Escoles Poblenou i Diagonal Mar

P3 P4 i P5 educació a l'escola i a casa.
xirinola
:: formigueta
Entrades: 75
Membre des de: dg. des. 20, 2015 8:53 am

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: xirinola » dt. març 01, 2016 1:28 pm

Hola noies
A mi em va agradar molt el Pere IV. Vaig anar per pur tafaneig perquè ja sabeu que no entra en la meva àrea d'influència i visto lo visto no entrem ni de conya. Però em van agradar molt les aules, l'entrada, el pati dels petis, i també molt l'exposició del director i la cap d'estudis. Tampoc el vaig trobar tant tradicional tradicional com dieu.. i el que més em va agradar és l'AMPA que tenen tan forta i els permanents vincles que tenen amb el barri. És un estil d'escola que encaixa més amb el que busquem.
No em vaig poder quedar fins el torn de preguntes, per tant Cositina no et vaig veure..Em vaig anar després de la info de les dates de sorteig, etc.. i després d'haver sentit que ja d'entrada n'hi ha 23 germans crec!! És una barbaritat.
A l'Acàcies no vaig poder anar, però ahir mateix sentia comentaris de pares que deien que els hi havia agradat molt gratament. Jo l'any vinent serà dels que vagi a veure segur perquè com a segona opció em podria encaixar pels comentaris que he sentit, pel fet que no acostuma a omplir i per proximitat a casa meva. Estaré al cas d'això que comentes Cositina.
És curiós sentir els comentaris dels pares en els portes obertes. Gent que es decanta totalment cap a escoles de projectes, gent que dubta, gent que no els vol ni veure.. tot depèn del teu estil i manera de veure les coses oi?. Per cert, em vaig trobar a mamis que conec que tampoc han de fer la preinscripció aquest any.. o sigui que potser veiem un munt de gent i no tothom és d'aquest any..jajj: Moltes ja estem fent 'estudi de mercat'.
A mi em queda anar a veure una escola que no està dins la vostra àrea, el Joaquim Ruyra que d'entrada el coneixem i no ens encaixa, però igualment volem anar a mirar...mai se sap.
Per cert, gràcies Sandrix77, Beles, Bronte68 per fer-nos un resum de les vostres experiències!
Tenim una amiga que té accés i té coneixement dels informes del nivell de competències de les diferents escoles del districte. Li preguntaré per l'Arenal, pel Fluvià, pel Pere IV, Acàcies.. a veure què em diu. Per mi és important que el meu fill se senti feliç i lliure al cole, però també que acabi la seva primària amb un cert nivell. Potser ara no està molt de moda dir això i sona malament, però per nosaltres és important. Em va agradar una ideia que ahir va sorgir a la reunió del Pere IV, l'escola és un 'complement' , el primer agent educador de l'infant és la família, els amics i el seu entorn.
cositina
:: dinosaure
Entrades: 5604
Membre des de: dc. set. 26, 2012 3:58 pm

EntradaAutor: cositina » dt. març 01, 2016 1:56 pm

xirinola ha escrit:Tenim una amiga que té accés i té coneixement dels informes del nivell de competències de les diferents escoles del districte. Li preguntaré per l'Arenal, pel Fluvià, pel Pere IV, Acàcies.. a veure què em diu. Per mi és important que el meu fill se senti feliç i lliure al cole, però també que acabi la seva primària amb un cert nivell. .

per mi aquest tema també és important. Tant, q m'està generant seriosos debats a casa. Em trobo que els coles que més m'agraden a priori són els que alhora tinc la sensació que els nens surten pitjor preparats (almenys en temes com l'anglés entre d'altres) és el cas de fluvia i arenal. El Cositino es molt pro-coles innovadors i ell diu q ekl mes improtant al cole és q el nen sigui feliç i creixi com a persona etc que ja tindrà temps d'estudiar més en sèrio a l'institut però a mi aixo em preocupa i molt, Aixi que si la teva amiga et pot donar aquesta informacio per als coles del barri, seria genial! A més dels 4 coles q esmentes a mi m'encantaria tenir aquesta informació pel que fa a Llacuna, Vila Olimpica i Antoni Brusi :ok: :love:
cositina

EntradaAutor: cositina » dt. març 01, 2016 2:13 pm

I vinga, ara "me explayo" amb les meves sensacions dels dos coles d'ahir.

Acàcies: anava molt a l'expectativa, les referències que m'havien arribat eren bones, normalment de profes q van arribar alla de rebot pero ara estan contents, com les del foro i d'una mare de la guarde. Em queda molt lluny però donat q sembla q sempre sobren places volia veurefins a quin punt ens podria encaixar per posar-lo potser a les darreres posicions de la llista. I les primeres sensacions van ser molt bones: els patis i espais exteriors super bé, la directora al principi no em va molar (molt seriosa, poc comunicadora) però a mida q parlava em va agradar més, genial aquest caire de cole familair on la directora coneix els noms de tothom; molt emocionant el video a musica de "Bon dia" de damaris gelabert jeje (joe stava quasi amb la llagrimeta, se q la bronte li va passar el mateix any passat jeje); em va encantar les dues profes de Infantil q van parlar, joves pero se'ls hi veia q sabien el q parlavei, sobretot, et sabien explicar molt bé fil per randa tot el q fan els nens al llarg del dia: aquesta mateixa pregunta (com és un dia en infantil?) l'he fet a totes i caadscuna de les portes obertes i a molts coles mhe marxat sense entendre la resposta. Potser a la xerrada vaig trobar en falta info més concreta sobre el projecte pedagògic: com vaig preguntar després al pere iv, a poblenou hi ha tal varietat de sistemes q em costa acabar d'entendre quins fan projectes, quins un mix, etc. Total que no vaig acabar d'entendre on encabiriem Acacies a la "classificacio" q parlavem l'altre dia. A Infantil les aules em van agradar, amplies i lluminoses, una mica atapeïdes de coses però res a envejar a altres coles de la zona. Es ntoa q els d'Infantil tenen un edific nou: la diferència respecte a l'edifici de Primària em va semblar escandalós. Quan vam anar al de Primaria i ens van baixar al pis -1 i vam veure el gimnas, etc aquell passadis tan tètric...ais, no se, se'm van esborrar els bons feelings de l'edifici d'Infantil. Però sobretot després a les aules: és cert q als passadissos es veien projectes xulos (robots reciclats etc) però les aules es veien molt, molt molt tradicionals, de fet em vans emblar més antigues q les de quan estudiava jo al meu cole (i tinc 32 anys) i aquell volum d'informació als taulells (tot ple de regles d'ortografia, deures) em va semblar q trencava molt amb la imatge renovadora que havia vist a Infantil i a la xerrada. En positiu: esperava un cole amb un volum molt alt d'immigracio 8era la fama q tenia fa anys) i veient les llistes etc no ho sembla gens. Resumint: no em va desagradar del tot però crec q no entrarà a la meva llista. Em va recordar una mica al cole Bogatell amb la diferència d'Infanil que està moooolt millor al Acàcies, però el bogatell almenys dins de ser tradicional té encara mensy demanda q acacies (x tant facil entrar de plan B) i em queda molt més aprop.

Com a anècodta: en aquest cole em vaig trobar un conegut i em va presentar la seva dona, q és matemàtica. I em van explicar la seva estratègia (alucineu): diuen q l'ultim dia de preinscripcions a ultima hora es posaran un a cada cole (ell a un i la dona a un altre) amb un full d inscripcio diferent ia ultima hroa demanaran quantes solicituts porten, faran calculs de probabilitats i lliuraran la solciitut en aquell cole (dels dos q tinguin de finalistes) q més opcions tinguin ||*|| ||*|| ||*|| ||*|| me'ls he imaginat alla amb walkietalkies comptant solicuituts i és q és flipant com ens hem de veure eh! x cert la seva preferida em van dir q era Pere IV, q Llacuna els havia escandalitzat en negatiu (q no havien entes el projecte perque realment l'expoicaven fatal), q Fluvia el trobaven massa hippy i el q em van deixar amb el dubte és del Arenal, perque es veu q tenen un familiar q hi treballen pero no els acaba de fer el pes.

Pere IV: aquest cole l'anava a veure mes aviat per coneixer-lo, perquè és un cole q no té sentit posar en llista si no és en 1a opcio (23 germans...brutal) i jo de 1a opcio voldria a priori un cole més tirant a mix o projectes, però bé té tan bones critiques q el volia veure. I realment em va agradar molt. El director era 100% comunicador, jo treballo al món comunicacio/marketing i és q noto a la elgua quins coles saben vendre el seu projecte i quins no, i el nombre de solicituts és bastant reflex d'aixo. Aquest cole té un projecte educatiu tradicional, tan tradicional com el de qualsevol altre cole mes antic del barri (acacies voramar, bogatell, brusi) amb la diferència que aqui el saben "vestir" molt bé com ell mateix deia (el tio era un orador nato, a mi em recordava a un presentador de magazine de ràdio, i flipant com de bé tenien muntada la jornada, amb allo d'anar xerrant per la megafonia...). Les aules correctes, les instal·lacions tampoc em van semblar meravelloses, però sense dubte el q més m'agrada és el pes de l'anglès, i és q és aixo justament el q trobo a faltar en els coles més innovadors del barri. No entenc per què ha de ser incompatible donar pes als idiomes, amb el tema projectes.... aig anar sola, sense el cositino, ell q és molt pro cole hippi quan li vaig explicar q pere iv era d'aquest altre tiopus em deia q descartat pero quan li vaig ensenyar les fotos li va agradar molt. Si fos un cole amb poca demanda potser fins i tot em plantejaria posar-lo de 1a opcio, pero amb la demanda q té em temo q no anira ni a la llista, una pena.
Vaig flipar quan el director va dir q no havia vist mai tantes families com aquest any jeje, deu tenir rao la xironola q molts son estudiosos de mercat com nosaltres jajaaj, jo també vaig veure alguna mami aixi conegfuda del barri q mirava x any vinent.

I avui, alguna va a sant marti? :ok:
cositina

EntradaAutor: cositina » dt. març 01, 2016 2:18 pm

xirinola ha escrit: el que més em va agradar és l'AMPA que tenen tan forta i els permanents vincles que tenen amb el barri. És un estil d'escola que encaixa més amb el que busquem.

No recordo quins coles has anat a veure enguany però jo et puc dir que de tots els q he anat a veure (Ciutadella, Brusi, Bogatell, Voramar, Vila Olimpica, Llacuna, Fluvia, Arenal Llevant, Acacies, Pere IV. Casi na neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) ) absolutament tots excepte Bogatell potser, tenen un AMPA super activa. Jo crec q aixo és igual a tot el barri ja q el perfil de families és motl semblant a tots els coles de la zona (hippijis! :content: :content: :content: :content: :content: :content: :content: :content: ).
De fet ara q porto tantes protes oebrtes hi ha moltes diapositivs d les presentacions q ja me les coenc de memoria perque veig q tots els coles tenen quasi tot igual en aspectes com alguns projectes (cami de barri, agenda 21, apadrinament dels grans als eptits, programes lectura...). Vuill dir q quan veus un o dos coles et semblen "elements distintius" algunes coses q quan has vist 10 coles ja t'adones q en realitat és un element basic q tenen tots. Per mi a hores d'ara els punts on veig més diferència entre un cole i un altre a la zona és la metodologia (el tema assignatures o projectes, llibres, espais i racons etc), el pes de l'anglès, i potser les instal·lacions si ho consideres element important. Per a tota la resta, sincerament crec q totes tenen coses molt semblants i molt bones a tot el barri (ampla implicada, totes tenen cuina propia, totes tenen acollida, totes tenen moltes extraescolars, totes fan motla cosa al barri....)

xirinola ha escrit:L'atre dia em vaig posar molt nerviosa amb aquest tema de cerca de cole. A mida que vaig llegint opinions, informació de com està la situació al barri de Poblenou, etc.. em fa la impressió que ho tenim ben magre si no entrem a l'escola que ens agradaria en primera opció. A més penso que n'estem parlant que Acàcies no omple ni Bogatell crec.. però potser això podria canviar.. és a dir, potser un cole aquest any no omple i el vinent sí. Quins coles l'any vinent tindrien bolet? És que clar, això no se sap no?A més, dins la meva àrea d'influència m'entren bastants coles que no els voldria ni farta de vi i que NO els penso posar a la llista, però i si em donen plaça en un d'aquests que no vols? Tens possibilitats de recòrrer i que et facin cas..?

sobre aixo q deies l'altre dia. Realment és xungo el panorama si no entres en 1a opcio. per aixo tothom acaba psoant a la llista algun cole q en realitat no li agrada massa pero q sap q es viable entrar i q li desagrada menys q altres. Tenim almenys l'historic dels dos anys anteriors, i enguany tidnrem les xifres d'aquets any (recordeu q ens hem repartit els coles x trucar eh! neujor:-) ) i almenys amb les dades dels dos anys anteriors ja es veu bastant clar quins són els coles on sobren algunes places i quins no.

Preinscripcio 2015
St. Martí 55 (per 52 places) -3
Brusi 42 (52 places) +10
Acacies 41 (per 78 places perque va haver bolet) +38
Bogatell 44 (52 places) +8
Grevol 61 (52 places) -9
Voramar 53 (52 places) -1
Fluvia 119 (per 78 places perque va haver bolet) -40
Montseny 77 (per 52 places) -25
Llacuna 59 (per 52 places) -7
Pere IV 63 (per 52 places) - 11
Vila Oli. 62 (per 52 places) - 10
Mar Bella 20 (per 26 places) +6
Arenal Llevant 55 (per 52 places) -3

Preinscripcio 2014
fluvià 76 (per 50 places) -26
pere iv 75 (per 50 places) -25
acacies 36 (per 50 places) +14
llacuna 64 (per 50 places) -14
st marti 58 (per 50 places) -8
arenal de llevant 79 (per 75 places perque va haver bolet) -4
montseny 89 (per 50 places) -39
grevol 63 (per 50 places) -13
provençals 47 (per 50 places) +3
mar bella 45 (per 50 places) +5
catalonia 45 (per 50 places) +5
poblenou 17 (per 25 places) +8
vila olimpica 79 (per 50 places) -29

Aviam si quan enguany actualitzem el llistat entre totes es repeteix una mica aquest patró, jo crec q si...

El q dius del bolet, ja vau veure ahir q ja se sap q enguany el tindran segur Mar Bella i Poblenou. A la nsotra guarderia ens explicaven just aixo, q abans de les inscripcions cada any ja se sap x avançat 2 coles q tindran bolet, i despres a posteriori acaben obrint bolet a 2-3 coles mes segfons quants nens quedin sense plaça. El q deien ahir a Acacies és q normalment no es torna a obrir bolet a una mateixa escola fins q l'ultim bolet ja ha acabat Infantil Aixo vol dir que per al curs 2017-2018 quan ens toqui a nosaltres, podrien tenir bolet, a priori, aquells coles que no hagin tornat a tenir bolet minim des del curs 2014-2015. Aixo ja es jugar a la bola de cristal i no se si es fiable perque Mar Bella x exemple va tenir bolet al 2014 i en tornara a tenir ja enguany pero els ultims bolets van ser aixi:

Al 2015 van obrir bolet a Fluvià, Vila Olimpica i Acacies.
Al 2014 van obrir bolet a: Antoni Brusi, Mar Bella i pere IV.

aixi q fent quinieles, potser al 2017-2018 podrien posar bolet a pere IV i brusi... i hi ha molts altres q sembla q no han tingut bolet els ultims anys com Llacuna, Arenal, Sant Marti...
Saris
:: cèrvol
Entrades: 504
Membre des de: dc. gen. 15, 2014 10:27 am

EntradaAutor: Saris » dt. març 01, 2016 2:50 pm

Així posaries les Acàcies al mateix grup que Pere IV? A mi em va semblar no tan tradicional (tot i que ja veig que no :ufs: ). Menys mal que em queda l'any vinent a mi per seguir agafant impressions!

