ESCOLA JESUS, MARIA I JOSEP (ELS PADRES) SANT ANDREU

P3 P4 i P5 educació a l'escola i a casa.
orzola
:: puça
Entrades: 5
Membre des de: dv. feb. 10, 2012 3:40 pm

ESCOLA JESUS, MARIA I JOSEP (ELS PADRES) SANT ANDREU

EntradaAutor: orzola » dv. feb. 10, 2012 3:50 pm

Hola,

Estic buscant informació de l'Escola Jesus, Maria i Josep de Sant Andreu (Barcelona), també és coneguda com Els Padres. He anat a la jornades de portes obertes i ens ha agradat molt, les instal·lacions estan força bé, els espais son amplis i he vist que tenen bons recursos tecnològics. El meu marit va estudiar allà fa molts anys i té bon record però no conec a ningú que ara porti els seus nens i per això us demano ajuda a verure si algú em pot donar referències actuals de l'escola.

Gràcies per la informació!
pimpi
:: girafa
Entrades: 2329
Membre des de: dt. gen. 15, 2008 11:16 am
Ubicació: maresme

Re: ESCOLA JESUS, MARIA I JOSEP (ELS PADRES) SANT ANDREU

EntradaAutor: pimpi » ds. feb. 11, 2012 9:11 am

hola orozola

no conec ningu que a l´actualitat porti els fills allà.
La meva familia, de sant andreu de tota la vida i ma germana tot i que no té fills hi viu encara.

Sens dubte si jo visques al barri portaria els dos nens als padres, no hi ha color amb la resta d´escoles (almenys al meu pensar). El laia és un altre concepte pero amb un nivell academic excepcional, dels millors de barna ciutat segons els ratis de nivell.

Vam estar valorant baixar a barna per el tema escoles, i et dic de veritat que només valorava viure a sant andreu pel tema escolar, que per al meu pensar, l´oferta educativa és brutal i a més moltes escoles m´agraden, ara si tens tots els punts, els padres per mi és la primera opció segur.

Jo tinc amigues (és a dir de la quinta del teu home suposo ara 35 anys) que anaven a les dominiques i els germans als padres, i t´asseguro que molt bé.

sort :ok:
Sóc l´Oriol, el princesu gran de casa i ja tinc 4 anys !!!

Sóc el Jaume, el princesu petitó i ja tinc 2 anys !!!
orzola
Entrades: 5
Membre des de: dv. feb. 10, 2012 3:40 pm

EntradaAutor: orzola » ds. feb. 11, 2012 11:25 am

Gràcies Pimpi,

La veritat és que fins que no surti la nova zona d’àrees de proximitat de BCN no sabré si definitivament em pertoca o no. A l'escola m'han avançat que amb la nova zona sí que tinc els 30 punts però encara no és oficial. D'altre banda, el nostre cas és una mica especial perquè la plaça la demanaria per P5 (el meu fill està fent P4 en un altre escola de Sant Andreu) i és difícil, la veritat, perquè s'ha de donar el cas que algun nen que ara faci P4 no continues a l'escola.

L'escola on va ara em meu fill m'agrada molt i ell va encantat però sospitem que el pati de l'escola que és tot sorra i arbres esta donant problemes d’al•lèrgies i asma al meu fill, de fet aquest dilluns comencem amb les proves de l’al•lèrgia però si és al•lèrgic a la pols (com sospitem) que s'aixeca quan corren els nens pel pati, per molt que m'agradi la meva escola hem de buscar-li una altre ja que no és qüestió de tenir el nen aïllat i que falti a l’escola. Els patis de l'escola del Jesús, Maria i Josep no tenen sorra i aquest és un punt més al seu favor.
pimpi
Entrades: 2329
Membre des de: dt. gen. 15, 2008 11:16 am
Ubicació: maresme

EntradaAutor: pimpi » ds. feb. 11, 2012 9:33 pm

quina murga. Mira jo no hi entenc, pero potser si fos el cas que el crio fos alergic i no et toqués la plaça, potser podries parlar amb la direcció de l´escola (no se si son massa oberts al tema o no) pero potser podries sol-licitar una plaça de necessitats especials (penso que es diuen així) i jo penso que sent un cas com el teu te l´haurien de donar.

que tinguis sort en la plaça i en les proves d´alergia. :-()-)
Sóc l´Oriol, el princesu gran de casa i ja tinc 4 anys !!!

Sóc el Jaume, el princesu petitó i ja tinc 2 anys !!!

Torna a “Educació Infantil”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::