El vàter de l'Escola no agrada!!

P3 P4 i P5 educació a l'escola i a casa.
Nenufar
:: granota
:: granota
Entrades: 230
Membre des de: dt. jul. 19, 2011 8:46 am

El vàter de l'Escola no agrada!!

EntradaAutor: Nenufar » dt. oct. 16, 2012 8:59 am

Hola noies,
el meu fill ha començat P3, i hem detectat és que el nen pipi ja en fa perquè amb aquest sentit és autònom però la caca se l'aguanta i no la fa fins que surt d'escola.
Després apurats hem de còrrer a casa o tornar a entrar al vàter de l'escola. M'he adonat que el problema és la presència de la mama (o d'algun ajudant), encara no se sap netejar bé el culet, i si se li embruten una mica els calçotets es posa molt i molt trist.
Em fa por que si s'aguanta gaire la caca li faci mal la panxona.

Us hi heu trobat amb quelcom semblant? com puc ajudar-lo?

Jo li dic que si necessita ajuda la mestra ja l'ajudarà però no sé què més dir-li per ajudar-lo, perquè no el veig convençut.

gràcies per endavant de totes les vostres respostes!!
Imatge
Imatge
Ítaca
:: dinosaure
Entrades: 7513
Membre des de: dj. març 27, 2008 12:41 pm
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

Re: El vàter de l'Escola no agrada!!

EntradaAutor: Ítaca » dt. oct. 16, 2012 9:12 am

Jo també penso q la meva nena no fa caca a l'escola... com a mínim quan li pregunto em diu q no. Normalment, en fa una abans de sortir de casa i una altra abans d'anar a dormir. Suposo q mica a mica anirà regulant el cos per quan estigui a casa
ImatgeImatge

El post de la patufeta: viewtopic.php?f=50&t=12054 ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge

Imatge Imatge
Maria V.
:: conillet
:: conillet
Entrades: 363
Membre des de: dl. des. 05, 2011 12:22 pm

Re: El vàter de l'Escola no agrada!!

EntradaAutor: Maria V. » dt. oct. 16, 2012 12:08 pm

Jo vaig tenir problemes amb el meu fill quan era petit i el consell que em va donar una psicòloga em va anar bé. Es tractava de donar-li un esmorzar abundant aviat, que acabés una estona abans de sortir de casa i que anés de ventre a casa després d'acabar-se l'esmorzar o al cap d'uns minuts. Li vaig haver de fer més escàs el sopar perquè tingués gana en aixecar-se i li vaig avançar una mica l'hora d'anar a dormir (afortunadament era dormidor). No sé si us servirà, a mi em va donar resultat.

Torna a “Educació Infantil”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::