Escoles Poblenou i Diagonal Mar
Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar
Mireu acabo de veure q any passat l Cuni va entrevistar el dirctor del Llacuna
http://www.8tv.cat/8aldia/videos/lescol ... senyament/
http://www.8tv.cat/8aldia/videos/lescol ... senyament/
Fantástico el video! Gracias.
segons el calendari oficial: http://queestudiar.gencat.cat/ca/preins ... calendari/
el 18 de març han de publicar l'oferta educativa i per tant es veurà quins coles tenen bolet a priori (que en principi seran els ja xconfirmats de mar bella i poblenou, no sé si sortirà ja algun més
Les q heu anat avui a fer cafè...passeu crònica!
el 18 de març han de publicar l'oferta educativa i per tant es veurà quins coles tenen bolet a priori (que en principi seran els ja xconfirmats de mar bella i poblenou, no sé si sortirà ja algun més
Les q heu anat avui a fer cafè...passeu crònica!

Hola a tots,
l'escola la Mar Bella ha iniciat un change.org per tal de mostrar el rebuig a l'ampliació precipitada de l'escola a dos línies els curs vinent sense tenir l'escola físicament ampliada i ni tan sols tenir un pressupost aprovat ni un calendari d'obres. Tot això sumat a que ja hi ha un bolet a P4 i que és l'escola més petita del barri.
https://www.change.org/p/consorci-d-edu ... m=copylink
l'escola la Mar Bella ha iniciat un change.org per tal de mostrar el rebuig a l'ampliació precipitada de l'escola a dos línies els curs vinent sense tenir l'escola físicament ampliada i ni tan sols tenir un pressupost aprovat ni un calendari d'obres. Tot això sumat a que ja hi ha un bolet a P4 i que és l'escola més petita del barri.
https://www.change.org/p/consorci-d-edu ... m=copylink
- Happyhappy
- :: puça

