logopeda

P3 P4 i P5 educació a l'escola i a casa.
SUSOV
:: rateta
:: rateta
Entrades: 189
Membre des de: dg. oct. 07, 2007 9:38 pm

logopeda

EntradaAutor: SUSOV » dj. set. 13, 2012 10:23 pm

Hola, la meva nena te un retard de la parla. Ja la portem al CDIAP, i ens han dit que es normal, que algun dia parlarà, pero ara farà els 4 anys i diu molt poques paraules entenedores.

Heu anat algun logopeda?
Imatge
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
huracà
Entrades: 3
Membre des de: dc. juny 16, 2010 2:14 pm

Re: logopeda

EntradaAutor: huracà » dt. set. 18, 2012 11:33 am

Hola, jo també tinc un nen amb un retràs en el llenguatge important, que te ara 4 anys, desde el gener que el porto dos dies a la setmana al logopeda (privat) i tot i que ha millorat encara li falta molt...avança molt lentament. Ara estic esperant que em truquin del CDIAP per que em facin una valoració...
lianli
:: puça
:: puça
Entrades: 28
Membre des de: dc. oct. 03, 2012 2:10 pm

Re: logopeda

EntradaAutor: lianli » dv. oct. 05, 2012 12:47 pm

La meva nena aviat farà 3 anys i també té un retràs importanta en la parla. Des dels dos anys que la pediatra em deia "tranquila, que ja parlarà, necessita temps"... Jo li vaig demanar de fer-li uns potencials a la nena, i ella "no dona, que segur que sent, si de vegades no es gira quan la crides, és que està entretiguda i no et fa cas"... Al final, com que jo a cada visita que anàvem li insistia amb el mateix tema, em va donar el telèfon del CDIAP (bé, no, em va donar el del CSMIJ, i d'allà em van enviar al CDIAP, aquesta pediatra anava molt perduda). Des del gener, que vaig parlar amb ells per primer cop, la nena no va començar al logopèdia fins al juliol, no sé quan de temps deus portar esperant, Huracà.
Mentres, jo vaig estar mirant el fer proves auditives per privat, i al maig li van detectar la pèrdua auditiva. Igualment, quan el CDIAP em va trucar al juliol, la Laia hi va anar, fins ara al setembre, que ha començat amb el CREDA. Amb el CDIAP va fer 5 sessions (encara no portava els audiòfons), i amb el CREDA 6, i ara si que estic començant a notar millora.
Imatge

Torna a “Educació Infantil”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::