Escoles Poblenou i Diagonal Mar
Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar
Ah... i a la resta com us ha anat?? Puccini, Octavia... ???
Hola a tot@s!
feia dies que no em connectava.
He llegit tot els problemes que hi ha amb les families que s'han quedat sense plaça en opcions desitjades...Em sap molt greu per tots i si hi ha res que podem fer per ajudar-vos a pressionar, només ho heu de dir! I que a sobre s'hagin d'aguantar segons quins comentaris és tenir molta barraaaaaa....
Nosaltres hem tingut sort perquè tenim plaça a Fluvià pel Pol, la nostra primera opció...i estem encantats però sé que ha estat qüestió de sort i de no haver estat afortunats, ara estaríem en la mateixa situació que aquestes families.
I la petita l'Ada té plaça assegurada a l'escola bressol del Pol (Dolors Canals) amb la qual cosa, més sort, impossible.
Molta sort a tots! i aneu explicant per si us podem ajudar!
feia dies que no em connectava.
He llegit tot els problemes que hi ha amb les families que s'han quedat sense plaça en opcions desitjades...Em sap molt greu per tots i si hi ha res que podem fer per ajudar-vos a pressionar, només ho heu de dir! I que a sobre s'hagin d'aguantar segons quins comentaris és tenir molta barraaaaaa....
Nosaltres hem tingut sort perquè tenim plaça a Fluvià pel Pol, la nostra primera opció...i estem encantats però sé que ha estat qüestió de sort i de no haver estat afortunats, ara estaríem en la mateixa situació que aquestes families.
I la petita l'Ada té plaça assegurada a l'escola bressol del Pol (Dolors Canals) amb la qual cosa, més sort, impossible.
Molta sort a tots! i aneu explicant per si us podem ajudar!
Bon dia a tothom.... Ja estem matriculats a P3
Com ho teniu? els que no vau tenir sort al sorteig i us van assignar escola d'ofici, que heu fet?? Heu visitat l'escola en qüestió? esteu mitjanament "contents" amb el que us ha tocat? heu demanat canvi? Finalment, on matriculeu?
Molta sort!!
Com ho teniu? els que no vau tenir sort al sorteig i us van assignar escola d'ofici, que heu fet?? Heu visitat l'escola en qüestió? esteu mitjanament "contents" amb el que us ha tocat? heu demanat canvi? Finalment, on matriculeu?
Molta sort!!
- Itsy Bitsy
- Entrades: 1
- Membre des de: dl. juny 29, 2015 9:25 am
La meva filla ha entrat a P3 del Grèvol. Era la nostra primera opció.
Hauríem preferit el Fluvià (som més d'escola pública), però al Grèvol teníem punts per exalumne, també ens agradava i no ens vam voler arriscar.
Al final ens va sortir be perquè al sorteig vam tenir molt mala puntuació i ens haguéssim quedat fora del Fluvià.
Hauríem preferit el Fluvià (som més d'escola pública), però al Grèvol teníem punts per exalumne, també ens agradava i no ens vam voler arriscar.
Al final ens va sortir be perquè al sorteig vam tenir molt mala puntuació i ens haguéssim quedat fora del Fluvià.
Holaaaaaaaa
Com han anat les vacances?? A punt per anar al "cole"?
Nosaltres hem anat fent campanya aquest estiu, passant per davant, ensenyant-li i dient-li coses bones de l'escola, de la quantitat d'amics que farà i de lo bé que s'ho passarà. Ahir van anar amb el meu marit a portar uns papers a l'AMPA i es veu que quan estaven aprop i va identificar l'edifici va arrencar a córrer i li va fer un petó a la porta ... jejeje . Potser ens hem passat amb el reforç positiu????
Espero que el dia 14 estigui tant contenta, bé de fet hi anem el dia 9 que fan portes obertes amb els nens i els preparen una gimcana per fer la primera pressa de contacte.
Els que no us va tocar l'escola que demanàveu, heu fet alguna gestió? heu pogut canviar? esteu mitjanament contents amb el que us ha tocat?
Expliqueu cosetes!
Com han anat les vacances?? A punt per anar al "cole"?
Nosaltres hem anat fent campanya aquest estiu, passant per davant, ensenyant-li i dient-li coses bones de l'escola, de la quantitat d'amics que farà i de lo bé que s'ho passarà. Ahir van anar amb el meu marit a portar uns papers a l'AMPA i es veu que quan estaven aprop i va identificar l'edifici va arrencar a córrer i li va fer un petó a la porta ... jejeje . Potser ens hem passat amb el reforç positiu????
Espero que el dia 14 estigui tant contenta, bé de fet hi anem el dia 9 que fan portes obertes amb els nens i els preparen una gimcana per fer la primera pressa de contacte.
Els que no us va tocar l'escola que demanàveu, heu fet alguna gestió? heu pogut canviar? esteu mitjanament contents amb el que us ha tocat?
Expliqueu cosetes!
M interessa saber com evoluciona aquiedt tema per quan ens toqui
hola!!!!!
Doncs nosaltres, dpes d'un llarg periple hem aconseguit entrar a Les Acàcies, q era la nostra 5a opció. I de moment estem molt contents!!! I vosaltres?
Doncs nosaltres, dpes d'un llarg periple hem aconseguit entrar a Les Acàcies, q era la nostra 5a opció. I de moment estem molt contents!!! I vosaltres?
Avui tafanejant web escola vila olimpica posava q era doble linia. Deieu q aq any han obert una 3a?
Tb posava q horari eea fins 16h. Totws les escoles son aixi? Pensava q habitualment 16:30
Tb posava q horari eea fins 16h. Totws les escoles son aixi? Pensava q habitualment 16:30
Sandrix, m'alegro molt que estigueu contents amb Acàcies. Jo la vaig anar a veure una mica per estratègia, no amb la intenció de demanar-la però per conèixer-la si ens tocava d'ofici, sabent que tenia bolet i a més era conegut que era de baixa demanda, i em va sorprendre molt gratament, tant que finalment la vam posar com a 3a opció i no la 2a perquè logísticament no em va gaire bé.
Nosaltres som dels afortunats que ens va tocar la 1a opció i estem encantats, la nena ha anat super contenta des del 1er dia i desprès de les primeres reunions ens hem reafirmat en que vam fer una bona tria.
Cositina, el tema vila olímpica, conec bastants nens de la llar que hi van i SI, pleguen a les 16:00, però no és el normal a l'escola pública, de fet del barri crec que és la única que fa aquest horari. I pel que fa a les places, si que és una escola de 2 línies, però aquest curs ha tingut bolet i per això excepcionalment P3 té 3 classes.
Nosaltres som dels afortunats que ens va tocar la 1a opció i estem encantats, la nena ha anat super contenta des del 1er dia i desprès de les primeres reunions ens hem reafirmat en que vam fer una bona tria.
Cositina, el tema vila olímpica, conec bastants nens de la llar que hi van i SI, pleguen a les 16:00, però no és el normal a l'escola pública, de fet del barri crec que és la única que fa aquest horari. I pel que fa a les places, si que és una escola de 2 línies, però aquest curs ha tingut bolet i per això excepcionalment P3 té 3 classes.
gràcies sandrix.
Pel q he entes del q heu explicat, actualment de tota l'oferta de la zona, les uniques escoles per projectes serien Llacuna i Fluvia, sant marti i Vila Olimpica?
o n'hi ha alguna més amba quest tipus de pedagogia?
Pel q he entes del q heu explicat, actualment de tota l'oferta de la zona, les uniques escoles per projectes serien Llacuna i Fluvia, sant marti i Vila Olimpica?
o n'hi ha alguna més amba quest tipus de pedagogia?
Bones, sóc nova per aquí. Algú podria dir-me els preus de l'escola Montseny? no sóc capaç de veure-ho per enlloc!
moltes gràcies!
moltes gràcies!

Per si a alguna l interessa he escrit a algunes escoles demanant x les portes obertes i ja tenen data malgrat encara no surtin al web del ajuntament
ningú va enguany a portes obertes per compartir impressions? 

Hola cositina. A nosaltres ens tocarà l'any que ve..Us vaig llegint a veure..El nostre principal dubte és si apostar per escoles per projectes com la Fluvià o bé algo més tradicionals
A nosaltres tb ens toca any vinent xo em preocupa tant el tema q ja ens hem apuntat x anar a portes obertes enguany i aixi tenir tot un any d termini x anar pensant jeje
Ostres cositina, ara sí que em fas patir.. jo per no agobiar-me gaire ja estic tafanejant però no vull angoixar-me encara molt. Tot i que el tema de les poques places, la gran demanda que n'hi ha etc, etc.. fa yuyu... i és un tema taaaaaant important oi?
De moment amb el meu home ja sembla que hem descartat algun centre, per anar enfocant més que res.. Però ja veurem..
Si no et fa res comenta per aquí impressions etc.. i a veure si d'altres pares comenten coses tb.
De moment amb el meu home ja sembla que hem descartat algun centre, per anar enfocant més que res.. Però ja veurem..
Si no et fa res comenta per aquí impressions etc.. i a veure si d'altres pares comenten coses tb.
Hola noies!
Nosaltres, després de molt patir, de no entrar a la primera opció i acabar, de rebot, a la cinqueña, vam entrar a Acàcies. I de moment n'estem molt contents (i això que el meu marit no les tenia totes
)
Algú preguntava per Montseny: l'any passat eren uns 300 al mes aprox comptant menjador+quota
Nosaltres, després de molt patir, de no entrar a la primera opció i acabar, de rebot, a la cinqueña, vam entrar a Acàcies. I de moment n'estem molt contents (i això que el meu marit no les tenia totes
)Algú preguntava per Montseny: l'any passat eren uns 300 al mes aprox comptant menjador+quota
He anat a portes obertes Voramar i he agafat apunts, si a alguna l interessa saber algo
Hola Cositina,
Jo estic com tu, el Gerard començarà l'any vinent. Acabo d'entrar al post, que feia temps que no seguia. Sí que voldria anar a portes obertes, així que podria acompanyar-te. Encara no he mirat dates. Estic igual que tu amb tema projectes - tradicional. I m'encantaria tenir informació de Voramar.
Ja em dius.
Mil gràcies.
Jo estic com tu, el Gerard començarà l'any vinent. Acabo d'entrar al post, que feia temps que no seguia. Sí que voldria anar a portes obertes, així que podria acompanyar-te. Encara no he mirat dates. Estic igual que tu amb tema projectes - tradicional. I m'encantaria tenir informació de Voramar.
Ja em dius.
Mil gràcies.
welcome saris!
Just ahir a l'escola bressol del meu nen van fer una xerrada sobre P3 i van venir pares q tenen escolaritzats els nens a 8 coles diferents del barri, concretament: Voramar, Vila Olimpica, Antoni Brusi, Bogatell, Fluvia, Llacuna, Sant Marti i Acàcies.
Jo estic apuntada per a les portes obertes de tots aquests + alguns més
però crec q la info q et donen de primera mà pares q ja són a dins és super super valuosa. Si tinc temps us posaré algun resum , vaig agafar 4 pagines d'apunts jajaja!
et deixo les dates d'algunes portes obertes q tinc controlades (has de trucar per apuntar-te)
Fluvia: 8 i 9 febnrer (tf 933031016).
Bogatell: 8, 9, 10 i 11 febrer. Cal trucar
Llacuna: 16 i 17 febrer, cal trucar
Antoni Brusi, 17 febrer (15:15) i 23 febrer (17h). No cal trucar
Vila Olimpica: 17 febrer 18h no cal trucar
Parc de la Ciutadella: 25 febrer, 3 març, cal trucar
L’Arenal de Llevant: 25 febrer, cal trucar Telefon: 933.071.337 .
Les Acacies. 29 febrer i 3 març.
Pere IV: 9 i 29 febrer, cal trucar (93.3032803)
Sant Marti, 23 febrer i 1 març, cal trucar 936 240 240
Mar Bella 10 març (data provisional,)
Just ahir a l'escola bressol del meu nen van fer una xerrada sobre P3 i van venir pares q tenen escolaritzats els nens a 8 coles diferents del barri, concretament: Voramar, Vila Olimpica, Antoni Brusi, Bogatell, Fluvia, Llacuna, Sant Marti i Acàcies.
Jo estic apuntada per a les portes obertes de tots aquests + alguns més
però crec q la info q et donen de primera mà pares q ja són a dins és super super valuosa. Si tinc temps us posaré algun resum , vaig agafar 4 pagines d'apunts jajaja!et deixo les dates d'algunes portes obertes q tinc controlades (has de trucar per apuntar-te)
Fluvia: 8 i 9 febnrer (tf 933031016).
Bogatell: 8, 9, 10 i 11 febrer. Cal trucar
Llacuna: 16 i 17 febrer, cal trucar
Antoni Brusi, 17 febrer (15:15) i 23 febrer (17h). No cal trucar
Vila Olimpica: 17 febrer 18h no cal trucar
Parc de la Ciutadella: 25 febrer, 3 març, cal trucar
L’Arenal de Llevant: 25 febrer, cal trucar Telefon: 933.071.337 .
Les Acacies. 29 febrer i 3 març.
Pere IV: 9 i 29 febrer, cal trucar (93.3032803)
Sant Marti, 23 febrer i 1 març, cal trucar 936 240 240
Mar Bella 10 març (data provisional,)
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |