On ha anat la meva libido??

La recuperació del cos després de l'embaràs i altres temes relacionats.
Ratafiaa
Entrades: 2
Membre des de: dt. oct. 14, 2014 12:22 am

On ha anat la meva libido??

EntradaAutor: Ratafiaa » dt. oct. 14, 2014 12:27 am

Hola noies!!

Tinc una petita de 14 mesos a la que encara li donc el pit, sobretot a la tarda i nit. Ja des que va néixer que la libido la tinc a terra, i de fet, em van dir que mentre duri la LM seguirà així, però... EN SERIO?? On ha anat la meva libido?? Si fos per mi no en tindria mai ganes de pinxitos!! :miko: I això que abans de l'embaràs sempre l'estava buscant al maromo!! :p-)
Quan us va tornar a vosaltres?? O és un problema meu i prou??

Gràcies amb antelació a totes i bona nit!!! ||*||
Rossinyola
:: pantera
Entrades: 806
Membre des de: ds. maig 21, 2011 11:05 am

Re: On ha anat la meva libido??

EntradaAutor: Rossinyola » dt. oct. 14, 2014 6:33 am

A mi em va tornar quan la meva filla tenia 17 mesos.... I em vaig quedar embarassada d nou!
Imatge

Imatge

Imatge
Nineta22
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 328
Membre des de: dt. set. 03, 2013 2:39 pm

EntradaAutor: Nineta22 » dt. oct. 14, 2014 6:58 am

Ostres, a mi em passa exactament el mateix!! Pensava que era algo meu!!! Suposo que tornarà quan deixis completament la lactància!!!
Rossinyola, 17 mesos i ara de nou embarassada? El meu home em pela si passa aixo i torna a començar una ratxa de mesos de sequera!!! Jejeje Moltes felicitats!!!
Airin
:: poltre
Entrades: 687
Membre des de: dc. març 30, 2011 7:51 pm

EntradaAutor: Airin » dt. oct. 14, 2014 8:09 am

Hola!

Jo al principi estava igual, entre la sequedat que provoca la LME i tota la moguda als baixos (episio) no en tenia ganes, però després ja van anar tornant, no pateixis que ja arribarà! A hores d'ara tot el teu cos està focalitzat en la criatura i les hormones i el cansament hi fan molt. Jo crec que a partir dels sis mesos es nota un canvi i també recordo que a l'any i mig ja tenia moltes ganes de d'anar pel segon, o sigui que ja veus que tot tornarà a lloc :ok:
Imatge

Imatge

Imatge
Airin
Entrades: 687
Membre des de: dc. març 30, 2011 7:51 pm

EntradaAutor: Airin » dt. oct. 14, 2014 8:09 am

PEr cert, la meva filla va mamar fins als 3 anys, o sigui que el pit sí que hi influeix al principi, però després ja es va normalitzant la cosa. També us recomano que feu servir un bon lubricant, ajuda molt...
Imatge

Imatge

Imatge
Anna Maria
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2145
Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: Anna Maria » dt. oct. 14, 2014 12:39 pm

Ostres,...En el meu cas, tinc la líbido normal, però el cos no m'acompanya. Més val que no li digui a la meva parella, perquè estant embarassada i amb els problemilles que tingut i tinc de coxis, i males postures juntament amb les dues infeccions d'orina, la cosa ha quedat a zero... El pobre no em pressiona però clar... Bé, què hi farem, altres coses les he de mirar sola, i he de patir també els vòmits,... així que si pateix per això mira,... què egoïsta que sóc, jejejeje
Una abraçada,
Anna Maria
Imatge
Aquí tens l'enllaç al grup de lectura de l'SP. T'apuntes?
[Marieta]
:: granota
:: granota
Entrades: 216
Membre des de: dj. maig 10, 2012 6:30 pm

EntradaAutor: [Marieta] » dt. oct. 14, 2014 3:11 pm

És el mésnatural del mon :D Ja tornarà, no et rallis gens!
Una abraçada!
damir
:: gosset
:: gosset
Entrades: 437
Membre des de: dc. gen. 26, 2011 8:55 pm

EntradaAutor: damir » dc. oct. 15, 2014 8:06 am

Rossinyola ha escrit:A mi em va tornar quan la meva filla tenia 17 mesos.... I em vaig quedar embarassada d nou!

a mi em va passar el mateix, als 16 mesos vaig deixar la lactància, als 17 em torna la libido i pam! prenyada de nou.

tota la lactància sense ganes de res, i molta sequetat vaginal cosa que encara ho dificulta més. Quan em va tornar la regla als 11 mesos la cosa va millorar una mica però fins que no vaig deixar de donar el pit no es va normalitzar tot.
Rossinyola

EntradaAutor: Rossinyola » dc. oct. 15, 2014 3:30 pm

No tinc clar q la meva falta d libido fós degut a la lactància ja que mai he deixat d donar el pit a la meva filla. De fet, el meu petit té 2 mesos i ja començo a tenir ganes d'empaitar el maromo, el q passa q ara el problema és l'esgotament extrem i els horaris creuats!
Jo crec q amb el primer fill se't remouen moltes coses i tota la teva dedicació va 100% a ell, i quan et comences a relaxar o a tenir-ho per la mà és quan tornes a tenir ganes. Vaja, opinió personal!
Nineta22 el meu home casi es mor quan ho vam saber, i jo tb! I és q el primer embaràs ens va costar un any i el segon vam fer diana a la primera primeríssima amb un únic pinxito! Després d l'estat d xoc inicial i d'un embaràs molt més cansat ara estic encantada :love:
Imatge

Imatge

Imatge
Ratafiaa
Entrades: 2
Membre des de: dt. oct. 14, 2014 12:22 am

EntradaAutor: Ratafiaa » dc. oct. 15, 2014 11:47 pm

Ei, moltes gràcies a totes per les respostes!!

La veritat és que una mica preocupada si que em te eh?? jeje Rossinyola, no m'estranya que us agafés un "patatús" als dos, i cada un pel seu motiu... jejeje
Nineta22, veig que no sóc la única!! >.-<:

Creieu que hi pot tenir alguna cosa a veure el fet que encara no m'hagi tornat la regla?? De fet, també és algo que em té una mica mosca... si que fem LM encara, però tampoc molta quantitat crec... en fi, que hauria d'estar contenta!! Després quan em vingui, m'arrepentiré de les meves paraules!!! :b-))) :b-)))
Rossinyola

EntradaAutor: Rossinyola » dj. oct. 16, 2014 6:16 am

Ratafiaa és completament normal q encara no tinguis la regla, a mi em va tornar al voltant dels 17 mesos, super abundant i em va durar uns 10 dies.
Imatge

Imatge

Imatge

Torna a “Postpart”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::