Escola dels Encants: experiències?
Re: Escola dels Encants: experiències?
Hola! M'interessa si teniu més info del tema. Estem plantejant-nos canviar de pis i l'escola té influència en l'elecció, i com s'ha d'estar empadronat on toqui, vull mirar-ho amb temps per encaixar-ho tot si és que es pot. L'escola Els Encants seria propera a una de les opcions, però encara no l'he poguda visitar. M'he mirat bé la info de la web i m'ha agradat, però em preocupen els resultats de suficiència académica quan acaben primària. No sé si algú té info del tema. Vaig anar a les portes obertes de la Ramon Llull i ho vaig preguntar però no em van voler respondre, així que la vaig descartar. Ja m'agrada la idea d'escola viva i sobretot vull que vagi feliç i creixi com a persona, però garantir resultats académics de cara a poder seguir després els estudis sense problema també em sembla molt important, a més al final són les úniques dades objectives que pot oferir l'escola. Agraïria molt si algú té més informació i em pot explicar, potser també d'altres escoles d ela zona. Gràcies :)
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |