcn
:: peixet
:: peixet
Entrades: 295
Membre des de: dc. abr. 07, 2010 9:01 am

Re: MÈTODES ANTICONCEPTIUS DESPRÉS DEL PART

EntradaAutor: Raquel_bcn » dg. juny 20, 2010 12:27 am

Ok! merci, llavors suposo que costarà bastants diners... ja ho rumiarem :ok:
Imatge

El post de la baldufeta: viewtopic.php?f=71&t=18002
Avatar de l’usuari
carlotayjavi
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4134
Membre des de: dj. abr. 23, 2009 10:17 am

Re: MÈTODES ANTICONCEPTIUS DESPRÉS DEL PART

EntradaAutor: carlotayjavi » dc. jul. 14, 2010 1:19 pm

chicas yo me epusto el DIU por La SS y me a costado 30 eruos,si me lo ponia por la mutua eran 150!!!pa flipaaaaa!!!

no me entere cuando me lo puesieron,tarde 2 meses depsues del parto,yo quiero tener otro bebe pero me quiero esperar unos 4 apños,asi que cuando este decidia a quedarme otra vez me lo quitare y listos!!!
ImatgeImatgeImatgeImatge
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
sarabafo
:: tigre
:: tigre
Entrades: 725
Membre des de: dt. juny 23, 2009 4:13 pm
Ubicació: Les Pobles

Re: MÈTODES ANTICONCEPTIUS DESPRÉS DEL PART

EntradaAutor: sarabafo » dc. jul. 14, 2010 10:47 pm

Avui he anat al ginecòleg a fer-me una revisió, i m'ha preguntat quin mètode anticonceptiu utilitzàvem, jo li he dit que preservatiu, i va i hem diu: no et cuides gaire!
M'he quedat a quadres i no he reaccionat, no li he preguntat perquè.
Alguna de vosaltre ho entén?
Nosaltres sempre hem fet servir preservatiu, jo no em vull pendre pastille, o sigui que no n'he pres mai, i de moment vull continuar així.
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5480
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: MÈTODES ANTICONCEPTIUS DESPRÉS DEL PART

EntradaAutor: ametista » dj. jul. 15, 2010 7:31 pm

ostres sarabafo, per què t'haurà dit això el gine? ?-)

nenes ja porto el DIU! avui he anat al gine i me l'han posat :ok: és un que es diu Multiload, deu ser semblant al teu isa perquè està fet d'una aleació de metalls i porta un fil de coure a l'eix, llegint les instruccions posa que el fet d'introduir un objecte a l'úter hi provoca una sèrie de canvis que el converteixen en un espai espermicida, i que el coure potencia aquesta característica o sigui que com dèiem, es carrega els espermatozoides abans d'arribar a l'òvul :ok: :ok: (per cert, aquí explica que fa 2.000 anys ja es feien servir mètodes anticonceptius intrauterins: es posaven pedres, anells o filferros ?-) que fuerrrrte)

ah, a mi m'ha costat 80 euros i és per 5 anys, flipo que carlotayjavi et diguessin que et cobraven 150 euros per la privada! a no ser que sigui el preu de DIU i col·locació, llavors sí que quadraria... a mi la col·locació m'entrava per la mútua :ok:
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
Avatar de l’usuari
Glauca2
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1192
Membre des de: dl. març 22, 2010 4:50 pm
Ubicació: Sant Cugat

Re: MÈTODES ANTICONCEPTIUS DESPRÉS DEL PART

EntradaAutor: Glauca2 » dl. ago. 09, 2010 7:56 am

Hola maques!

Xafardejant el post he vist que Goga comentava el Nuvaring. Jo fins que em vaig voler quedar embarassada era el que feia servir i és super còmode. T'oblides de pendre't res cada dia, no passa pel fetge i per tant, té menys quantitat d'hormones i els efectes secundaris son pràcticament inexistents, etc...
Des dels 18 anys que m'havia d'estar hormonant per uns quistes als ovaris, i feia temps que volia deixar les pastilles, així que quan va sortir al mercat vaig fer el canvi.

La única pega és que no és compatible amb la lactància, o sigui que igual em miro el DIU o un combinat entre les pastilles durant la lactància i despres el Nuvaring.
ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
nena83
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4086
Membre des de: dv. set. 05, 2008 6:41 pm

Re: MÈTODES ANTICONCEPTIUS DESPRÉS DEL PART

EntradaAutor: nena83 » dl. ago. 09, 2010 8:18 pm

Jo després del part vaig començar amb les Cerazet, per ser les úniques compatibles amb la lactància, però als dos mesos les vaig deixar. Em sentaven malament i em passava tot el mes embrutant. Ens vam passar a la "gometa" i crec que seguirem així fins que anem a buscar el pròxim...
El DIU em fa molt de respecte, no em convènç... crec que optaria per parxes o nuvaring...
Ah! No entenc la resposta d'aquest gine en vers la "gometa"... :-:)
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge Imatge
**********************************************************************
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge Imatge
Avatar de l’usuari
Nuri g
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1046
Membre des de: dv. feb. 05, 2010 3:27 pm
Ubicació: Girona

Re: MÈTODES ANTICONCEPTIUS DESPRÉS DEL PART

EntradaAutor: Nuri g » dc. ago. 18, 2010 12:19 pm

Glauca2 ha escrit:Hola maques!

Xafardejant el post he vist que Goga comentava el Nuvaring. Jo fins que em vaig voler quedar embarassada era el que feia servir i és super còmode. T'oblides de pendre't res cada dia, no passa pel fetge i per tant, té menys quantitat d'hormones i els efectes secundaris son pràcticament inexistents, etc...
Des dels 18 anys que m'havia d'estar hormonant per uns quistes als ovaris, i feia temps que volia deixar les pastilles, així que quan va sortir al mercat vaig fer el canvi.

La única pega és que no és compatible amb la lactància, o sigui que igual em miro el DIU o un combinat entre les pastilles durant la lactància i despres el Nuvaring.


Glauca, he estat mirant la web www.e-lactancia.org i diu que els anticonceptius fets amb estrogens són bastant segurs amb la lactància materna... l'únic és que poden reduir la producció de llet (així són compatibles).

En Carlos Gonzalez al seu llibre, diu que es poden utilitzar perfectament a partir dels 6 mesos, en que els bebes ja comencen amb l'alimentació complementaria. També diu que es poden utilitzar abans dels 6 mesos i si et baixa la producció, el bebe mamarà més sovint...
ImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
carlotayjavi
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4134
Membre des de: dj. abr. 23, 2009 10:17 am

Re: MÈTODES ANTICONCEPTIUS DESPRÉS DEL PART

EntradaAutor: carlotayjavi » dv. ago. 20, 2010 9:26 am

nono la colocacion me entaba por la mutua solo el DIU 150 euros!!

es lo qeu tiene ir a dexeus!!!!que es todo carisimo!!!!
ImatgeImatgeImatgeImatge
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
emanens
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4595
Membre des de: dc. gen. 20, 2010 6:50 pm

Re: MÈTODES ANTICONCEPTIUS DESPRÉS DEL PART

EntradaAutor: emanens » dc. nov. 24, 2010 9:36 pm

Hola nosaltres no sabem què fer, pero la veritat jo estic bastant cagadeta amb aixo del Diu i crec que no m'atreveixo a que m'el posin, em fa molta angunia que em remenin aixi...he vist un video al youtube de com el col·loquen per informar-me i tot i estar preparada pero encara em convenç menys, aixo que han de obrir el coll de l'uter etc..aixxx em fa por.Tampoc em vull prendre pastilles, O sigui que nomes ens queda el preservatiu.. :-:)
Imatge
CRÒNICA:http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=71&t=18535
La nostra princeseta va néixer el 5 d'octubre de 2010 a les 7:50h

MERCADILLO:
https://picasaweb.google.com/105865966059035089930
Avatar de l’usuari
JOBAAL
:: pantera
:: pantera
Entrades: 859
Membre des de: dl. abr. 06, 2009 10:07 pm
Ubicació: a casa!

Re: MÈTODES ANTICONCEPTIUS DESPRÉS DEL PART

EntradaAutor: JOBAAL » dj. nov. 25, 2010 8:10 pm

emanens, i els parches? Jo vaig estar fent servir durant una temporada els Evra i molt bé :ok: Clar de cara a l'estiu són molt antiestètics però ara que anem tant tapades, són molt còmodes.
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
emanens
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4595
Membre des de: dc. gen. 20, 2010 6:50 pm

Re: MÈTODES ANTICONCEPTIUS DESPRÉS DEL PART

EntradaAutor: emanens » dj. nov. 25, 2010 8:19 pm

JOBAAL ha escrit:emanens, i els parches? Jo vaig estar fent servir durant una temporada els Evra i molt bé :ok: Clar de cara a l'estiu són molt antiestètics però ara que anem tant tapades, són molt còmodes.


no ho he provat mai, fde fet no sabia ni q existien. On puc trobar informacio?
Imatge
CRÒNICA:http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=71&t=18535
La nostra princeseta va néixer el 5 d'octubre de 2010 a les 7:50h

MERCADILLO:
https://picasaweb.google.com/105865966059035089930
Avatar de l’usuari
JOBAAL
:: pantera
:: pantera
Entrades: 859
Membre des de: dl. abr. 06, 2009 10:07 pm
Ubicació: a casa!

Re: MÈTODES ANTICONCEPTIUS DESPRÉS DEL PART

EntradaAutor: JOBAAL » dj. nov. 25, 2010 9:09 pm

emanens he anat a lo fàcil: http://www.ciao.es/Opiniones/Parches_Evra__450225
Encara que diguin que es desenganxen, a mi no se'm van desenganxar mai la veritat. L'únic que havia d'anar amb compte és a l'hora de dutxar-me de no "fregar-me" amb l'esponja allà a on el tenia enganxat, perquè òbviament no li anava gens bé...
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
heaven25baby
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2050
Membre des de: dc. abr. 30, 2008 10:48 am
Contacta:

Re: MÈTODES ANTICONCEPTIUS DESPRÉS DEL PART

EntradaAutor: heaven25baby » dv. nov. 26, 2010 6:15 am

Goga ha escrit:Algun marit vostre s'ha fet la vasectomia? El meu marit s'ho està rumiant, si teniu més info (quant tarda, post-operatori, etc). Merci :ok:


Jo m'he possat el DIU Mirena de moment fins que el meu marit es pugui fer la vasectomia... A la SS li han dit que fins que tingui 35 anys no la fan i l'any que ve fa els 30 o sigui que paciencia... :miko:
Imatge
Imatge

ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
emanens
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4595
Membre des de: dc. gen. 20, 2010 6:50 pm

Re: MÈTODES ANTICONCEPTIUS DESPRÉS DEL PART

EntradaAutor: emanens » dv. nov. 26, 2010 9:41 am

heaqven25baby, em pots explicar la teva experiencia en la colocacio del DIU? és qu em fa una mica de yuy........en què consisteix, fa mal, molestias ? aixxxxxxxxx es que...
Imatge
CRÒNICA:http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=71&t=18535
La nostra princeseta va néixer el 5 d'octubre de 2010 a les 7:50h

MERCADILLO:
https://picasaweb.google.com/105865966059035089930
Avatar de l’usuari
heaven25baby
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2050
Membre des de: dc. abr. 30, 2008 10:48 am
Contacta:

Re: MÈTODES ANTICONCEPTIUS DESPRÉS DEL PART

EntradaAutor: heaven25baby » dv. nov. 26, 2010 8:26 pm

Per mi va ser com una citologia però amb dolor de regla. És com un dolor als ovaris però al cap d'una estoneta es passa. ;-)
Imatge
Imatge

ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
ZaZi
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 593
Membre des de: dv. oct. 16, 2009 12:08 pm

Re: MÈTODES ANTICONCEPTIUS DESPRÉS DEL PART

EntradaAutor: ZaZi » dc. des. 29, 2010 1:00 am

Hola compis.. Estaba buscando este tema del foro y al fin lo he encontrado. Os comento..

Tuve a mi hija hace 7 meses xcesarea y al ir a la 2revision le comente a mi gin e q ya había dejado de darle el pecho a mi hija y q si ya empezaba va tomarme las pastillas me dijo q si y q si me había planteado el DIU? Le dije q mi intención era buscar otro bebe a partir de los 3 años y me comento:bueno lo q tu veas aunq es un método muy factible, piensatelo.

Total q no le pregunt mucho mas y al llegar ksa,he estado mirando y buscando x internet y aki tb.. Le he vuelto a esc y comentador de ponermelo y me ha dicho q me tome 2-3meses las pastillas ceracez (xla progesterona) y ver como me sientan y luego le escriba para si me lo he pensado y me lo pone.

Me lo recomendáis? Esq yo nunca he tenido dolores de regla ni nada y mis reglas son de 4 días como mucho.. Y mirando he visto q a muchas chicas les dan dolores y molestias y es eso q me tira para atrás.

Muchas gracias
ImatgeImatge

ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
angelina
:: dinosaure
Entrades: 5461
Membre des de: dc. març 25, 2009 12:37 pm
Ubicació: Poitiers, FRANÇA

Re: MÈTODES ANTICONCEPTIUS DESPRÉS DEL PART

EntradaAutor: angelina » dg. maig 01, 2011 7:42 pm

Hola noies veig q aixo esta paradet...
Zazi nose si ja te'kl hauràs posat el DIU. Jo m'ho vaig estar pensant i ja a la maternitat abans q em donguessin l'alta vaig agafar hora per posar-lo. hi vaig dimecres o dijous. A mi m'han comentart q hi ha 2 tipus. el de coure q evita la implantació i POT fef regles mes abundants i dolooses, tot i q no te pq ser aixi i un de plastic q despren hormones q fa la mateixa funcio q les pastis, evita la ovulació. Aquest dura 2-3 anys però es pot treure abans sense cap problema, però no aconsellen abans dels 6m de portar-lo per temes q el cos encara no s'ha acostumat a les hormi¡ones d'aquesta manera i seria una mica fer-lo parar boig. I que es bò posarse'l. treure'l als 2 abnys descansar x temps i si despres t'interessa tornar-lo a posar. Despres de 'altre part vaig pendre pastis microdosificades compatibles amb LM peròme'n deixava sovint i llavors tenia perudes durant bastants dies poca però suficients per tocar els nassos, etc etc... aixi q com q aquest cop comptem esperar mes a buscar-ne un altre si ens animessim doncs em vaig decidir, ja us explicaré que tal! algu porta aquest DIU?
PER VEURE ELS NOSTES POSTS CLICKEU AL TICKER:

Imatge
Imatge

Walid Hem fet teta durant 1.043 dies (del 12/08/2009 al 19/06/2012)
Inès Hem fet teta durant 497 dies (des del 14/02/2011 al 25/06/22012)
Imatge


El blog de la mama: http://man-smanetes.blogspot.com

WALID & INÈS

Torna a “Postpart”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::