Mal als peus?
Mal als peus?
Hola!
fa ja quasi sis mesos del part i fa unes setmanes que quan poso els peus a terra em fan mal. Ho noto sobretot al matí quan em llevo, però el dolor es manté durant tot el dia. La fisioterapeuta que fa el curs de recuperació diu que és normal perquè els peus s'han de tornar a "col.locar" després d'aguantar el pes suplementari de l'embaràs. Hi ha algú més que li passi? Quan pot durar?
fa ja quasi sis mesos del part i fa unes setmanes que quan poso els peus a terra em fan mal. Ho noto sobretot al matí quan em llevo, però el dolor es manté durant tot el dia. La fisioterapeuta que fa el curs de recuperació diu que és normal perquè els peus s'han de tornar a "col.locar" després d'aguantar el pes suplementari de l'embaràs. Hi ha algú més que li passi? Quan pot durar?
Re: Mal als peus?
a mi també em passa tot i que no tots els dies. Jo vaig parir fa ja 15 mesos i abans mai m'havia passat ni sabia que podia estar relacionat. Al posar les peus al terra veig les estrelles però al cap d'una estona ja em passa.
Hola maca, a mi em passava i em van diagnosticar fascitis plantar. Et posso el post on en parlavem: http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=31&t=21820&hilit=+fascitis
A mi amb el temps, un osteopata i amb unes sabates que em van molt be he millorat moltissim i ara ja no em fan mal. Jo he trobat la gamma Unno de les Clarks i oli en un llum, l'unic problema es que sempre vaig amb les mateixes sabates
A mi amb el temps, un osteopata i amb unes sabates que em van molt be he millorat moltissim i ara ja no em fan mal. Jo he trobat la gamma Unno de les Clarks i oli en un llum, l'unic problema es que sempre vaig amb les mateixes sabates

Gràcies Roser, m'he llegit tot el post! Precisament estic fent un curs d'esquena perquè noto que he de recuperar una bona postura (des del part noto que sense ni adornar-me'n vaig corbant l'esquena durant el dia.
) i veig que potser té a veure també amb el dolor dels peus. A veure si amb les pròximes sessions vaig notant millora...
petons
) i veig que potser té a veure també amb el dolor dels peus. A veure si amb les pròximes sessions vaig notant millora...petons
Segur que si, moooolta paciencia i anims! Els regalets que ens deixen aquests peques oi? 

A mi tambe em passa! Pensava que era un bitxo raro... em va passar amb el meu primer fill i el metgw no em va fer cas. El dolor es tal com dieu vosaltres i tambe mal de turmells. Va acabar marxant sol b el temps. Ara amb la nena tambe em passa,te4 mesos, pero no gaire.
Bones a totes!
Es el meu primer missatge.
A mi també em passa lo dels peus. El meu Jan farà sis mesos el dia 19 i tinc un mal als peus,... quan m'aixeco llavors al llarg del dia em va passant.
Ho atribueixo als kilos! M'en vaig engreixar 23 i encara m'en falten 10!!
Es el meu primer missatge.
A mi també em passa lo dels peus. El meu Jan farà sis mesos el dia 19 i tinc un mal als peus,... quan m'aixeco llavors al llarg del dia em va passant.
Ho atribueixo als kilos! M'en vaig engreixar 23 i encara m'en falten 10!!
Ei tocaya, no t'ho deixis aixo dels peus, ves a un podoleg que no costa res i et dira segur el millor que has de fer! 
Perdona, roser a, em podries recomanar el teu osteopata que et va ajudar a superar-ho? I el municipi? Jo soc de Barcelona.
Moltes gracies
Moltes gracies
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |