Dubte NESE + llistat barems
Dubte NESE + llistat barems
Hola! estic consultant el barem d'inscripcions provisionals per al curs de P3 i tinc un dubte. Si veig que s'hi han apuntat 25 famílies i el centre ofereix 15 places ordinàries i 7 places NESE: les famílies amb necessitats NESE també entren dins de les 25 pre inscripcions? Tinc la sensació que aquestes places queden reservades i que el Consorci "en pot disposar com consideri oportú" fins al darrer dia. Vull dir, potser aquesta escola no ha rebut fins a 7 pre-inscripcions NESE però tot i així el Consorci pot demanar que li doni la plaça a d'altres famílies NESE que les necessitin. És així?
Al final me n'adono que estem intentant fer tots càlculs impossibles però encara falta molt per a tenir un llistat definitiu... i tot i així, si les NESE es poden ocupar fins a finals d'agost, fins llavors en realitat no estarà tot tancat, correcte?
Gràcies per la vostra ajuda!
Al final me n'adono que estem intentant fer tots càlculs impossibles però encara falta molt per a tenir un llistat definitiu... i tot i així, si les NESE es poden ocupar fins a finals d'agost, fins llavors en realitat no estarà tot tancat, correcte?
Gràcies per la vostra ajuda!
Re: Dubte NESE + llistat barems
Hola! Jo crec que les de NESE que s'han inscrit comptaran com a NESE, amb la qual cosa aquella escola haurà omplert en 1a opció totes les places NESE disponibles. Així és com ho entenc jo. De totes maneres, les llistes d'espera estaran fins el 2 de setembre, així que fins aleshores et poden trucar per fer un canvi en la teva inscripció, vull dir que si per exemple entres a la teva 3a opció, et podran trucar de la 2a o la 1a si han hagut moviments.
Gràcies Miriam per la teva resposta!
és una mica angoixant pensar que fins a 1 de setembre poden trucar-nos per canviar d'escola i comencem el dia 5...
tan debó entrem en primera opció un cop es faci el sorteig, perquè sino estarem amb el rum-rum fins al setembre de si ens truquen o no...
és una mica angoixant pensar que fins a 1 de setembre poden trucar-nos per canviar d'escola i comencem el dia 5...
tan debó entrem en primera opció un cop es faci el sorteig, perquè sino estarem amb el rum-rum fins al setembre de si ens truquen o no...
Doncs sí.. és força engoixant.. en el nostre cas en primera opció som 30 famílies per a 8 places així que serà complicat.. molta paciència necessitem! ànims!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |