Escoles a Sant Cugat
Re: Escoles a Sant Cugat
Hola noies,
Que voleu dir amb això "d'anar al darrera de les escoles a partir del 24 de maig"? Què podem fer i què creieu que podem aconseguir?
Jo he quedat fora de les tres escoles demanades, m'han dit que m'adjudicaran una d'ofici. Creieu que malgrat haver quedat fora, tinc opcions d'entrar-hi en algunes d'aquestes escoles?
Moltes gracies noies!
Que voleu dir amb això "d'anar al darrera de les escoles a partir del 24 de maig"? Què podem fer i què creieu que podem aconseguir?
Jo he quedat fora de les tres escoles demanades, m'han dit que m'adjudicaran una d'ofici. Creieu que malgrat haver quedat fora, tinc opcions d'entrar-hi en algunes d'aquestes escoles?
Moltes gracies noies!
Re: Escoles a Sant Cugat
Noies, us agraeixo les vostres paraules, de veritat.
Sigronet, però si algú es matricula i després marxa o per qualsevol altra raó deixa lliure la seva plaça, l'escola no hauria de trucar seguint la llista d'espera?
Sigronet, però si algú es matricula i després marxa o per qualsevol altra raó deixa lliure la seva plaça, l'escola no hauria de trucar seguint la llista d'espera?
melela l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. abr. 24, 2013 10:35 pm, en total s’ha editat 1 vegada.


Re: Escoles a Sant Cugat
Per cert, Dianaa, jo tampoc aconsellaria l'Avenç l'any que ve!! Això és massa patir i si hagués de repetir no m'hi veuria amb cor, fins i tot posant una segona opció "segura" com el Thau.


Re: Escoles a Sant Cugat
melela, ahir vaig em vaig trobar pel carrer a una veïna d'on viviem abans i vam estar parlant dels coles. Em va dir que coneixia 3 families amb plaça a l'Avenç que renunciarien per trasllat a Barcelona, o sigui que sembla que no et caldrà ni tan sols ampliació de ratio
....
Nosaltres optem definitivament pel Thau. Si finalment hi ha places després del 24 de maig (que ens van dir que gairebé segur que en queden de lliures), la Mar hi anirà. Em va agadar moltíssim més del que m'esperava, i mireu que anava per veure què m'explicaven, sense cap pretensió...però em va encantar!!
De cara a les mares de l'any que ve, crec que tindran un master amb aquest post...aviam si tinc una estoneta i us explico en detall tot el que em an dir al Thau, la info que em van donar i les sensacions que vaig tenir.
Nenes, m'agrada perquè després de l'ensopegada que ens vem pegar totes el dia 12, sembla que els ànims comencen a repuntar una miqueta, no?
Molts petonets per totes!!

....Nosaltres optem definitivament pel Thau. Si finalment hi ha places després del 24 de maig (que ens van dir que gairebé segur que en queden de lliures), la Mar hi anirà. Em va agadar moltíssim més del que m'esperava, i mireu que anava per veure què m'explicaven, sense cap pretensió...però em va encantar!!
De cara a les mares de l'any que ve, crec que tindran un master amb aquest post...aviam si tinc una estoneta i us explico en detall tot el que em an dir al Thau, la info que em van donar i les sensacions que vaig tenir.
Nenes, m'agrada perquè després de l'ensopegada que ens vem pegar totes el dia 12, sembla que els ànims comencen a repuntar una miqueta, no?
Molts petonets per totes!!

Re: Escoles a Sant Cugat
Alehop, ja ho saps que jo estic amb tu al 100%, perquè a mi també el Thau em va encantar i a més tu el tens a prop de la feina
Tres famílies de l'Avenç que marxen a Bcn?! Llavors sí, entraríem segur! Gràcies per la info guapa. Déu n'hi do, això + 9 noves places si la al final tenen l'ampliació vol dir 12 nens a la llista d'espera que entren. Cap de vosaltres està dins dels primers 12, oi? De totes formes això demostra que tot pot passar d'aquí al setembre i encara hi ha possibilitats d'entrar als coles que voleu.
Tres famílies de l'Avenç que marxen a Bcn?! Llavors sí, entraríem segur! Gràcies per la info guapa. Déu n'hi do, això + 9 noves places si la al final tenen l'ampliació vol dir 12 nens a la llista d'espera que entren. Cap de vosaltres està dins dels primers 12, oi? De totes formes això demostra que tot pot passar d'aquí al setembre i encara hi ha possibilitats d'entrar als coles que voleu.


Re: Escoles a Sant Cugat
Hola noies,
Melela, si trucan per ordre de llista "teoricament", però amb la reassignació hi ha moltes families que ja queden contentes amb la segona opció que li han assignat i no volen fer el canvi ni moure papers. Com sempre això sembla poc transparent, però... a veure com surt el tema. Que bé que quedin 3 places lliures per canvi de residencia!!! oleee m'en alegro moltíssim per vosaltres
Alehop, estic convencuda de què finalment podreu fer la matricula al Thau. Ja anirem comentant.
Per la meva part, si que vaig pujant una mica més els ànims. Ja veurem com surt tot el dia 24, pero fins el setembre poden pasar moltes coses... esperem que satisfactories per totes.
Jo tinc el nº17 en la llista d'espera, així que l'avenç practicament segur que no tenim opcions.
Petonass!!!!
Melela, si trucan per ordre de llista "teoricament", però amb la reassignació hi ha moltes families que ja queden contentes amb la segona opció que li han assignat i no volen fer el canvi ni moure papers. Com sempre això sembla poc transparent, però... a veure com surt el tema. Que bé que quedin 3 places lliures per canvi de residencia!!! oleee m'en alegro moltíssim per vosaltres
Alehop, estic convencuda de què finalment podreu fer la matricula al Thau. Ja anirem comentant.
Per la meva part, si que vaig pujant una mica més els ànims. Ja veurem com surt tot el dia 24, pero fins el setembre poden pasar moltes coses... esperem que satisfactories per totes.
Jo tinc el nº17 en la llista d'espera, així que l'avenç practicament segur que no tenim opcions.
Petonass!!!!
Re: Escoles a Sant Cugat
Noies! Fa un mes que ningú entra aquí... i demà és el dia de la veritat.
Suposo que això no canvia res per a vosaltres, però he mirat l'oferta final de l'Avenç a la web de Preinscripció i sembla que li han concedit ampliar de 2 places per classe, amb una oferta total que passa de 75 a 81 places. En principi nosaltres estem dins (n. 77), però espero que m'ho confirmin oficialment demà.
Quan sapigueu quin col·le us han assignat passeu per aquí a comentar-lo sisplau! Estic creuant els dits (i les orelles del gos) per a totes vosaltres.
Suposo que això no canvia res per a vosaltres, però he mirat l'oferta final de l'Avenç a la web de Preinscripció i sembla que li han concedit ampliar de 2 places per classe, amb una oferta total que passa de 75 a 81 places. En principi nosaltres estem dins (n. 77), però espero que m'ho confirmin oficialment demà.
Quan sapigueu quin col·le us han assignat passeu per aquí a comentar-lo sisplau! Estic creuant els dits (i les orelles del gos) per a totes vosaltres.


Re: Escoles a Sant Cugat
Hola guapes!! Sí que esta abandonadet, si...joer, una altra vegada els nervis....grrrrr...
Dema on es poden veure els resultats, de fet, jo que ja se del cert que no hem entrat a cap opcio...què és el que veuré? Quina m'assignen? És amb el mateix enllaç que l'altra vegada? O ens enviaran un altre mail?
Dema parlem, eh, nenes?
Petonets per totes!!
Dema on es poden veure els resultats, de fet, jo que ja se del cert que no hem entrat a cap opcio...què és el que veuré? Quina m'assignen? És amb el mateix enllaç que l'altra vegada? O ens enviaran un altre mail?
Dema parlem, eh, nenes?
Petonets per totes!!
Re: Escoles a Sant Cugat
Per cert, que m'he descuidat...Melela moltiiiiiiissimes felicitats!!! Ja sabia jo que una plaça era vostra...!!!
Re: Escoles a Sant Cugat
Gràcies Alehop!!
A l'apartat Publicació de les places assignades de la web posa:
"Quan la consulta de les places assignades estigui disponible, rebreu un missatge per correu electrònic si vau especificar una adreça en la sol·licitud de preinscripció. En aquest missatge també hi consta el codi de la sol·licitud i l'accés a la consulta."
Suposo que és el mateix codi de l'altra vegada i sí, hauria de posar quin col·le t'ha tocat.
SORT a totes, fins demà!!
A l'apartat Publicació de les places assignades de la web posa:
"Quan la consulta de les places assignades estigui disponible, rebreu un missatge per correu electrònic si vau especificar una adreça en la sol·licitud de preinscripció. En aquest missatge també hi consta el codi de la sol·licitud i l'accés a la consulta."
Suposo que és el mateix codi de l'altra vegada i sí, hauria de posar quin col·le t'ha tocat.
SORT a totes, fins demà!!


Re: Escoles a Sant Cugat
Reines, ja han sortit els resultats! Es poden consultar per internet fent servir el mateix codi del dia del sorteig.
Com us ha anat?? Espero notícies vostres!
Com us ha anat?? Espero notícies vostres!


Re: Escoles a Sant Cugat
Nenes, m'han assignat el Pureza...com pot ser, si expressament vaig marcar que no volia ensenyament religios!!!
Dilluns de pet al consorci....
Caca de sistema
Dilluns de pet al consorci....
Caca de sistema
Re: Escoles a Sant Cugat
Quina merda Alehop
A veure si hi ha sort amb el Thau. Perquè no truques de seguida per preguntar si a dia d'avui encara sobren places?
A veure si hi ha sort amb el Thau. Perquè no truques de seguida per preguntar si a dia d'avui encara sobren places?

Re: Escoles a Sant Cugat
Per cert, enhorabona xq la plaça ha es teva si o si!!!
He trucat ja al Thau, han cobert totes les places, però fins el juny no podem saber quants es matriculen.
Tinc hora dilluns amb el Servei Educatiu per presentar una reclamacio i demanar plaça a un cole no religios (idealment el thau)...
He trucat ja al Thau, han cobert totes les places, però fins el juny no podem saber quants es matriculen.
Tinc hora dilluns amb el Servei Educatiu per presentar una reclamacio i demanar plaça a un cole no religios (idealment el thau)...
Re: Escoles a Sant Cugat
Ostres, el Thau ja està ple??? Déu n'hi do, no m'ho esperava :-(
Ara a reclamar i a veure si hi ha sort. Encara que jo hagi tingut una sort immensa, aquest sistema no deixa de ser una merda total.
Ara a reclamar i a veure si hi ha sort. Encara que jo hagi tingut una sort immensa, aquest sistema no deixa de ser una merda total.


Re: Escoles a Sant Cugat
Alehop, no sé si això et farà enfadar més o si et pot ser d'alguna utilitat de cara a la reclamació.
Acabo d'assabentar-me que la nena que estava just davant la teva per número de desempat a la llista d'espera de l'Avenç ha entrat al Thau sense haver-lo posat en cap opció. Suposo que al Thau han entrat tots els que l'han posat (encara que fos en 10a opció) i avui han omplert les places que sobraven basat en el n. de desempat. O és totalment aleatori?
Sigronet, dianaa, i vosaltres??
Acabo d'assabentar-me que la nena que estava just davant la teva per número de desempat a la llista d'espera de l'Avenç ha entrat al Thau sense haver-lo posat en cap opció. Suposo que al Thau han entrat tots els que l'han posat (encara que fos en 10a opció) i avui han omplert les places que sobraven basat en el n. de desempat. O és totalment aleatori?
Sigronet, dianaa, i vosaltres??


Re: Escoles a Sant Cugat
A l'OME m'han dit que els que han entrat al thau alguns l'han posat, d'altres no...aleatori total...
Dilluns aviam què, pero jo penso que el tema economic pesara en el as del thau i no s'aavaran matriculant tts els que ara els hi han assignat..
Dilluns aviam què, pero jo penso que el tema economic pesara en el as del thau i no s'aavaran matriculant tts els que ara els hi han assignat..
Re: Escoles a Sant Cugat
Totalment d'acord, no sé què valen les religioses però el Thau és la concertada més cara en absolut pel que em van dir a l'OME el seu dia, segurament hi haurà famílies que se la troben assignada sense posar-la en cap opció i no se la poden permetre. Jo segueixo creuant els dits per a tu!
melela l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. maig 24, 2013 2:28 pm, en total s’ha editat 1 vegada.


Re: Escoles a Sant Cugat
Hola,
nosaltres pureza, però estem contents, perquè és la que havíem demanat en segona opció. Alehop...segur que podràs canviar-la, però l'argument de no religiosa potser et falla amb el Thau, perquè és religiosa. Nosaltres preferiem no religiosa, però a banda d'això el pureza per nosaltres té moltes coses bones. Però és un tema molt personal...
nosaltres pureza, però estem contents, perquè és la que havíem demanat en segona opció. Alehop...segur que podràs canviar-la, però l'argument de no religiosa potser et falla amb el Thau, perquè és religiosa. Nosaltres preferiem no religiosa, però a banda d'això el pureza per nosaltres té moltes coses bones. Però és un tema molt personal...
Re: Escoles a Sant Cugat
dianaa ha escrit:però l'argument de no religiosa potser et falla amb el Thau, perquè és religiosa
Dianaa, el Thau és una escola laica, però súper laica, t'ho asseguro. Fins i tot no tenen l'ensenyament de religió, ni optatiu.
De fet, l'Avenç i el Thau són les úniques dues concertades no religioses de Sant Cugat i és per això que estan i sempre estaran dins de dues zones diferents, si no hi hauria una zona amb dues escoles concertades laiques i l'altra zona sense cap ni una.
melela l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. maig 24, 2013 2:29 pm, en total s’ha editat 2 vegades.


Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |






