Escoles Poblenou i Diagonal Mar
Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar
Doncs clar que si, tota la gent que pensa que no vol barracons i que La Flor seria una molt bona segona...millor per mi també que he entrat.
Lo de Poblenou estic amb tu, Poblenou no li desitjo a ningú...i la pena és que tenen 27 places lliures...
Per altra banda, que en saps d'escoles com Brasil o Catalonia? no crec que omplin en primera i a molts ens toquen...
Lo de Poblenou estic amb tu, Poblenou no li desitjo a ningú...i la pena és que tenen 27 places lliures...
Per altra banda, que en saps d'escoles com Brasil o Catalonia? no crec que omplin en primera i a molts ens toquen...

cositina ha escrit:Retriever ha escrit:cositina ha escrit:Esta molt be. De fet crec q al asuncion li faltqria fer una campanya de marketing / rentat d imatge perque molta gent no va ni a les portes obertes.
La veritat es q en awuest barri es dificil trobar algu q digui q no esta content amb el seu cole, sigui el q sigui
Guapa un poco mas de respeto que en ningun momento me he metido con el labado de imagen del colegio donde van tus hijos q yo sepa. Si tienes mania a este colegio o a otros te muerdes la lengua porfavor. Ya te has pasado me parece a mi.
Era un missatge constructiu. Crec sincerament que al barri hi ha coles amb coses molt bones i que tenen poca demanda perquè la gent no els coneix i es deixa guiar per la fama. Acàcies ha aconseguit treure's la mala fama i d'altres no. Crec que el meu missatge era bastant respectuós. No així el teu. Porto 5 anys i milers de missatges a aquest forum i mai ningú m'havia dit que em mossegui la llengua. I evidentment, no ho faré, ni cal q tu tampoc ho facis, això és un foro de lliure expressió, i cadascú pot dir el que vulgui, des del respecte. No seré jo qui ho faci, però si algun usuari del foro decidís "denunciar-te" al administrador, amb un historial de 16 missatges on el 100% són parlant del teu cole, algú es podria equivocar i banejar-te com a sospitós/a de "troll".Retriever ha escrit:Vaya tela con la Cositina. Haz por no meter merda a los demas y habla por ti y por lo que sepas a ciencia cierta guapita. Y con respeto!!!!
Claro que sí, guapi (ta)
No te pases ni un pelo q a ver si la que te denuncio soy yo
Ok Cogoneta..!Ai perdon Cositina.
Jenika, gràcies per la infocurrada aportada, però com deien, potser falta info per fer els números absoluts. Com he comentat altres cops, gent que està dins àrea d'influència del fluvia, potser també té el catalonia, o escoles de la barceloneta. No es pot dir que aleren barri hi ha x nens sense escola al barri. En això es deu escudar el consorci.
Jo també he tingut la gran sort d'entrar en la meva primera opció, però us ajudare en tot el quedia pugui. La situació és una vergonya, i instituts igual o pitjor.
Ànims a tots i totes.
Jo també he tingut la gran sort d'entrar en la meva primera opció, però us ajudare en tot el quedia pugui. La situació és una vergonya, i instituts igual o pitjor.
Ànims a tots i totes.
Hola Mundo siento no poder ayudarte con Brasil y el Catalonia.... Del Catalonia conozco a una profesora de allí que me ha dicho que se suelen quedar plazas libres, pero no te puedo facilitar esa info.
En principio me dijeron los del consorcio que a finales de mes nos llamarían a los que fuimos al ayuntamiento de sant Martín el día de la reunión que nos avisarán para ver que medidas a tomar y que pudiéramos aportar las ideas
Yo si la gente quiere si me avisan para otra reunión puede ir cualquiera y hacer las quejas pertinentes
Y quien quiera ir se acerque.
Un saludo y me dices si os interesa ir
En principio me dijeron los del consorcio que a finales de mes nos llamarían a los que fuimos al ayuntamiento de sant Martín el día de la reunión que nos avisarán para ver que medidas a tomar y que pudiéramos aportar las ideas
Yo si la gente quiere si me avisan para otra reunión puede ir cualquiera y hacer las quejas pertinentes
Y quien quiera ir se acerque.
Un saludo y me dices si os interesa ir
Jenika merci per la info. Si ens avises de wuan es la propera reunio i sobre que...segur q awui mes d un ens apuntariem. Aqui han sorgit moltes bones idees per millorar el proces
Estic tocant a Marina...
M'ha agradat la idea de poder fer dues rondes d'elecció... segurament a nivell logístic és complicat, però permetria triar l'escola i el projecte que més t'agrada sense haver de posar-hi tanta estratègia. Jo no sé què em tocarà, no he sigut prou estratègica amb la meva tria, ara ho veig. De les 10 opcions només en tinc 2 amb places cap al final de la llista: Bogatell i Poblenou. Cap de les dues m'apassiona. A més, tinc un número força dolent casi 59.000)...
Cositina, també comentaven la possibilitant que s'obrís un nou centre per la zona de l'auditori. Si fos així, com hi assignarien els alumnes?
Alguns de vosaltres havíeu comentat la possibilitat de no escolaritzar. Quines implicacions tindria? Veient el panorama de places... m'imagino que l'entrada a p4 o p5 deu ser pràcticament impossible, no? Què es fa en aquests casos?
Moltes gràcies a tots i totes per les vostres aporyacions tant constructives. Llàstima que us he descobert tard...
M'ha agradat la idea de poder fer dues rondes d'elecció... segurament a nivell logístic és complicat, però permetria triar l'escola i el projecte que més t'agrada sense haver de posar-hi tanta estratègia. Jo no sé què em tocarà, no he sigut prou estratègica amb la meva tria, ara ho veig. De les 10 opcions només en tinc 2 amb places cap al final de la llista: Bogatell i Poblenou. Cap de les dues m'apassiona. A més, tinc un número força dolent casi 59.000)...
Cositina, també comentaven la possibilitant que s'obrís un nou centre per la zona de l'auditori. Si fos així, com hi assignarien els alumnes?
Alguns de vosaltres havíeu comentat la possibilitat de no escolaritzar. Quines implicacions tindria? Veient el panorama de places... m'imagino que l'entrada a p4 o p5 deu ser pràcticament impossible, no? Què es fa en aquests casos?
Moltes gràcies a tots i totes per les vostres aporyacions tant constructives. Llàstima que us he descobert tard...
cositina ha escrit:janoah ha escrit:Necessitava omplir les 10 opcions pq no volia que m.enviéssin als centres de la Barceloneta, que també em toquen per zona.![]()
!
On vius? A mi per zona tambe m entren els coles de Barceloneta i tambe els volia evitar (si mhaguesin tocat d ofici tambe ens plantejavem no escolaritzar com alguns heu comentat. Justament perque volia evitarna tota costa aquesta situacio vaig fer una llista molt conservadora, renunciant al risc q suposava el cole q realment m agtadava (vila olimp) i posabt de 2a 3a i 4a opcio coles q no omplen.
Si vius a la zona d influencia dels coles de barceloneta vol dir q vius ben lluny de la escola poblenou. Jo si q vaig anar a veurela i aaprr d semblarme la menys atractiva dek barri la combinacio de transport per arribarhi eea fatal
El tema de la escola nova la veritat es q no crec q sigui viable perque es cert q no se com podrien assignar els nens. Clar jo estava pensant en el cas de flor de maig del curs passat pero en awuell cas la van crear inicialment com a bolets drl llacuna de manera que alla van colocar els nens q es van quddar sense plaça al llacuna. De manera que si enguany es fes algo aixi imagino q tambe hauria de sortir com a bolet d algun cole ja existent...en una reunio del desembre abans de dir q el bolet d enguany aniria a brusi, es va esmentar la possibilitat d obrir dos bolets a bogatell q despres funcionesin com a escola independent si tingues proy demanda (imagino q per ubicacio bogatell es el cole mes proper a la futura nova escola de la zona auditori). Pero bogatell va tenir bolet any passat i enguany hi han tornat a sobrar moltes places, i a la següent reunio ja van dir q el bolet no aniria alla sino al brusi (de debo pensaven q amb aixo tindrien suficient? Sobretot tenint en compte q moltes families de poblenou no posen brusi a la llista perwue els queda super lluny. De fet crec q aquest bolet el q ha fet es descongesrionar la demanda no de poblenou sino de zona fort pienc...la prova es q la escola fort pienc enguany ha tingut moltisima menys demanda q ek curs passat)
Tema escolaritzar la veritat es q personalment no conec cap cas. Tinc entes que la gent "amenaça' amb aixo al consorci com a forma de pressio per obtenir places pero no se si realment serveix d algo ja q al final les places son les q son... El q esta clar es q si no escolaritzes et trobaras el problema encara pitjor despres ja q als cursos següents hi ha moltisimes menys vacants i competiries amb tots els nens q cada any intenten canviar de cole q no son pocs (gent q acaba d ofici a un cole q no volia etc). El q si q crec q es mes habitual al barri es casos de gent q no entra a un cole q li agradi i opta per anar a un privat
cositina ha escrit:Tema escolaritzar la veritat es q personalment no conec cap cas. Tinc entes que la gent "amenaça' amb aixo al consorci com a forma de pressio per obtenir places pero no se si realment serveix d algo ja q al final les places son les q son... El q esta clar es q si no escolaritzes et trobaras el problema encara pitjor despres ja q als cursos següents hi ha moltisimes menys vacants i competiries amb tots els nens q cada any intenten canviar de cole q no son pocs (gent q acaba d ofici a un cole q no volia etc). El q si q crec q es mes habitual al barri es casos de gent q no entra a un cole q li agradi i opta per anar a un privat
Completament d'acord amb tu Cositina, a més el Consorci va dir clarament que no té obligació d'escolaritzar a nens de P-3, que l'obligació del Consorci és amb els alumnes nous per 1er d'Educació Primària. I estic segur que ja estan acostumats a que els hi puguin dir això i per aquest motiu s'ajusten a la llei, i la llei diu que l'escolarització de P-3 és opcional. Per tant, fins els 6 anys no pots exigir escola. A veure si arriba ràpid el 2 o 6 de Juny i podem veure com s'ha resolt tots els reptes dels que no hem tingut sort al sorteig. Falta una mica menys de tres setmanes...
Retriever ha escrit:No te pases ni un pelo q a ver si la que te denuncio soy yo
Retriever me parece detestable tu comportamiento, inadmisible, demencial y penable. No se puede dejar pasar. Te han desenmascarado y tu reacción ha sido de violencia verbal escrita. Te has retratado de manera miserable.
A ti no te han faltado el respeto en ningún momento y se te han dirigido siempre a ti de manera respetuosa. Me ha dado asco tu comportamiento.
No sé si formas parte en nómina del Colegio Asunción, tus responsables deberían tomar cartas en el asunto, porque la imagen que has dado es mezquina. Una cosa es ser un troll en un foro donde siempre el respeto es elemento central de nuestras opiniones y otra es amenazar e insultar a otros usuarios. Eso no se puede dejar pasar como si nada. Como mínimo, una disculpa sincera debería ser después que recapacitaras, no sólo a la persona afectada (a quien más debes pedir disculpas), también a todos los usuarios del foro. Jamás debe tolerarse la más mínima violencia, sea del tipo que sea.
Tema no escolaritzar. Nosaltres ara estem en una escoleta d'educació lliure i teniem clarissim que si no entravem a una de les tres opcions que haviem possat no escolaritzavem i continuavem a l'escoleta. És cert, que a primer tens menys opcions d'escollir escola però nosaltres preferiem allargar el tipus d'educació tres anys i acabar a una escola que ens agrades menys que escolaritzar-la en una escola que ja de per si no ens agradava.
Per cert cositina, els nens no escolaritzats tenen prioritat respecte els que volen canviar d'escola.
Per cert cositina, els nens no escolaritzats tenen prioritat respecte els que volen canviar d'escola.
Yo también optaría por no escolarizar ya que la guardería que va mi hijo tiene hasta los 6 años.... Pensar también que el año que viene ya no valdrán las intolerancias un punto más a favor.
Contar que en el barrio ahí mucho movimiento de gente extranjera que va y viene y se quedan plazas libres, es mi opinión personal eso esta claro también es cierto que te lo puedas permitir.
Y os digo si me avisan para una nueva reunión y es para explicar como se va solucionar la problemática y para que la gente exponga sus ideas.
Contar que en el barrio ahí mucho movimiento de gente extranjera que va y viene y se quedan plazas libres, es mi opinión personal eso esta claro también es cierto que te lo puedas permitir.
Y os digo si me avisan para una nueva reunión y es para explicar como se va solucionar la problemática y para que la gente exponga sus ideas.
Interesante la información que ha dado Shasha, cuadra con lo que dice el Consorci que su obligación es escolarizar todos los niños de 6 años. Pero, hay que tener siempre en cuenta que tienen prioridad sobre las plazas vacantes, pero éstas deben de darse. En un colegio de alta demanda, es complicado disponer de alguna plaza vacante, por no decir, muy difícil.
Cierto es que cada vez hay una vertiente con más adeptos de educar los hijos en casa, para ello es imprescindible disponer de tiempo y probablemente uno de los progenitores o los dos, o bien no trabajar, o bien poder realizar su trabajo desde el hogar.
También hay la opción que dice Jenika y Shasha de alargar el tiempo en l'Escola Bressol, pero desde mi punto de vista lo veo con mucho riesgo, porque si hay más familias que también han optado por la misma opción, puede darse la situación que muchas familias opten por las pocas plazas libres que puedan haber en primero de Educación Primaria. Es un riesgo que hay que estar preparado para asumirlo. Y sin duda es opción a valorar si la escuela asignada por oficio no es del agrado.
Eso sí, volviendo a la escolarización en casa, debe satisfacer mucho participar tan activamente en la educación de nuestros hijos. Siempre que por otro lado resuelvas la socialización con otros niños de su edad.
Cierto es que cada vez hay una vertiente con más adeptos de educar los hijos en casa, para ello es imprescindible disponer de tiempo y probablemente uno de los progenitores o los dos, o bien no trabajar, o bien poder realizar su trabajo desde el hogar.
También hay la opción que dice Jenika y Shasha de alargar el tiempo en l'Escola Bressol, pero desde mi punto de vista lo veo con mucho riesgo, porque si hay más familias que también han optado por la misma opción, puede darse la situación que muchas familias opten por las pocas plazas libres que puedan haber en primero de Educación Primaria. Es un riesgo que hay que estar preparado para asumirlo. Y sin duda es opción a valorar si la escuela asignada por oficio no es del agrado.
Eso sí, volviendo a la escolarización en casa, debe satisfacer mucho participar tan activamente en la educación de nuestros hijos. Siempre que por otro lado resuelvas la socialización con otros niños de su edad.
Por lo que se, en los colegios de educacion no directiva se dan varios casos que ayudan a que en primero algunos intenten cambiar de cole.
Por un lado los que han matriculado alli por ser el de al lado de casa o porque son los que estan de moda o que el sistema educativo durante infantil les parece bien pero no para mas tarde y que cuando se dan cuenta que su hijo "solo juega" y no les enseñan a leer, a escribir... Les coge el yuyu e intentan cambiarlos.
Luego los que los dos padres no estan de acuerdo con la linia educativa para su hij@ y llegan al acuerdo de matricularlo en un cole asi como minimo hasta final de educacion infantil y luego si continuan estando en desacuerdo lo cambian a educacion mas tradicional.
Bueno quizas yo siempre he querido ser muy optimista en este punto
Por un lado los que han matriculado alli por ser el de al lado de casa o porque son los que estan de moda o que el sistema educativo durante infantil les parece bien pero no para mas tarde y que cuando se dan cuenta que su hijo "solo juega" y no les enseñan a leer, a escribir... Les coge el yuyu e intentan cambiarlos.
Luego los que los dos padres no estan de acuerdo con la linia educativa para su hij@ y llegan al acuerdo de matricularlo en un cole asi como minimo hasta final de educacion infantil y luego si continuan estando en desacuerdo lo cambian a educacion mas tradicional.
Shasha ha escrit:Por lo que se, en los colegios de educacion no directiva se dan varios casos que ayudan a que en primero algunos intenten cambiar de cole.
Y tanto, hay muchos factores...y nunca se sabe, también hay mudanzas...etc...así que hay que ser positivos y como bien dices si no te gusta donde finalmente te ha tocado y puedes mantenerlo en la escoleta, porque no?
Com diu perellull encara q els nens no escolaritzats tinguin prioritat , per poder optar han d haver vacants a les rscoles. Just prnsant en aixo quan va sortir la ofrrta de places vaig mirar wuantes places s ofertaven al barri per a 1r (i tambr per a p4 p5 etc pensant en un possible canvi si awuest curs trniem mala sort). Doncs mirru la oferta i jutjeu:
Oferta inicial de places escolars (centres d'educació infantil i primària)
http://www.edubcn.cat/rcs_gene/extra/02 ... IMARIA.pdf
A la zona besos etc hi ha alguna mes pero a la zona poblenou en tot el barri nomes shan ofert 3 places per a promer de primaria (2 a mar bella i 1 a escola poblenou). Es cert q veient les llistes d inscrits he vist q la gent prova sort encara q no hi hagi vacants per so soma la flauta i marxa algun nen pero es realmemt arriscat
Oferta inicial de places escolars (centres d'educació infantil i primària)
http://www.edubcn.cat/rcs_gene/extra/02 ... IMARIA.pdf
A la zona besos etc hi ha alguna mes pero a la zona poblenou en tot el barri nomes shan ofert 3 places per a promer de primaria (2 a mar bella i 1 a escola poblenou). Es cert q veient les llistes d inscrits he vist q la gent prova sort encara q no hi hagi vacants per so soma la flauta i marxa algun nen pero es realmemt arriscat
PereLlull ha escrit:Retriever ha escrit:No te pases ni un pelo q a ver si la que te denuncio soy yo
Retriever me parece detestable tu comportamiento, inadmisible, demencial y penable. No se puede dejar pasar. Te han desenmascarado y tu reacción ha sido de violencia verbal escrita. Te has retratado de manera miserable.
A ti no te han faltado el respeto en ningún momento y se te han dirigido siempre a ti de manera respetuosa. Me ha dado asco tu comportamiento.
No sé si formas parte en nómina del Colegio Asunción, tus responsables deberían tomar cartas en el asunto, porque la imagen que has dado es mezquina. Una cosa es ser un troll en un foro donde siempre el respeto es elemento central de nuestras opiniones y otra es amenazar e insultar a otros usuarios. Eso no se puede dejar pasar como si nada. Como mínimo, una disculpa sincera debería ser después que recapacitaras, no sólo a la persona afectada (a quien más debes pedir disculpas), también a todos los usuarios del foro. Jamás debe tolerarse la más mínima violencia, sea del tipo que sea.
Pere Llull me alegro que me hayas escrito. Vamos a ver, en primer lugar yo este foro lo conozco desde hace tiempo, entré hace unos dias curioseando dsde el trabajo y coincidiendo con las fechas de preinscripcion.
Simplemente di mi opinion sobre un colegio nada mas. Cada vez que me he metido esta señorita ha dejado alguna ironía sobre él..Se le ha notado que tiene mania u algo así, y eso molesta, seguramente si fuese al revés tambien!! Porque tiene q ser este colegio una excepcion? Yo cuando leí comentario entre a decir que no es así ni mas ni menos. Pero creo q esta señorita tiene renombre en el foro por lo que veo.
Hablando de respeto yo no llamé a nadie troll..? y porque se me tiene que llamar así..Como tampoco entiendo que porque yo defienda un colegio y de mi opinion se llegue a esto..Creo que la que se ha desemmascardo es ella en todo caso.
Es mas, yo he defendido y participado diciendo opiniones de otros colegios de hecho defiendo el colegio publico.
Para nada pere Llull yo tengo nomina. Te diré algo, a mi me ha perdido el comportamiento con algunas palabras, si! Pero porque ha sido? Ha sabido picarme muy bien con su ironia..pero que muy bien.
Disculpas Pere Llull.
Es mas, otra cosa que se ha hecho es opinar de ciertas cosas sin tener idea y sin ser ciertas. Lo logico es opinar sobre cosas q si se saben, porque de la otra forma se pueden ofender otras personas.
Ningú te noticies noves sobre bolets o ampliament de ratio?
A la zona de fluvia aniria genial per solucionar el tema a moltes families. No es la millor solució pero no tenim altre esperança. Us ánimo a Fer una instancia al consorci abans de que prenguin ells una solució sense tenir la nostra opinió o Potser ajudi a que l'any que ve obrin escola Nova a solars que hi han próxims.
Bona nit!
A la zona de fluvia aniria genial per solucionar el tema a moltes families. No es la millor solució pero no tenim altre esperança. Us ánimo a Fer una instancia al consorci abans de que prenguin ells una solució sense tenir la nostra opinió o Potser ajudi a que l'any que ve obrin escola Nova a solars que hi han próxims.
Bona nit!
Retriever aceptadas tus disculpas. Y siempre prioricemos el respeto por encima de cómo nos podamos sentir o razonar. Aunque nos puedan decir cosas que no nos gusten o no estemos de acuerdo, aceptamos que no piensen como nosotros y ya está. A fin de cuentas, todos los que estamos aquí somos padres o madres y somos el ejemplo para nuestros hijos, vamos a hacerlo bien.
Como comenté otras veces, el colegio es una herramienta más, pero no la única, la importante es en casa educar a buenas personas, el día a día.
Y que tengamos en el foro opiniones diferentes es muy bueno, porque otorga diferentes puntos de vista que nos enriquecen a todos, y a más a más, seamos capaces de aceptar y tener estima a la otra persona aunque sea de una opinión diametralmente a nosotros, nos hace disfrutar de una sociedad heterogénea donde todos aportamos un grano de arena. Cerramos el tema y miramos para delante.
Como comenté otras veces, el colegio es una herramienta más, pero no la única, la importante es en casa educar a buenas personas, el día a día.
Y que tengamos en el foro opiniones diferentes es muy bueno, porque otorga diferentes puntos de vista que nos enriquecen a todos, y a más a más, seamos capaces de aceptar y tener estima a la otra persona aunque sea de una opinión diametralmente a nosotros, nos hace disfrutar de una sociedad heterogénea donde todos aportamos un grano de arena. Cerramos el tema y miramos para delante.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 9 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |