Matricular a un nen en un altre escola al setembre

P3 P4 i P5 educació a l'escola i a casa.
dora
:: puça
Entrades: 9
Membre des de: dt. ago. 23, 2011 11:46 am

Matricular a un nen en un altre escola al setembre

EntradaAutor: dora » dl. ago. 13, 2012 6:04 pm

Hola!!!!

Doncs resulta que m'ha agafat un rampell i crec que vull canviar al meu fill d'escola. Bé, no és un rampell... De fet des de que l'any passat el vaig apuntar a l'escola a la que va (ha fet P3) ho vaig fer com una cosa provissional per fer l'etapa d'infantil, però m'he enterat que a l'escola que el vull canviar potser tenen places per a P4, i això, que he pensat de fer-ho ja aquest any, però no sé si aixo és possible. Jo no he fet el procés de preinscripció ni res... És una escola concertada. Algú que em pugui ajudar encara que sigui agost i faci calor????
Toni l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. ago. 14, 2012 8:34 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Raó: Títol en majúscules
neuetes
:: dinosaure
Entrades: 5536
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 5:54 pm

Re: MATRICULAR A UN NEN EN UNA ALTRA ESCOLA AL SETEMBRE

EntradaAutor: neuetes » dl. ago. 13, 2012 6:12 pm

Com que estàs fora de plaç, has d'anar a la oficina municipal d'escolarització de la ciutat on visquis i plantejar el que vols fer.
ada_bcn
:: lleona
Entrades: 919
Membre des de: ds. gen. 01, 2011 7:51 pm

Re: MATRICULAR A UN NEN EN UNA ALTRA ESCOLA AL SETEMBRE

EntradaAutor: ada_bcn » dl. ago. 13, 2012 8:27 pm

Hola,
A mi em va passar algo similar, vam canviar de ciutat a mig curs i ens va tocar una escola i per no fer més canvis pensava deixar-lo allà però com que no m'agrada massa i em queda molt lluny doncs he decidit canviar-lo. Vaig presentar una pre-inscripció fora de plaç a començament de juny però la comisió d'escolarització encara no s'ha reunit, ho faran al setembre, llavors si hi ha places a l'escola (qeu en principi si) li adjudicaran la plaça. Hauries d'anar a presentar la pre-inscripció i quan abans millor o haurás d'esperar la següen comisió d'escolarització i començar el curs a l'escola on va ara i canviar si et donèssin la plaça. Si no hi ha plaça automáticament et quedes amb la plaça que ja tenies.
dora

Re: Matricular a un nen en un altre escola al setembre

EntradaAutor: dora » dt. ago. 14, 2012 2:42 pm

Doncs moltíssimes gràcies per contestar!!!!! Jo pensava esperar al dia 1 de setembre per anar al cole que vull i preguntar, però potser durant l'agost les oficines de presinscripció estan obertes i avanço una mica el tema. Moltes gràcies de nou!
ada_bcn

EntradaAutor: ada_bcn » dv. ago. 17, 2012 8:31 am

les oficinies estan obertes, jo hi vaig anar ahir pe afegir una segona opció pq la primera m'han dit que està ja plena
dora

EntradaAutor: dora » dv. ago. 17, 2012 1:50 pm

Hola!!!
Doncs avui he trucat a l'oficina i m'han dit que si no és per canvi de domicili o de lloc de feina, al setembre no es pot matricular en un altre centre... Quin disgust! De totes maneres la noia que m'ha atès m'ha dit que millor vagi al setembre que estarà la tècnica i m'informarà millor que a ella li sonava que era així però no estava segura... en fi.... algú que hi treballi en aquests temes o que s'hagi trobat m'ho pot confirmar? Gràcies!!!!
Ester Roller
Entrades: 1
Membre des de: dv. set. 07, 2012 12:33 pm

EntradaAutor: Ester Roller » dv. set. 07, 2012 12:58 pm

Hola a tots!! es el meu primer missatge, i volia aprofitar-lo per respondre-li a la dora amb la nostra experciencia d'aquests dies:

Nosaltres volem canviar al nen d'escola, perque ens hem assabentat que a Lleida hi ha una escola pública que fa anar el mètode montessori, pero ho vam saber a finals de juliol, aixi que vam informar-nos i, al menys a Lleida, ens van acceptar la documentació durant el mes d'agost i hem entrat a les inscripcions fora de termini, es a dir sense punts addicionals ni res, si hi ha plaça entrarà i si no hi ha plaça doncs a l'escola de sempre...

Avui he trucat per saber si ja hi havia ressolució, perque el curs comença dimecres vinent (i no tinc ni la bata ni els llibres ni cap mena de material!!!!!) i m'han respost que encara no em podien dir res que fins dijous no ho sabrien, perque hi ha han nens matriculats a dos escoles i fins dimecres que no comencin a l'escola que hagin triat no es sabrà si queden places al centre que m'interessa... uffff em menjo els punys!!!!

La senyora m'ha recomanat que no comenci el curs fins divendres, perque si l'ha de començar ho ha de fer a l'escola vella i igual (amb una mica de sort) divendres ja podria anar a l'escola nova i que per dos dies que millor que no vagi a l'escola!!! Quins nervis!

Per cert el nen començarà primaria, i creiem que es el millor moment de canviar-lo d'escola, ara que comença un nou cicle... desitgeu-me sort!!!!!!

PD: m'encanta aquesta icona!! ||*||
ada_bcn

EntradaAutor: ada_bcn » dv. set. 07, 2012 9:02 pm

jo estic igual... avui era la comisió d'escolarització però fins dilluns no em diran res (trucaré jo millor...)

Torna a “Educació Infantil”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::