Glàndules supramamàries (aixelles)

La recuperació del cos després de l'embaràs i altres temes relacionats.
Africa
:: gosset
:: gosset
Entrades: 402
Membre des de: dv. jul. 04, 2008 9:47 am
Ubicació: Barcelona

Glàndules supramamàries (aixelles)

EntradaAutor: Africa » dt. maig 10, 2011 10:40 am

Hola,

La meva nena va nèixer dijous passat i el dissabte a la nit em va començar la pujada de la llet...Ja em va passar l'altre part, i és que tinc glàndules supramamàries. Això vol dir que tinc glàndules mamàries fóra de lloc, en aquest cas a les aixelles...I a part del conseqüent dolor de pits, també tinc dos bultos enormes, durs i que fan mal a les aixelles....Diumenge vaig anar d'urgències a la Vall d'Hebron, però diguem-ne que les solucions que em van donar no m'han funcionat gaire.

A alguna més li ha passat? Què heu fet?

Gràcies!!
Neus2010
:: peixet
Entrades: 257
Membre des de: dg. des. 05, 2010 9:19 pm

Re: Glàndules supramamàries (aixelles)

EntradaAutor: Neus2010 » dt. maig 10, 2011 10:46 am

Jo de tu em posaria en contacte amb
Alba lactancia. Si entres a la web trobaràs a l'apartat contacte un mòbil on resolen dubtes 24h. Segur que et donen una solució eficaç i adequada.
Neus
ruthiona
Entrades: 294
Membre des de: dj. set. 23, 2010 11:43 am
Ubicació: Torroella de Montgrí

EntradaAutor: ruthiona » dl. maig 23, 2011 4:00 pm

jo tenia també bultet que em feia mal i la doctora de capçalera em va dir que tenia golondrinos, vaya que se m'havia infectat un poro i punt, Es veu que es típic d'afeitar-se amb cutxilla, es faci una ferida i se t'infecti. Suposu que tu saps segur que no pot ser això, no?! Lo de aue són glandules mamàries és segur? ja ho havia sentit també això, però no podria ser lo altre? jo quan ho tinc, de vegades em fa tan mal, que no puc ni baixar el braç....
Es bona idea lo d'Alba lactància, segur que t'ajudaran.
Imatge
Aleida
:: rateta
:: rateta
Entrades: 181
Membre des de: dt. oct. 19, 2010 6:22 pm

EntradaAutor: Aleida » dg. jul. 10, 2011 8:42 pm

Estic e. La teva meteixa situació. Dissabte em van donar d'alta de la clínica i dimarts ja m'estaven fent una eco mamària a pits i aixelles resultant tenir glàndules mamàries a l'aixella. Em van comentar q mentre donés el pit les tindria imflamades i que només puc alleugerir les molèsties amb gel i massatges (a això no m'atreveixo). També pots prendre l'antiinflamatori qur t'hagin prescrit pel postpart.

M'he adonat que conforme buides el pit ells van minvant, però sempre hi són.

Ànims perquè és una tocada de nassos i segons em va comentar la ginecòloga menys d'un 1% de les dones (no sé si mares) en tenim. Quina loteria més lletja!
Imatge

Torna a “Postpart”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::