logopeda
logopeda
Hola, la meva nena te un retard de la parla. Ja la portem al CDIAP, i ens han dit que es normal, que algun dia parlarà, pero ara farà els 4 anys i diu molt poques paraules entenedores.
Heu anat algun logopeda?
Heu anat algun logopeda?
Re: logopeda
Hola, jo també tinc un nen amb un retràs en el llenguatge important, que te ara 4 anys, desde el gener que el porto dos dies a la setmana al logopeda (privat) i tot i que ha millorat encara li falta molt...avança molt lentament. Ara estic esperant que em truquin del CDIAP per que em facin una valoració...
Re: logopeda
La meva nena aviat farà 3 anys i també té un retràs importanta en la parla. Des dels dos anys que la pediatra em deia "tranquila, que ja parlarà, necessita temps"... Jo li vaig demanar de fer-li uns potencials a la nena, i ella "no dona, que segur que sent, si de vegades no es gira quan la crides, és que està entretiguda i no et fa cas"... Al final, com que jo a cada visita que anàvem li insistia amb el mateix tema, em va donar el telèfon del CDIAP (bé, no, em va donar el del CSMIJ, i d'allà em van enviar al CDIAP, aquesta pediatra anava molt perduda). Des del gener, que vaig parlar amb ells per primer cop, la nena no va començar al logopèdia fins al juliol, no sé quan de temps deus portar esperant, Huracà.
Mentres, jo vaig estar mirant el fer proves auditives per privat, i al maig li van detectar la pèrdua auditiva. Igualment, quan el CDIAP em va trucar al juliol, la Laia hi va anar, fins ara al setembre, que ha començat amb el CREDA. Amb el CDIAP va fer 5 sessions (encara no portava els audiòfons), i amb el CREDA 6, i ara si que estic començant a notar millora.
Mentres, jo vaig estar mirant el fer proves auditives per privat, i al maig li van detectar la pèrdua auditiva. Igualment, quan el CDIAP em va trucar al juliol, la Laia hi va anar, fins ara al setembre, que ha començat amb el CREDA. Amb el CDIAP va fer 5 sessions (encara no portava els audiòfons), i amb el CREDA 6, i ara si que estic començant a notar millora.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |