Recomanació pediatre Adeslas provincia Barcelona!
- miriam&sergio
- :: zebra

- Entrades: 1383
- Membre des de: dg. ago. 02, 2009 12:24 pm
Recomanació pediatre Adeslas provincia Barcelona!
Hola noies!
Nosaltres la portem a l'HGC i bueno,no estem molt contents...les visites son curtes i no expliquen molt i no se si es casualitat o no pero sempre que tenim revisió,al dia següent,esta malalta!i el que ha acabat de rematar...ahir es va posar a 40 de febre,li trigaba 1 hora en baixar i no li duraba l'apiretal ni el Dalsy ni 4 hores...vem decidir marxar i despres d'estar quasi tota la nit alla(vem arribar a les 5 de la matinada)no vem treure res en clar(un poco rojita la garganta,o aixo em van dir...)Avui quan s'ha llevat(a 39,6 de febre)tenia l'orelleta molt enganxosa,he demanat hora aqui al cap i te una otitis "de caballo",m'han dit que el timpa perforat...en fi...que no volem tornar alla i estic buscant un pediatre que entri per Adeslas,si es a Barcelona no passa res!
Moltes gracies noies per adelantat!
Nosaltres la portem a l'HGC i bueno,no estem molt contents...les visites son curtes i no expliquen molt i no se si es casualitat o no pero sempre que tenim revisió,al dia següent,esta malalta!i el que ha acabat de rematar...ahir es va posar a 40 de febre,li trigaba 1 hora en baixar i no li duraba l'apiretal ni el Dalsy ni 4 hores...vem decidir marxar i despres d'estar quasi tota la nit alla(vem arribar a les 5 de la matinada)no vem treure res en clar(un poco rojita la garganta,o aixo em van dir...)Avui quan s'ha llevat(a 39,6 de febre)tenia l'orelleta molt enganxosa,he demanat hora aqui al cap i te una otitis "de caballo",m'han dit que el timpa perforat...en fi...que no volem tornar alla i estic buscant un pediatre que entri per Adeslas,si es a Barcelona no passa res!
Moltes gracies noies per adelantat!
- Santandria
- :: peixet

- Entrades: 268
- Membre des de: dg. abr. 20, 2008 8:31 pm
Re: Recomanació pediatre Adeslas provincia Barcelona!
Hola! D'on ets? L província és molt gran!! si sabem d'on ets potser et podem ajudar millor 
- miriam&sergio

- Naylacris
- :: dinosaure
- Entrades: 12234
- Membre des de: dc. jul. 25, 2007 9:09 am
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
Qualsevol pediatra de la Quiron penso que t'entren no? Jo vaig allà i molt bé.
- miriam&sergio

Quin pediatre tens per les nenes?la Quiron si m'entra!
Per cert,m'han dit que a Sant Joan de Deu hi ha una part que es per mutua,algu sap com funciona?
gracies!
Per cert,m'han dit que a Sant Joan de Deu hi ha una part que es per mutua,algu sap com funciona?
gracies!
- Naylacris
- Contacta:
Jo tinc al Dr. Herranz, és el pediatra de tots els nens de la meva familia i la gran té ja 15 anys imagina i sempre molt bé, potser una mica sec, però quan veu alguna cosa no para fins trobar el que; també està la Dra. Capdevila molt maca també aquesta portaba a la meva gran perque el Dr. Herranz no podia agafar més visites i molt bé també, ara a les meves sempre les porta el Dr. Herranz.
El tema de Sant Joan de Deu ni idea...
El tema de Sant Joan de Deu ni idea...
- miriam&sergio

Moltes gracies guapa!
M'han donat la Dr.Capdevila i tambe he agafat ginecoleg,la Dr.Maria Cabero!ja us explicare!
A veure si em podeu ajudar,no trobo el llibret blau de les vacunes,alla on apunten el pes i i la tall i tot......sabeu que he de fer?estic preocupada,pero ja ho he remenat tot i no hi ha manera!
Petonets
M'han donat la Dr.Capdevila i tambe he agafat ginecoleg,la Dr.Maria Cabero!ja us explicare!
A veure si em podeu ajudar,no trobo el llibret blau de les vacunes,alla on apunten el pes i i la tall i tot......sabeu que he de fer?estic preocupada,pero ja ho he remenat tot i no hi ha manera!
Petonets
- Naylacris
- Contacta:
Demana una copia de l'expedient medic de la nena on la portabes abans i si no trobes el llibre de salut penso que trucant a sanitat respon t'enviaran un altra.
Jo em visito amb la Maria Cabero i la trobo fantàstica. És molt simpàtica, li pots preguntar de tot, s'estén força amb les respostes i et dedica el temps que faci falta. Normalment no fa esperar massa (l'últim dia va ser un problema d'organització general perquè faltava un altre metge i havien mogut totes les visites, i vaig esperar tres hores), potser un quart, no més.
Ja em diràs què et sembla. I, de passada, amb quin pediatra et quedes, que també en necessitaré un i també sóc d'Adeslas.
Ja em diràs què et sembla. I, de passada, amb quin pediatra et quedes, que també en necessitaré un i també sóc d'Adeslas.
- Naylacris
- Contacta:
La Dra. Capdevila a nosaltres ens agradava molt, la vam deixar perque es va quedar embarassada i vam cambiar al Dr. Herranz i quan va tornar de la maternitat ja que estavem amb l'Herranz no vam tornar a cambiar, però la noia molt bé de veritat.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |