Gestionar visites familia i amics

La recuperació del cos després de l'embaràs i altres temes relacionats.
Náyade
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1169
Membre des de: dc. jul. 30, 2014 11:17 am

Re: Gestionar visites familia i amics

EntradaAutor: Náyade » dl. nov. 07, 2016 6:35 pm

Ja fa 1 any de l'última resposta, i a mi aquest fil encara em posa els pèls de punta. Ara sí estic embarassada, i al febrer si tot va bé tindré a la meva floreta.

Ja he tingut sèries discussions amb el meu marit pel tema visites. Primer, no avisar que estava de part, es va negar en rotund i realment jo tb penso que es impossible pq estem en contacte durant el dia, però potser avisar si ja em quedo ingressada i es de dia... si es de nit, els hi demanaré per favor que em deixin tranquil.la parir quan toqui.

Després, tema visites. Jo penso que vinguin avis i germans està bé, però ja està. La meva família es de venir tots alhora (son 5 germans, amb respectives parelles i fills, i la iaia) i fer-se la foto amb el petit. La família política son d'estar moltes hores, dinar i tornar fins a la nit... sé q s'enrabiaràn molt si els faig fora, però es que m'és igual. Em costarà molt pq sóc tímida però prefereixo passar-ho malament 1min i ja està, a estar hores fontent-me.

Com us dic, el meu marit no m'ajuda gens, ell pensa que "lo normal es que vengan y conozcan al bebé, lo cojan, vengan familiares"... vamos en plan gitano. Tots ho hem fet sempre i ell ho veu com normal.

Espero que a les classes prepart els hi donin canya als marits amb aquest tema!!!! Començo la setmana que ve i m'encantaria que els hi diguessin que han de protegir a la mare i al bebè per a que tot estigui bé. Ell em continua veient com una rància i que no coneix a ningú que sigui tan rara com jo i tan estúpida amb la familia :-:)

Consells??? O doneu-me el pèsam... jajaja. Gràcies!!! :-()-)
Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
19m2
:: papallona
:: papallona
Entrades: 103
Membre des de: dc. set. 30, 2015 8:17 am

Re: Gestionar visites familia i amics

EntradaAutor: 19m2 » dg. nov. 13, 2016 9:22 am

Bon dia! A veure jo opino que totes les opcions son vàlides però en tot cas has de imposarte o fer respectar là teva visió i el que et fagi sentir còmode a tu.. Al final tu pareixes, tú decideixes.. Al teu marit li pot semblar q ETS una rancia (jo tmb ho Soc.. : lasito : ) però la q estará recent parida i potser no es trobara be serás tú, i la q estará intentant q el bebe s agafi al pit tmb, i la q potser estará sensible pel tema hormonal tmb... Aixi q... Al meu criteri li toca aguantarse una miqueta i ferte costat!!!! :love:
Jo tmb estava molt nerviosa amb aqt tema Xq tampoc volia avisar i l meu marit treballant a l empresa familiar era mooolt complicat q no es notes... Doncs al final vaig tenir la sort d posarme d part un divendres a la nit! >.-<: la nena va neixer al migdia d dissabte i fins al vespre no vem dirho a ningú!! Aixi q toooota la tarda vem estar descansant q estavem rebentats i disfrutatnt d estar els 3junts i sols, son moments magics aixi q si no us els interromp ningú millor q millor!

Sort i mooolta pedagogia amb l familia i la parella :-()-)
Imatge

Imatge
Náyade
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1169
Membre des de: dc. jul. 30, 2014 11:17 am

Re: Gestionar visites familia i amics

EntradaAutor: Náyade » dl. nov. 21, 2016 4:12 pm

19m2 ha escrit:Bon dia! A veure jo opino que totes les opcions son vàlides però en tot cas has de imposarte o fer respectar là teva visió i el que et fagi sentir còmode a tu.. Al final tu pareixes, tú decideixes.. Al teu marit li pot semblar q ETS una rancia (jo tmb ho Soc.. : lasito : ) però la q estará recent parida i potser no es trobara be serás tú, i la q estará intentant q el bebe s agafi al pit tmb, i la q potser estará sensible pel tema hormonal tmb... Aixi q... Al meu criteri li toca aguantarse una miqueta i ferte costat!!!! :love:
Jo tmb estava molt nerviosa amb aqt tema Xq tampoc volia avisar i l meu marit treballant a l empresa familiar era mooolt complicat q no es notes... Doncs al final vaig tenir la sort d posarme d part un divendres a la nit! >.-<: la nena va neixer al migdia d dissabte i fins al vespre no vem dirho a ningú!! Aixi q toooota la tarda vem estar descansant q estavem rebentats i disfrutatnt d estar els 3junts i sols, son moments magics aixi q si no us els interromp ningú millor q millor!

Sort i mooolta pedagogia amb l familia i la parella :-()-)

Gràcies maca, al final estic en modo... m'he donat x vençuda... però si ell no hi posa pebrots, li posaré jo i punt. Si em trobo malament i m'estàn donant pel sac allà amb les visites, els envio a tots a casa inmediatament.
Segurament estigui super toveta i sense forçes però si realment estic malament no ho podrè dissimular així que bon vent a tots i a descansar...

Ja us explicaré com va al final...
Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
cris1986
:: papallona
:: papallona
Entrades: 118
Membre des de: dj. gen. 07, 2016 4:07 pm

Re: Gestionar visites familia i amics

EntradaAutor: cris1986 » dl. nov. 21, 2016 5:48 pm

Nayade aliat amb les enfermeres. Si estas agobiada els hi pots dir discretament que necessites que et buidin la habitació pero que les visites no estan rebent el missatge...
Ha de ser un pal trobar-te en aquesta situació. Pero fes-te valer. El teu benestar es mes important que quedar be. Si el teu marit s'enfada es el seu problema, i segur que se li acaba pasant. Força maca!
url=https://lilypie.com]Imatge[/url]

Torna a “Postpart”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::