Escoles Poblenou i Diagonal Mar
Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar
Alguna de vosaltres enten això què vol dir que surt al calendari del consorci? No entenc.. és perquè augmentin ratios?
29/05 i 30/05
Termini de lliurament de formulari d’ampliació de sol·licituds de centres de l'alumnat no assignat en el procés de preinscripció: 29 i 30 de maig de 2017.
29/05 i 30/05
Termini de lliurament de formulari d’ampliació de sol·licituds de centres de l'alumnat no assignat en el procés de preinscripció: 29 i 30 de maig de 2017.
No. Aixo es perque els nens q vagin a plaça d ofici pq no hagin entrat a cap d la llusta, facin un nou formulari de solicitur amb el seu ordre de preferencia entre els coles on quedin vacanrs lliures despres d assignar les places del sorteig
Moltes gràcies cositina, deu ni dó quin nivell... estic tan plof que ja no comprenc cap informació. Us podeu creure que des que estava embarassada patia perquè no el passés això i al final.... en fi
Bona nit
Bona nit
Rins ha escrit:Moltes gràcies cositina, deu ni dó quin nivell... estic tan plof que ja no comprenc cap informació. Us podeu creure que des que estava embarassada patia perquè no el passés això i al final.... en fi
Bona nit
No et desanimis!!! segur que tot anirà bé i te'n duus una sorpresa...
Rins ha escrit:Moltes gràcies cositina, deu ni dó quin nivell... estic tan plof que ja no comprenc cap informació. Us podeu creure que des que estava embarassada patia perquè no el passés això i al final.... en fi
Bona nit
Ostres em sap greu, animat que segur que al final no serà tan dolent. T'entenc perfectament perquè jo també he patit dos anys. Quina escola has posat de primera i segona?

Molts ànims Emra, Rins i tots aquells que no hem tingut sort al sorteig. Així com me n'alegro per totes aquelles famílies que han tingut sort al sorteig i ja formen part de les famílies que han acabat el camí que vàrem començar al gener; mirant moltes escoles i prenent decisions en omplir les 10 opcions del llistat.
Jo m'he plantejat tot el procés com un camí que el comencem tots de zero i conforme passem estacions, cada vegada es baixa gent, però no és un camí que no s'acabi mai, hi ha una data tope, el 7 de setembre. El 2 de juny tindrem una escola i encara que aquesta ja ens agradi i ens faci el pes, o bé no ens agradi i vulguem una altra, no em d'oblidar encara les nostra primera opció, perquè estem al llistat d'espera. A veure què passa en tot aquest temps. A més, tenim la sort de viure en un lloc que hi han moltes bones escoles, i les que han detectat que no estan a l'altura, sembla que per fi han decidit actuar i segur que els propers anys aquestes escoles també tindran alta demanda.
Ara toca ser més optimista que mai! I no penseu que per tenir un mal número penalitzarà per les següents opcions, penseu que tots els que anem a segones, terceres i quartes opcions anem amb número gens competitiu. Per tant, estarem en igualtat de condicions.
Molts ànims en el camí que ens queda i segur que dintre d'un any veurem tot aquest procés com una fita superada!
Jo m'he plantejat tot el procés com un camí que el comencem tots de zero i conforme passem estacions, cada vegada es baixa gent, però no és un camí que no s'acabi mai, hi ha una data tope, el 7 de setembre. El 2 de juny tindrem una escola i encara que aquesta ja ens agradi i ens faci el pes, o bé no ens agradi i vulguem una altra, no em d'oblidar encara les nostra primera opció, perquè estem al llistat d'espera. A veure què passa en tot aquest temps. A més, tenim la sort de viure en un lloc que hi han moltes bones escoles, i les que han detectat que no estan a l'altura, sembla que per fi han decidit actuar i segur que els propers anys aquestes escoles també tindran alta demanda.
Ara toca ser més optimista que mai! I no penseu que per tenir un mal número penalitzarà per les següents opcions, penseu que tots els que anem a segones, terceres i quartes opcions anem amb número gens competitiu. Per tant, estarem en igualtat de condicions.
Molts ànims en el camí que ens queda i segur que dintre d'un any veurem tot aquest procés com una fita superada!
Vaja perellull aviam si tens sort amb la resta de la llista. Thas quedst molt lluny a la llista d espera?
Pere pusiste provençals en segunda al final no? Mira que si nos vemos en este cole... Nosotros lo tenemos muy complicado para entrar en Sant Martí, hay como 4 por delante en la lista de espera, pero somos positivos, como bien dices hay que seguir para adelante y seguro que el cole que nos toque será bueno.
Que número tienes? Nosotros 45000 y pico...
Que número tienes? Nosotros 45000 y pico...
Bones
Moltes gràcies per les vostres paraules, sou molt amables. Nosaltres som del guinardó i de primera tenien estel guinardó i de 2a la font de'n fargues on només queden 11 places i hi haurà segur més demandes de 2a opció... i el nostre numero 59500 i pico....
Avui he trucat a la nostra 2a i fins el 2 de juny res. Crec que tot aquest sistema el tenen molt mal resolt...
En fi una abraçada i gràcies pels ànims
Moltes gràcies per les vostres paraules, sou molt amables. Nosaltres som del guinardó i de primera tenien estel guinardó i de 2a la font de'n fargues on només queden 11 places i hi haurà segur més demandes de 2a opció... i el nostre numero 59500 i pico....
Avui he trucat a la nostra 2a i fins el 2 de juny res. Crec que tot aquest sistema el tenen molt mal resolt...
En fi una abraçada i gràcies pels ànims
A mi también me dijeron que hasta el 2 de junio, bueno el 6 porque tienen fiesta el 2 en el cole...no saldría lista, pero no puede ser así ya que el 30 es el último día para ampliar lista sabiendo ya que coles no llenan, en los coles estan mal informados por lo visto.
Jo crec que el 8 es publicarà la llista ordenada definitiva com diuen, amb primeres opcions i la resta fins omplir escoles...i el 29 que surt la dels no admesos i els coles que tenen places lliures per a tornar a fer la nova llista els que s'han quedat fora de tot...

No tinc cap possibilitat, estic al 61200...
Paciència i poc a poc. Aquest any és el primer de les llistes d'espera per les 10 opcions, anem a veure el 7 de setembre on aniré. Tinc la sensació que passaré per tot el procés sencer!! Al final em faré expert i tot
Paciència i poc a poc. Aquest any és el primer de les llistes d'espera per les 10 opcions, anem a veure el 7 de setembre on aniré. Tinc la sensació que passaré per tot el procés sencer!! Al final em faré expert i tot

Osti doncs si q tens numero desafortunat em sap greu. Em fascina veure't aixi de relaxat! Molta sort!!!
Bueno los que quedamos nos iremos acompañando en el proceso y aclarando poco a poco... Hoy he visto las fechas q tienen colgadas en el cole y son diferentes a las de la web! Ya vorem...
Apart de provençals teniu a la llista algun altre cole amb opcions?
Mhan dit q al Eixample hi ha rumors d bolet. Aviam com acaba la cosa aqui...
Mhan dit q al Eixample hi ha rumors d bolet. Aviam com acaba la cosa aqui...
cositina ha escrit:Osti doncs si q tens numero desafortunat em sap greu. Em fascina veure't aixi de relaxat! Molta sort!!!
Bueno... la procesión va por dentro, però de què et serveix no pensar en positiu?... I quan sempre he dit que tenim la sort de tenir molt bones escoles al barri, doncs hi crec fermament. També diré que vull anar a alguna de les 10 que he posat al llistat. Però, cal preparar-se per qualsevol situació. I millor amb un somriure i confiança que amb neguit i frustració.

Eso es!!hay que ser positivo, total no ganas nada no siendolo.
Yo tengo de tercera la mar bella y cuarta Pere iv. Leí en un artículo que este año habían más preinscripciones de las esperadas y superaban al año pasado.
Yo tengo de tercera la mar bella y cuarta Pere iv. Leí en un artículo que este año habían más preinscripciones de las esperadas y superaban al año pasado.
Eso es!!hay que ser positivo, total no ganas nada no siendolo.
- mandarina777
- :: formigueta

- Entrades: 94
- Membre des de: dl. feb. 20, 2017 10:47 am
Tranquil, Jo tambe tinc un 60.895 o aixi ja no el vull ni saber concretament....
Les meves les 10 están omplertes (totes 10. Primera opcio). Estic entre eixample dret i clot i tot esta ple.
A més amb amb qüestió número de merda.
Aixi que o fan un bolet, o haurem de fer transbord per anar al cole i tot
Jo no estic tan positiva. Em fa molta rabia que despres de tot ...pero en fin tenim 140.000 nens per endavant de 150.000. Es lo q hay.
Les meves les 10 están omplertes (totes 10. Primera opcio). Estic entre eixample dret i clot i tot esta ple.
A més amb amb qüestió número de merda.
Aixi que o fan un bolet, o haurem de fer transbord per anar al cole i tot
Jo no estic tan positiva. Em fa molta rabia que despres de tot ...pero en fin tenim 140.000 nens per endavant de 150.000. Es lo q hay.
- mandarina777
- :: formigueta

- Entrades: 94
- Membre des de: dl. feb. 20, 2017 10:47 am
Pero cert, no entenc aixo que dieu que en 29 o 30 haurem de fer una nova lista? Com es aixó? No era per llistes d'espera i punt? També hem de fer llista per a les vacants??
No entenc res de res. No sé si ja es que estic saturada o qué ....
Pero cert felicitats als que heu fet bona tria i als que heu tingut sort!! ?-
No entenc res de res. No sé si ja es que estic saturada o qué ....
Pero cert felicitats als que heu fet bona tria i als que heu tingut sort!! ?-
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |