Aula escola europea

P3 P4 i P5 educació a l'escola i a casa.
lidsi
Entrades: 4
Membre des de: dj. gen. 19, 2012 1:39 pm

Aula escola europea

EntradaAutor: lidsi » dj. gen. 19, 2012 1:51 pm

Algú sap les tarifes de l'escola Aula? Estic mirant per tot arreu i he trobat des de 400€ a 600 fins a 1000€ al mes, clar, canvia tant!! A l'escola no t'ho diuen per telèfon, però si val mil al mes ja ni em molesto a anar a l'entrevista... Moltíssimes gràcies.
Més preguntes sobre l'escola... He trobat opinions molt extremes, o molt bones o molt dolentes. Dues coses em van impactar, es veritat que exclouen força a les families? i és veritat que no els deixen jugar a futbol al pati perquè "s'espera més d'ells"? Em dóna l'impressió que les actituts tan radicals són d'una altra època, de pares i mares que parlen de quan ells eren petits, i espero que avui en dia no sigui tan estricte, però agrairia confirmació. Gracieeeeeeesssssssss!!!!!!
Avatar de l’usuari
ariadna
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2483
Membre des de: dj. ago. 31, 2006 3:38 pm

Re: Aula escola europea

EntradaAutor: ariadna » dj. gen. 19, 2012 2:49 pm

ja hi ha un fl obert sobre aquest lloc... viewtopic.php?f=73&t=22975&p=1239306&hilit=aula#p1239306
2010 & 2016
lidsi
Entrades: 4
Membre des de: dj. gen. 19, 2012 1:39 pm

Re: Aula escola europea

EntradaAutor: lidsi » dj. gen. 19, 2012 6:13 pm

Moltes gràcies Ariadna! ja l'havia llegit, aquest i d'altres forums, en què es diuen coses força diferents. És per això que estic tan confosa i pregunto el que pregunto.. A veure si algú em pot ajudar..! Gràcies!!
Avatar de l’usuari
napbuf
Entrades: 2
Membre des de: dl. gen. 23, 2012 12:36 pm

Re: Aula escola europea

EntradaAutor: napbuf » dt. gen. 24, 2012 11:39 am

Hola Lidsi!
Jo vaig estar treballant a l'Aula com a mestra de suport a l'aula de P3 (farà 2 anys, o sigui força actual) i no em va agradar gens el funcionament de l'escola ni el tracte que tenien amb els infants. T’explico (et parlo de la meva experiència a P3):
Son 3 línies de 37 nens/es cadascuna (em sembla exagerat encara que hi hagi la tutora i una mestra de suport, ja que molts cops la tutora estava sola amb els 37 infants): 2 classes (formigues i balenes) on només s’hi parla i has de dirigir-te als nens/es en català i 1 (caracoles) on només s’hi parla castellà i has de dirigir-te als nens/es en castellà. Està prohibit parlar-los en “la llengua que no toca” (ni que encara estiguéssim en plena dictadura).
Quan es hora de pati (un sorral molt ampli), surten els 111 nens (si no n’hi ha cap malalt) i aquest es l’únic moment on “es barregen” els castellans i els catalans (ja que a l’hora de dinar dinen tots al mateix menjador però estan separats segons la parla). Això si, els has de conèixer a tots perquè t’has de seguir dirigint als catalans en català i als castellans en castellà (imagineu-vos quin embolic quan son els primers dies de feina que amb prou feines te’n recordes del nom de 4 o 5 afegir saber si son castellans o catalans ja que hi havia nens que parlaven català als caracoles i nens que parlaven castellà a les altres dues classes).
Doncs el que em va semblar més fort de l’estona del pati era que em quedava SOLA vigilant els 111 nens al pati ja que les tutores havien d’anar a esmorzar i les altres mestres de suport tenien coses a fer! Per tant, si algun nen vomitava, es feia pipi damunt... ho havia de resoldre jo soleta i clar,no podia anar a canviar a cap nen/a perquè no podia deixar els altres 110 sols al pati! Al cap de mitja horeta es quedaven les 3 tutores al pati i sortia jo a esmorzar i si veia que algun nen s’havia fet pipi, vomitat... me l’enduia per canviar-lo fins un dia que un nen va fer-se caca i em van dir que no feia falta que el canvies, que anés a esmorzar que era l’hora d’esmorzar. Doncs saps que va passar? Que quan vaig tornar d’esmorzar em van dir “ves a canviar al X que s’ha fet caca!”. Es a dir, que aquell nen potser s’havia tirat 45 minuts cagat perquè no m’havien deixat canviar-lo “perquè era hora d’esmorzar” i ho havia de fer ara que el pobre nen ja estaria escaldat! Sense comentaris.
A partir de llavors, quan era la meva hora d’esmorzar m’enduia tots els infants que havien tingut escapes, vòmits... i els canviava i quan tornava amb els nens nets em deien “però que feies que no tindràs temps d’esmorzar!” Al•lucinant!
L’estona de pati després de fer la migdiada em tornava a quedar sola amb uns 55 nens (tota una classe de catalans i la meitat dels castellans) i el mateix que al mati, durant aquesta hora si algun nen/a es feia pipi... no podia canviar-lo fins que arribava algú al pati.
En referència a la metodologia, es passaven el dia fent fitxes i si era una de pintar i el nen se sortia de la ratlla, la tutora li deia “molt malament! Heu vist que ha fet l’X?” i estripava la fitxa perquè ho tornes a fer! Siusplau, que només tenen 3 anys!
I algun dia puntual que havien fet pintura, la feien de 2 en 2 i la resta de nens asseguts al seu lloc esperant el seu torn sense poder parlar ni moure’s. Imagineu-vos quin avorriment els que estaven a la última taula! Potser s’havien d’esperar 40 minuts per poder-ho fer.
No dubto que els infants surtin molt ben preparats, però hi trobo a faltar el caire humà i no m’agrada el funcionament de l’escola. En fi, aquesta és la meva opinió com a ex treballadora d’Aula, espero que t’hagi servit d’alguna cosa!
Ah! Tema preus, no en tinc ni idea.
neuetes
:: dinosaure
Entrades: 5536
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 5:54 pm

Re: Aula escola europea

EntradaAutor: neuetes » dt. gen. 24, 2012 3:32 pm

Sense paraules... em punxen i no trec sang...
Avatar de l’usuari
guilla
:: papallona
:: papallona
Entrades: 120
Membre des de: dt. oct. 18, 2011 12:23 pm

Re: Aula escola europea

EntradaAutor: guilla » dt. gen. 24, 2012 4:06 pm

Goga ha escrit:Marededéusenyor!! I aquesta mer**a d'"educació" costa de 400 a mil euros mensuals? Doncs a mi m'haurien de pagar, perquè hi portés els fills (i ni així els portava...) Escola europea? I en quina Europa s'emmirallen, en la del III Reich?


estic d'acord amb tu goga, em sembla molt fort!
Connie
:: rateta
:: rateta
Entrades: 154
Membre des de: dl. nov. 21, 2011 8:51 pm

Re: Aula escola europea

EntradaAutor: Connie » dt. feb. 14, 2012 1:00 am

Aquesta escola es miri com es miri té alguns punts dolents...

Napbuf em podries confirmar això??? Pel que m'han comentat exclouen absolutament el tema funcions on els pares els van a veure, o no fan els pasturets, o no es disfressen, coses que trobo que shan de viure de petit i si ho tenen exclòs no se si portaria als meu futur fill allà...

Jo he sentit que és força dura, i que si que surten amb molt bon nivell i tal i qual, pero com el teu fill no dongui la talla o no segueix el nivell de la resta et truca el director per anar a fer una visita i et conviden a marxar i que et busquis un altre escola per el nen...

Jo trobo que l'escola hauria d'estar preparada per que no hi ha nens de 10, potser nhi haurà 5 en un curs, la resta aniran bé, i els altres justets... I han de prendre solucions i si posar una solució és enviar el nen a passeig em sembla un ensenyament força dolent...
Avatar de l’usuari
napbuf
Entrades: 2
Membre des de: dl. gen. 23, 2012 12:36 pm

Re: Aula escola europea

EntradaAutor: napbuf » dt. feb. 14, 2012 7:05 pm

Hola Connie,

La veritat és que vaig decidir deixar l'escola (tal com he dit, no m'agradava gens el funcionament i només vaig estar-m'hi 1 mes) abans que arribés Nadal, per tant, no sé si fan funcions i si exclouen o no als familiars, però puc dir-te l'escola té servei d'autocar (la majoria de nens/es arriben amb autocar) i els pares que opten per dur-los personalment, NO PODEN ENTRAR DINS L'AULA, els pares es queden al passadís i la tutora o es queda a la porta de l'aula o surt al passadís si algun pare vol comentar-li alguna cosa.

Durant el temps que vaig estar tampoc es van disfressar. Un dia van jugar amb unes titelles i cap grossos: la tutora va repartir una titella a cada infant i havien de jugar asseguts al seu lloc individualment amb el que els havia tocat i tampoc podien canviar de titella! :ufs:
Connie
:: rateta
:: rateta
Entrades: 154
Membre des de: dl. nov. 21, 2011 8:51 pm

Re: Aula escola europea

EntradaAutor: Connie » dc. feb. 22, 2012 10:55 am

Bé peels comentaris que estic sentint, no em sembla ni de bon troç l'ho milloret de Barcelona, per molt amunt que estigui de la ciutat!

Això de triar escola és tan complicat i aqui a Barcelona n'hi ha tantes... clar que ara amb això dels punts de les concertades el tema es redueix considerablement!
janitrencapins
Entrades: 1
Membre des de: dg. abr. 15, 2012 11:08 am

Re: Aula escola europea

EntradaAutor: janitrencapins » dg. abr. 15, 2012 11:20 am

Hola Napbuf:

Jo porto els fills a aquesta escola. Es cert que al parvulari les classes són de 36 alumnes. Però en moltes de les activitats es divideixen en grups. En idiomes són 18, per exemple. El que cal veure és la relació entre el nombre de professors i d' alumnes.

Conec personalment a moltes mestres del Parvulari i el que comentés és impossible que sigui veritat. Jo no dic que un dia alguna mestra no hagi estripat un treball, potser en un mal moment de la mestra. Però fer de l'anècdota la categoria ho trobo de mal gust.

La meva dona té algunes amigues que han estat mestres de l'escola - del parvulari en particular - I el que és cert, és que l' Escola és molt exigent amb els mestres de manera que si no encaixen amb el sistema, són substituits per uns que s'adeqüin millor al que vol l'escola. Molts d'ells se'n van una mica ressentits. Potser és el teu resentiment el que et fa expressar-te en els termes que ho has fet ?

Us puc assegurar que el tracte humà que hi ha al parvulari amb els nens és exquisit.
alemania
:: puça
:: puça
Entrades: 11
Membre des de: dj. març 22, 2012 10:55 am

Re: Aula escola europea

EntradaAutor: alemania » dl. abr. 16, 2012 8:42 am

He de dir que tinc una amiga que al mes de juny va ser acomiada per estar embarassada i voler fer la baixa de maternitat! Li van demanar que tornés a les 6 setmanes del part, sino no la renovaven.
annoclau
:: puça
:: puça
Entrades: 5
Membre des de: dl. maig 07, 2012 3:58 pm

Re: Aula escola europea

EntradaAutor: annoclau » dc. maig 16, 2012 10:51 am

A janitrencapins

Ja que portes els teus fills a aula, em podries comentar com ho feu per portar/tornar els nens a casa (tema horaris i dimecres que no hi ha tarda), extraescolars i els nivell assolit pels teus fills (com ho veus tu des de la teva experiència). I el tema preu? podries comentar alguna cosa, és que, com han dit abans, hi ha temes on surten preus molt diferents!
Merci
aee
Entrades: 1
Membre des de: dl. nov. 25, 2013 6:20 pm

estudiant d'aula informació útil

EntradaAutor: aee » dl. nov. 25, 2013 6:55 pm

Hola a tots!
Jo sóc estudiant de primer d'esso d'aula escola europea. La meva experiència a l'escola és molt bona. Des de j3 que vaig a aquesta escola. Primer de tot al jardi d'infància ens tractaven molt bé cada classe tenia un petit pati on a vegades sortiem a jugar. També teniem una cortina corredissa totes les classes que donava a una sola aula i moltes vegades feiem jocs junts. També teniem els padrins que ens portaven regals i ens venien a veure. Jo també sóc padrina ara i és molt divertit tot i que ara tingui més treball i no pogui anar a veure tant sovint a la fillola. Quan ets a parvulari cada any et vénen a veure la castanyera el pare noel i més personatges importants. VAig pasar molts bons temps. Les instal·lacions són molt espaioses. També t'ensenyen a ser responsable desde el principi i al menjador fan un concurs de qui és més net i endresat guanya un galet deurat i ens feia molta il·lusió. Els patis són molt impresionants i molt macos. Quan passes a primària ja comences a llegir i a escriure més, aprends sumes,restes... quart de primària és un curs molt important ja que ets padri i comences a portar bata blava fet que et fa setnir més responsable i gran. A sisè abandones l´ edifici de primària i deixes enrere moltes emocions i als teus vells companys ja que et barreigen amb totes les classes (i els "caracoles"començen a aprendre català a 1r de primària) però preparats per començar nova etapa a curs de secundària. Allà els professors començen a ser més estrictes i comences a fer els trimestrals uns examens molt importants. 6è sobretot es un curs preparatori pel que vindrà. I l'escola només comença a ser molt estricte a 6è i es començen a fer deures a 3 de primaria.
Us he de dir que per mi anar a aula és un gran privilegi i aquesta escola t'ensenya modals i a superar-te a tu mateix. També participes en moltes campamyes com el banc dels aliments o dones roba per nens desfavorits joguines i altres campanyes. La edificació de secundaria és molt impressionant i l'escola té moltes coses als patis per divertir-se.
Avatar de l’usuari
VespresVerds
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 566
Membre des de: ds. gen. 18, 2014 11:13 am

Re: Aula escola europea

EntradaAutor: VespresVerds » dt. gen. 21, 2014 2:51 pm

Bones!
Estic d'acord amb la persona que ha explicat la seva experiència treballant-hi. Jo també la conec de molt a prop, aquesta escola.

Això del tracte exquisit és molt relatiu, no? Et tracten bé si ets un dels seus, sinó, bybye! A mi no em sembla bé que una escola (que, com totes, han de servir per incloure unes personetes a la societat) sigui tan extremista i decideixi qui pot fer i qui no, qui pot estar i qui no, i qui pot dir i qui no. Per mi això no és educació. L'educació no és treure un 10 a mates.
Els amics que tinc que han sigut alumnes, molts estan traumatitzats, i us asseguro que són persones com calen, amb les seves carreres i els seus màsters, però estan traumatitzats. En el seu moment, a uns els van "convidar a marxar" perquè no eren prou cervellets i no podrien arribar mai a ser presidents de la generalitat, a d'altres el director els hi va dir "marranes" a la cara perquè anaven amb samarretes de tirants i pantalons curts (com TOTES les noies adolescents), i a d'altres simplement els van dir que fent "belles arts" serien uns inútils tota la vida.
També recordo una amiga, que era la meva veïna al poble d'estiueig, que durant l'estiu no podria fer pràcticament res dels deures que tenia. Però sí, anava avançadíssima en tema curricular, és veritat, però sabeu què, no li ha servit per res i a sobre va estar fastiguejada tota la seva infància. I ella ho reconeix: no vaig ser feliç allà!

També és curiós que tenen una ortografia pròpia... a mi em sembla horrorós...

Per mi això no s'apropa ni una mica al que jo entenc per educació.
AlumnaAula
Entrades: 2
Membre des de: dj. març 27, 2014 7:50 pm

Re: Aula escola europea

EntradaAutor: AlumnaAula » dj. març 27, 2014 8:20 pm

hola,
Sóc alumna d'Aula i faig 2n d'ESO. Respecte als comentaris negatius, m'agradaria dir que a Aula només li interessen els alumnes que estem per l'estudi, i els que no ho están, són convidats a marxar.
El tracte que hi ha entre professors i alumnes és molt agradable. Als nens de parvulari se'ls tracta amb molta tendresa i es fan les clases d'una manera que els nens s'ho passen la mar de bé alhora que aprenen. A primària, totes les professores els tracten molt humanament. Les clases continúen sent amenes. Desde J3 es fa castellà, català i francés. A 1r de primaria s'incorpara també l'anglès.Al acabar en Aula tothom domina amb nivells de First... les quatre llengües. Totes les professores de llengües extrangeres són natives. Fins a 4t d'ESO hi ha tres clases per curs. És cert que al principi són més de trenta nens per clase i que a mesura que passen els cursos, queda menys gent per l'alt nivel d'exigència acadèmica. A la meva clase, per exemple, només som 18 alumnes. Quan els nens passen a 6è de primaria, es comença a tractar als professors de vostè i pel cognom i cada cop que entren a clase hem de fer silenci i aixecar-nos de la cadira.
L'escola ens ofereix moltíssimes activitats de concursos i haig de dir que no fomenten la competivitat sino que fomenten la participación en diverses coses. No fa alumnes competitius sino alumnes competents.
No és una de les millors escoles de Catalunya per les instal·lacions sinó per la qualitat i mètode d'ensenyança.
Si comences com a molt tard en sisè de primària, no t'adones del nivel d'exigència que et demanen, perquè ja estas acostumat. Quan tens amics d'altres escoles i parles amb ells sobre què fan, t'adones que Aula està fent temari de cursos superiors, és a dir, el temari que estic fent, a altres escoles es fan a 4t d'ESO.
Sincerament, Et recomano molt Aula. A més, els nens tenen ajut de nois més grans (els padrins i madrines) i també reben ajut d'allò que els hi costa.
Crec que el preu mensual ronda els 500€ mensuals. HI ha un servei de menjador i 15 autocars de unes 60 places que passen per molts llocs de Barcelona.
Una de les millors escoles d'Espanya sens dubte.

Espero que això et serveixi.
AlumnaAula
Entrades: 2
Membre des de: dj. març 27, 2014 7:50 pm

Re: Aula escola europea

EntradaAutor: AlumnaAula » dj. març 27, 2014 8:24 pm

Per cert, respecte a l'ortografia, és una ortografía súper maca que només s'ha de fer fins a 5è de primària. Personalment, tinc tot el temps que vull per fer el que vulgui. No estic tot el sant dia estudiant.
alegrealegre
Entrades: 3
Membre des de: dt. feb. 17, 2015 10:45 am

Re: Aula escola europea

EntradaAutor: alegrealegre » dt. feb. 17, 2015 12:41 pm

Hola a totes,

Ja fa mesos del darrer missatge però els acabo de llegir i tinc molt a dir.

D'entrada suposo que voleu dir caligrafia i no ortografia, la ortografia és una única però sí que la caligrafia la fan a la seva manera, ells t'ensenyen a escriure i és un tipus de lletra "seu".

Després, crec que ja és com un "tòpic" dir que aquesta escola és tan dura i que preferim que els nostres fills siguin felços abans de rebre una educació com aquesta. Però què esteu dient? Jo porto els meus fills a aquesta escola i us asseguro que també vull que siguin feliços, i que juguin i riguin, i no plorin per ser marginats ni per haver d'estudiar molt més enllà de les seves possibilitats. A qui no li agradi una escola dura, que se'n busqui una altre, però no cal criticar les que són dures, per això hi ha tantes opcions. Ser una escola rídiga, dura, exigent, no és res dolent, és una opció, i Aula és una escola exigent. I ja està. No entenc quin allau de crítiques, absolutament desmesurades això comporta...i als que ens agrada, sembla que ens haguem de disculpar i anar dient que no, que no és per tant...

Que ens fiquem amb els que opten per opcions, molt més laxes? Que jo trobo que perden el temps, que no potencien les habilitats dels nens, que no aprofiten quan són petits, i quan poden aprendre moltíssim, que no els inculquen un rime d'estudi elevat, que no saben exigir-se a ells mateixos...que critiquem això nosaltres? Després, aquests alumnes van a escoles dures, on no estan per orgues, no no et coneixen i no s'adapten a les teves circumstàncies i on van per feina i allà, els que tenen un hàbit d'estudi a aquells als que s'ha exigit i n'estan acostumats segueixen bé i els demés no....

Prou de dir mentides d'Aula, és una opció. Jo com us deia hi tinc els nens, la gran (encara petita) fa primer de primaria i el petit J3. Estan encantats i feliços, i avancen jugant, tot està pensat i reflexionat per a que aprenguin, l'any passat a J5, (P5) van fer les primeres convivències i els tracten amb un carinyo increible, han establert una opció que es diu Aula muntanya en que qui vol pot anar a fer una excursió al Pedraforca o altres....es realment una escola complerta.

Personalment vaig anar al Liceu Francès i era també duríssim, be, de fet més perquè tens la dificultat de l'idioma i mai es diu res del Liceu, tot recau a l'Aula...

Com a totes les escoles, té coses bones, bonissimes i d'altres que no ens agraden tant...però en general perfecte! I si no t'agrada, tens moltes altres opcions.
Avatar de l’usuari
VespresVerds
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 566
Membre des de: ds. gen. 18, 2014 11:13 am

Re: Aula escola europea

EntradaAutor: VespresVerds » dt. feb. 17, 2015 1:13 pm

Cadascú diu la seva, i ja està. Per mi té més coses dolentes que bones, per tant, les dic, perquè vull, igual que tu pots dir que X escola no t'agrada el que fan. No sé quin problema hi ha.
A mi no em sembla educatiu que una escola exclogui a nens. I només per això, per coses bones que tinguin, no m'agrada.
Els nens aprenen dels actes que fem els adults, no de les paraules intencionades quan diem "tracta a tothom igual, tots ens hem de portar bé, etc.." i que després es convidi a marxar un alumne perquè no arriba el nivell.

Me n'alegro que els teus fills els vagi estupendament, però com havia comentat, jo tinc amics que ho han passat malament, i davant d'això, jo no puc defensar una escola. Em sap greu.
pucpuc
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1394
Membre des de: dc. maig 21, 2008 6:51 pm
Ubicació: catalunya

Re: Aula escola europea

EntradaAutor: pucpuc » dc. feb. 18, 2015 5:24 pm

Com cada any per aquestes dates un usuari amb un sol missatge defensant l.escola aula. Ja comença a ser una tradicio!
nb_30
:: tigre
:: tigre
Entrades: 749
Membre des de: dj. feb. 02, 2012 5:14 pm

Re: Aula escola europea

EntradaAutor: nb_30 » dc. feb. 18, 2015 5:35 pm

pucpuc ha escrit:Com cada any per aquestes dates un usuari amb un sol missatge defensant l.escola aula. Ja comença a ser una tradicio!

Jo he pensat el mateix!!!!!

Torna a “Educació Infantil”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::