Escoles Poblenou i Diagonal Mar

P3 P4 i P5 educació a l'escola i a casa.
Emra
:: papallona
Entrades: 149
Membre des de: dg. feb. 12, 2017 2:20 pm

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: Emra » dc. maig 24, 2017 1:29 pm

Vaya con el consorci y sus nuevas ideas, básicamente estamos como el año pasado, quedan familias que no entramos en uno de los centros solicitados, lo que quiere decir que todavía hay escuelas a las que la gente no quiere ir por la baja calidad o el poco progreso e interés que muestran, por ahora seguimos sin recibir noticias...algo bueno, pero si las recibimos tendremos que elegir lo más probable poblenou por proximidad y eso no querrá decir que nos encanta esta opción y por eso la elegimos! Tendrían que analizar bien los datos de este año y anteriores e intentar que a estás escuelas más flojas se les lleve un mayor seguimiento para su mejora inmediata!

Por cierto si cambian fechas y modo de hacer ampliación de preinscripción que cambien fecha para sacar la lista ya no? Los porcentajes no nos dicen nada a los que estamos esperando!
mandarina777
:: formigueta
Entrades: 94
Membre des de: dl. feb. 20, 2017 10:47 am

EntradaAutor: mandarina777 » dc. maig 24, 2017 1:31 pm

El canvi de data es penós.....

Apuesta tarda vais al consorci...hem trucat i mes deien que truquessim al.012.

Després d' insistir diu que si no marcaves casella d' ofici no reps cap mail. Sino que el 2 veuras si tens o no plaça

Davant d'aixó aniré i no pensó sortir sense tenir algú competent davant í em doni explicacions
mandarina777

EntradaAutor: mandarina777 » dc. maig 24, 2017 1:41 pm

Jo vaig aquesta tarda al consorci per que son una colla de babaus hi he parlat aquest mati í em diuen que les que no hem marcat assignaxió d'ofici que no envïen cap mail que no mes es pels que la van marcar

Estic farta
Emra

EntradaAutor: Emra » dc. maig 24, 2017 1:43 pm

No se saben ni su propia normativa...los de p3 entran todos con lo de oficio, lo pone en su web y m lo explicaron en el cole.
Naranjita
:: rateta
Entrades: 152
Membre des de: ds. set. 24, 2016 2:17 pm

EntradaAutor: Naranjita » dc. maig 24, 2017 1:51 pm

Emra ha escrit:No se saben ni su propia normativa...los de p3 entran todos con lo de oficio, lo pone en su web y m lo explicaron en el cole.

http://ensenyament.gencat.cat/web/share ... ia_emp.pdf

Li portes impresa la sol·licitud i li dius, mira que posa a l'última pàgina punt 4... que no cal!!!! que a sobre, sembla que la gent és tonta.
maradri
:: puça
Entrades: 21
Membre des de: dt. maig 09, 2017 10:13 pm

EntradaAutor: maradri » dc. maig 24, 2017 2:03 pm

Es indignant!! Moltes families aniran d'ofici. Que pena em dona tot.

I després palen de la baixa natalitat, normal, a mi em treuen les ganes.
Nieves
Entrades: 66
Membre des de: dj. abr. 03, 2014 10:31 am

EntradaAutor: Nieves » dc. maig 24, 2017 2:07 pm

Si aneu al Consorci demaneu parlar amb la coordinadora directament. Abans d'ahir vaig haver d'esperar per parlar amb ella perque la persona que em va atendre deia que l'ampliació de sol.licitud de preinscripció no era per a P3... Em va dir que "estava capficada" perque li mostrava la web del Consorci on esta escrit. Evidentment la coordinadora em va donar la raó però va intentar tapar-la dient que havia estat uns dies fora... senyora, que aquesta info no es ni d'ahir ni d'abans d'ahir, que el Consorci on vostés treballen ho va explicar a totes els districtes de Barcelona abans que comencès el procès de preinscripció! En fin, que no us passi res si aneu allà.
Twix
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2194
Membre des de: ds. ago. 28, 2010 11:51 am

EntradaAutor: Twix » dc. maig 24, 2017 2:10 pm

Jo ni de la coordinadora em fio! Ella va ser la que em va dir que el número de preinscripció era el número amb què anàvem a sorteig....
Sunoa
Entrades: 39
Membre des de: dc. maig 03, 2017 5:58 pm

EntradaAutor: Sunoa » dc. maig 24, 2017 2:12 pm

Atencioooo!!! Molt fort! Que ho han tornat a canviar! Ara ja tampoc es rebrà res a partir del día 24, ara ja possa directament el día 26. Se rien en nuestra cara!
cositina
:: dinosaure
Entrades: 5604
Membre des de: dc. set. 26, 2012 3:58 pm

EntradaAutor: cositina » dc. maig 24, 2017 2:29 pm

Flipo. Haurieu de fregirlos a queixes pel twitter i trucar a algun diari
Nieves

EntradaAutor: Nieves » dc. maig 24, 2017 3:37 pm

Ha canviat també la descripció del procès de l'ampliació de sol.licitud de preinscripció. Es farà online i el termini es el 30 de maig a les 17.00. Si us plau, passeu la info a totes les persones que estiguin pendents!
mandarina777

EntradaAutor: mandarina777 » dc. maig 24, 2017 4:02 pm

Tot just surto....no tenen coneixement de augment de ratio, li ensenyo nota seva de premsa...ui serà d'avui q no he mirat el mail

Que envien mail o sms el 26 se suposa que amb Link amb escoles amb vacants

Ha dit se suposa, en principi ....tota l'estona...possare queixa
PereLlull
:: peixet
:: peixet
Entrades: 298
Membre des de: dl. feb. 06, 2017 12:26 pm

EntradaAutor: PereLlull » dj. maig 25, 2017 7:09 am

Comencen a sortir notícies sobre el tema:

"El 91,6% dels infants que començaran P-3 al setembre a Barcelona ho faran a l’escola que les famílies han escollit en primera opció, un punt per sobre del que va resultar el procés de preinscripció de l’any passat, mentre que un 97,8% ho podran fer en algun dels centres sol·licitats.

A l’ESO, la primera opció arriba al 88,2% dels alumnes, gairebé tres punts més que l’any passat, en què només van entrar a la primera opció el 85,9% dels alumnes. A diferència d’altres anys, el Consorci no assignarà places d’ofici a les famílies que no hagin obtingut la plaça demanada, sinó que s’informarà de les vacants perquè els pares i mares puguin fer una ampliació de sol·licitud.

En aquesta segona volta s’ordenaran les sol·licituds per ordre de baremació i número d’identificació segons el sorteig i es faran noves assignacions. Si una família no obté cap de les places demanades, es tractarà de manera individual.

El Consorci té 1.536 vacants disponibles a P-3, 460 en centres públics i 1.076 en centres concertats. A 1r d’ESO han quedat 694 vacants, 269 en centres públics i 425 en centres concertats.

Després del procés de preinscripció, el Consorci ha incrementat l’oferta final de P-3 en 83 places. S’ha creat un grup addicional a l’Escola Jaume I i s’ha augmentat la ràtio, de 25 a 26 alumnes, a 26 centres principalment del Poblenou i l’Eixample. Aquesta decisió s’ha pres consensuada amb la direcció del centre.

A 1r d’ESO, l’increment de places ha estat d'11 i s’han creat dos grups addicionals als instituts Balmes i Maria Espinalt. A més, s’ha augmentat la ràtio de 30 a 31 alumnes a 16 centres, principalment al districte de Sant Martí."
mond
Entrades: 156
Membre des de: dv. maig 08, 2015 12:55 pm

EntradaAutor: mond » dj. maig 25, 2017 8:54 am

Estic flipant molt amb tot. Jo conec molta gent que no ha entrat a la seva primera opció, així que se'm fa extrany els números que dona el consorci...i aquest desordre i desconeixement que tenen de tot és horrorós. S'ha de fer alguna cosa, perquè ara som a P3 però en 9 anys ens passarà amb la ESO si no hi posen solució.
||*||
Naranjita
Entrades: 152
Membre des de: ds. set. 24, 2016 2:17 pm

EntradaAutor: Naranjita » dj. maig 25, 2017 9:09 am

mond ha escrit:Estic flipant molt amb tot. Jo conec molta gent que no ha entrat a la seva primera opció, així que se'm fa extrany els números que dona el consorci...i aquest desordre i desconeixement que tenen de tot és horrorós. S'ha de fer alguna cosa, perquè ara som a P3 però en 9 anys ens passarà amb la ESO si no hi posen solució.

i a ESO, el que estan fent és el que porten fent anys a P3, bolets...i això al final se'ls tira en contra. Perquè la final no és una solució.
mond
Entrades: 156
Membre des de: dv. maig 08, 2015 12:55 pm

EntradaAutor: mond » dj. maig 25, 2017 11:38 am

He fet consulta per mail al consorci sobre el procés i la resposata és:
"El dia 26 de maig es publicarà a la web del Consorci d'Educació de Barcelona la relació de preinscripcions que no han pogut ser assignades i, per tant, han de fer el procediment d'assignació d'ofici (http://www.edubcn.cat/ca/alumnat_i_fami ... ons_dofici ) i el dia 2 de juny es publicaran les llistes definitives d'alumnat assignat. "

crec que ni ells mateixos saben com ho faran...
||*||
janoah
Entrades: 16
Membre des de: dl. maig 08, 2017 11:51 am

EntradaAutor: janoah » dj. maig 25, 2017 7:49 pm

PereLlull ha escrit:Comencen a sortir notícies sobre el tema:

"Després del procés de preinscripció, el Consorci ha incrementat l’oferta final de P-3 en 83 places. S’ha creat un grup addicional a l’Escola Jaume I i s’ha augmentat la ràtio, de 25 a 26 alumnes, a 26 centres principalment del Poblenou i l’Eixample. Aquesta decisió s’ha pres consensuada amb la direcció del centre."

A veure, un grup són 25 alumnes, augment de ràtio són 26 alumnes més. En total 51 places més... fins a arribar a les 83 falten 32 places. D'on surten? Per art de màgia? Visca la transparència!!
Nieves

EntradaAutor: Nieves » dj. maig 25, 2017 9:07 pm

janoah ha escrit:
PereLlull ha escrit:Comencen a sortir notícies sobre el tema:

A veure, un grup són 25 alumnes, augment de ràtio són 26 alumnes més. En total 51 places més... fins a arribar a les 83 falten 32 places. D'on surten? Per art de màgia? Visca la transparència!!

Si és una escola de dues línies son 50 alumnes, augment de ràtio son 52 (un per línea), jo també vaig pensar el mateix al principi, però està bé.
Emra

EntradaAutor: Emra » dj. maig 25, 2017 9:10 pm

Mañana ya sabremos algo, positivo o no pero al menos nos dan una pista... Mucha suerte y ya nos vamos contando!!
Sunoa
Entrades: 39
Membre des de: dc. maig 03, 2017 5:58 pm

EntradaAutor: Sunoa » dv. maig 26, 2017 7:12 am

Si algú té noticies que ens ho digui sisplau.

Torna a “Educació Infantil”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::