Escoles de Barcelona (Horta, Carmel) - Colegios en Barcelona
Re: Escoles de Barcelona (Horta, Carmel) - Colegios en Barcelona
Al Font d'en Fargas va anar la meva dona, i sempre ha dit que havia estat una bona experiència. L'entorn en Muntanya preciós, la resta ho desconec.
bon dia!! pujo el post per si algú pot donar la seva opinió
Les nostres opcions son dues públiques
ANGELS GARRIGA
FONT D'EN FARGUES
i una concertada
REGINA CARMELI
Algu porta els seus nens a aquestes escoles? que en penseu?¿
Merci
Les nostres opcions son dues públiques
ANGELS GARRIGA
FONT D'EN FARGUES
i una concertada
REGINA CARMELI
Algu porta els seus nens a aquestes escoles? que en penseu?¿
Merci

Bon dia!!
Aquest any ens toca escollir escola i ens agradaria portar a la nostra filla a una escola pública per aquesta zona (Carmel). Les escoles públiques que ens entren per àrea d’influència son:
Baldiri i Reixac
Montseny
Font d’en Fargas
Carmel
Coves d’en Cimany
Teixonera
No tenim moltes referències, però pel que he vist les tres últimes son centres d’alta complexitat i això em fa descartar-les d’inici.
Algú em pot donar referències? Busquem una escola on es respectin els ritmes, vivencial, on l’infant sigui el centre de l’aprenentatge.
Moltes gràcies!!
Aquest any ens toca escollir escola i ens agradaria portar a la nostra filla a una escola pública per aquesta zona (Carmel). Les escoles públiques que ens entren per àrea d’influència son:
Baldiri i Reixac
Montseny
Font d’en Fargas
Carmel
Coves d’en Cimany
Teixonera
No tenim moltes referències, però pel que he vist les tres últimes son centres d’alta complexitat i això em fa descartar-les d’inici.
Algú em pot donar referències? Busquem una escola on es respectin els ritmes, vivencial, on l’infant sigui el centre de l’aprenentatge.
Moltes gràcies!!
- Petitafera
- Entrades: 1
- Membre des de: ds. maig 09, 2020 11:41 pm
Hola famílies, estem en una situació d incertesa i no vam poder visitar alguna escola que ens interessava com el ceip Montseny. La veritat és que tenia forces ganes. Algu em pot donar alguna indicació d aquest centre?
Pel que estigueu com nosaltres, us puc dir que vaig visitar el Coves dEn Cimany i la impressió va ser força bona, però també que sigui centre de màxima compkecitat em va ttirar enrerra.
El Piaget anava a ser la nostra primera opció, però amb el Covid 19, com és petitet doncs tenim por que per temes de distanciament social o el que sgui que implanti el govern no ho puguin complir. El projecte és maco i és molt molt familiar.
El SAFA és un super cole d instal. lacions, ens van tractar molt bé, però a mi personalment em va agradar més rl Piaget.
En Font d en Fargues també té molt bona pinta.. Si teniu informació o porteu els vostres fills rn squestes escoles ens podrieu donar un cop de mà. Gràcies
Pel que estigueu com nosaltres, us puc dir que vaig visitar el Coves dEn Cimany i la impressió va ser força bona, però també que sigui centre de màxima compkecitat em va ttirar enrerra.
El Piaget anava a ser la nostra primera opció, però amb el Covid 19, com és petitet doncs tenim por que per temes de distanciament social o el que sgui que implanti el govern no ho puguin complir. El projecte és maco i és molt molt familiar.
El SAFA és un super cole d instal. lacions, ens van tractar molt bé, però a mi personalment em va agradar més rl Piaget.
En Font d en Fargues també té molt bona pinta.. Si teniu informació o porteu els vostres fills rn squestes escoles ens podrieu donar un cop de mà. Gràcies
Hola mamis i papis!
He trobat aquest fil obert però han passat molts anys i m’agradia tenir impressions més recents :)
Arriben les preinscripcions i necessitem ajuda amb la vostra opinió dels coles que ens pertoquen per zona:
- Torrent de Can Carbassa (públic)
- Mare Nostrum (públic)
- Safa Horta
- Immaculada Concepció
- Regina Carmeli
Entre altres coses, el que ens agradaria es que hi hagués un bon nivell en les diferents matèries i un equip docent i directiu implicat. Els altres coles que no he inclós aquí els em descartat ja aquests per diferents motius. Ens podeu donar un cop de mà aquells que ja esteu dins o el que sabeu d’aquests coles?
Miiiiil gràcies per la vostra ajuda
He trobat aquest fil obert però han passat molts anys i m’agradia tenir impressions més recents :)
Arriben les preinscripcions i necessitem ajuda amb la vostra opinió dels coles que ens pertoquen per zona:
- Torrent de Can Carbassa (públic)
- Mare Nostrum (públic)
- Safa Horta
- Immaculada Concepció
- Regina Carmeli
Entre altres coses, el que ens agradaria es que hi hagués un bon nivell en les diferents matèries i un equip docent i directiu implicat. Els altres coles que no he inclós aquí els em descartat ja aquests per diferents motius. Ens podeu donar un cop de mà aquells que ja esteu dins o el que sabeu d’aquests coles?
Miiiiil gràcies per la vostra ajuda
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |