monitors anticonceptius
monitors anticonceptius
Hola noies,
no sabia massa bé on posar aquest tema...
Doncs bé, l'altre dia vaig veure per la tele l'anunci del monitor anticoncepció de clearblue. No sabia ni que existia una cosa així,i mirant per internet n'he trobat altres. Alguna de vosaltres l'ha utilitzat com a mètode anticonceptiu natural sense hormones??, que en penseu??
no sabia massa bé on posar aquest tema...
Doncs bé, l'altre dia vaig veure per la tele l'anunci del monitor anticoncepció de clearblue. No sabia ni que existia una cosa així,i mirant per internet n'he trobat altres. Alguna de vosaltres l'ha utilitzat com a mètode anticonceptiu natural sense hormones??, que en penseu??
Re: monitors anticonceptius
M'interessa el tema!! Penso que pot ser una bona alternativa als metodes amb hormones.
A veure si algu els ha utilitzat i ens explica que tal!!!
A veure si algu els ha utilitzat i ens explica que tal!!!
Doncs res nenes, són iguals que els Testos d'Ovulació però del revés... En comptes de fer molts deures durant la Sexy week, abstindre's durant aquests dies.
Però ho heu vist que l'eficàcia és de menys d'un 90%?? Si realment no voleu quedar-vos embarassades, no us el recomano, si preferiu no quedar-vos, però si us quedeu, no passa res, doncs llavors endavant!
Però ho heu vist que l'eficàcia és de menys d'un 90%?? Si realment no voleu quedar-vos embarassades, no us el recomano, si preferiu no quedar-vos, però si us quedeu, no passa res, doncs llavors endavant!
Hola noies!
Doncs nosaltres, quan no buscàvem, vam estar molts anys fent servir un monitor d'aquests. En concret de la marca més estesa aquí a Alemanya, la PERSONA. No sé ben bé com funciona el de clearblue, però el de persona és amb tiretes per fer prova d'orina. També n'hi ha del que ho fan segons la temperatura. Pel que fa al Persona, el primer mes fas 16 testos, i a partir del segon ja només 8. La màquina així et "coneix". Els primers cicles hi ha molts dies vermells (i per tant, res de sexe) i mica en mica, i segons com va veient que funciones, es van rebaixant els dies vermells. Al principi pot ser una mica pal, però un cop funciona i tens pocs dies vermells, va molt bé. Persona diu però, que els dies vermells no pots mantenir relacions sexuals ni amb preservatiu. Abstenció total vaja.
El preu de l'aparell aquí és d'uns 90 euros amb els recanvis per als 3 primers mesos i després els recanvis costen una mica menys de 10 euros al mes. Els de temperatura en canvi (alguns dels quals es poden conectar a l'ordinador i veure les gràfiques), valen si fa no fa el mateix (potser un pèl més cars), però no has d'anar comprant recanvis.
Doncs nosaltres, quan no buscàvem, vam estar molts anys fent servir un monitor d'aquests. En concret de la marca més estesa aquí a Alemanya, la PERSONA. No sé ben bé com funciona el de clearblue, però el de persona és amb tiretes per fer prova d'orina. També n'hi ha del que ho fan segons la temperatura. Pel que fa al Persona, el primer mes fas 16 testos, i a partir del segon ja només 8. La màquina així et "coneix". Els primers cicles hi ha molts dies vermells (i per tant, res de sexe) i mica en mica, i segons com va veient que funciones, es van rebaixant els dies vermells. Al principi pot ser una mica pal, però un cop funciona i tens pocs dies vermells, va molt bé. Persona diu però, que els dies vermells no pots mantenir relacions sexuals ni amb preservatiu. Abstenció total vaja.
El preu de l'aparell aquí és d'uns 90 euros amb els recanvis per als 3 primers mesos i després els recanvis costen una mica menys de 10 euros al mes. Els de temperatura en canvi (alguns dels quals es poden conectar a l'ordinador i veure les gràfiques), valen si fa no fa el mateix (potser un pèl més cars), però no has d'anar comprant recanvis.
soleilua, amb la informació que he buscat per internet he llegit que l'eficàcia és d'un 94%.
- alfonsoicecilia
- :: granota

- Entrades: 223
- Membre des de: dc. maig 25, 2011 6:47 pm
Jo crec que és una bogeria que anunciïn això com a mètode anticonceptiu. És el mètode ojino de l'església de tota la vida, és el control del cicle i l'ovulació... però realment creieu que, per exemple, les noietes joves poden fer servir aquest mètode??? Si ja de gran una encara pot tenir problemes amb la regla, l'ovulació i ser molt poc regular... fiar-se d'una cosa així per tenir relacions mentre no vols tenir fills em sembla una bogeria. És més, crec que haurien de prohibir l'anunci del clearblue com a mètode anticonceptiu. Per a tot el contrari em sembla una ajuda... però com a anticonceptiu no! indignant, em sembla indignant!
muc ha escrit:Hola noies!
Doncs nosaltres, quan no buscàvem, vam estar molts anys fent servir un monitor d'aquests. En concret de la marca més estesa aquí a Alemanya, la PERSONA. No sé ben bé com funciona el de clearblue, però el de persona és amb tiretes per fer prova d'orina. També n'hi ha del que ho fan segons la temperatura. Pel que fa al Persona, el primer mes fas 16 testos, i a partir del segon ja només 8. La màquina així et "coneix". Els primers cicles hi ha molts dies vermells (i per tant, res de sexe) i mica en mica, i segons com va veient que funciones, es van rebaixant els dies vermells. Al principi pot ser una mica pal, però un cop funciona i tens pocs dies vermells, va molt bé. Persona diu però, que els dies vermells no pots mantenir relacions sexuals ni amb preservatiu. Abstenció total vaja.![]()
![]()
sembla q a tu t'ha anat bé, oi, doncs?
Sí, Ginger! i molt! Com he dit, no he provat aquest de Clearblue, sinó el de la casa Persona. A la web he vist que el distribueixen a força països, però (encara) no ha arribat a Catalunya. I això que aquí a Alemanya fa molts anys que funciona.
Jo trobo que el sistema és la mar de lògic. Un cop passes d'evitar a buscar
i veus realment, tenint el compte tot un cicle, els pocs dies que realment és factible fer diana, encara trobo que té més sentit la cosa.
Com vaig dir, es fa pesat el primer mes, perquè et passes bona part del mes fent testos. El segon i tercer mes, no són pesats pels testos, però segueixes tenint força dies vermells. A partir del quart mes (almenys en el meu cas) em funcionava de meravella. Tot i això, la quantitat de dies vermells, per exemple, varia segons cada dona, segons la regularitat, etc. Heu de tenir en compte que el Persona, en cas de dubte, sempre posa vermell.
I a més, només el recomanen en dones que a)tinguin una vida sexual estable (per tant queden descartats molts casos de nenes de 16 anys) 2) que no facin torns de treball que variïn molt (pel tema, com amb les tempes, d'intentar fer el test a hores similars per tema de biorritmes). En el cas de persona, un cop fet el primer test (posem per cas a les 7 del matí), els altres els havies de fer en un marge de 6 hores (tres enrere (o sigui en aquest cas serien des de les 4) i tres endavant (o sigui fins les 10). Això vol dir que, almenys per mi, no suposava cap problema si em llevava més tard en cap de setmana, per exemple, o si un dia m'havia de llevar més d'hora.i 3) Em sembla recordar que tampoc el recomanaven a dones amb cicles molt curts o molt llargs. Ara que veig que el fil està a l'apartat del postpart, el que tampoc no sé és a partir de quan des del part es pot començar a fer servir (per un tema hormonal).
Qualsevol dubte, ja saps!
Una abraçada!
Jo trobo que el sistema és la mar de lògic. Un cop passes d'evitar a buscar
i veus realment, tenint el compte tot un cicle, els pocs dies que realment és factible fer diana, encara trobo que té més sentit la cosa.
Com vaig dir, es fa pesat el primer mes, perquè et passes bona part del mes fent testos. El segon i tercer mes, no són pesats pels testos, però segueixes tenint força dies vermells. A partir del quart mes (almenys en el meu cas) em funcionava de meravella. Tot i això, la quantitat de dies vermells, per exemple, varia segons cada dona, segons la regularitat, etc. Heu de tenir en compte que el Persona, en cas de dubte, sempre posa vermell.
I a més, només el recomanen en dones que a)tinguin una vida sexual estable (per tant queden descartats molts casos de nenes de 16 anys) 2) que no facin torns de treball que variïn molt (pel tema, com amb les tempes, d'intentar fer el test a hores similars per tema de biorritmes). En el cas de persona, un cop fet el primer test (posem per cas a les 7 del matí), els altres els havies de fer en un marge de 6 hores (tres enrere (o sigui en aquest cas serien des de les 4) i tres endavant (o sigui fins les 10). Això vol dir que, almenys per mi, no suposava cap problema si em llevava més tard en cap de setmana, per exemple, o si un dia m'havia de llevar més d'hora.i 3) Em sembla recordar que tampoc el recomanaven a dones amb cicles molt curts o molt llargs. Ara que veig que el fil està a l'apartat del postpart, el que tampoc no sé és a partir de quan des del part es pot començar a fer servir (per un tema hormonal). Qualsevol dubte, ja saps!
Una abraçada!
alfonsoicecilia ha escrit:Jo crec que és una bogeria que anunciïn això com a mètode anticonceptiu. És el mètode ojino de l'església de tota la vida, és el control del cicle i l'ovulació... però realment creieu que, per exemple, les noietes joves poden fer servir aquest mètode??? Si ja de gran una encara pot tenir problemes amb la regla, l'ovulació i ser molt poc regular... fiar-se d'una cosa així per tenir relacions mentre no vols tenir fills em sembla una bogeria. És més, crec que haurien de prohibir l'anunci del clearblue com a mètode anticonceptiu. Per a tot el contrari em sembla una ajuda... però com a anticonceptiu no! indignant, em sembla indignant!
Jo no hi veig tant problema, les possibilitats sempre hi són i al cap i a la fi no hi ha cap mètode segur, fins i tot en mètodes amb una fiabilitat superior al 99% hi ha risc d'embaràs i conec casos de gent que s'ha quedat embarassada utilitzant aquests mètodes. Per tant en el moment que tens relacions sexuals estàs acceptant el risc, cadascú ha de valorar quin risc és el que està disposat a assumir i si creu que val la pena acceptar-lo per no haver d'utilitzar mètodes amb hormones o preservatius tota la vida. Respecte a la gent que no té parella estable es sobreentén que no és un mètode recomanat ja que en cap cas et protegeix de les malalties de transmissió sexual. Al cap i a la fí si mires quins són els índex de fiabilitat el monitor té un 94%, el preservatiu un 97% en cas d'embaràs, però un 95% en cas de protecció contra les malalties de transmissió sexual baixa fins qüasi el 85%, el preservatiu femení té una eficàcia del 95%, el diafragma del 92%,... Els únics que pujen fins al 99% són la pildora i els sistemes amb hormones.
- alfonsoicecilia
- :: granota

- Entrades: 223
- Membre des de: dc. maig 25, 2011 6:47 pm
jo només penso en el munt de criatures que no tenen l'edat de criar, no parlo de si han de prendre hormones... no, parlo de cries que amb la tonteria de que els nois no es volen posar el preservatiu poden fer servir el clearblue com a anticonceptiu... i no vull ni saber com pujaran els índexs de malalties de transmissió sexual i els embarassos en adolescents.
Com dic, en el cas de les noies que correm pel fòrum em sembla bona idea sobretot per conèixer bé el cicle... però estem jugant amb una cosa molt perillosa, no es tracta de números, es tracta de l'ús que se li pot donar a aquest aparell.
Com dic, en el cas de les noies que correm pel fòrum em sembla bona idea sobretot per conèixer bé el cicle... però estem jugant amb una cosa molt perillosa, no es tracta de números, es tracta de l'ús que se li pot donar a aquest aparell.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |