LA GENERALITAT ENS HA ENGANYAT AMB LA PREINSCRIPCIÓ!!!!!

P3 P4 i P5 educació a l'escola i a casa.
MAMARC
:: puça
Entrades: 32
Membre des de: dj. gen. 12, 2012 9:48 am

LA GENERALITAT ENS HA ENGANYAT AMB LA PREINSCRIPCIÓ!!!!!

EntradaAutor: MAMARC » dt. maig 29, 2012 2:49 pm

Estic tan indignada i nerviosa que no sé ni com em surten les paraules. És impossible que cap Administració pogui fer un procès de preinscripció més dolent del que s´està fent aquest any...

Us explico el meu cas per si algú em pot donar informació de les vies d´actuació per poder moure´m i denunciar aquesta situació per tots els canals possibles.

Visc a Sabadell i al cole que ´interessava (Ceip Teresa Claramunt) la Generalitat els hi va imposar una tercera linea. I dic que els hi va imposar perquè des del principi el col.legi es va oposar a aquesta tercera linea, però tot i que van fer tota mena d´actuacions (penjar pancartes al col.legi, manifestacions al carrer, reunions amb el regidor, etc) la Generalitat va decidir que el col.legi aquest any oferiria 75 places de P3, i això és el que es va dir als pares a l´hora de fer les preinscripcions dels nostres fills.

Temps després de fer les preinscripcions sobre el 18 de maig vaig trucar al col.legi per preguntar sobre el tema de la matricula i quina va ser la meva sorpresa quan em diuen que just els acabaven de trucar per telèfon del Departament d´Ensenyament per dir-los que ja no es faria aquesta tercera linea.
Vaig trucar deseguida a la Oficina d´Escolarització de Sabadell per demanar més informació sobre el tema però em van dir que ells no sabien més que nosaltres.
El problema, i aquí és on em sento enganyada per aquesta gent que ens manipula sense cap mena d´escrùpols com si fóssim ovelles i no persones, és que al oferir 75 places segures, molts pares que haurien probat sort en un altre col.legi, van presentar la preinscripció en aquest col.legi pensant que com a mínim els nens entraven segur, i ara resulta que hi han 64 sol.licituds per només 53 places (4 d´elles agafades per nens ab NEE, és a dir, 49 places).
Si no ens haguessin enganxat als pares el número de sol.licituts d´aquest col.legi hauria estat molt inferior, com passava la resta d´anys (l´any passat va entrar tothom, per exemple) però degut a aquest canvi ara 14 families ens trobem, de tenir una plaça segura a lluitar per aconseguir alguna plaça lliure a un altre col.legi, tenint en compte que a hores d´ara tot està ple.

Si des del principi jugues amb unes cartes, és a dir, oferta de 50 places, i per sorteig et quedes fora (que deu ni do els criteris per donar punts, com això de que els pares siguin ex-alumnes del cole, etc...que tela) però bé, és una decisió que els pares prenen des del principi, ara, el que considero injustificable és que ens venguin 75 places, i un cop feta la preinscripció (jo per exemple només vaig posar tres opcions en total, perquè d´entrada no em calien més) ara ens diguin això.

I a sobre quan truco per saber què faran amb els nostres nens ens diuen que cal esperar fins que sortin les llistes definitives, del 1 al 8 de juny. I poc després, vindràn les matricules, per tant ells ens tenen patint un mes, i nosaltres només tindrem tres dies per reclamar i moure´ns.

M´agradaria denunciar a la Generalitat per la manera en que ha fet les coses i la situació d´indefensió en que ens ha deixat, però segons m´han dit ells es curaran en salut dient que el que ens van oferir era només "oferta inicial", per tant legalment estàn coberts, però coi!!!, una cosa és oferir 50 i que després siguin 49 o 52, però no passar de 75 a oferir de cop i volta 49!!!

Sabeu si el Sindic de Greuges pot ser eficaç en un cas així? sabeu d´un cas semblant i si algú va aconseguir canviar aquesta decisió adreçant-se directament a Inspecció?

Buff...quin patiment...
pucpuc
:: zebra
Entrades: 1394
Membre des de: dc. maig 21, 2008 6:51 pm
Ubicació: catalunya

Re: LA GENERALITAT ENS HA ENGANYAT AMB LA PREINSCRIPCIÓ!!!!!

EntradaAutor: pucpuc » dt. maig 29, 2012 3:40 pm

jo el primer que faria es trucar al departament d'educació i enterar-te be de si això que explica l'escola es veritat. Tu dic perque lo de la tercera linea potser ho va fer correr l'escola per assegurar-se les matricules, POTSER NO pero jo no em fiaria de ningu.
Un cop ho aclareixis els preguntes que pots fer i quin recurs has de presentar.
MAMARC

EntradaAutor: MAMARC » dt. maig 29, 2012 4:00 pm

Hola Tuc tuc, gràcies per contestar

Noo, què va...et garanteixo que l´últim que volia l´escola era la tercera linea, i és segur que no s´ho van inventar perquè per una banda, és una escola que sempre s´omple, com tots els coles públics de la zona, i per altra banda, van montar un bon enrenou perquè la Generalitat fes enrera. Van fer manifestacions, van sortir al diari de Sabadell, a la tele local, crec que a un altre mitjà de comunicació...enfi, de tot. M´imagino que va ser per això que al final la Generalitat es va fer enrera, però el que trobo malament és que tot això el cole ja ho havia fet abans de presentar les preinscripcions, per tant, si la Generalitat havia de prendre una decisió ho hauria d´haber fet abans, no després de que els pares fessim les sol.licituts.És el que no trobo bé.
jambina
:: papallona
:: papallona
Entrades: 117
Membre des de: dt. maig 10, 2011 12:32 pm

EntradaAutor: jambina » dt. maig 29, 2012 4:30 pm

Em sap molt greu per tu, per la situació que et deixa d'indefensió.
Com diu el meu home, nno són humans són d'una altra espécie, per això ens tracten així.
El més segur és que aquest grup bolet que havien de posar al Teresa çclaramunt ja no "cal" que el posin perquè la generalitat, amb aquestes ultimes retallades, ha decidit augmentar les ràtios de les classes (de p3 a 1r) que passaran de ser de 25 (+3) a 27 (+3). Això vol dir que les classes hi podran haver en principi 27 nens i nenes fins augmentar a 30. Què vol dir això? que a sabadell i a moltes altres poblacions que darerament enxufaven un grup més cada any a una escola diferent, aquest any no ho faran i s'estalviaran aquests mestres. I què passarà amb els nostres fills i el futur de l'educació? doncs que a la classe seran 27 nens i nenes, més apretats i ménys atesos. I ja no et dic quan una mestra es posi de baixa o agafi qualsevol permís com el de maternitat, doncs que no enviaran cap substitut durant els primers 15 dies i per tant els nens qui se'ls quedarà? doncs caldrà prendre alguna mesura poc aducativa com repartir els nens 2 a cada classe o ajuntar dues classes (27+27!) o si algun mestre feia suport que hi vagi i per tant a cada hora estaràn amb un mestre diferent que o coneixen de res...
Jo de tu investigaria si algun dels coles que t'interessa hi haguessis entrat comptant que poden ser fins a 25 o fins a 27, després aniria a l'oficina municipal d'escolarització de SAbadell (que és qui 'sencarrega de les preinscripcions)i exigiria una resposta i si el motiu és que els grups arribaran a 27, exigir a quin cole vols anar tenint en compte els punts. Jo ho faria abans que surtin les definitives perquè després costarà més de dir algú que està al nº 27 i li han dit que entra, que no, que al final hi entres tu. Vinga! Ànims...
En fi que ens l'estan fotent i no ens podem quedar amb els braços plegats! Ah i per bankia si que tenen diners, que fort! ?-)
MAMARC

EntradaAutor: MAMARC » dt. maig 29, 2012 6:40 pm

Hola Jambina, totalment d´acord en que la qüalitat de l´educació anirà a pitjor si continuen les coses pel camí que van, i a sobre és el que tú dius, que quan es parlen de 19.000 milions d´euros per Bankia per exemple em poso de mala llet, perquè penso: i els nostres nens? què serà d´ells?

Sobre el meu tema, fins i tot en això no hi ha qui els entengui. A tot arreu es deia que l´ampliació de ratio aniria per aquí, uns tres més per aula. Si fós així, el meu encara tindria una oportunitat, per ordre de sorteig, però és que avui ja s´ha publicat la oferta de places que segons la Generalitat ofereix cada centre, i en el meu cas oferirà 53, és a dir, només tres més, i tenint en compte que hi han quatre nens amb NEE, pots comptar...

No és que jo estigui ni molt menys a favor de les massificacions de les aules, i de fet entenc perfectamnet la postura del col.legi que es va oposar al bolet des del principi, però es clar, es el que deia abans, si quan fas la preinscripció ja et diuen que ofereixen les mateixes places que a qualsevol altre, doncs cadascú s´ho hauria jugat al cole que més l´interessés, no com en aquest cas, que sé de gent que el va apuntar a aquest per entrrar segur, per tant, hi han més sol.licituts que de normal, i ens és més difícil entrar que si no haguessin fet això. Aquesta és la meva queixa, i que com ells són els que la han liat, bé haurien de trobar una solució per tos els pares que no em entrat en aquest sorteig en igualtat de condicions, no sé si m´explico. Si decideixen algo, han de ser coherents amb aqueste decisió, no dir avui blanc i demà negre, amb perjudici de pares i de nens.

Ja he fet això de trucar a la oficina d´escolarització, però només em diuen que m´esperi i que m´esperi, que fins que no sortin les llistes definitives i on l´envien no podem fer res. Jo ho veig molt negre, perquè la segona opció està plena, i fins i tot ja m´ha dit que hi ha cua d´espera de nens en primera opció. I si me l´envien a la tercera opció que vaig posar, d´entrada com jo la vaig posar no podria queixar-me, però el fet és que la vaig posar per posar, perquè el nen entrava SEGUR, no anava a sorteig ni res, perquè hi havien 75 places. I aquesta tercera opció m´agafa a mitja hora caminant de casa meva, que amb el peque de tres anyets, tú diràs. La meva mare és la que el portarà, i el volia portar a dinar a casa, però es clar, amb aquestes distàncies, no dona temps i l´hauria de deixar al menjador, que el nen hauria de dinar fora tenint una altra possibilitat, i a sobre més despeses per nosaltres, que ara no anem precisament sobrats....i tot perquè la Generalitat pren decisions arbitràries com qui escull el color del jersei que portarà aquell dia....

Com es nota que els seus fills no tenen aquests problemes en els col.legis privats on els porten, per tant no es posen a la pell dels altres.
montpra
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2118
Membre des de: dc. març 07, 2007 7:35 pm
Ubicació: Figueres
Contacta:

EntradaAutor: montpra » dt. maig 29, 2012 7:13 pm

La Generalitat va com el cul, i això que jo treballo en una escola.
En aquesta escola ens han afegit un tercer grup i no tenim espai, hem de desmuntar tot un espai on teniem el material d'educació infantil, és a dir tots els prestatges, armaris, carpetes, ..... I posar tot el material que necessitaran 25 nens de P3 i comptant que allà no hi ha lavabo ni espai per fer-lo.
Jo no em quexaria de què ens el fessin fer si totes les escoles de la ciutat estiguessin plenes a P3, però resulta que hi han escoles que els hi sobra places, i a més a més ens envien 9 nens de NNEE que no estan pre-inscrits com a primera opció a la nostra ...
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
pucpuc
Entrades: 1394
Membre des de: dc. maig 21, 2008 6:51 pm
Ubicació: catalunya

EntradaAutor: pucpuc » dt. maig 29, 2012 7:45 pm

MAMARC el meu nick es pucpuc i no tuc tuc jejeje. I tornant al tema que plateges jo segueixo pensant que l'unic que pots fer es trucar o presentar-te a la delegacio d'ensenyament i fer pressió, (el que mes "plora i es queixa" es el que aconsegueix les coses).
Tatti
:: rateta
Entrades: 174
Membre des de: dl. nov. 14, 2011 3:35 pm

EntradaAutor: Tatti » dt. maig 29, 2012 9:29 pm

crec q el millor seria demanar cita amb Inspeccio i despres fer.ho per escrit...
es patetic aixo q han fet...
ardid
Entrades: 163
Membre des de: dc. set. 24, 2008 11:19 pm

EntradaAutor: ardid » dt. maig 29, 2012 9:58 pm

Si poguéssiu anar junts tots els pares que heu quedat en la mateixa situació i fer alguna protesta unitària i més sorollosa (cartes al diari, pancartes davant de Serveis Territorials..), potser tindreu una mica de més força. Perquè ells de seguida ho tenen arreglat i et deixen amb un pam de nas i el teu problema per tu.
De fet tot aquest procés de preinscripcions s'hauria de denunciar. Quan vam fer la preinscripció eren 25 per grup i ara s'augmenta. Cap pare teníem la informació real del que acabarà sent.
I dels punts ni parlem. A la meva població: més de 20.000 habitants, 5 escoles diferents i és zona única. Si per sort el teu fill no té cap malaltia del sistema digestiu, no ets família monoparental ni tens cap pirmi... per desgràcia no tens cap punt; i el teu fill pot ser que li toqui l'escola més lluny de casa i hagi d'anar tota la vida en cotxe a l'escola (si el pots portar...) :-(( :-(( :-(( INDIGNADA TOTAL.
Imatge
MAMARC

EntradaAutor: MAMARC » dc. maig 30, 2012 11:48 am

Montpra, si t´entenc, és vergonyós, i sempre acaben pagant els nens (i després tant mestres com pares, per la part que ens toca, sobre tot a nivell d´espai i organització vosaltres, i pels pares de temps, distàncies, la logistica impossible de treballar i tenir nens en edat escolar), jo fa mesos que penso maneres de montar-me les coses però és mooolt difícil!! i a sobre aquesta gent complicant més encara la vida.
MAMARC

EntradaAutor: MAMARC » dc. maig 30, 2012 11:58 am

Puc puc..perdona...jeje, però noia, estava tan nerviosa que no sabia ja ni el que llegia....des de que ens van dir que no farien aquesta tercera linea estic que no visc amb aquesta història...per la por de no saber on aniràn a parar els nens, i perquè ho trobo molt molt injust, sento que estàn jugant amb nosaltres sense cap mena d´escrùpols...de fet una de les vegades que vaig trucar al cole per saber si tenien alguna informació més, sobre què tenien pensat fer amb els nens, em van comentar que de fet en teoria encara no era ni oficial, en aquell moment, ara ja sí, fa poc que l´han penjat a la pàgina web, per part de l´Ampa, que és imformació de cara als pares de dintre que s´oposaven al bolet i que van participar a les protestes, perquè segons em van dir al col.legi, als pares que haviem presentat allà la preinscripció el Departament d´Educació els va dir que no ens diguessin res.
Suposo que el que volen és que la gent estigués tranquil.la sense olorar-se aquest embolic on ens han ficat, i que un cop sortin les llistes definitives la gent s´ho trobés de cop, amb poca capacitat de reacció, perquè ningú de nosaltres estem posats en tràmits de reclamacions e històries amb l´Administració, i entre que t´enteres i no, e intentes assesorar-te, ja t´ha passat el temps de les alegacions....
MAMARC

EntradaAutor: MAMARC » dc. maig 30, 2012 12:10 pm

Ardit, sí, això és una cosa que tinc en ment, el que passa és que de moment només conec a una mare, i no sé si el col.legi em voldria facilitar cap dada (s´ha de tenir en compte que el col.legi el que no voldrà segur é sque li fiquin als 64 nens que van presentar allà la sol.licitut..) i només seria que ens trobessim o bé a la Oficina d´Escolarització, o potser a la porta del col.legi, però això és molt difícil, perquè tothom ´m´imagino que s´ho haurà de montar com pogui per moure´s (jo per exemple treballo i hauré de faltar a la feina per anar a tot arreu...que....aquesta és una altra....però, no hi ha més). De totes maneres, és una de les coses que intentaré.

Aquest matí he trucat a Inspecció de Serveis Territorials però m´han dit que no em podem avançar hora de visita, encara que sigui pel dia 4 o 5, perquè com no han sortit les llistes d´admessos, doncs no tenen encara les agendes dels inspectors......un cop més, "más de lo mismo", els importa un pito l´embolic que això implica pels pares, a nivell de les seves feines, per poder avisar, etc......
Raqueleta
:: dinosaure
Entrades: 8600
Membre des de: dt. juny 09, 2009 5:58 pm

EntradaAutor: Raqueleta » dc. maig 30, 2012 12:24 pm

Mamarc, em sembla molt i molt greu el que expliques. No tenen vergonya.
Jo el que faria és presentar JA una queixa al Síndic de Greuges i al Defensor del Menor, per a que quedi constància.
I recopilar tota la informació possible, tot i que si en el seu dia no ho vas imprimir i ara ho han modificat a la web d'Ensenyament poca cosa pots fer, però potser l'escola sí et podria fer un certificat explicant que la Generalitat els va obligar a fer una tercera línia i que en aquella escola es van oferir, en el moment de les pre-inscripcions, 75 places.
Quan surti publicades les llistes definitives presenta la queixa corresponent.
I si t'ho pots permetre (per temps, diners i ganes) jo seguiria endavant, esgotaria tota la via administrativa i presentaria reclamació contenciós-administrativa contra la resolució que acabi la via administrativa (si és que no us dóna una solució que us satisfagui, és clar). Els problemes amb l'Administració és que ells tenen la paella pel mànec i ens deixem trepitjar massa, és important portar a la Justícia les decisions arbitràries de les Administracions.
Si quan et resolguin la queixa no et donen plaça a una escola que et satisfaci i a la resolució posa que "contra aquesta resolució no es pot interposar cap recurs perquè esgota la via administrativa i només es pot recórrer en el termini de dos mesos davant dels Jutjats del Contenciós-Administratiu" si vols envia'm un privat i en parlem (sóc advocada i et puc ajudar amb els tràmits, em subleven aquestes coses així que no et pensis que t'ho dic per fer calerons, jo també estic patint la incompetència del Govern amb les pre-inscripcions... :ufs: ).
MAMARC

EntradaAutor: MAMARC » dc. maig 30, 2012 3:48 pm

Moltíssimes gràcies Raqueleta. Sí, això també ho vull fer, però potser no em deixen presentar la queixa al Síndic fins que no publiquin les places definitives no? això és el que m´ha passat a Inspecció, i a l´Oficina d´Escolarització tampoc he pogut avançar cap escrit, perquè diuen que encara no sé què li ha tocat....

El que voldria saber també és si per exemple de les tres opcions que vaig posar, la primera és la que ha passat això, la segona ja m´han dit que impossible perquè estàn nens de primera opció en llista d´espera, però si em donessin la tercera opció que jo vaig posar, si jo igualment reclamo que a mi em van "vendre" 75 places al Teresa i que és aquí on el vull portar, puc fer la alegació a la Oficina d´Escolarització per una banda dient això, però al mateix temps mantenir aquesta plaça al cole de la tercera opció que m´ha donat? o si faig la alegació perquè se suposa que no la vull llavors automàticament ja li donene a una altra persona? AIxò ho saps? és que clar, la meva idea era tirar per aqui, però el que tampoc puc fer és que sorti malament (que és el més fácil que em pot passar...) i em quedi també sense l´altra plaça i me l´enviin després més lluny...
MAMARC

EntradaAutor: MAMARC » dc. maig 30, 2012 3:56 pm

Ahh, i Raqueleta, tindré en compte això que em dius de la denúncia, la veritat és que és el que s´hauria de fer, però ja veurem com portem el tema....perquè es clar, ara tampoc anem sobrats de diners i aquests procesos, i a més contra l´Administració...bufff, segur que són llarguíssims i cars...enfi...ja veurem....sé que ells juguen molt amb això, que nosaltres no tenim els seus mitjans...a més la noia de la Oficina d´Escolarització (que tot s´ha de dir, ha estat amable i pacient amb mi) em va dir que ells tenen les esquenes a bon resguard perquè quan publiquen l´oferta de places abans de fer la preinscripció ja diuen: "oferta de places INICIAL", per tant, legalment, podem modificar el número final de places.

Però coi, jo això ho entenc per quan per exemple s´ofereixen 50 però al final algún pare ha demanat augment de ratio o algo, i ha pujat una mica el número total, a 52 o 53, no sé, però homeee això de oferir 75 i després carregar-se la classe sencera!!!!! Ho trobo molt fort
Raqueleta
:: dinosaure
Entrades: 8600
Membre des de: dt. juny 09, 2009 5:58 pm

EntradaAutor: Raqueleta » dc. maig 30, 2012 4:19 pm

MAMARC ha escrit:Moltíssimes gràcies Raqueleta. Sí, això també ho vull fer, però potser no em deixen presentar la queixa al Síndic fins que no publiquin les places definitives no? això és el que m´ha passat a Inspecció, i a l´Oficina d´Escolarització tampoc he pogut avançar cap escrit, perquè diuen que encara no sé què li ha tocat....

El que voldria saber també és si per exemple de les tres opcions que vaig posar, la primera és la que ha passat això, la segona ja m´han dit que impossible perquè estàn nens de primera opció en llista d´espera, però si em donessin la tercera opció que jo vaig posar, si jo igualment reclamo que a mi em van "vendre" 75 places al Teresa i que és aquí on el vull portar, puc fer la alegació a la Oficina d´Escolarització per una banda dient això, però al mateix temps mantenir aquesta plaça al cole de la tercera opció que m´ha donat? o si faig la alegació perquè se suposa que no la vull llavors automàticament ja li donene a una altra persona? AIxò ho saps? és que clar, la meva idea era tirar per aqui, però el que tampoc puc fer és que sorti malament (que és el més fácil que em pot passar...) i em quedi també sense l´altra plaça i me l´enviin després més lluny...

Jo entenc que ja podries presentar la queixa, no es tracta de veure si el teu nen es queda fora o no, es tracta de que han incomplert les regles del joc, per dir-ho d'alguna manera. Potser al final el teu nen entra però hi haurà altres que quedaran fora per la mala gestió de la Generalitat, per tant diria que ja ho pots presentar ara.
Pel que fa a si reclamar a l'Oficina d'Escolarització suposa perdre la plaça al centre que tenies en tercera opció, ho sento, aquí no et puc ajudar perquè no tinc ni idea.
MAMARC ha escrit:Ahh, i Raqueleta, tindré en compte això que em dius de la denúncia, la veritat és que és el que s´hauria de fer, però ja veurem com portem el tema....perquè es clar, ara tampoc anem sobrats de diners i aquests procesos, i a més contra l´Administració...bufff, segur que són llarguíssims i cars...enfi...ja veurem....sé que ells juguen molt amb això, que nosaltres no tenim els seus mitjans...a més la noia de la Oficina d´Escolarització (que tot s´ha de dir, ha estat amable i pacient amb mi) em va dir que ells tenen les esquenes a bon resguard perquè quan publiquen l´oferta de places abans de fer la preinscripció ja diuen: "oferta de places INICIAL", per tant, legalment, podem modificar el número final de places.

Però coi, jo això ho entenc per quan per exemple s´ofereixen 50 però al final algún pare ha demanat augment de ratio o algo, i ha pujat una mica el número total, a 52 o 53, no sé, però homeee això de oferir 75 i després carregar-se la classe sencera!!!!! Ho trobo molt fort

Sí són procediments llargs però no necessàriament cars, segons quin tipus de procediment fos (que diria que això seria un procediment abreujat) no et cal procurador, amb el que ja has de pagar només un advocat. Tot és mirar, demanar pressupostos i veure si ho vols tirar endavant, des del moment en que es pot presentar el recurs contenciós-administratiu tens dos mesos, amb el que et dóna temps a moure’t i veure si et compensa o no. Això no ho has de fer ara, seria si les queixes per via administrativa no et serveixen de res.
I jo entenc com tu el tema d’oferta inicial i oferta definitiva, una cosa és que s’ampliïn places puntualment en alguns casos, que en cap cas perjudica a ningú, i una altra que de cop es ventilin 25 places ofertades. És molt diferent.
MAMARC

EntradaAutor: MAMARC » dc. maig 30, 2012 10:31 pm

Sí Raqueleta, passi el que passi la queixa al Síndic de Greuges la faré igual, per la manera com han fet les coses, perquè és el que tú dius, que encara que jo tingués sort i el meu, pel que fós entrés, d´altres es quedaran fora per la pèsima gestió de la Generalitat. I també pels dies tant dolents que estic passant per culpa seva, que això no m´ho treu ningú, i no hi ha dret, només perquè uns iluminats (que de ben segur no han de passar per aquestes coses) decideixin una cosa i poc després la contrària, sense cap mena de respecte ni consideració.

I sí, depén de com acabi això em posaré en contacte amb tú perquè m´informis sobre la denúncia que comentaves, perquè d´això sí que no entenc res, l´únic que sé és que amb el meu fill no es juga, i si ho fan, perquè tots sabem que tenen poder per fer-ho, no serà sense batalla per part meva.
MAMARC

EntradaAutor: MAMARC » dj. maig 31, 2012 12:35 pm

Moltes gràcies Ardit!

Em va molt bé la noticia, la imprimiré i la portarè al col.legi per si hi han pares que volen fer algo, tot i que d´entrada, només conec a uns pares.
Jo d´entrada ja he presentat la queixa al Síndic de Greuges, exposant la situació.
El nostre problema és que segons el col.legi ja és segur que han tret el bolet, i fins i tot ho han publicat a la web de l´Ampa per informar m´imagino que als pares que van participar a les protestes contra la tercera linea.

Del departament jo com a mínim no sé res perquè en cap moment s´han posat en contacte ambs nosaltres, fins i tot quan van trucar al col.legi els hi van dir que no diguessin res als pares, és a dir, la idea era no donar-nos cap mena d´informació fins que ens ho trobem demà. Potser més d´un despistat anirà demà o potser més tard per informar-se de la matricula i es troba amb aquest embolic, sense previ avís.
MaTxeVic
Entrades: 1
Membre des de: dl. juny 04, 2012 10:16 pm

EntradaAutor: MaTxeVic » dl. juny 04, 2012 10:33 pm

Hola, nosaltres som de Mataró i també ens han fet el mateix.Si vols dona´m el teu telèfon i ens posem en contacte. T´explicaré tot el que hem fet per denunciar la situació.

Torna a “Educació Infantil”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::