I de les 3 escoles que he vist fins ara, per mi les instal·lacions del Pere IV guanyen per golejada! I que, per cert, per ser edifici antic, les Acàcies tampoc el vaig veure tan vellot....

Nosaltres sí anem a St. Martí avui, a veure, que a aquest tinc moltes expectatives!

I sí sí, a mi em toca trucar a Acàcies, Pere IV, St. Martí i Llacuna, crec que eren....
Imatge Imatge
cositina

EntradaAutor: cositina » dt. març 01, 2016 2:58 pm

Saris ha escrit:Així posaries les Acàcies al mateix grup que Pere IV? A mi em va semblar no tan tradicional (tot i que ja veig que no :ufs: ). Menys mal que em queda l'any vinent a mi per seguir agafant impressions!

I de les 3 escoles que he vist fins ara, per mi les instal·lacions del Pere IV guanyen per golejada! I que, per cert, per ser edifici antic, les Acàcies tampoc el vaig veure tan vellot....

per sistema pedagogic si q ficaria acacies i pere iv al mateix grup, el q jo anomeno "escoles tradicionals amb aires innovadors", on tb fico al Brusi i Bogatell. Les instal·lacions del Pere IV estan bé però no les vaig veure especialment bones, em semblen comparables a les del Llacuna per exemple, i pitjors que les el Fluvia. Parlo del pati, llum a les aules, etc. pel q fa a gimnas, menjador, aules d'angles etc veig molt molt semblants les de tots els coles, fins ara. Tambe em passa q ja he vist tants q tinc un cacao mental q sort q faig fotos de tot perque no recordo gairebe res neujor:-)
Jo tambe tinc moltes esperances amb el st marti :love: pero cada cop q vaig a un cole amb molta esperança, surto decebuda aixi q millor anar oberta de mires jeje!

ah xirinola q pregutnaves tb què passa si et donen una plaça q no vols, i reclames. Al post de preinscripcions 2014 van haver-hi bastants casos aixi, gent q li donaven places d'ofici en coles religiosos per exemple malgrat hjaver posat nomes coles publics a la llista (aixo a poblenou es dificilq passi perque nomes estan les monges crec), i sé q van reclamar, el q no sé és com va acabar el tema. D'una manera o d'una altra han de col·locar tots els nens amb bolets o ampliacions de ràtio, q és el q normalment demanden els pares q no han entrat en cap opcio de la llista, però clar tampoc faran aixo i deixaran escoles buides aixi q el priemr q intenten es col·localr els nens q han sobrat als coles menys demandats. A mi tb em preocupa aixo perque per domicili apart de la zona poblenou tambe em toquen coles de la barceloneta que no voldria per res del món :ufs:
mimi6
:: conillet
Entrades: 376
Membre des de: dv. jul. 06, 2012 10:28 am

EntradaAutor: mimi6 » dt. març 01, 2016 4:32 pm

Hola cositina, yo fui la semana pasada y hoy también iré, el otro día no me entere bien en la reunión y hoy quiero volver porque a mí me gusto muchísimo.
Como ya te he reconocido, en cuanto te vea en la puerta me presento, esta vez voy sin marido porque la nena esta malita.
Hasta ahora....
Imatge
Saris

EntradaAutor: Saris » dt. març 01, 2016 7:44 pm

Noies, crec que us he vist, o m'he imaginat que podrieu ser vosaltres, anàveu soles, oi? La xerrada no m'ha agradat. Realment teniu molta raó quan parleu de les presentacions i com poden fer canviar la visió d'una escola....

Al final, no veig molta diferència entre Arenal, Acàcies, Pere IV i St. Martí, ho diuen d'una manera o una altra, però no voleu dir que totes acaben sent més o menys el mateix?
Imatge Imatge
cositina

EntradaAutor: cositina » dt. març 01, 2016 8:32 pm

Ei! Jo he conegut la Mimi! Estavwm les dues a primera fila. Mimi guapa em sap greu q mhe posat a saludar a un conegut i despres ja no the tornat a trobar. La presentacio molt dolenta la noia estava molt nerviosa peeo despres amb la visita i les explicacions de les profes (els he fet un primer grau jeje) mha agradat molt
xirinola
Entrades: 75
Membre des de: dg. des. 20, 2015 8:53 am

EntradaAutor: xirinola » dc. març 02, 2016 10:09 am

"
en aquest cole em vaig trobar un conegut i em va presentar la seva dona, q és matemàtica. I em van explicar la seva estratègia (alucineu): diuen q l'ultim dia de preinscripcions a ultima hora es posaran un a cada cole (ell a un i la dona a un altre) amb un full d inscripcio diferent ia ultima hroa demanaran quantes solicituts porten, faran calculs de probabilitats i lliuraran la solciitut en aquell cole (dels dos q tinguin de finalistes) q més opcions tinguin
"

Aquesta anècdota que comentes a la sessió informativa del Montseny la secretaria del centre va comentar que cada any just l'últim dia per fer la preinscripció s'ha trobat amb el que tú expliques: pares davant secretària mòbil en mà esperant noticies de l'altra part que està en un altre centre també preguntant quants porten..
Sembla ser que s'ha trobat immersa en més d'una bronca entre pares que estàn fent el mateix..
Mireu fins on hem arribat.. :ufs:

A més dels 4 coles q esmentes a mi m'encantaria tenir aquesta informació pel que fa a Llacuna, Vila Olimpica i Antoni Brusi"

Ho intentaré..!

Així el Sant Martí us va agradar? Més que el Pere IV?
Saris

EntradaAutor: Saris » dc. març 02, 2016 10:34 am

Entrada ràpid...

Ahir fent moltes reflexions, al final (i sense haver vist Fluvià i Llacuna) em dóna la sensació que totes les escoles són iguals, en el sentit que al final sí que tenen llibres (socialitzats, en fitxes o com sigui) i sí que fan examens (algunes els diuen controls, altres avaluacions, etc.), i també tenen racons, projectes, etc.

Tot depèn de com es presenta.

Jo no he entrat tan en profunditat com la Cositina a parlar amb els mestres, donat que aquestes visites m'han servit més aviat per saber què mirar l'any vinent, però he sortit amb aquesta sensació. Els noms canvien, les presentacions també, però al final totes fan més o menys el mateix.

Apunto que només he vist Arenal, Acàcies, Pere IV i St. Martí.
Imatge Imatge
cositina

EntradaAutor: cositina » dc. març 02, 2016 1:43 pm

Saris sobre aixo q comentes. És cert que els coles q comentes q has anat a veure al final resulten semblant en molts aspectes. Però entre els q tu esmentes jo veig grans diferències respecte als altres dos grans "grups" de coles q deia l'altre dia: els més lliures (fluvia i llacuna)i els més tradicionals (bogatell i brusi, q no us toquen, i jo aqui tb fico acacies i en menor grau pere iv).
Per exemple:
-dius q tenen tots llibres. Els q tenen llibres, tots els tenen socialitzats. Pero a Fluvia i Llacuna no fan servir cap llibre de text, 0 deures, 0 examens, les aules no tenen gaire pinta d'aula ni tan sols. Fan tot el dia espais, racon, etc a diferència x exemple del st marti q als seus horaris si q tenen hores concretes de mates o llengua. El st marti feia servir nomes llibre per a anglès, i quaderns per a mates i llengua (aixo normalment a tots perque en algun lloc han d'escriure els nens). A Acacies, Pere IV, Bogatell... tenen llibres com a eina habitual de treball a cada assignatura, independentment de q dediquin alguna hora setmanal a projectes, pero en aquests ultims els projectes etc son una part petita de l'horari setmanal, mentre que a fluvia és tot el dia d'aquest estil.
-examens i deures: a fluvia i llacuna cap, o aixo diuen. A la resta, alguns en fan pocs, d'altres en fan de forma mes habitual. El director de Pere IV x exemple va dir clarament que ells si q en feien. Al Arenal per exemple en canvi deien q no
-anglès: hi ha coles q comencen a P3 (com ara vila olimpica, brusi, crec recordar q pere iv), altres a p4 (sant marti), a p5 (fluvia), a primer de primaria (arenal); uns hi dediquen 1-2 hores setmanals (arenal, fluvia); d'altres fins a 5 hores setmanals (pere iv)

Al final són diferències q no son enormes, també ptoser influeix el fet q al ser quasi tots de tan recent creacio, la majoria fins i tot des de punt de vista arquitectonic son semblants! però si q hi ha matisos q et poden semblar més o menys relevants. A mi el fet de veure tants coles enguany (crce q porto més d'una desena) m'ha servit sobrtot per a aixo: els primers coles q veia no mpadonava pero a mida q he vist mes he trobat mes diferencies de matis entre un i un altre i per aixo ara a les ultiems visites tambe m'he ficat més a parlar amb els profes perque ja tinc una imatge mental més clara del q diferencias un cole del del costat potser (o almenys del q m'entero amb el q expliquen, q per desgràcia no sempre és prou clar).
En aquest sentit, per mi els premis Oscar a la millor presentacio/marketing del cole sense dubte 1) pere IV i 2) Fluvia. Pitjors speakers vila olimpica, sant marti i acacies neujor:-)
cositina

EntradaAutor: cositina » dc. març 02, 2016 1:47 pm

xirinola ha escrit:
A més dels 4 coles q esmentes a mi m'encantaria tenir aquesta informació pel que fa a Llacuna, Vila Olimpica i Antoni Brusi"

Ho intentaré..!

Així el Sant Martí us va agradar? Més que el Pere IV?

merci, aviam què et diu!!! si és massa problema posar aqui aquest tipus de dades en parlem per privat (acabarem fent ung rup de whasap l'any vinent per trapichear informacio, ho veieu oi? :content:

Tu ahir vas anar a sant marti? i al pere iv? ara no recordo si has anat a les 2. A mi m'han agradat molt totes dues però el meu xicot q és més pro sistemes "alternatius" tot i q ell no ha vist el pere iv, el sant marti li ha agrdat molt. De fet ell voldria un fluvia o llacuna, però a mi m'encaixa més un cole més "intermig", menys hippiji ||*||
Saris

EntradaAutor: Saris » dc. març 02, 2016 5:35 pm

A mi és que em dóna la sensació que Pere IV van ser sincers, i els altres intenten "dissimular". No se, com dius són diferències poc notables (no entro a valorar Fluvià ni Llacuna, que no he vist). No hi ha llibres, però al final els quaderns són llibres en fascicles. I Arenal crec recordar que algun cop parlaven de controls.... no se. Suposo que l'any vinent hi estaré més a sobre.

Bogatell i Brusi sí que m'entren, però les descarto una mica perquè les trobo lluny.

Anireu la setmana vinent a la Mar Bella? Aleshores podríem fer una trobada potser abans d'entrar i fer un cafè... així ja podem crear el grup de WA!!!
Imatge Imatge
cositina

EntradaAutor: cositina » dc. març 02, 2016 7:15 pm

Es cert q pere iv es veuen molt transparents.
Mar bella em vaig apuntar per anar pero mha sorgit un tema de feina i no podre. A priori crec q no ens.encaixa massa i tenim mala combinacio de transport aixi.q no se, si de cas ja.anire any vinent.

Per cert vosaltres en general.es.coles del.barri hi podeu anar caminant? A mi quasi tots em requereixen uns 15 min d bus o tramvia i aixo a la practica dubto com de.coñazo seria i si no hauriem de prioritzar la proximitat a casa i no tant altres coses
mimi6

Re: Escoles Poblenou i Diagona

EntradaAutor: mimi6 » dc. març 02, 2016 7:29 pm

No se que pasa que no me deja escribir por el movil. Cositina, me hauria un favor? Para orientarme un poco, que preguntaste y que te contestaron los profes del SAN Martí. Es que me tira mucho las instalaciones però me tira para atras la falta de confianza que note en la reunion. Me harias un gran favor guapíssima!!
Yo a los que he IDo a ver los tengo cerca, SAN Martí el que mas lejos pero una parada tram o 10 minuts caminando.
Imatge
bronte68
Entrades: 554
Membre des de: dc. des. 01, 2010 2:14 pm

EntradaAutor: bronte68 » dc. març 02, 2016 8:15 pm

Hola noies,

He estat una mica desconecting; ara us he llegit.

Ostres em sona molt raro això que diueu de la xerrada a Sant Martí, que no us va agradar a ninguna. Se que la setmana pasada la directora estava malalta i no la va poder fer ella, ahir la veritat no se si ja estava ella o no, però es extrany perquè parla molt amb el cor i es nota. A mi l'any passat em va agradar molt. Com la majoria aneu a P3 l'any vinent potser podeu tornar a les portes obertes i a veure si podeu escolat la directora.

Cositina, veig que coincidim força en opinions, a mi també m'agraden els coles com dieu "més alternatius" però no excessivament hippies, per això vaig triar Sant Martí.

I pel que fa a la proximitat, com ja he comentat visc a Marina (entre pallars i almogavers) i vaig en bus, podría també amb tram però tinc la sensació que el bus és més ràpit... l'agafo a pallars (davant el nou gimnas sympli o algo així) i pots agafar 4 que passen per allà, el que fa que l'espera és mínima (B20-B25-40-42). Tinc molt més aprop el Brusi però tinc comprobat (ara que ja porto un temps d'experiència) que trigo el mateix al Sant Martí en bus que el que trigaria a Brusi caminant (molts dies em trobo a una veïna que porta la nena a Brusi i sortim a la mateixa hora de casa). Evidentment jo depenc del bus... Vaja, que jo vaig prioritzar altres coses, i la proximitat va quedar en la opció 2, si no em tocava el que realment volia, hi havia varies opcions més o menys similars en quant a preferencia i llavors si... aquí Brusi guanyava punts per aquest tema.
24/12/10 Inici RA 28/06/11 Beta 168 -POSITIU!
19/07 1a Eco - 11mm i batec!! 24/08 Eco 12 set-Plec Nucal i TS OK 28/10 Eco morfològica - Perfecte!!!!

17/01 Que aviat has vingut LIA (32+6 setmanes) - 1,760 Kg i 40 cm

Imatge
mimi6

EntradaAutor: mimi6 » dc. març 02, 2016 9:06 pm

Hola bronte, la directora del Sant Martí està de baja, por eso las dos charlas las dio la cap de estudis. Parece muy maja pero creo que no transmitió seguridad a la hora de explicar el proyecto educativo de la escuela. Y la secretaria le quitaba mucho el micro jejeje. Bueno imagino que las charlas las suele dar la directora y como tú dices debe transmitir más. Gracias por el aporte. Saludos
Imatge
Saris

EntradaAutor: Saris » dc. març 02, 2016 9:24 pm

Cositina, jo totes les tinc a menys de 10 min caminant de casa, per això gairebé descarto les que estan més a prop de Vila Olímpica. Visc a Pallars amb Lope de Vega. Per a mi sí que és important aquest tema, encara que sigui per la primera opció. Després ja veurem on ens toca...

Així que ja has acabat les portes obertes?

Bronte, ja et direm l'any que ve. Realment la cap d'estudis no va saber trasnmetre el projecte amb passió, sota el meu punt de vista.
Imatge Imatge
mimi6

EntradaAutor: mimi6 » dc. març 02, 2016 9:31 pm

Bronte, puedes darme tu opinión sobre el colé ?,que te está pareciendo todos estos meses, que te transmitió a ti.? Yo espero equivocarme porque aparte de la reunión el resto me encanto, pero me dio la sensación como si al ser nuevos les faltase experiencia,respecto a la enseñanza. Me encantaría saber tu opinión, y si te va mejor quedar un día a tomar un café y así me explicas directamente.
Imatge

Torna a “Educació Infantil”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::