Escoles Poblenou i Diagonal Mar
Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar
On heu vist el numero de desempat? Acabo de trucar al 012 i m'han dit que encara no el saben.
I també he entrat a la info de la meva preinscripcio i nomes em surt el numero de preinscripcio res mes...
I també he entrat a la info de la meva preinscripcio i nomes em surt el numero de preinscripcio res mes...
- sara.collado
- :: puça

- Entrades: 22
- Membre des de: dl. març 13, 2017 10:12 am
No entramos.
Gràcies Sara
Emra ha escrit:No entramos.
ostras Emra...seguro? lo siento, a ver si tienes suerte con tu segunda opción, era Provençals?

Nosotros teníamos todos los números de nuestro cole, tienes que ir físicamente a verlo.
Por eso sabemos si estamos dentro o no.
Mi mujer fue al sorteo a verlo, por eso os puse el número.
Mucha suerte a todos.
Por eso sabemos si estamos dentro o no.
Mi mujer fue al sorteo a verlo, por eso os puse el número.
Mucha suerte a todos.
Felicitats a tots els agraciats!!! Ja ho teniu penjat oficialment ;)
PereLlull ha escrit:Felicitats a tots els agraciats!!! Ja ho teniu penjat oficialment ;)
I a tu Pere? com t'ha anat?

Clara13 ha escrit:Hola!
Primer de tot enhorabona a les que heu entrat!
M'agradaria saber d'on treieu aquestes dades, com sabeu el número de desempat? Es pot consultar online?
Merci!
Mira el twiter
Gracies. Vaig a apropar-me a veure si hi hagut sort
Gràcies Cositina!
Hola
Algun sap com funciona el sorteig per les 2nes opcions? Per més que llegeixo la web del consorci no ho trobo....
No hem entrat en 1a opció i la veritat que ha estat un drama
Algun sap com funciona el sorteig per les 2nes opcions? Per més que llegeixo la web del consorci no ho trobo....
No hem entrat en 1a opció i la veritat que ha estat un drama
Se supone que tienen que sacar una lista donde indiquen que cole te asignan, pero por lo que entiendo no sale hasta el 29 de mayo, la lista que sale el día 8 es lista ordenada según sorteo y puntos creo.
Esta poco claro en la web, yo estoy como tú... Cuál era vuestra segunda y tercera opción? Nosotros tenemos provençals y la mar bella.
Pere que??? Y el resto que tal ha ido?
Esta poco claro en la web, yo estoy como tú... Cuál era vuestra segunda y tercera opción? Nosotros tenemos provençals y la mar bella.
Pere que??? Y el resto que tal ha ido?
http://www.edubcn.cat/ca/alumnat_i_fami ... tudis/3_16
Aquí aclara algo más el tema fechas, pero por lo que veo el calendario está incompleto entonces...
Aquí aclara algo más el tema fechas, pero por lo que veo el calendario está incompleto entonces...
No soc del vostre districte però us he seguit tot el procés i m'he sentit identificada en totes les coses.
La veritat és que no queda clara la web també he entès això del 29 de maig -2 juny.
No només estem desolats per haver perdut la 1a opció sinó que tinc difícil la 2a i la 3a no la vull pq està al davant de la 1a. Ja us dic... un drama hem tret un número molt baix i crec que tindrem molts problemes. Ara mateix ho veig tot negre
La veritat és que no queda clara la web també he entès això del 29 de maig -2 juny.
No només estem desolats per haver perdut la 1a opció sinó que tinc difícil la 2a i la 3a no la vull pq està al davant de la 1a. Ja us dic... un drama hem tret un número molt baix i crec que tindrem molts problemes. Ara mateix ho veig tot negre
Por si te sirve de consuelo nosotros deberíamos tener la plaza ya que el hermano pequeño tiene discapacidad...pero como no nos han preparado el certificado todavía no podemos conseguir los puntos extras, así es que a ver que cole nos toca...
Hay que ser positivo y pensar que lo más importante es el profe que te toque y no tanto el cole, no queda otra!
Mucho ánimo!!!
Hay que ser positivo y pensar que lo más importante es el profe que te toque y no tanto el cole, no queda otra!
Mucho ánimo!!!
Gràcies Emra, el que em mata és la incertesa i tornar a passar pel mateix.... a bamda és clar de que aquest procés tan important per algunes famíles l'acabi decidint l'atzar.... no té sentit
Ànims a vosaltres també bonica i totes les famílies que esteu em la mateixa situació
Ànims a vosaltres també bonica i totes les famílies que esteu em la mateixa situació
Entiendo que tengan muchas más escuelas que escolar bressol...pero por qué se alarga tanto el periodo de preinscripción y matrícula en mayores cuando en bressol hacen todo en un mes?
Lo que siempre decimos...no tiene sentido que alarguen tanto la espera, y q ver si informan mejor a los coles también porque a mi me han dado informacion incorrecta sobre el siguiente paso a seguir, menos mal que estamos todos atentos...
Lo que siempre decimos...no tiene sentido que alarguen tanto la espera, y q ver si informan mejor a los coles también porque a mi me han dado informacion incorrecta sobre el siguiente paso a seguir, menos mal que estamos todos atentos...
Vaya emra...en st marti no sobraban muchos niños, quiza luego haya movimientos...quedais en buena posicion para lista de espera o por si hay aumento de ratio?
Perellull creo q solo faltas tu por pronunciarte
Perellull creo q solo faltas tu por pronunciarte
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |