Maristes immaculada (barcelona), CEIPs zona Sagrada Família
Maristes immaculada (barcelona), CEIPs zona Sagrada Família

annoclau l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. des. 18, 2012 9:25 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Re: Maristes immaculada (barcelona), CEIPs zona Sagrada Família
Els Maristes són els millors
He,he.. bé.. es que jo vaig anar als Maristes de Badalona
He,he.. bé.. es que jo vaig anar als Maristes de Badalona

annoclau l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. des. 18, 2012 9:25 am, en total s’ha editat 1 vegada.
MARISTES AMUNT !!!!!!!!!!!!!
Jo vaig anar als de Mataró, i si pogués hi duria els meus fills
M'he passat més de mitja vida allà, en tinc molt bons records! des de p-4 fins 2n batxillerat, penso q dónen una bona educació i no només a nivell escolar, si no també de valors (no només religió...) . I després amb el cau coincidiem amb companys dels altres maristes i estava xulo!
M'he passat més de mitja vida allà, en tinc molt bons records! des de p-4 fins 2n batxillerat, penso q dónen una bona educació i no només a nivell escolar, si no també de valors (no només religió...) . I després amb el cau coincidiem amb companys dels altres maristes i estava xulo!
cuca1985 l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. maig 08, 2012 3:14 am, en total s’ha editat 1 vegada.
MARISTES, sens dubte..soc ex alumna de Mairistes La Inmaculada, nomes de COU, pero amb un grandissim record. Nomes vaig estar-hi un any, pero per mi irrepetible. Tinc una nena del 2010, o sigui que haure de començar a mirar a partir del septembre, pero es una de les opcions, tot i que no soc del barri. El meu home hi treballa, i no se si tindriem prous punts, pero si pogues no ho dubtaria ni un segon
jo vaig ser alumna dels jesuites del clot i encatada! 
Algú que actualment porti els fills a maristes i pugui dir la seva opinió? Com funciona l'escola, com s'organitzen, nivell d'exigència, professors, extraescolars,....
Gràcies!
Gràcies!
- Estic peix
- :: conillet

- Entrades: 392
- Membre des de: dt. des. 01, 2009 1:45 pm
Del Fructuós només en tinc bones referències, gent molt implicada i amb ganes, l'any vinent la meva filla hi començarà P3, fan un tipus d'educació més innovadora. Del Sagrada família el meu marit en té bons records i n'he sentit parlar mot bé també.
Jo sóc antiga alumna del Sagrat Cor - Diputació. Crec que és una escola excel·lent tant a nivell acadèmic com a nivell humà. L'atenció i el seguiment dels alumnes són molt bons i aconsegueixen que cadascú tregui el millor de sí mateix. La recomano.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |