hipopresives, en què consisteixen?

La recuperació del cos després de l'embaràs i altres temes relacionats.
Avatar de l’usuari
Maricel
:: puça
:: puça
Entrades: 28
Membre des de: ds. set. 08, 2012 6:11 am

hipopresives, en què consisteixen?

EntradaAutor: Maricel » dv. març 15, 2013 7:15 am

algú em pot explicar en què consisteixen les abdominals hipopresives? I quan de temps es recomana esperar abans de començar a fer exercici físic després del part? quin tipus d'exercici em recomanaríeu?
Moltes gràcies!
Avatar de l’usuari
Majka
:: peixet
:: peixet
Entrades: 273
Membre des de: dg. juny 10, 2012 9:31 pm

Re: hipopresives, en què consisteixen?

EntradaAutor: Majka » dv. març 15, 2013 7:50 am

Les abdominals hipopressives consisteixen en un seguit de postures en les que es realitzen unes aspiracions diafragmàtiques seguides d'apnees que aconsegueixen reprogramar tota la musculatura abdominal i del sòl pelvic, tot i que es pot aconseguir una reducció del perímetre abdominal considerable fent aquests exercicis, per això ara están tant de moda. Et deixo un enllaç:
http://www.metodohipopresivo.com/
Respecte l'exercici físic les hipopressives es poden fer just desprès de parir, tot i que hi ha llevadores que recomanen a que es passi la cuarentena. Això va a gustos a França t'ensenyen a fer abdominals hipopressives a l'hospital al mateix temps que t'ensenyen a donar el pit.
La resta d'exercici t'has d'esperar a que passi la cuarantena i per fer abdominals normals t'has d'esperar fins que desaparegui la línia alba (tot i que si fas hipopressius no podràs fer abdominals, ja que els principis d'aquests exercicis es contradiuen físicament).
Avatar de l’usuari
laurajuga
:: rateta
:: rateta
Entrades: 162
Membre des de: dj. abr. 12, 2012 3:33 pm

Re: hipopresives, en què consisteixen?

EntradaAutor: laurajuga » dv. març 15, 2013 7:52 am

Bon dia Maricel,
Jo vaig començar tant bon punt em vaig trobar recuperada del part i de les primeres setmanes, i just va ser una mica abans de fer la quarentena. Al gimnàs em van dir que res de fer exercici que castigués el sòl pèlvic (prohibit còrrer, esteps, i exercicis de saltar) ni abdominals de les de "sempre" així que vaig començar amb bici estàtica i elìptica, una rutina de màquines i kegels. TAmbé em van ensenyar les hipopressives. Són abdominals que consisteixen en fer una contracció de la panxa intentant posar el melic endins i cap amunt i sobretot fer-les sense aire dins als pulmons (expirar i llavors fer la contracció). Es poden fer dretes o a terra boca amunt. És complicat d'explicar, et recomano que vagis algun lloc i que t'ho expliquin bé.
Ara, fa un parell de setmanes que he començat a sortir a còrrer.
ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
piula29
:: granota
:: granota
Entrades: 242
Membre des de: dl. juny 25, 2012 4:23 pm
Ubicació: Barcelona

Re: hipopresives, en què consisteixen?

EntradaAutor: piula29 » dv. març 15, 2013 4:34 pm

M'interessen! Sabeu d'algun lloc a Barcelona que les fagin i preu? (a part de Llevadonas)

Gràcies!
Imatge

Imatge
almon
:: rateta
:: rateta
Entrades: 179
Membre des de: dt. ago. 30, 2011 9:30 pm

Re: hipopresives, en què consisteixen?

EntradaAutor: almon » dv. març 15, 2013 6:27 pm

Jo vaig fer unes sessions al cap de drassanes. Ho feia una noia molt experta i entrava per la seguretat social. Venien noíes d tot bcn. jo preguntaria al cap teu.

Torna a “Postpart”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::