Dolor al fer pipí

La recuperació del cos després de l'embaràs i altres temes relacionats.
Avatar de l’usuari
Essuca
:: tigre
:: tigre
Entrades: 714
Membre des de: dv. març 08, 2013 12:47 pm

Dolor al fer pipí

EntradaAutor: Essuca » ds. maig 07, 2016 4:05 pm

Hola,
Us explico, fa 10 dies que vaig parir. El part va anar molt bé i no vaig tenir cap punt. De seguida m'he trobat bé i molt recuperada. Alguns "entuertos" al principi però fluixos.
Doncs des d'ahir que tinc sensació de fer pipí tota l'estona i quan vaig al lavabo només trec unes quantes gotes i sense força a més em fa mal quan surt.
A banda d'això, les pèrdues casi s'havien acabat i eren com marronoses i també des d'ahir han tornat en tot el seu esplendor i vermelles.

Sabeu que pot ser?

Gràcies
iole
:: rateta
:: rateta
Entrades: 169
Membre des de: dj. set. 11, 2014 1:47 pm

Re: Dolor al fer pipí

EntradaAutor: iole » ds. maig 07, 2016 4:35 pm

S hauria de descartar infeccio d'orina... Ves al teu metge o al ambulatori al metge d'urgencies.
Ninus
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 55
Membre des de: dj. set. 17, 2015 6:12 pm

Re: Dolor al fer pipí

EntradaAutor: Ninus » ds. maig 07, 2016 5:13 pm

Et dic el mateix, descarta la infecció d'orina. Jo n'he patit i és molt molest. Notes com cremor i fa molt mal.
Per cert, enhorabona per la maternitat!
gusiluz
:: conillet
:: conillet
Entrades: 375
Membre des de: dt. juny 25, 2013 11:39 am

Re: Dolor al fer pipí

EntradaAutor: gusiluz » ds. maig 07, 2016 6:37 pm

Fa tota la pinta d'infecció d'orina. Jo també en vaig patir després del part.
numa1982
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1708
Membre des de: dt. des. 04, 2012 10:09 pm
Ubicació: Mallorca

Re: Dolor al fer pipí

EntradaAutor: numa1982 » ds. maig 07, 2016 8:19 pm

Jo 7 dies després del part també vaig tenir infecció d'orina i, com que al principi no en vaig fer cas, vaig passar dos dies amb febrades i tot! El dia que em treien els punts ho vsig comentar i va ser una cistitis de cavall! Apropa't sma urgències i, si és això, amb un dia d'antibiòtic ja t'hauran passat les molèsties (i no hi ha problema amb la LM).
Imatge

ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Essuca
:: tigre
:: tigre
Entrades: 714
Membre des de: dv. març 08, 2013 12:47 pm

Re: Dolor al fer pipí

EntradaAutor: Essuca » ds. maig 07, 2016 8:27 pm

Veig que totes aposteu pel mateix. Infecció d'orina. Doncs demà o dilluns aniré a parlar al metge. Jo pensava que tenia més a veure amb el part.

Gracies per les respostes
numa1982
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1708
Membre des de: dt. des. 04, 2012 10:09 pm
Ubicació: Mallorca

Re: Dolor al fer pipí

EntradaAutor: numa1982 » ds. maig 07, 2016 8:32 pm

Guapa, jo hi aniria demà. T'ho miren en un moment i així t'assegures que no va a més (jo vaig estar amb febres de 39 un parell de nits i creia que era de cansament o de la pujada de la llet).
Imatge

ImatgeImatge
marivet
:: puça
:: puça
Entrades: 34
Membre des de: dc. feb. 18, 2015 5:32 am

Re: Dolor al fer pipí

EntradaAutor: marivet » ds. maig 07, 2016 9:05 pm

Bones!!
Com la resta, jo també aposto per infecció d'orina i la meva recomanació és beure mooooltaaa aigua i si tens "arándanos" vermells, menge'n 5 o 6 durant uns dies i veuràs què bé. De fet, les pastilles que et recepten són un concentrat d'aquesta fruita però és millor si la prens directament.
Desitjo que milloris
Avatar de l’usuari
Essuca
:: tigre
:: tigre
Entrades: 714
Membre des de: dv. març 08, 2013 12:47 pm

Re: Dolor al fer pipí

EntradaAutor: Essuca » ds. maig 07, 2016 9:29 pm

numa1982 ha escrit:Guapa, jo hi aniria demà. T'ho miren en un moment i així t'assegures que no va a més (jo vaig estar amb febres de 39 un parell de nits i creia que era de cansament o de la pujada de la llet).


El problema és que demà tinc un dia molt atrefegat... ja se sap quan et neix una criatura tot són coses a fer :ufs:
Avatar de l’usuari
Essuca
:: tigre
:: tigre
Entrades: 714
Membre des de: dv. març 08, 2013 12:47 pm

Re: Dolor al fer pipí

EntradaAutor: Essuca » ds. maig 07, 2016 9:31 pm

marivet ha escrit:Bones!!
Com la resta, jo també aposto per infecció d'orina i la meva recomanació és beure mooooltaaa aigua i si tens "arándanos" vermells, menge'n 5 o 6 durant uns dies i veuràs què bé. De fet, les pastilles que et recepten són un concentrat d'aquesta fruita però és millor si la prens directament.
Desitjo que milloris


No en tinc a casa a veure si demà trobo alguna cosa oberta. Gracies per la recomanació
numa1982
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1708
Membre des de: dt. des. 04, 2012 10:09 pm
Ubicació: Mallorca

Re: Dolor al fer pipí

EntradaAutor: numa1982 » ds. maig 07, 2016 10:27 pm

Ànims! T'entenc perfectament, anb dues criatures la prioritat sempre és una altra. Cuida't!
Imatge

ImatgeImatge
siberiana
:: gosset
:: gosset
Entrades: 465
Membre des de: ds. maig 30, 2015 11:01 pm

Re: Dolor al fer pipí

EntradaAutor: siberiana » ds. maig 07, 2016 11:04 pm

Essuca, a la farmàcia venen cysticlean, són unes pastilles d'arándano rojo que van molt bé per prevenir i millorar les infeccions d'orina. Si demà no pots atansar-te al metge, pots prendre'n ja per començar a fer net... i de seguida que puguis, vés a que et mirin i et diguin si cal antibiòtic! Que aquestes infeccions són una murga i millor tallar-les aviat.

I enhorabona per la teva petita!
Avatar de l’usuari
Essuca
:: tigre
:: tigre
Entrades: 714
Membre des de: dv. març 08, 2013 12:47 pm

Re: Dolor al fer pipí

EntradaAutor: Essuca » dg. maig 08, 2016 12:56 am

siberiana ha escrit:Essuca, a la farmàcia venen cysticlean, són unes pastilles d'arándano rojo que van molt bé per prevenir i millorar les infeccions d'orina. Si demà no pots atansar-te al metge, pots prendre'n ja per començar a fer net... i de seguida que puguis, vés a que et mirin i et diguin si cal antibiòtic! Que aquestes infeccions són una murga i millor tallar-les aviat.

I enhorabona per la teva petita!


Saps si són aptes amb la LM?
jellwill2
:: gosset
:: gosset
Entrades: 429
Membre des de: ds. jul. 05, 2014 11:34 am

Re: Dolor al fer pipí

EntradaAutor: jellwill2 » dg. maig 08, 2016 8:40 am

Hola,

essuca, ja em perdonaràs per ser alarmista... però has d'estar bé pels nens. I si és una infecció d'orina i no la tractes aviat, pot pujar cap amunt i arribar al ronyó. Jo vaig tenir-ne una que va pujar al ronyó, i no t'ho recomano. Llavors sí que no podràs estar per ells. Fa més mal que una contracció de part. I és seriós, és el ronyó. Intenta anar al cap, amb una mostra d'orina ja en tenen prou. Quan abans comemcis antibiòtic, millor per tu i pel bebé, podran receptar-te'n un de més suau.

No vull espantar-te, però en tinc molt mal record i amb jn bebé has d"estar el millor possible.

Què et milloris!!!
numa1982
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1708
Membre des de: dt. des. 04, 2012 10:09 pm
Ubicació: Mallorca

Re: Dolor al fer pipí

EntradaAutor: numa1982 » dg. maig 08, 2016 8:56 am

T'anava a dir el mateix que na Jellwill. I les pastilles de nabius fan efecte a mig termini, si tenguessis infecció no et curarien. A qualsevol CAP en 5 min tens el diagnòstic, i hi ha antibiòtics perfectament compatibles amb la lactància (jo en vaig haver de prendre i cap problema).
Imatge

ImatgeImatge
siberiana
:: gosset
:: gosset
Entrades: 465
Membre des de: ds. maig 30, 2015 11:01 pm

Re: Dolor al fer pipí

EntradaAutor: siberiana » dg. maig 08, 2016 9:16 am

Pel que sé sí que són compatibles amb la lactància (i amb l'embaràs), però com et diuen per aquí, si la infecció és forta més val que vagis ja al metge i que et doni algun antibiòtic. Les pastilles aquestes van molt bé, però no deixen de ser un remei natural. Jo les utilitzo de tant en tant quan noto una petita molèstia que apunta cap a infecció, i així evito que vagi a més, són un preventiu fantàstic. Però si la infecció és ja important, antibiòtic al canto, no te la juguis!

Sort, i millora't ben aviat! :-()-)
Avatar de l’usuari
Essuca
:: tigre
:: tigre
Entrades: 714
Membre des de: dv. març 08, 2013 12:47 pm

Re: Dolor al fer pipí

EntradaAutor: Essuca » dg. maig 08, 2016 10:22 am

De moment estic a urgències, però per la meva filla. :ufs: Ara els diré que ens facin un dos por uno.
Ninus
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 55
Membre des de: dj. set. 17, 2015 6:12 pm

Re: Dolor al fer pipí

EntradaAutor: Ninus » dg. maig 08, 2016 6:52 pm

Essuca tot bé?
Avatar de l’usuari
jpd1980
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1051
Membre des de: dl. jul. 08, 2013 11:53 am

Re: Dolor al fer pipí

EntradaAutor: jpd1980 » dg. maig 08, 2016 6:53 pm

Ja he vist que esteu a urgències... a veure que diuen , que no sigui res...
Si es infecció d'orina, millor que prenguis antibiòtic ràpid, que si agafes pielonefritis, que es dels ronyons... es horrorós.. t'ho dic per experiència!!
Imatge
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Essuca
:: tigre
:: tigre
Entrades: 714
Membre des de: dv. març 08, 2013 12:47 pm

Re: Dolor al fer pipí

EntradaAutor: Essuca » dg. maig 08, 2016 6:59 pm

Confirmat infecció d'orina, m'han donat un antibiotic que puc pendre fent LM, i si m'augmenta el dolor o tinc febre que hi torni.

Gràcies per les respostes! i per preocupar-vos per mi :-()-)

Torna a “Postpart”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::