Escoles de Mataró

P3 P4 i P5 educació a l'escola i a casa.
musica
:: dofí
Entrades: 3478
Membre des de: dv. ago. 25, 2006 12:38 pm

Escoles de Mataró

EntradaAutor: musica » dg. gen. 13, 2013 10:47 am

Vinga va, mataronines amb peques del 2010, que crec que som unes quantes!!! Quins coles us plantegeu?
Imatge

Imatge

:: girafa
Entrades: 2135
Membre des de: dl. abr. 20, 2009 11:26 am

Re: Escoles de Mataró

EntradaAutor: Martina32 » dg. gen. 13, 2013 12:09 pm

Musica jo tinc un embolic considerable perquè tot i que no vivim a Mataró, per temes.logístics, hem decidit triar aquí escola. Jo en principi volia triar pública però només tinc 20 punts per treballar a Mataró, així que mirarem alguna concertada també. De públiques m'han parlat be de la Marta Mata i la Montserrat Solà. De concertades volem mirar el Gem i no tenim gens clar quina.mes. Ufff, que dificil, esperarem a les portes obertes per fer una ruta i que ens expliquin els projectes educatius.
artemis
:: dinosaure
Entrades: 7400
Membre des de: dl. set. 17, 2007 1:45 pm
Ubicació: El Maresme

EntradaAutor: artemis » dg. gen. 13, 2013 4:53 pm

Comença l'època més temuda!!!!!

Doncs nosaltres teníem clar que volíem Angeleta Ferrer, peeeeeero amb el tema de l'aluminosi i la nova reubicació, no ho tenim gens clar. no ens agrada la zona on és ara.

Així que ara ens estem plantejant Mare de Déu de Lourdes i escoles de la zona, quan comencin jornades de portes obertes ens passejarem per totes!!!

I tu, musica?
Imatge
Imatge
Els somnis es compleixen i nosaltres ja tenim als nostres entre els braços...
musica

EntradaAutor: musica » dg. gen. 13, 2013 6:34 pm

Doncs a mi de públiques no m'en queda cap a prop de casa. Però per exemple, per proximitat a casa els meus sogres, ens va molt bé l'Anxaneta i Montserrat Solà. A tu, Glòria, t'han parlat bé del Montserrat Solà, i jo demà parlaré amb una companya que va treballar al Marta Mata. Crec que té bona fama també.
De totes maneres, nosaltres segurament "assegurarem" una mica el tiro demanant Santa Anna, pel fet de ser exalumnes. Em tira enrere de Santa Anna el fet de ser una escola tan gran, i més jo que estic treballant a una escola rural amb 70 alumnes en total, des de P3 a 6è... Però es clar, si no posem Santa Anna en 1a opció, que és on podem rascar 5 punts més, ens arrisquem a que ens donin el que vulguin!
En segona opció, les Franceses segurament...també per proximitat, i perquè sempre n'he sentit a parlar bé!
Imatge

Imatge

:: zebra
Entrades: 1104
Membre des de: dg. set. 23, 2007 9:29 pm

EntradaAutor: Liti » dg. gen. 13, 2013 6:37 pm

Jo sóc mestra de l escola Antonio Machado de Mataró, si necessiteu info ja ho sabeu! :-()-)
musica

EntradaAutor: musica » dg. gen. 13, 2013 6:48 pm

Liti, no em diguis! jo també sóc mestra, i conec dues o tres noies que hi estan trballant al Antonio MAchado. Des de quan hi ets tu? jajaja
Imatge

Imatge

Entrades: 7623
Membre des de: dg. gen. 27, 2008 7:45 pm
Ubicació: Mataro

EntradaAutor: yuyu » dg. gen. 13, 2013 7:31 pm

Artemis el Jofre va al lourdes i jo estic super contenta!! Es una passada!! Si em voleu fer alguna pregunta....
musica

EntradaAutor: musica » dg. gen. 13, 2013 8:07 pm

yuyu, jo sí que vull saber cosetes:

-preu de l'escola i del menjador
-metodologia sobretot a infantil: es treballa amb llibres? fitxes? experimentació?
-quan acaben la ESO, tenen plaça de Batxillerat "reservada" a alguna escola concertada?
- de què n'estàs més contenta del cole? què és el que creus que falla, segons el teu parer? (t'ho pregunto perquè pot ser que el que tu et fa estar més contenta sigui un inconvenient per mi, i a l'inversa...)
-Heu fet gaires reunions personals amb la seva mestra? quines excursions han fet, si és que n'han fet, perquè no sé si a P3 en fan a tot arreu...
Imatge

Imatge

EntradaAutor: yuyu » dg. gen. 13, 2013 8:17 pm

Musica:
Preu escola : 82€ mensuals amb algun extra/
Menjador: ni ideia, fan el menjar alla tenen una cuina nova super gran!
M'agrada que cada dia puc parlar i veure la seva tutora. Son molt propers.
Si hi ha qualsevol cosa la iolanda me la diu quan el vsig a buscar.
Ara tenen tres llibres amb fitxes. Fan angles, informatica, ja desde p3 i en Jofre en un trinestre ha apres moltissimes coses. A contar fins a 15 en catala i angles, les parts de la cara amb angles, reconeix les lletres del seu nom,...
Canten moltissim... Per nadal van fer un festival al foment molt currat.
Van anar a una excursio em sembla que en fan 2 mes....
Que mes.......
Tenen un AMPA molt activa que es mou molt... Jo realment estic molt contenta.
musica

EntradaAutor: musica » dg. gen. 13, 2013 8:30 pm

gràcies yuyu! pinta molt bé tot el que dius!!!! saps si es vaquedar molta gent fora l'any passat?
Imatge

Imatge

EntradaAutor: yuyu » dg. gen. 13, 2013 8:39 pm

Ningu!!!
yuyu
:: dinosaure

EntradaAutor: yuyu » dg. gen. 13, 2013 8:42 pm

En sembla que portes obertes es ja!
FABIOLA
:: rateta
:: rateta
Entrades: 167
Membre des de: dt. oct. 28, 2008 10:02 am

EntradaAutor: FABIOLA » dg. gen. 13, 2013 8:50 pm

Hola noies...
A mi em tocará l'any vinent buscar escola....però aixo dels punts..encara va aixi??? a mi em van dir que ara no compta ni la zona on visquis ni res.....l'antiguitat era l'unic!!!!
Jo visc molt a prop de l'Anxaneta i el Motserrat Sola...i soc exalumne de les Franceses i si visques una mica mes a prop alla el duria xq tinc molt bon record i la meva germana porta la seva filla i n'esta molt contenta... jo ja començo pensar que faré l'any que ve....
Quan envien tota l'informació??

merci
Liti

EntradaAutor: Liti » dg. gen. 13, 2013 10:03 pm

musica ha escrit:Liti, no em diguis! jo també sóc mestra, i conec dues o tres noies que hi estan trballant al Antonio MAchado. Des de quan hi ets tu? jajaja

Música aquest es el tercer any! Qui son?
Martina32

EntradaAutor: Martina32 » dg. gen. 13, 2013 10:29 pm

Fabiola Mataró és ara zona única, per tant pots triar escola independentment de la zona on visquis però si que tens punts. Ser resident et dona 30 punts, proximitat lloc de treball 20, tenir germans al centre 40, etc. Per tant si ets resident i un altre fill a l'escola tens 70 punts, per exemple, per tant estaras per davant dels que només són residents.
A mi el que em fa por és tenir tant pocs punts i que em donguin l'escola a la que ningú vol anar. En fin,...
musica

EntradaAutor: musica » dl. gen. 14, 2013 10:19 am

Gloria, li he preguntat a la meva compi pel Marta Mata, i diu que moooolt bé! que si té la sort que entri, estaràs molt contenta. És una escola que treballa per racons, amb un claustre de mestres molt consolidat i que porten a terme el projecte educatiu.

Liti, t'enviaré un privi per no posar noms x aqui, ok?

Per cert, ja he vist algunes dates de portes obertes:

Salesians: 2 Febrer
Franceses: 16 Febrer
Imatge

Imatge

:: pantera
Entrades: 839
Membre des de: dg. abr. 08, 2012 8:02 pm

EntradaAutor: Silvya » dl. gen. 14, 2013 1:03 pm

Hola!!
He vist aquest post i he pensat que potser la meva opinió també us ajudaria a l'hora de triar escola.

Sóc mestra d'Educació Infnatil i com a substituta...he voltat força! I no sé perquè...però he treballat en moltes escoles de Mataró!!

Per mi, la millor, és Antonio Machado. Hi vaig estar treballant un any sencer i la veritat és que va ser una gran experiència. Treballen per projectes i racons i els nens aprenen una barbaritat. Entre els mestres hi havia un bon rotllo increhible i tots tenien entusiasme amb la feina que feien.

He estat també al Marta Mata i he de dir que també molt bé! Treballen per racons i el claustre de mestres (almenys les d'infantil) són maquissimes. Això sí, ara mateix tenen l'edifici d'infantil i primària separats...potser us pot resultar un problema logístic si teniu fills de diferents edats.

L'any passat vaig estar tot el curs sencer a l'Escola la Llàntia. Són més tradicionals però a infantil ja començaven amb la metodologia dels racons i projectes. L'Escola Rocafonda també està molt bé. En aquestes dues escoles hi ha un elevat nombre d'alumnes immigrants...us ho dic per si creieu que és important saber-ho.

Si voleu saber més coses d'aquestes escoles, no dubteu en preguntar-me!!!

Sort!!!
Silvya

La meva gràfica: http://www.fertilityfriend.com/home/3cf3e1

Prendre la decisió de tenir un fill és transcendental. Es tracta de decidir, per sempre, que el teu cor vagi caminant fora del teu cos. Elizabeth Stone.

MARTINA. 31-3-2013
Liti

EntradaAutor: Liti » dl. gen. 14, 2013 6:06 pm

Silvya ha escrit:Hola!!
He vist aquest post i he pensat que potser la meva opinió també us ajudaria a l'hora de triar escola.

Sóc mestra d'Educació Infnatil i com a substituta...he voltat força! I no sé perquè...però he treballat en moltes escoles de Mataró!!

Per mi, la millor, és Antonio Machado. Hi vaig estar treballant un any sencer i la veritat és que va ser una gran experiència. Treballen per projectes i racons i els nens aprenen una barbaritat. Entre els mestres hi havia un bon rotllo increhible i tots tenien entusiasme amb la feina que feien.

He estat també al Marta Mata i he de dir que també molt bé! Treballen per racons i el claustre de mestres (almenys les d'infantil) són maquissimes. Això sí, ara mateix tenen l'edifici d'infantil i primària separats...potser us pot resultar un problema logístic si teniu fills de diferents edats.

L'any passat vaig estar tot el curs sencer a l'Escola la Llàntia. Són més tradicionals però a infantil ja començaven amb la metodologia dels racons i projectes. L'Escola Rocafonda també està molt bé. En aquestes dues escoles hi ha un elevat nombre d'alumnes immigrants...us ho dic per si creieu que és important saber-ho.

Si voleu saber més coses d'aquestes escoles, no dubteu en preguntar-me!!!

Sort!!!

Sylvia, estic totalment d acord amb el que dius! Jo sóc mestra del Machado i és una passada!!!
Martina32

EntradaAutor: Martina32 » dl. gen. 14, 2013 7:51 pm

Ja m'ho imaginava que estaria be Musica, gracies per preguntar. I l'Antonio Machado tambe m'aniria molt be, esta molt a prop de la feina. De Rocafonda soc exalumne, podri esgarrapar algun puntet. Aixxx, perque ha de ser tan complicat! Deuen estar molt solicitades, no? I amb la mala sort que tinc jo als sortejos...
Liti

EntradaAutor: Liti » dv. gen. 18, 2013 6:21 pm

Hola noies, les portes obertes del Machado es fan la setmana del 18 de febrer, es fan de dilluns a divendes en horari lectiu, ja us informaré millor!!!

Torna a “Educació Infantil”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::