Aula escola europea

P3 P4 i P5 educació a l'escola i a casa.
Jebadca
Entrades: 3
Membre des de: dc. oct. 21, 2015 4:14 pm

Re: Aula escola europea

EntradaAutor: Jebadca » dc. oct. 21, 2015 5:08 pm

*els alumnes que triguen més
pepj
:: puça
:: puça
Entrades: 7
Membre des de: dj. abr. 09, 2015 10:43 pm

Re: Aula escola europea

EntradaAutor: pepj » dc. oct. 21, 2015 5:31 pm

Jebadca ha escrit:...Una relació propera no s'estableix xocant-se les mans i cridant al Josep Maria pel nom de Chema, per exemple, tot i que la nostra societat ens vengui això...


T'he de felicitar per les teves reflexions, i la teva valentía per presentar aquestos temes. Jo també espero que les meves filles en treguin quelcom "en positiu" de l'aula, i discrepo bastant d'questa manera de fer d'ara a on el professor es "un amic".

Encara avui, si em trovés un professor de l'escola de pel carrer, el tractaría no ja de "voste" si no de "Don": Ells ens donen lo mes valuós que podem tenir, el coneixement, el sentit crític i les ganes d'aprendre.
Avatar de l’usuari
VespresVerds
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 566
Membre des de: ds. gen. 18, 2014 11:13 am

Re: Aula escola europea

EntradaAutor: VespresVerds » dg. nov. 01, 2015 12:03 pm

A mi em sembla estrany que algú s'hagi de fer un usuari per contestar en un fòrum sobre la seva escola. Llautó al canto.

Crec que és l'escola que porta més polèmica, i per algo serà...
Avatar de l’usuari
Hipàtia
:: puça
:: puça
Entrades: 10
Membre des de: dt. gen. 05, 2016 7:12 pm

Re: Aula escola europea

EntradaAutor: Hipàtia » dc. gen. 06, 2016 1:07 am

Us recomano els comentaris d'aquesta entrada de blog, publicada per un exalumne de l'Aula (Domènec Orriols) arran del traspàs de Pere Ribera, fundador de l'escola, el 2009:

https://seleucidproject.wordpress.com/2 ... uela-aula/

Un altre exalumne (qui no té inconvenient de signar amb nom i cognom: Jorge Cubells) em fa l'efecte que les clava en aquests dos comentaris:

Cualquiera sabe crear un grupo “excelente” echando año tras año a los cinco últimos del escalafón de notas no es pedagogía sino eugenesia.


¿Conocéis a algún triunfador entre los ex-Alumnos? Teóricamente los alumnos sufridores de éste modelo “paradigma de la excelencia” deberían haber llegado a presidir los consejos de administración de la totalidad de grandes empresas catalanas y españolas. Y sin embargo yo no conozco a ninguno…


És a dir, una escola tan exigent fins al punt de la crueltat i l'eugenèsia educativa i que ni tan sols és capaç de formar èlits. Per a aquest viatge, noies, no calien tantes alforges.

(Ah, i per cert! No us perdeu les faltes d'ortografia dels exalumnes. Crec que són prou eloqüents).

—Hipàtia
petipe
:: granota
:: granota
Entrades: 241
Membre des de: dj. set. 27, 2012 11:10 am

Re: Aula escola europea

EntradaAutor: petipe » dj. gen. 07, 2016 9:34 am

M'he quedat glaçada en llegir alguns dels mètodes de la "antigua usanza"... :ufs:

Realment, espero que l'escola hagi canviat molt. En qualsevol cas, una escola que, a dia d'avui, continua generant tanta polèmica, no sé... no em genera gens de confiança. Jo no estaria tranquil·la.
Avatar de l’usuari
Hipàtia
:: puça
:: puça
Entrades: 10
Membre des de: dt. gen. 05, 2016 7:12 pm

Re: Aula escola europea

EntradaAutor: Hipàtia » dj. gen. 07, 2016 11:22 am

Crec que, en aquest sentit, l'amic Jorge Cubells la torna a clavar:

Canvi a AULA? M’ ho creuré el dia que es deixi jugar futbol al pati. A mi personalment no m’ agrada el futbol i mai em trobareu mirant un partit a Televisió, però reconec que és un fenòmen de masses com cap altre i considero que algú que prohibeix jugar a la canalla al futbol, a basket o a bitlles és, o bé un extravagant que intenta cridar l’ atenció, o bé un integrista disfressat. En qualsevol dels casos, als meus fills ni apropar-se amb aquests discursos.


Per la darrera referència que tinc (2014), juraria que encara estava prohibit jugar-hi a futbol (no sé si alguna ens ho pot confirmar). Això sí: els pares d'alumnes quedaven un cop al mes... per jugar un partidet de futbol. #olétu

—Hipàtia
nb_30
:: tigre
:: tigre
Entrades: 749
Membre des de: dj. feb. 02, 2012 5:14 pm

Re: Aula escola europea

EntradaAutor: nb_30 » ds. gen. 09, 2016 12:07 pm

Hipàtia ha escrit:Crec que, en aquest sentit, l'amic Jorge Cubells la torna a clavar:

Canvi a AULA? M’ ho creuré el dia que es deixi jugar futbol al pati. A mi personalment no m’ agrada el futbol i mai em trobareu mirant un partit a Televisió, però reconec que és un fenòmen de masses com cap altre i considero que algú que prohibeix jugar a la canalla al futbol, a basket o a bitlles és, o bé un extravagant que intenta cridar l’ atenció, o bé un integrista disfressat. En qualsevol dels casos, als meus fills ni apropar-se amb aquests discursos.


Per la darrera referència que tinc (2014), juraria que encara estava prohibit jugar-hi a futbol (no sé si alguna ens ho pot confirmar). Això sí: els pares d'alumnes quedaven un cop al mes... per jugar un partidet de futbol. #olétu

—Hipàtia


A tu també se t'ha colat una falta... Per la resta estic d'acord amb tu amb aquesta escola.
Avatar de l’usuari
Hipàtia
:: puça
:: puça
Entrades: 10
Membre des de: dt. gen. 05, 2016 7:12 pm

Re: Aula escola europea

EntradaAutor: Hipàtia » dl. gen. 11, 2016 10:45 am

Ummm... quina falta?
neuetes
:: dinosaure
Entrades: 5536
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 5:54 pm

Re: Aula escola europea

EntradaAutor: neuetes » dl. gen. 11, 2016 6:31 pm

Fútbol va amb accent tancat.
Avatar de l’usuari
VespresVerds
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 566
Membre des de: ds. gen. 18, 2014 11:13 am

Re: Aula escola europea

EntradaAutor: VespresVerds » dl. gen. 11, 2016 6:41 pm

neuetes, en català no porta accent, en castellà sí!
De fet, no sé com ho pronuncies tu, però jo la tònica la dic a "bol", impossible que "fut" porti accent, en aquest cas.
neuetes
:: dinosaure
Entrades: 5536
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 5:54 pm

Re: Aula escola europea

EntradaAutor: neuetes » dl. gen. 11, 2016 7:47 pm

Les meves disculpes. En la meva defensa dire que jo dic FUTbol.
Avatar de l’usuari
Hipàtia
:: puça
:: puça
Entrades: 10
Membre des de: dt. gen. 05, 2016 7:12 pm

Re: Aula escola europea

EntradaAutor: Hipàtia » dt. gen. 12, 2016 9:17 am

I ara! No passa res, Neuetes.

Futbol, handbol i basquetbol són tots tres mots aguts, tot i que, en aquest darrer cas, és possible que tingui dues síŀlabes tòniques: bas i bol—cosa gens infreqüent en mots compostos.

(I, efectivament, molta gent —juraria que, a hores d'ara, la immensa majoria— pronuncia /fúdbol/, a la castellana).

Salutacions!

—Hipàtia
Lablab
Entrades: 1
Membre des de: dl. març 20, 2023 8:56 am

Re: Aula escola europea

EntradaAutor: Lablab » dl. març 20, 2023 9:13 am

Les últimes entrades del fòrum sobre l'escola europea Aula ja tenen més de 7 anys. Estem valorant l'opció d'inscriure-hi els nostres fills (el més gran ara començarà P3.), però ens frenen alguns comentaris respecte la desbandada d'alumnes que es veu que hi havia durant la secundària i altres problemes relacionats amb el seu benestar emocional.
Ens consta que ha canviat de direcció i que ja fa temps que van instaurar el programa Philia per tal de poder tractar possibles problemes de caire afectiu.
Hi ha algú que hagi estat escolaritzat o hagi portat els seus fills a l'escola durant els últims anys i ens pugui confirmar si realment hi ha hagut millores pel que fa al tracte dels alumnes de secundària? Continuen sense poder jugar a futbol?
Browniano
:: puça
:: puça
Entrades: 8
Membre des de: dj. feb. 04, 2021 8:57 am

Re: Aula escola europea

EntradaAutor: Browniano » ds. abr. 22, 2023 4:28 pm

Nosaltres també hem avaluat Aula, i tot i que l'any vinent no el portarem, potser sí a la primària. El què hem vist ens ha agradat, considero que comentaris de fa 10 anys no es poden aplicar actualment.

Torna a “Educació Infantil”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::