Escoles zona Collblanc
- miriam.alvarez
- Entrades: 1
- Membre des de: ds. març 20, 2021 8:38 pm
Escoles zona Collblanc
Hola, el año que viene nos toca inscribir a nuestro hijo en alguna escuela y vivimos por Collblanc, pero la zona de Hospitalet. Me podéis orientar sobre estas 3 escuelas, a ver qué opináis?
Pau Romeva
Sant Ramon Nonat
Sant Ramon Sagrat Cor
Las 3 pertenecen a Barcelona, por lo tanto no tendremos los 30 puntos, eso descartaría poder acceder a la primera, Pau Romeva, que es pública?
Yo tengo entendido que el Sant Ramon Nonat está muy bien, a ver qué opináis.
Muchas gracias!
Pau Romeva
Sant Ramon Nonat
Sant Ramon Sagrat Cor
Las 3 pertenecen a Barcelona, por lo tanto no tendremos los 30 puntos, eso descartaría poder acceder a la primera, Pau Romeva, que es pública?
Yo tengo entendido que el Sant Ramon Nonat está muy bien, a ver qué opináis.
Muchas gracias!
Toni l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. març 22, 2021 7:52 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Raó: Títol en castellà
Raó: Títol en castellà
Re: Escoles zona Collblanc
Hola!
Jo estava en la mateixa situació que tu quan vaig inscriure a la meva filla gran. La meva primera opció va ser Sant Ramon Nonat, on anava el meu nebot i en segona opció vaig posar el Sant Ramon Sagrat Cor.
No vaig entrar en la primera opció, ja que el número del sorteig em va deixar fora però vaig entrar a la segona opció. He de dir que malgrat no ser la meva primera preferència estic molt contenta de l'escola, la nena és molt feliç, les mestres totes són molt maques i ensenyan molt bé.
Les dues escoles són velletes en instal·lacions però en educació molt bones.
Triar una d’elles en primera opció ja depen d’altres temes com per exemple, si t’agrada més religiós o no, les extrasecolars que ofereixen, el preu… ja et dic tinc referències pròies del Sagrat cor i del meu nebot que ja va a a la Eso del Sant Ramon Nonat.
El Pau Romeva no tinc referències properes però com a públic està molt bé, el que passa que per la gent amb 0 punts és complicat…
Si vols més informació, no dubtis en preguntar-me!
Jo estava en la mateixa situació que tu quan vaig inscriure a la meva filla gran. La meva primera opció va ser Sant Ramon Nonat, on anava el meu nebot i en segona opció vaig posar el Sant Ramon Sagrat Cor.
No vaig entrar en la primera opció, ja que el número del sorteig em va deixar fora però vaig entrar a la segona opció. He de dir que malgrat no ser la meva primera preferència estic molt contenta de l'escola, la nena és molt feliç, les mestres totes són molt maques i ensenyan molt bé.
Les dues escoles són velletes en instal·lacions però en educació molt bones.
Triar una d’elles en primera opció ja depen d’altres temes com per exemple, si t’agrada més religiós o no, les extrasecolars que ofereixen, el preu… ja et dic tinc referències pròies del Sagrat cor i del meu nebot que ja va a a la Eso del Sant Ramon Nonat.
El Pau Romeva no tinc referències properes però com a públic està molt bé, el que passa que per la gent amb 0 punts és complicat…
Si vols més informació, no dubtis en preguntar-me!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |