Escoles Terrassa curs 14-15
Re: Escoles Terrassa curs 14-15
Com us ha anat?
nosaltres no hem tingut sort amb la primera opció i ara toca esperar per la segona o tercera opció... ja veurem!
Sort a tothom!
nosaltres no hem tingut sort amb la primera opció i ara toca esperar per la segona o tercera opció... ja veurem!
Sort a tothom!
isamarlu ha escrit:Com us ha anat?
Sort a tothom!
Com sabeu que no heu tingut sort amb la primera opció? Com a minim entrareu a sorteig, no?
Hola!!
Feia molt temps que no entrava al fórum i avui donant una volteta he trobat aquest post molt interessant.
Nosaltres estem igual que vosaltres, la petita al març a fet els 3 anyets i toca cole al setembre. Les nostres opcions eren: Liceo Egara; Joaquima de Vedruna i Sant Josep de Calassanç.
la que més m'interessava era el Liceo Egara, pq si jo no la puc anar a buscar la pot recollir el meu pare (que recull al meu nebot). Vaig estar trucant i de 75 plaçes hi havien 79 sol·licituds, així que anàvem a sorteig amb 30 punts. Avui he trucat i m'han dit que puc estar molt tranquila, pq dels nens amb 30 punts, la nostra està a la segona posició!! Igualment aniré dijous a mirar les llistes, que no crec que canviin gaire.
Si teniu dubtes us animo a que truqueu, us quedareu més tranquiles!!
Feia molt temps que no entrava al fórum i avui donant una volteta he trobat aquest post molt interessant.
Nosaltres estem igual que vosaltres, la petita al març a fet els 3 anyets i toca cole al setembre. Les nostres opcions eren: Liceo Egara; Joaquima de Vedruna i Sant Josep de Calassanç.
la que més m'interessava era el Liceo Egara, pq si jo no la puc anar a buscar la pot recollir el meu pare (que recull al meu nebot). Vaig estar trucant i de 75 plaçes hi havien 79 sol·licituds, així que anàvem a sorteig amb 30 punts. Avui he trucat i m'han dit que puc estar molt tranquila, pq dels nens amb 30 punts, la nostra està a la segona posició!! Igualment aniré dijous a mirar les llistes, que no crec que canviin gaire.
Si teniu dubtes us animo a que truqueu, us quedareu més tranquiles!!
Joan79, perquè veient el número del sorteig que va sortir, m'ho vaig imaginar. Vaig anar a l'escola i em van confirmar que quedava en llista d'espera i cap al final, és a dir, que no entrarà ni amb un miracle. Ara toca esperar què li adjudiquen...
isamarlu ha escrit:Joan79, perquè veient el número del sorteig que va sortir, m'ho vaig imaginar. Vaig anar a l'escola i em van confirmar que quedava en llista d'espera i cap al final, és a dir, que no entrarà ni amb un miracle. Ara toca esperar què li adjudiquen...
Si, ja he vist que ja han realitzat el sorteig. Jo vaig tenir la sort de no haver-ho d'anar i en principi entra a l'escola que voliem.
Esperem que tingueu sort.
Bon día!! Jo encara no tinc fills però si que us puc parlar de la meva experiència com a ex-alumna a l'escola pia. Ara tinc 30anys, quan els meus pares m'hi van inscriure a p4 era el primer any que admetien nenes ja que fins aquell moment era NOMÉS escola de capellans masculina, 2línees uns 30 alumnes per classe, la veritat molt bé, sempre vaig trobar bons mestres i tots ens coneixiem, les instalacions son molt xules amb espais diferenciats infantil, primaria.. Hi havia bon nivell...
Quan feia quart de primària van absorvir una altra escola i al començar cinquè de primària enlloc de 2línees ja erem 4, al cap d'uns anys vem ser 5.. La meva opinió personal es que aquí el tema els hi va marxar de les mans.. Tinc 2 germanes més petites que van coincidir amb alguns dels mestres que jo havia tingut en l'època de 2 línees i res a veure, mestres cremats, desbordats.. En tot cas el nivell va baixar, això segur, a elles les van canviar d'escola 2anys després (tecnos) perquè els pares no ho veien gens clar i la veritat es que els hi va costar bastant posarse al nivell, tot i així desde la tecnos les van ajudar amb reunions extres amb els pares reforços.. Especialment a ma germana mitjana que per aquells dies era "rebel", en cap cas els van convidar a "marxar" de l'escola.
Per la meva part jo vaig seguir a la Pía perquè ja era adolescent, tenia la meva "vida social" feta allà... Fins acabar el batxillerat (científic). Doncs us puc dir que tot hi haver estat sempre en els grups alts de mates, llengua.. em va costar enganxar el nivell de física, estadística.. quan vaig arribar a la universitat, altres companys provinents d'escoles públiques o no portaven molt millor base i sobretot comparant amb ma germanes a tecnos donen bastant més nivell formatiu.
Ho he volgut explicar per si pot ajudar a resolver algún dubte, jo tinc clar que els meus fills no aniran a aquesta escola.. Ja sabeu el refrany.. "No es oro todo lo que reluce.."
Quan feia quart de primària van absorvir una altra escola i al començar cinquè de primària enlloc de 2línees ja erem 4, al cap d'uns anys vem ser 5.. La meva opinió personal es que aquí el tema els hi va marxar de les mans.. Tinc 2 germanes més petites que van coincidir amb alguns dels mestres que jo havia tingut en l'època de 2 línees i res a veure, mestres cremats, desbordats.. En tot cas el nivell va baixar, això segur, a elles les van canviar d'escola 2anys després (tecnos) perquè els pares no ho veien gens clar i la veritat es que els hi va costar bastant posarse al nivell, tot i així desde la tecnos les van ajudar amb reunions extres amb els pares reforços.. Especialment a ma germana mitjana que per aquells dies era "rebel", en cap cas els van convidar a "marxar" de l'escola.
Per la meva part jo vaig seguir a la Pía perquè ja era adolescent, tenia la meva "vida social" feta allà... Fins acabar el batxillerat (científic). Doncs us puc dir que tot hi haver estat sempre en els grups alts de mates, llengua.. em va costar enganxar el nivell de física, estadística.. quan vaig arribar a la universitat, altres companys provinents d'escoles públiques o no portaven molt millor base i sobretot comparant amb ma germanes a tecnos donen bastant més nivell formatiu.
Ho he volgut explicar per si pot ajudar a resolver algún dubte, jo tinc clar que els meus fills no aniran a aquesta escola.. Ja sabeu el refrany.. "No es oro todo lo que reluce.."
- Mireieta33
- Entrades: 3
- Membre des de: dj. set. 11, 2014 8:26 pm
Hola!
Algú porta al seu fill al Ramon i Cajal? Perquè l'any que ve la meva filla començarà P3 i no coneixem cap escola de Terrassa.
Gràcies!
Algú porta al seu fill al Ramon i Cajal? Perquè l'any que ve la meva filla començarà P3 i no coneixem cap escola de Terrassa.
Gràcies!
Hola soc nova a aquest foro i soc de la zona 4B. Agrairia si algú em pogués informar del preu de la escola Sagrat Cor de Jesús (quota+menjador). Mes que res per comparar.lo amb les altres dues escoles que em corresponen (Pia i Vedruna). Merciiii :)
D'altra banda també m'agradaria sapiguer quin d'aquests 3 es el menys religiós:
VEDRUNA
ESCOLA PIA
SAGRAT COR DE JESÚS
Moltissimes gràcies!!!
VEDRUNA
ESCOLA PIA
SAGRAT COR DE JESÚS
Moltissimes gràcies!!!
Terrassa_4B ha escrit:D'altra banda també m'agradaria sapiguer quin d'aquests 3 es el menys religiós:
VEDRUNA
ESCOLA PIA
SAGRAT COR DE JESÚS
Moltissimes gràcies!!!
Menys religiós posiblement la PIA però si jo hagués d'escollir entre aquests 3 triaria el Vedruna. El Sagrat Cor el conec poc però crec que es el mes religiós dels 3. Es una opinió personal. No he portat els meus fills a cap dels 3 tot i que el Vedruna estava a la llista.
Moltes gràcies Joan per la teva opinió. Encara tinc molt de temps per romiar-m´ho però estic d'acord amb tú en triar el Vedruna per tots els comentaris positius que he escoltat, tot i que quan arribi el moment visitaré les 3 escoles a veure que tal :)
Terrassa_4B ha escrit:Moltes gràcies Joan per la teva opinió. Encara tinc molt de temps per romiar-m´ho però estic d'acord amb tú en triar el Vedruna per tots els comentaris positius que he escoltat, tot i que quan arribi el moment visitaré les 3 escoles a veure que tal :)
Com a recomanació et diria que visitis aquestes 3, una pública i alguna altra privada per poder comparar. Potser t'endús alguna sorpresa.
Nosaltres vam anar a veure el Vedruna, El Cim, El Vapor i l'Avet.
Finalment els nostres fills aniran al Cim.
- Núriagarcia
- Entrades: 2
- Membre des de: dj. feb. 19, 2015 10:07 pm
Bona nit a tots/totes:
Jo tinc dos fills un q farà p5 i un altre a 2on, actualment estem a l'escola valles. Però l'ambient no es gaire bò. Ens agradaria fer un canvi d'escola però crec q tindrem més probabilitat d'entrar es a una concertada, estem entre cim i vedruna. Però voldria saber els preus aprox.
Jo tinc dos fills un q farà p5 i un altre a 2on, actualment estem a l'escola valles. Però l'ambient no es gaire bò. Ens agradaria fer un canvi d'escola però crec q tindrem més probabilitat d'entrar es a una concertada, estem entre cim i vedruna. Però voldria saber els preus aprox.
El cim son 145€ al mes excursions a part.
Jo vaig comptar i em sortia el vedruna uns 30 € mes car a l'any per el tema de fundacio, etc
Jo vaig comptar i em sortia el vedruna uns 30 € mes car a l'any per el tema de fundacio, etc
- Núriagarcia
- Entrades: 2
- Membre des de: dj. feb. 19, 2015 10:07 pm
Moltes gràcies
De res. Si et puc ajudar en res mes ja saps.
Les portes obertes del Vedruna son aquest diumenge crec i les del Cim el dia 1.
Sort rn la tria
Les portes obertes del Vedruna son aquest diumenge crec i les del Cim el dia 1.
Sort rn la tria
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 15 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |