Dolor després del part

La recuperació del cos després de l'embaràs i altres temes relacionats.
Akanne79
:: rateta
Entrades: 196
Membre des de: dl. nov. 14, 2011 2:22 pm

Dolor després del part

EntradaAutor: Akanne79 » dj. abr. 05, 2012 12:56 pm

Hola noi@s,
fa 4 mesos vaig tenir a la meva petitona per cesarea programada a les 36 setmanes, tot el postpart ha anat de meravella, els dos primers mesos vaig fer lactancia materna exclusiva i des de el tercer mes vaig introduir també uns bibes durant el dia.
Fa 3 o 4 dies he començat a sentir unes molesties a la zona de la cicatriu que no se identificar ben bé, no se si es de la cicatriu interna o el ovaris, també he començat a tenir més fluxe.
Alguna de vosaltres ho ha patit o podria dir-me a que es degut??

Moltes gràcies per la vostra ajuda
llunàtica
:: gosset
Entrades: 458
Membre des de: dj. oct. 01, 2009 7:12 pm

Re: Dolor després del part

EntradaAutor: llunàtica » dj. abr. 05, 2012 3:09 pm

Si tens més fluxe...vols dir que no és que comences a ovular? normalment quan dónes pit tens bastanta sequera vaginal, i si li has anat introduïnt bibis, i t'allarga més...vaja, que no mama tant o les preses estan més distanciades...a lo millor és que el cos es prepara per tornar a funcionar. És el que se m'acut ara mateix.
Jo també vaig patir 2 cesàries i la veritat és que no tenia gaires molèsties., suposo que cada cas és un món.
ImatgeImatge
ImatgeImatge
charito
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2409
Membre des de: dv. jul. 03, 2009 10:11 pm

EntradaAutor: charito » dj. abr. 05, 2012 7:36 pm

A mi la cicatriu de la cessaria em molesta a vegades quan m'ha de venir la regla, i tambe quan plou, com qualsevol cicatriu grossa. Es un tall important de teixits i musculs. De totes maneres si vols truca a la gine a veure que et diu.
Akanne79

EntradaAutor: Akanne79 » dl. abr. 09, 2012 9:46 pm

Gracies noies per les vostres respostes sembla que ha passat una mica les molesties, igualment li comentare al ginecoleg.
Salutacions!!
floreta26
Entrades: 496
Membre des de: dv. gen. 14, 2011 8:54 am

EntradaAutor: floreta26 » dv. abr. 13, 2012 11:13 pm

Jo fara 8 mesos q vaig tenir els meus bessons x cessaria programada i ara des d uns dies abans de l ovulacio fins ben passada la regla, tinc molesties a l uter. Entre una cosa i l altra, es practicament sempre...un pal! No se si em passara o em quedare aixi x sempre. Per sort les dues ultimes regles han millorat i ja ni vomito ni tinc diarrea, q tambe em passava...vaia tela quin quadro ;-) anims!
ImatgeImatge
Akanne79

EntradaAutor: Akanne79 » dg. abr. 15, 2012 10:41 pm

Hola floreta26,
Entrava per dir que ja m'ha vingut la regla i que les molestiesvque sentia suposo que serien de l'ovulació i he vist el teu missatge, es normal que tinguis diarreas i vomits? Ho has parlat amb el gine?
Espero que vagis millorant i enhorabona pels petits!!!!
floreta26
Entrades: 496
Membre des de: dv. gen. 14, 2011 8:54 am

EntradaAutor: floreta26 » dt. abr. 17, 2012 12:15 am

Doncs la veritat es q tinc el gine a 100 km i muntar m ho per anar hi amb els dos peques em va fatal . Vaig fer un tractament d homeopatia i com vaig dir, ara millor (potser va ser casualitat, soc una mica esceptica) el q em preocupa es q em sento la cicatriu de dins, la de l uter...si estornudo fort, x exemple, em molesta i me l haig d aguantar...no se si es normal...creieu q haig d anar al metge de pet?!? Em fa un pal q no vegis!!!
ImatgeImatge
Akanne79

EntradaAutor: Akanne79 » dj. abr. 19, 2012 7:03 pm

Floreta, i anar al gine del CAP, encara que no t'hagi portat l'embaras crec que et podrà resoldre els teus dubtes.

Torna a “Postpart”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::