Escoles Poblenou i Diagonal Mar
Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar
PoblenouLover y Martasu, las dos soluciones sumadas aseguran instituto al 100%!!!
Suerte que tenemos buen humor! que falta hace!

Suerte que tenemos buen humor! que falta hace!

PereLlull ha escrit:PoblenouLover y Martasu, las dos soluciones sumadas aseguran instituto al 100%!!!![]()
:
doncs sembla que 100% ni aixi... es eu q a quatre cantons fins i tot families nombrosdes amb els corresponents punts extra van a sorteig ja que no sols no entra ningú de 30 punts sinó que entre els de 40 punts alguns queden fora, és a dir, amb 40 punts van a sorteig.
al nou institut 22@ em comenten que hi ha hagut només 67 solicituds per a 90 places i que a icaria i maria espinalt entren tots els de 1a opcio De la resta no ho se
- Nessa_Nessa
- :: puça

- Entrades: 16
- Membre des de: dj. març 01, 2018 7:20 pm
ISIS1980 ha escrit:bolita2015 ha escrit:Per cert, el número aleatori és el que surt ja a la llista o un altre?
Salut!
Segons posa a la web un cop acabat el periode de reclamacions (que acaba demà) es tornen a publicar les llistes, posa el día 10/5 amb la puntuació definitiva i el número aleatori que s'assigni a cada sol.licitut.
Molta sort!
Ostres! Així hem de tornar a revisar llistes a l’escola i veure el número aleatori pel sorteig de divendres?
Jo també pensava que el número pel sorteig era el codi de sol.licitud súper llarg que comença per “PRE18”...
Sabeu si aquesta info ens arriba per mail o sms? Per l’escola bressol, l’ajuntament ho enviava per sms.
Gràcies!
Nessa_Nessa ha escrit:ISIS1980 ha escrit:bolita2015 ha escrit:Per cert, el número aleatori és el que surt ja a la llista o un altre?
Salut!
Segons posa a la web un cop acabat el periode de reclamacions (que acaba demà) es tornen a publicar les llistes, posa el día 10/5 amb la puntuació definitiva i el número aleatori que s'assigni a cada sol.licitut.
Molta sort!
Ostres! Així hem de tornar a revisar llistes a l’escola i veure el número aleatori pel sorteig de divendres?
Jo també pensava que el número pel sorteig era el codi de sol.licitud súper llarg que comença per “PRE18”...
Sabeu si aquesta info ens arriba per mail o sms? Per l’escola bressol, l’ajuntament ho enviava per sms.
Gràcies!
Si,nosaltres hem hagut de fer reclamacio perque ens han duplicat la sol.licitut amb 2 numeros diferents, jo tambe pensava que el numero era el Pre, pero no, tot fins ara, es provisional. Segons ens han explicat al fer la reclamacio, el dia 10 es publiquen llistes definitives, amb punts correctes, al costat del nom apareixera el numero aleatori. En el nostre cas hem d’anar a revisar que tot estigui correcte i ja veurem numero( espero) , pero el comentari ha sigut el consorci us enviara el numero, per lo que jo crec que sera via mail o sms, i sino anar a l’escola altre cop.
- Nessa_Nessa

- Entrades: 16
- Membre des de: dj. març 01, 2018 7:20 pm
Moltes gràcies Lidia!
Doncs estarem al tanto el dijous i si no entra mail o sms ens acostarem a l’escola!
Aiiii, quin estrés
Doncs estarem al tanto el dijous i si no entra mail o sms ens acostarem a l’escola!
Aiiii, quin estrés

Em sembla recordar que el numero pel sorteig tambe es podia veure l'aplicacio...
El que recordo perfectament es que de cop per poder entrar va deixar de ser amb el numero del progenitor que havia fet la preinscripcio i va passar a ser amb el dni de l'altre. Espero que aquest any no passi, pero si us trobeu que entreu i no esta actualitzada la informacio proveu-ho per si de cas
El que recordo perfectament es que de cop per poder entrar va deixar de ser amb el numero del progenitor que havia fet la preinscripcio i va passar a ser amb el dni de l'altre. Espero que aquest any no passi, pero si us trobeu que entreu i no esta actualitzada la informacio proveu-ho per si de cas
- bolita2015

- Entrades: 10
- Membre des de: dc. abr. 25, 2018 10:04 am
Vaja cacao.... A mi a la Vila Olímpica em van dir que el número aleatori era el que ja apareixia a la llista començant per Pre1819..., dient q el número aleatori és la resta després dels zeros. Però ho trobo extrany ja que tots els números de l'escola van només des del 220.000 al 380.000. I la resta de números?? Si és aleatori com és que tots els números estan en aquesta franja? No em cuadra res..
Em fin, el dia 10 aniré a mirar la nova llista aviam què.
Em fin, el dia 10 aniré a mirar la nova llista aviam què.
Bolita, a l'escola et varen assessorar malament. El número del sorteig sempre és específic del sorteig i serà completament diferent de la resta de preinscripcions de l'escola. Ja que d'aquesta manera s'evita preinscripcions estranyes per buscar número sorteig específic... Cada número serà completament diferent i el normal que tota l'escola amb les preinscripcions siguin molt heterogènies. D'aquí que el sorteig sigui tant cabdal per accedir-hi. No hi hauran números semblants.
Saris ha escrit:Bon dia a tots,
La setmana passada em van confirmar que a l'Institut 4Cantons no ha entrat ningú de 30 punts, les places han quedat cobertes amb gent que TOTS tenien més de 30 punts.
Així que si ara hem patit, o la cosa canvia molt, o no em vull imaginar com estarà tot quan arribem a l'Institut......
De moment, ànims a la recta final!
No fotis!!! Que fort!!!!!
Mare meva, com està el pati...
Doncs jo del gran al petit un abisme. EL pobre anava amb 30 punts pelats a Pere IV. Bé, ja us vaig explicar tot el periple...En fi, que després de tot el show, al setembre-octubre, el meu fill li diagnostiquen autisme i passa a ocupar plaça de NEE. O sigui, que haguéssim pogut entrar on haguéssim volgut... I ara que no ho necessitem, el petit té...95 punts!!!! 30+40 de germà+15 de família nombrosa+ 10 de familiar amb discapacitat.
Com és la vida...
Doncs jo del gran al petit un abisme. EL pobre anava amb 30 punts pelats a Pere IV. Bé, ja us vaig explicar tot el periple...En fi, que després de tot el show, al setembre-octubre, el meu fill li diagnostiquen autisme i passa a ocupar plaça de NEE. O sigui, que haguéssim pogut entrar on haguéssim volgut... I ara que no ho necessitem, el petit té...95 punts!!!! 30+40 de germà+15 de família nombrosa+ 10 de familiar amb discapacitat.
Com és la vida...
Gràcies Sandrix per l'excel·lent explicació, queda molt clar com funcionen les puntuacions. I molt bé els professionals del Pere IV que detectessin tan ràpid l'autisme, per aplicar les accions pedagògiques més adients. Tinc entès que a totes les escoles del barri, tant públiques com privades-concertades es realitzen seguiment de tots els alumnes per detectar ràpid qualsevol trastorn dels infants. A més, sembla que la detecció ràpida és el més important per aplicar els protocols adients per cada cas el més aviat possible. Millorant la qualitat educativa dels infants i el dia a dia de les famílies.
- bolita2015

- Entrades: 10
- Membre des de: dc. abr. 25, 2018 10:04 am
Gràcies Parellull per les teves explicacions. Ja deia jo que no tenia cap sentit el que em van dir a l'escola, que ya les vale...
Ja han publicat les llistes amb el número de desempat.
Molta sort demà al sorteig a tothom!!!
Molta sort demà al sorteig a tothom!!!
PereLlull ha escrit:Gràcies Sandrix per l'excel·lent explicació, queda molt clar com funcionen les puntuacions. I molt bé els professionals del Pere IV que detectessin tan ràpid l'autisme, per aplicar les accions pedagògiques més adients. Tinc entès que a totes les escoles del barri, tant públiques com privades-concertades es realitzen seguiment de tots els alumnes per detectar ràpid qualsevol trastorn dels infants. A més, sembla que la detecció ràpida és el més important per aplicar els protocols adients per cada cas el més aviat possible. Millorant la qualitat educativa dels infants i el dia a dia de les famílies.
Ai, em vaig explicar fatal
. No, el meu fill no va entrar a Pere IV. Després d'anar a plaça d'ofici, vam aconesguir entrar a Acàcies per una carambola (i aixó que la teníem a la llista...). El cas és que, malgrat havíem comentat el tema a la profe de la llar, ella va considerar que potser era massa d'hora. I quan va acabar P2, el vam portar a una neuropediatra, que va ser qui ens va dir de fer les proves. I quan va començar P3, al cap de no-res ja teníem el diagnòstic. Però ja vam començar el curs comentant que era gairebé segur que tingués el TEA.Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar
Quina és la franja dels números per el sorteig? Em sona de 1000 a 150.000? Pot ser?
Hola a tots i molta sort als que estem pendents del sorteig.
Disculpeu la meva ignorància però a on té lloc el sorteig i de quina forma es realitza?
Disculpeu la meva ignorància però a on té lloc el sorteig i de quina forma es realitza?
LyD jo la franja no la se però fins a 150.000 pot ser perque l'any passat ja van tenir més... Tampoc ho veig enlloc on posi aquesta dada.
Bettyvina ha escrit:Hola a tots i molta sort als que estem pendents del sorteig.
Sorteig del número de desempat: 11 de maig de 2018, a les 11 h (Serveis centrals del Departament d'Ensenyament: Via Augusta, 202, Barcelona)
sandrix77 ha escrit:
Ai, em vaig explicar fatal. No, el meu fill no va entrar a Pere IV. Després d'anar a plaça d'ofici, vam aconesguir entrar a Acàcies per una carambola (i aixó que la teníem a la llista...). El cas és que, malgrat havíem comentat el tema a la profe de la llar, ella va considerar que potser era massa d'hora. I quan va acabar P2, el vam portar a una neuropediatra, que va ser qui ens va dir de fer les proves. I quan va començar P3, al cap de no-res ja teníem el diagnòstic. Però ja vam començar el curs comentant que era gairebé segur que tingués el TEA.
Sandrix, moltes gràcies per l'explicació!
Per mi la part de més neguit és el sorteig. Per això, molta i molta paciència i a esperar el número oficial penjat a la web del Departament d'Ensenyament

ISIS1980 ha escrit:Bettyvina ha escrit:Hola a tots i molta sort als que estem pendents del sorteig.
Sorteig del número de desempat: 11 de maig de 2018, a les 11 h (Serveis centrals del Departament d'Ensenyament: Via Augusta, 202, Barcelona)
Moltes gràcies!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: Bing [Bot] i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |