Escoles a Sant Cugat

P3 P4 i P5 educació a l'escola i a casa.
Avatar de l’usuari
melela
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 553
Membre des de: dc. ago. 12, 2009 12:30 pm
Ubicació: Sant Cugat

Re: Escoles a Sant Cugat

EntradaAutor: melela » dt. març 12, 2013 9:42 am

Jo ho tinc entès així perquè són apartats diferents. Per exemple, si hi ha una discapacitat a la família són 10 punts; això s'ha de sumar als 30 de zona, si no una discapacitat "valdria" menys que la zona pelada i no té gaire sentit. Doncs el mateix per germans, 40 + 30 de zona.

Suposo que no se sumen els punts del mateix apartat, per ex. el de proximitat: el domicili són 30 i la feina són 20, però no pots sumar 30+20 si vius i treballes a la zona de proximitat.

Però podria equivocar-me, si algú ho sap amb certitud que ens ho confirmi sisplau!
melela l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. març 12, 2013 10:03 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Ítaca
:: dinosaure
Entrades: 7513
Membre des de: dj. març 27, 2008 12:41 pm
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

Re: Escoles a Sant Cugat

EntradaAutor: Ítaca » dt. març 12, 2013 9:58 am

dianaa ha escrit:Hola,

melela, sigronet, espero que els vostres nens millorin.

Itaca, quina llàstima perquè voldríem triar el Catalunya, ens agrada molt però el tema és la sortida, que és impossible allargar més de les 5 de la tarda, pel que ens han dit i jo a aquesta hora no arribo...ens han dit que de 16.15 a 17 h estan al casal...tu em vas dir que d'això no en sabies res, veritat?


Dianaa, sí que ens van explicar, q els quan els nens surten a les 16.15, després van al Casal (q és just davant) i allà els pots anar a recollir més tard. Ben bé no sé com funciona pq sempre l'anem a recollir a les 16.15, però sí q hi ha la possibilitat de deixar-los.
De totes formes, si tens dubtes, prova d'anar a parlar amb l'Ada (crec q és diu així, q és la directora de l'escola i és molt afable i amable :ok: ).

Alehop, Sí q s'acumulen punts, és a dir, q et posaries en 40
I no, si et toca per zona, són 30 (treballis o no a la zona) i per feina (però vivint fora, són 20)
ImatgeImatge

El post de la patufeta: viewtopic.php?f=50&t=12054 ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge

Imatge Imatge
dianaa
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 55
Membre des de: dt. oct. 16, 2012 7:56 pm

Re: Escoles a Sant Cugat

EntradaAutor: dianaa » dt. març 12, 2013 9:41 pm

Hola,

moltes gràcies, Itaca.

Nosaltres estem a punt de rendir-nos amb l'Avenç. Hem sentit de molta gent que el tria i passen per davant nostre perquè són famílies nombroses o són ex-alumnes, això a banda del que van dir ells de que quedaven 25-30 places. No ens la volem jugar a que ens l'enviin a una concertada que no ens agradi, o sigui que acabarem de meditar però és probable que desertem. Hem estat veient públiques que ens agraden, com la Collserola. El problema és que al Pins no hem pogut anar. En sabeu algú alguna cosa? Coneixeu algú que hi dugui els nens?
Avatar de l’usuari
morritos
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2065
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 2:49 pm

Re: Escoles a Sant Cugat

EntradaAutor: morritos » dc. març 13, 2013 8:32 am

dianaa el NO ja el tens... millor possar-ho com a primera opció i anar a concurs i al menys tindràs possibilitats que no descartar-lo directament ''per la demanda''... que no et quedi després el neguit del ''si l'hagués apuntat''... : lasito :
Imatge

Imatge
Hemos hecho ''teti'' durante 10 meses.
Avatar de l’usuari
morritos
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2065
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 2:49 pm

Re: Escoles a Sant Cugat

EntradaAutor: morritos » dc. març 13, 2013 8:34 am

la noia de la OME em va dir que hem de possar a la pre-incripció només COLES QUE ENS AGRADIN. No possar per possar, perquè si no t'entra algun pel concurs al menys les altres possibilitats que us facin el pes.
Imatge

Imatge
Hemos hecho ''teti'' durante 10 meses.
Avatar de l’usuari
melela
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 553
Membre des de: dc. ago. 12, 2009 12:30 pm
Ubicació: Sant Cugat

Re: Escoles a Sant Cugat

EntradaAutor: melela » dc. març 13, 2013 8:51 am

Morritos, pel com ho veig jo, és veritat que s'han de posar opcions que ens agradin perquè puguem estar contentes amb qualsevol que ens toqui, encara que no sigui la primera; però això s'ha de fer amb una mica de cap i no només de cor i s'han de posar opcions amb possibilitats concretes d'entrar, perquè si no et toca cap t'envien on sobrin places i podries no estar gens contenta. Per fer sempre al mateix exemple, no té sentit posar l'Avenç en primera i el Pi d'en Xandri en segona, perquè si no entres a l'Avenç tampoc entraràs al Pi d'en Xandri, i on acabes?

Francament, entenc el que diu la Dianaa: les possibilitats a l'Avenç són bastant baixes i doncs pot tindre sentit descartar-la si l'altra escola que ens agrada també és molt demanada. Fent sempre el mateix exemple, mirant els números és més fàcil entrar al Pi d'en Xandri que no pas a l'Avenç; doncs si algú està entre aquestes dos escoles i no se la vol jugar massa, millor que posi al Pi d'en Xandri en primera i un altre col.le en segona, descartant l'Avenç. Almenys és el que jo penso, respectant totes les opinions :-)
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
morritos
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2065
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 2:49 pm

Re: Escoles a Sant Cugat

EntradaAutor: morritos » dc. març 13, 2013 8:56 am

melela però estem parlant de que un es concertat i l'altre públic...eh? d'això que dius, home si només posses una opció o dos, doncs si que millor possar la primera opció on creguis que tens més possibilitats si que és veritat. Nosaltres em possat 6!

Les 6 ens agraden així que a veure! :love: la primera que hem possat tenim els 30 punts + els 5 de exalumna. Així que entraríem abans dels que tenen 30 punts. El que no sé com va el tema si hi ha molta gent que tingui més de 30 o no... ?-)
Imatge

Imatge
Hemos hecho ''teti'' durante 10 meses.
Avatar de l’usuari
morritos
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2065
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 2:49 pm

Re: Escoles a Sant Cugat

EntradaAutor: morritos » dc. març 13, 2013 8:57 am

sabeu si els punts de la primera opció ''s'arrastren'' a les següents?
una mare m'ho va dir l'altre dia i em vaig quedar :-:)
Imatge

Imatge
Hemos hecho ''teti'' durante 10 meses.
Avatar de l’usuari
melela
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 553
Membre des de: dc. ago. 12, 2009 12:30 pm
Ubicació: Sant Cugat

Re: Escoles a Sant Cugat

EntradaAutor: melela » dc. març 13, 2013 9:05 am

morritos ha escrit:sabeu si els punts de la primera opció ''s'arrastren'' a les següents?

En quin sentit? ?-)
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Ítaca
:: dinosaure
Entrades: 7513
Membre des de: dj. març 27, 2008 12:41 pm
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

Re: Escoles a Sant Cugat

EntradaAutor: Ítaca » dc. març 13, 2013 9:06 am

Dianaa, el Pins també és molt bona escola! És de les q tenen un llarg recorregut :ok:
Jo ara no conec a ningú q porti els nens, però la majoria dels meus amics de l'institut venien del Pins, i molt bé (clar, et parlo de fa un munt d'anys... :-:) )

Morritos, diria q sí q s'arrosseguen... però els 5 per ser ex-alumna no crec...
Tu parteixes amb 30 punts, i en cas d'empat, passarieu vosaltres davant :ok:
ImatgeImatge

El post de la patufeta: viewtopic.php?f=50&t=12054 ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge

Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
morritos
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2065
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 2:49 pm

Re: Escoles a Sant Cugat

EntradaAutor: morritos » dc. març 13, 2013 9:14 am

Ítaca si, m'han dit que si les altres opcions no tenen 30 punts (per proximitat o per feina) si la primera els té s'arrosseguen... ¿? ?-) ?-) ?-) ?-) a tu et sona això?
Imatge

Imatge
Hemos hecho ''teti'' durante 10 meses.
Avatar de l’usuari
Ítaca
:: dinosaure
Entrades: 7513
Membre des de: dj. març 27, 2008 12:41 pm
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

Re: Escoles a Sant Cugat

EntradaAutor: Ítaca » dc. març 13, 2013 9:24 am

A mi em sona q si tu parteixes amb 30 punts per proximitat, i acabes en una escola q no et toca per zona, vas amb els 30 punts de la primera opció.
El tema dels 5 per ser ex-alumna, com sols compten en cas d'empat, no crec q els arrosseguessis per una altra escola... però no estic segura
ImatgeImatge

El post de la patufeta: viewtopic.php?f=50&t=12054 ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge

Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
melela
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 553
Membre des de: dc. ago. 12, 2009 12:30 pm
Ubicació: Sant Cugat

Re: Escoles a Sant Cugat

EntradaAutor: melela » dc. març 13, 2013 9:25 am

Ah això! Nosaltres ho vam preguntar al Thau perquè no ens toca per zona i tindríem només els 10 punts de domicili al mateix municipi, però com que la posem en segona opció ens van confirmar que després de la primera opció els punts ja no compten, o sigui que no importa si tens o no tens punts de zona o d'altre tipus. ?-)
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
morritos
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2065
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 2:49 pm

Re: Escoles a Sant Cugat

EntradaAutor: morritos » dc. març 13, 2013 9:47 am

Ítaca ha escrit:A mi em sona q si tu parteixes amb 30 punts per proximitat, i acabes en una escola q no et toca per zona, vas amb els 30 punts de la primera opció.
El tema dels 5 per ser ex-alumna, com sols compten en cas d'empat, no crec q els arrosseguessis per una altra escola... però no estic segura


això és el que m'havien dit! :ok: llavors veig que és així! >.-<: >.-<:
Imatge

Imatge
Hemos hecho ''teti'' durante 10 meses.
Avatar de l’usuari
Sigronet
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 78
Membre des de: dj. feb. 14, 2013 11:59 am

Re: Escoles a Sant Cugat

EntradaAutor: Sigronet » dc. març 13, 2013 10:40 am

Hola Noies,
Finalment no han sortit alterats els resultats de l'anàlisi així que anirem amb els 30 punts a l'avenç, creuarem els dits i que sigui el que deu vulgui.
Dianaa, t'entenc perfectament, jo he de portar ja la inscripció, per què com més parlo del tema, més por m'entra... conec a molta gent que va amb més punts dels 30 pelats i sabent que hi entren 40 germans del tirón, fa molta por. No obstant, la meva opinió personal és que si desitgem una escola amb diferencia per sobre de les altres, hem d'intentar-ho. Nosaltres al Pi d'en Xandri, també tindríem els 5 punts més en cas d'empat per exalumne, però tot i així volem l'avenç i hem d'intentar-ho.
Aquest migdia intentaré portar la inscripció a l'avenç, si m'informo d'alguna novetat us mantindré informades..
:-o00m :-o00m :-o00m
Avatar de l’usuari
gloria*
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1177
Membre des de: dl. des. 07, 2009 3:14 pm

Re: Escoles a Sant Cugat

EntradaAutor: gloria* » dc. març 13, 2013 1:51 pm

Osti noies, m'he quedat ben xoff al llegir-vos... sabia que era dificil entrar a l'Avenç...però tant??? Bufff, això m'ha trencat esquemes perque a mi a la visita no m'ho va posar pas tan complicat...

Ànims a totes i sort, noies!
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
melela
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 553
Membre des de: dc. ago. 12, 2009 12:30 pm
Ubicació: Sant Cugat

Re: Escoles a Sant Cugat

EntradaAutor: melela » dc. març 13, 2013 3:01 pm

Sigronet, m'alegro que no hagi sortit res a l'analítica. Pel col.le hauria sigut millor pels punts extra, però la salut primer ;-)

Noies, he lliurat la sol.licitud aquest matí, ja està fet. La ratio és de 25 contra 27 l'any passat o sigui 6 places menys. De les 75 places, 40 justes són germans... Tela marinera. Afegint punts extra de famílies nombroses, malalties, pares ex alumnes etc em sembla que les possibilitats d'entrar són mínimes. Buenu, ho hem intentat, sigui com sigui.
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Alehop
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1165
Membre des de: dl. oct. 18, 2010 12:23 pm

Re: Escoles a Sant Cugat

EntradaAutor: Alehop » dc. març 13, 2013 5:33 pm

Doncs nenes, jo posare Avenç, Pi d'en Xandri i Pins del Valles. Ja veurem el que posem de la 4 en endavant...

Jo soc de l'opinio que si no arrisquem segur que no entrem...o sigui que a creuar els dits. De debò, que passi ja això i que tinguem resultats...és una angoixa...
dianaa
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 55
Membre des de: dt. oct. 16, 2012 7:56 pm

Re: Escoles a Sant Cugat

EntradaAutor: dianaa » dc. març 13, 2013 6:24 pm

Hola,

això dels ex-alumnes...hem sentit avui d'un altre cas per l'avenç. Ja en van tres que nosaltres coneguem.I dues families nombroses.

Gràcies per la informació del pins. Ens agrada bastant.

Crec que els punts si que s'arrosseguen per altres opcions, però si poses com a segona una opció que algú altre ha posat com a primera, doncs passa davant aquest, encara que tingui menys punts.
Avatar de l’usuari
melela
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 553
Membre des de: dc. ago. 12, 2009 12:30 pm
Ubicació: Sant Cugat

Re: Escoles a Sant Cugat

EntradaAutor: melela » dl. març 18, 2013 3:15 pm

Hola noies, ja ha començat l'última setmana de preinscripció... Que s'acabi el procés d'una vegada!

Per si algú està interessat al Thau, avui hem rebut un mail on diuen que elsa alumnes que lliuren la sol.licitud abans del 20 de març tindran un 20% de descompte a la quota de l'aportació voluntària durante tot el curs, o sigui més o menys els regalen una mensualitat.
Imatge
Imatge

Torna a “Educació Infantil”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::