EPI-NO

La recuperació del cos després de l'embaràs i altres temes relacionats.
martina13
:: zebra
Entrades: 1102
Membre des de: dl. set. 02, 2013 10:43 pm

EPI-NO

EntradaAutor: martina13 » dj. set. 12, 2013 7:43 am

HOLA!!!

dimarts vaig anar a la primera clase prepart i ens van parlar dels riscos de la episiotomía i de lo impoprtant que és massatge perineal, pe`ro que una mateixa no se'l pot fer.

la meva pregunta és alguna que ja hagi parit va utilizar EPI-NO per fer massatge perineal???? a les clases prepart van dir que era una meravella!!!

salut!!! ||*|| ||*||
Rossinyola
:: pantera
:: pantera
Entrades: 806
Membre des de: ds. maig 21, 2011 11:05 am

Re: EPI-NO

EntradaAutor: Rossinyola » dj. set. 12, 2013 8:17 am

Com que una mateixa no se'l pot fer???? Jo me'l vaig fer amb l'oli weleda i ni un punt! Sobre l'Epi-no, en el seu moment m'ho vaig estar mirant i hi havia opinions de tot, però no ho vaig provar així que no te'n puc dir rès!
Imatge

Imatge

Imatge
shyla
Entrades: 1360
Membre des de: dl. abr. 07, 2008 9:11 am

EntradaAutor: shyla » dj. set. 12, 2013 9:56 am

Bon dia, hi ha un post a embarassades on se'n parla :ok: viewtopic.php?f=11&t=24021
Imatge Imatge
Nineta22
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 328
Membre des de: dt. set. 03, 2013 2:39 pm

EntradaAutor: Nineta22 » dv. set. 13, 2013 7:54 am

Bones!!!
Jo me'l vaig fer jo mateixa amb oli de rosa mosqueta, i tot genial!!! Ni episio ni cap punt!!
ELE
:: granota
:: granota
Entrades: 235
Membre des de: dj. gen. 16, 2014 12:34 pm

EntradaAutor: ELE » dv. gen. 31, 2014 9:17 pm

Jo l he fet servir per recomanacio de la fisioterapeuta tot i q el meu gine deia q hi ha estudis q dubten d la seva eficacia. Po a mi m va anar molt be, junt amb elmassatge perineal, ni desgarrosni episio i t vas fent una idea del moment expulsiu del part...i quan pareixes les sensacions ja et son conegudes i a mi m va servir x no posarm nerviosa. Ara be...es durillo fer epino!
lilo_bcn
:: puça
Entrades: 33
Membre des de: dl. juny 25, 2012 8:39 pm

EntradaAutor: lilo_bcn » dj. març 27, 2014 3:00 pm

Bona tarda!!!

Jo mateixa hem vig fer el massatge amb lubricant de la casa velastisa i m'anava molt bè!!!
A l'hora de parir la nena s'havia girat i vàren necessitar forceps per treura-la i hem van tenir que fer una epi tot i que m'havia fet el massatge i havia conseguit un bon grau d'elasticitat
Vani
Entrades: 6
Membre des de: dg. març 23, 2014 9:21 pm

EntradaAutor: Vani » dc. abr. 02, 2014 11:04 pm

Jo el vaig fer servir... A partir de la setmana 24 amb calma i poc a poc incrementant la freqüència fins que al final era cada nit una estoneta. Va ser molt dur i cal ser constant, pero Repetiré sense dubte perquè el meu fill venia amb la ma a la carona i tot i fer servir Vacum o ventosa no em va caldre cap punt ni Episio. Obviament n'hi han d'altres factors que influeixen com el pes del nen, fer un treball de part emputxant amb els músculs que toquen ( fer hipopressius i no fer força com si fessis caça que això es fatal !)... Pero val la pena preparar-se...recorden que es tracta d'un múscul que en un moment donat es sotmet a una tensió brutal... Si no el treballem prèviament es com el que es presenta a córrer la Marató sense haver fet cap entreno previ!!

Torna a “Postpart”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::