- Entrades: 19
- Membre des de: dc. jul. 29, 2015 10:03 am
Hola noies !
Ja veig que ens estem trencant totes el cap per trobar l'escola que ens agradi més pels nostres peques... i on hi hagi places ! :O
Com alguna de vosaltres ja ha dit, jo també vaig quedar molt desil.lusionada de l'escola Vila Olímpica... :( Tenia pensat posar-la com a primera opció perquè m'havien dit que era una bona escola però no em va agradar la reunió que van fer... : erem masses (haurien d'haver previst fer 2 sessions) i no em va agradar que la directora i les que l'acompanyaven estiguessin tota l'estona assegudes darrera una taula, llegint gairebé tota l'estona... faltava improvització i una mica de "passió". Res a veure amb les altres escoles on he anat (llacuna, arenal, pere iv...) on va ser molt més dinàmic : presentacions drets, sense llegir, on tenies la impresió que disfrutaven molt més explicant el seu projecte... També he de dir que vaig trobar a faltar que hi haguéssin nens que ens expliquessin una mica com veien la seva escola (com van fer molt bé a Llacuna i sobretot a l'Arenal), i no a través d'un video :( La veritat és que em vaig quedar sopresa positivament del nivell que tenien els nens de l'Arenal, i de Llacuna també, per expressar-se amb públic tan fàcilment i tan bé ! Ja sé que aquestes presentacions no volen dir que l'escola sigui millot o pitjor... però acaben influint en la percepció que en tenim... almenys això és el que em passa a mi :( Així que estic feta un embolic !
De la Vila Olímpica m'agradava també molt el projecte de llengües, però he parlat amb pares que han portat els seus nens allà i que ja estan ara a l'institut i a la universitat, i m'han comentat que ells tampoc no han vist tanta diferència respecte a les altres escoles en aquest tema... :( De Llacuna em va encantar com van presentar el projecte i la veritat és que m'agrada bastant, però em fa una mcia de por això de que els nens tinguin tanta llibertat... Després seran capaços d'entendre i d'adaptar-se a un món laboral on motles vegades és necessari fer coses que no ens agraden o que són més aborrides...? Ensenyen prou la cultura de l'esforç...? De l'Arenal, com ja us he dit, em va agradar molt veure que els nens eren capaços de sortir-se'n tan bé a nivell d'expressió oral, però això de que sigui un projecte tan científic em fa tirar una mica enrera... No és massa d'hora per enfocar-los cap a un sector...? I si resulta que els hi agrada més el tema literari... ? Quin embolic!!! Quants dubtes !!! ;)
Avui aniré a Mar Bella perquè és una de les poques opcions on hi ha possibilitats d'entrar en segona opció pel que veig... :( Però això de veure que tota l'escola està en contra del projecte, fa una mica de por ! He llegit a la seva pàgina de l'Ampa que aquest any haurien d'encabir en alguna classe existent els nens de P3 i que l'any que ve tocaria anar en barracons allà on es farà el nou edifici :( Vaja panorama!!
Bueno noies, vaja rotllo que us he fet, ho sento ! Crec que necessitava desfogar-me ;)
Molta sort a totes amb la tria ! :)
Ja veig que ens estem trencant totes el cap per trobar l'escola que ens agradi més pels nostres peques... i on hi hagi places ! :O
Com alguna de vosaltres ja ha dit, jo també vaig quedar molt desil.lusionada de l'escola Vila Olímpica... :( Tenia pensat posar-la com a primera opció perquè m'havien dit que era una bona escola però no em va agradar la reunió que van fer... : erem masses (haurien d'haver previst fer 2 sessions) i no em va agradar que la directora i les que l'acompanyaven estiguessin tota l'estona assegudes darrera una taula, llegint gairebé tota l'estona... faltava improvització i una mica de "passió". Res a veure amb les altres escoles on he anat (llacuna, arenal, pere iv...) on va ser molt més dinàmic : presentacions drets, sense llegir, on tenies la impresió que disfrutaven molt més explicant el seu projecte... També he de dir que vaig trobar a faltar que hi haguéssin nens que ens expliquessin una mica com veien la seva escola (com van fer molt bé a Llacuna i sobretot a l'Arenal), i no a través d'un video :( La veritat és que em vaig quedar sopresa positivament del nivell que tenien els nens de l'Arenal, i de Llacuna també, per expressar-se amb públic tan fàcilment i tan bé ! Ja sé que aquestes presentacions no volen dir que l'escola sigui millot o pitjor... però acaben influint en la percepció que en tenim... almenys això és el que em passa a mi :( Així que estic feta un embolic !
De la Vila Olímpica m'agradava també molt el projecte de llengües, però he parlat amb pares que han portat els seus nens allà i que ja estan ara a l'institut i a la universitat, i m'han comentat que ells tampoc no han vist tanta diferència respecte a les altres escoles en aquest tema... :( De Llacuna em va encantar com van presentar el projecte i la veritat és que m'agrada bastant, però em fa una mcia de por això de que els nens tinguin tanta llibertat... Després seran capaços d'entendre i d'adaptar-se a un món laboral on motles vegades és necessari fer coses que no ens agraden o que són més aborrides...? Ensenyen prou la cultura de l'esforç...? De l'Arenal, com ja us he dit, em va agradar molt veure que els nens eren capaços de sortir-se'n tan bé a nivell d'expressió oral, però això de que sigui un projecte tan científic em fa tirar una mica enrera... No és massa d'hora per enfocar-los cap a un sector...? I si resulta que els hi agrada més el tema literari... ? Quin embolic!!! Quants dubtes !!! ;)
Avui aniré a Mar Bella perquè és una de les poques opcions on hi ha possibilitats d'entrar en segona opció pel que veig... :( Però això de veure que tota l'escola està en contra del projecte, fa una mica de por ! He llegit a la seva pàgina de l'Ampa que aquest any haurien d'encabir en alguna classe existent els nens de P3 i que l'any que ve tocaria anar en barracons allà on es farà el nou edifici :( Vaja panorama!!
Bueno noies, vaja rotllo que us he fet, ho sento ! Crec que necessitava desfogar-me ;)
Molta sort a totes amb la tria ! :)
Happyhappy ha escrit:jo també vaig quedar molt desil.lusionada de l'escola Vila Olímpica... :( Tenia pensat posar-la com a primera opció perquè m'havien dit que era una bona escola però no em va agradar la reunió que van fer... : erem masses (haurien d'haver previst fer 2 sessions) i no em va agradar que la directora i les que l'acompanyaven estiguessin tota l'estona assegudes darrera una taula, llegint gairebé tota l'estona... faltava improvització i una mica de "passió".
Jo vaig tenir 100% mateixa percepcio q tu. Aquesta escola havia de ser la nsotra 1a opcio, de les escoles "innovadores" és amb diferència la q tenim més aprop de casa, tenia bones referències i veient l'altisima demanda q té cada any imaginava q seria la bomba, i vaig sortir d'allà taaan desinflada!!!! ém fa pena perque penso q potser el cole esta super bé i la xerrada aquesta no m'hauria d'influir tant... tinc curiositat per veure la demanda que tenen enguany (no sé si altres anys tambe van fer una xerrada tan dolenta
Happyhappy ha escrit:.? De l'Arenal, com ja us he dit, em va agradar molt veure que els nens eren capaços de sortir-se'n tan bé a nivell d'expressió oral, però això de que sigui un projecte tan científic em fa tirar una mica enrera... No és massa d'hora per enfocar-los cap a un sector...? I si resulta que els hi agrada més el tema literari... ?
a mi tb em va captivar els nens del arenal però no entenc aixo q dius del projecte tan cientific. Per què ho dius? si q em sona q van coemntar algo d'algun projecte per foemntar les ciències pero no em vaig quedar amb la idea ni de lluny que aixo fos el pilar del cole, de fet altres coles (crec q acacies x exemple) tambe tenen algun projecte especific de ciències
Jo avui finalment no puc anar al Mar Bella. Podreu explicar les vostres sensacions?

Bon dia noies, alguna opinió de l'escola Grèvol? Sé que no és de les més innovadores però no en sento moltes opinions..alguna mare que porti al seu fill?
Per proximitat i punts àrea influència podria ser interessant..sabeu si acostuma a omplir? Preus suposo que semblants a Montseny..?
Per proximitat i punts àrea influència podria ser interessant..sabeu si acostuma a omplir? Preus suposo que semblants a Montseny..?
- Happyhappy

a mi tb em va captivar els nens del arenal però no entenc aixo q dius del projecte tan cientific. Per què ho dius? si q em sona q van coemntar algo d'algun projecte per foemntar les ciències pero no em vaig quedar amb la idea ni de lluny que aixo fos el pilar del cole, de fet altres coles (crec q acacies x exemple) tambe tenen algun projecte especific de ciències
Hola cositina ! Doncs jo pel que vaig entendre a la reunió i pel que he sentit a dir sempre, em semblava que era una escola amb un projecte més aviat científic... Potser algú altre ho podrà confirmar, no n'estic segura al 100% però jo diría que és així...
Jo estic amb la Cositina, no vaig sortir pas amb la impressió que tenien un projecte "global" més aviat científic, no se... de fet em sona completament nou. Però vaja, suposo que podràs contrastar amb altres pares, a veure què et diuen.
Per cert, Happy, vas anar al final a la Mar Bella, què et va semblar?
- Happyhappy

Saris ha escrit:Per cert, Happy, vas anar al final a la Mar Bella, què et va semblar?
Sí, vaig anar a la Mar Bella ! Em va semblar una escola bastant normaleta, però la presentació que van fer les professores va estar força bé. En termes d'instal·lacions no té res a veure amb les altres grans escoles del barri, es veu molt més velleta i és molt més petita. La veritat és que vaig anar a la reunió amb poques ganes perquè havia vist tot el follón que s'havia muntat pel bolet de més i em creava una mica de "mal rotllo" però no va estar malament. Ens van dir que treballen per projectes i que apliquen el mètode científic des de petits. L'angès el fan des de P4 i pel que deien li donen bastanta importància. Es una escola motl familiar, on els nens de tots els cursos tenen molta relación entre ells. El que no em va acabar de convèncer, a part de les instal·lacions, és que vaig veure que les parets estaven plenes de fulls escrits pels alumnes, d'una pàgina, cosa que no he vist en altres escoles, on era tot molt més visual i els treballs semblaven més col.lectius, originals, fets en grup... Vaig tenir la sensació que era molt més tradicional que totes les altres escoles per projectes.. no sé, potser m'equivoco, però és la sensació que em va fer... I per últim, no sé gaire com s'ho montaran per acollir aquest nou bolet i integrar-lo a l'escola... Encara no hi ha res de firmat respecte què passarà amb l'esgésia del costat i les vaig veure bastant perdudes sobre com s'havien d'organitzar en el futur.. però, bueno, tambés suposo que és normal perquè els hi acaben d'adjudicar fa poc...
No sé noies, aquest és el meu sentiment...
Com porteu l'el·lecció vosaltres ? Ja ho teniu decidit ? Cada vegada queda menys !
HappyHappy moltisimes gracies per la explicacio tan amplia, jo al final no vaig poder anar pero es mes o menys el q esperava llegir. Enguany si tenen bolet imagino q acabaran alla d ofici moltes fsmilies q es quedin sense plaça als coles mes demandats del barri.
A moltes dw les q estem per aqui no ens toca fer la preinscripcio fins any vinent pero us seguim molt de prop aviam.com va enguany! Molta sort
A moltes dw les q estem per aqui no ens toca fer la preinscripcio fins any vinent pero us seguim molt de prop aviam.com va enguany! Molta sort
Hola buenos días!
Yo ya tengo decidido más o menos mi lista de 6 coles que son los que fui a ver. Mi segunda opción me "aseguró " una plaza si entra claro. Ondee acacias que me sorprendió gratamente cuando lo fui s ver. De aquí cuantos peques entran este sño?
Yo ya tengo decidido más o menos mi lista de 6 coles que son los que fui a ver. Mi segunda opción me "aseguró " una plaza si entra claro. Ondee acacias que me sorprendió gratamente cuando lo fui s ver. De aquí cuantos peques entran este sño?

- escolanova

- Entrades: 8
- Membre des de: dj. març 17, 2016 3:35 pm
Seamos realistas, pidamos lo "imposible". En vez de parches, pidamos una nueva escuela.
Votad esta propuesta al Ayuntamiento: https://decidim.barcelona/proposals/cre ... l-poblenou
No más bolets, que sólo disminuyen los recursos de las escuelas que los tienen (no se les da más que un docente ´más a la escuela por tener un bolet). Pidamos una nueva escuela, no es posible que haya dos o tres bolets cada año, eso es que hace falta otra escuela!!
Votad esta propuesta al Ayuntamiento: https://decidim.barcelona/proposals/cre ... l-poblenou
No más bolets, que sólo disminuyen los recursos de las escuelas que los tienen (no se les da más que un docente ´más a la escuela por tener un bolet). Pidamos una nueva escuela, no es posible que haya dos o tres bolets cada año, eso es que hace falta otra escuela!!
- escolanova

per cert, tinc fills al Fluvia. Si voleu info, demaneu-me!
Ei jo he signat i ho compartire!
A mi si q m interessa tot el q puguis explicar sel fluvia. A q curs van els teus nens? Ens va enamorar l'escola pero vaig sortir tambe amb dubtes de si el tipus d preparacio academica amb q surteb els nens pot ser equivalent al d'altres escoles q barregen mes innovacio+tradicional. tambe em va semblar q es feia poc cas al angles...q ens expliques? Merci!
Pd: en realitat el q mwenys ens agrada dl fluvia es q la demanda es tan brutal q triarla de 1a opcio es una loteria total
..
A mi si q m interessa tot el q puguis explicar sel fluvia. A q curs van els teus nens? Ens va enamorar l'escola pero vaig sortir tambe amb dubtes de si el tipus d preparacio academica amb q surteb els nens pot ser equivalent al d'altres escoles q barregen mes innovacio+tradicional. tambe em va semblar q es feia poc cas al angles...q ens expliques? Merci!
Pd: en realitat el q mwenys ens agrada dl fluvia es q la demanda es tan brutal q triarla de 1a opcio es una loteria total
..
Jo també ja ho he signat i compartit.
I si ens donessis informació del Fluvià, genial.
Cositina, la sort que tenim és que no entrem aquest any i, com no hi ha bolet, haurem de veure les sol·licituts que tenen...
I si ens donessis informació del Fluvià, genial.
Cositina, la sort que tenim és que no entrem aquest any i, com no hi ha bolet, haurem de veure les sol·licituts que tenen...
- Happyhappy

Escolanova, gràcies pel link ! Jo ja he firmat també i l'he reenviat :)
A mi també m'interessa molt l'opinió que puguis tenir del Fluvià ! Gràcies !!
A mi també m'interessa molt l'opinió que puguis tenir del Fluvià ! Gràcies !!
- escolanova

Bé, la meva opinió és molt bona, clar. Però pregunteu, que si no, no sé bé qué dir-vos... Tinc tres nens, uno a infantil i dos en primària.
Van contents wls nens?
Noteu molta diferencia entre el q "aprenen" ells al cole i altres nens d la seva edat a altres coles mes convencionals?
Els q van a Primaria, qtal porten tema lectoesxriptura? Em va semblae q els escrits q pwnjaven pel cole eren una mica pobres (nens de 6e amb moltes faltes...)
Tema angles, creieu q wl treballen suficient?
Mates i llengua, creieu q amb el sistema d espais i racons quwda ben resolt?
Us dona la sensacio q malgrat wl tema espais d lliure circulacio, els nens viuen dins d un "ordre" o es ua mica caos?
Noteu molta diferencia entre el q "aprenen" ells al cole i altres nens d la seva edat a altres coles mes convencionals?
Els q van a Primaria, qtal porten tema lectoesxriptura? Em va semblae q els escrits q pwnjaven pel cole eren una mica pobres (nens de 6e amb moltes faltes...)
Tema angles, creieu q wl treballen suficient?
Mates i llengua, creieu q amb el sistema d espais i racons quwda ben resolt?
Us dona la sensacio q malgrat wl tema espais d lliure circulacio, els nens viuen dins d un "ordre" o es ua mica caos?
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |