Regles postpart

La recuperació del cos després de l'embaràs i altres temes relacionats.
CarlaEstruc
Entrades: 2
Membre des de: dv. ago. 26, 2016 12:48 pm

Regles postpart

EntradaAutor: CarlaEstruc » dv. ago. 26, 2016 1:08 pm

Hola, el meu segon fill està a punt de fer els 4 mesos i estic tenint un postart molt estrany. Després de parir vaig estar sagnant 50 dies seguits; un dia fins i tot vaig anar a urgències perquè era un sagnat molt abundant. Em van mirar i no vam trobar fes. Als 50 dies va parar, però al cap de res (10 dies com a molt) em va baixar la regla (o jo vaig deduir que era la regla). Des de llavors que tinc regles que em duren una setmana, descanso 5 dies i em torna a venir. Estic donant el pit, lactància exclusiva, i em trobo bé, tot i que una mica cansada i amb els ànims per terra... Al acabar la quarantena em van recomanar que prengués el Cerazet, que a la majoria de dones els hi retira la regla, però va ser pitjor i el vaig deixar al cap de menys d'un mes.

La veritat és que a part d'estar ratllada (és un pal estar sempre amb la regla i més a l'estiu) comença a estar preocupada... Tothom em diu que amb el pit el més normal és que passi justament al revés, que la regla no baixi, però...

M'han fet ja dues ecografies, una al acabar la quarantena i l'altre una setmana després... si no van veure res llavors em puc quedar tranquil.la? No hi ha res a fer per no estar sempre així?
shyla
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1360
Membre des de: dl. abr. 07, 2008 9:11 am

Re: Regles postpart

EntradaAutor: shyla » dv. ago. 26, 2016 11:01 pm

Bona nit, doncs a mi no en sembla molt normal tampoc, pels simptomes que tens podría ser que tinguessis anemia, t'ho han mirat? Jo no ho deixaria gaire mes i tornaría a mirar com esta l'uter, que no hi hagi cap resta de placenta o qualsevol altre problema. Anims bonica!
Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
edae
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3848
Membre des de: dt. març 07, 2006 7:24 pm
Ubicació: provincia girona

Re: Regles postpart

EntradaAutor: edae » dj. set. 01, 2016 10:36 am

Ves amb la llevadora que et miri. Tant si és normal com si no, amb tantes pèrdues pots agafar una anèmia com t'ha dit la Shyla.
Imatge
Imatge
namerce
:: puça
:: puça
Entrades: 6
Membre des de: dv. set. 23, 2011 11:09 am

Re: Regles postpart

EntradaAutor: namerce » dg. set. 25, 2016 2:49 pm

Ja ho vas solucinar? Què va ser?
Jo porto 60 dies amb pèrdues. Tant el ginecòleg com la llevadora m'han dit que està tot bé i pot ser normal.
Faig LME, el part va ser per cesàrea (segona). Em trobo bé, no estic excessivament cansada. Taco molt poc, passo amb un salvaslips.
Però la veritat és que la situació em preocupa...
La llevadora em va dir que si d'aquí un mes estic igual, hi torni i em faran una eco.
CarlaEstruc
Entrades: 2
Membre des de: dv. ago. 26, 2016 12:48 pm

Re: Regles postpart

EntradaAutor: CarlaEstruc » dg. set. 25, 2016 8:44 pm

En el meu cas sembla que és un desajust hormonal sense més complicació. Teòricament he d'anar tornant a la normalitat poc a poc i em recomanen posar-me un DIU pq es veu que pot ajudar a solucionar tanta regla (com que ara per ara no tenim intenció d'anar a buscar el tercer crec que me'l posaré).
Em van fer una altra eco per descartar que hi hagués res i també una analítica per descartar problemes de tiroides i coses així.
Si no estàs tranquil.la, namarce, fes aquestes dues coses, no costa res i et treuràs abans els nervis de sobre.
Ànims!
namerce
:: puça
:: puça
Entrades: 6
Membre des de: dv. set. 23, 2011 11:09 am

Re: Regles postpart

EntradaAutor: namerce » dl. set. 26, 2016 12:43 pm

Avui n'he parlat amb una altra llevadora. En parlarà amb un altre ginecòleg, però em demanaran una eco.
També m'han dit que pot ser hormonal.

Torna a “Postpart”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::