Ajuda: escoles d'Igualada i rodalies d'una línia,cas concret

P3 P4 i P5 educació a l'escola i a casa.
xic1608
:: puça
Entrades: 5
Membre des de: dv. gen. 18, 2013 2:13 pm

Ajuda: escoles d'Igualada i rodalies d'una línia,cas concret

EntradaAutor: xic1608 » dg. gen. 20, 2013 9:36 pm

Hola a tots. És la primera vegada que hi escric, amb l'esperança de que algú de vosaltres ens pugui ajudar. Us explico la nostra història: tenim un nen de tres anys que, degut a les seves dificultats en el desenvolupament del llenguatge i la comunicació així com de relació amb els altres, està fent una retenció a la l'escola bressol. Afortunadament està fent avenços molt importants que s'han de mantenir, i és per això de la importància de triar una escola que s'adapti a ell i l'ajudi a crèixer, una escola que el pugui acollir, acompanyar i estimular en el seu procès.
Hem pensat -i així també ens ho diu el nostre psicòleg- en una escola més aviat petita i millor d'una sola linia, el petit grup pot afavorir el treball de les dificultats que presenta el nostre fill. I en relació amb això, us volem demanar opinió sobre les escoles d'Igualada i rodalies perque potser algú de vosaltres en coneix alguna de prop i sàpiga com treballen.
És un tema que ens amoïna molt ja que l'escola a la que hi vagi, la orientació que tingui i el posicionament que adopti serà determinant en el procès de creixement del nostre nen. Ens agradaria trobar una escola que faci una mirada única per a cada nen i que respecti el temps individual de cadascún d'ells.
Gràcies.
raquelsabadell
:: granota
:: granota
Entrades: 248
Membre des de: dt. des. 08, 2009 2:30 pm

Re: Ajuda: escoles d'Igualada i rodalies d'una línia,cas concret

EntradaAutor: raquelsabadell » dl. gen. 21, 2013 10:27 am

hola,

yo tambien estoy en el mismo caso que tu, buscando una escuela así pero en el Baix Llobregat. Mi hijo tambien tiene problemas en el habla y en la socializacion. Espero que alguien pueda darte alguna orientacion.
Imatge
ada_bcn
:: lleona
Entrades: 919
Membre des de: ds. gen. 01, 2011 7:51 pm

EntradaAutor: ada_bcn » dl. gen. 21, 2013 10:40 am

Hola,
Jo em vaig traslladar l'any passat a Igualada, a mig curs, vaig demanat Garcia Fosses però ens van enviar a Dolors Martí, l'any passat tenia 3 lineas i crec que aquest any han reduït a dues, no te l'aconsellaria si busques una escola petita, no és uqe sigui molt gran pero vaja. Aquest any vaig tornar a demanar canvia d'escola però res, ens va tocar un altre cop DM, i em queda molt lluny per anar a peu 4 cops al dia (jo 8) així que al final va a una concertada que és les Esolapies i estic molt contenta, també té dues lineas.
A la classe amb ell va un nen que l'any passat anava a l'opus, i els pares en parlen molt bé, molts pocs nens a l'aula i molt personalitzat, però clar... és l'opus i un pastón... però en parlen molt bé.
També m'han parlat bé de Garcia-Fosses però penso que també són 2 lineas, me n'han parlat bé tothom menys algunes mares marroquins del parc que diuen que són molt racistes... no sé.
M'han parlat molt bé de l'escola de Ódena, no sé cuantes lineas té ni res.
Com que no vaig fer cap portes obertes pq vaig arribar a mig curs doncs no et sabria dir més escoles la veritat...

Aprop d'Igualada, a Copons hi ha una escola lliure, molt pocs nens, però no sé fins a quin punt poden donar suport especial en cas d'un nen que necessiti alguna cosa especial. Jo ho vaig estar mirant però m'és imposible portar el nen cada día a Copons. És de pedagogía Waldorf, i fan xerrades a Igualada de tant en tant, a la plaça de la Creu.
Takita
:: dinosaure
Entrades: 5344
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 11:58 am
Ubicació: L'Anoia

EntradaAutor: Takita » dl. gen. 21, 2013 11:55 am

Si busqueu una línia, hauries de mirar algun poble molt petit, doncs el meu fill va a l'escola a Capellades i són dues línies i, a la Torre de Claramunt, per exemple, també, i no són pobles grans; aquesta que comenta l'ada_bcn no la conec, però té molt bona pinta.
Espero que tinge sort i trobeu l'escola que necessiteu :ok:
xic1608
Entrades: 5
Membre des de: dv. gen. 18, 2013 2:13 pm

EntradaAutor: xic1608 » dl. gen. 21, 2013 9:12 pm

Hola. En primer lloc volia agraïr-vos les vostres aportacions. Dir-li a la Raquel de Sabadell que molts ànims i molta sort, en casos com els nostres ens envaeix una por terrible quan toca fer algún canvi.
A l'escola bressol el tracte és molt familiar i acollidor, quelcom que ens agradaria mantenir també a l'escola. Es tracta d'un canvi molt important, serà de ben segur, una decisió difícil.
En aquests moments estic mirant les pàgines webs de moltes escoles, i n'hi ha algunes que semblen
interessants i que s'ajusten al que necessita el nostre fill.
De tota manera, si algú d'Igualada o dels voltants coneix d'aprop el funcionament de les escoles petites o d'una sola linia, n'estarem agraïts de rebre el seu comentari. Com més informació tinguem, més segurs estarem per fer l'elecció d'escola.
Moltes gràcies i fins aviat!
ada_bcn
Entrades: 919
Membre des de: ds. gen. 01, 2011 7:51 pm

EntradaAutor: ada_bcn » dl. gen. 21, 2013 9:37 pm

Jo tinc amigues q porten els nens al Garcia-Fosses, a l'Ateneu, a les Escolapies, a Dolors Martí i conec el Monalco també, només vaig anar l'any passat a une sportes obertes a l'Academia Igualada (no conec ningú que els porti allà)... si vols saber alguna cosa d'aquestes pregunta que ho preguntaré.... de la resta no en sé massa cosa pq no hi conec ningú que hi porti els nens... però no tinc ni idea de si cap de les d'Igualada és una sola línea.
El canvi és important, el meu va començar P3 l'any passat a una escola d'una linea que aquell any havien ampliat a due spq faltaven places al barri, molt bé, era pública i amb un index molt alt d'imigració (com un 90% em sembla) i els mestres molt bé, tots els volcaven els primers mesos amb els nous de P3, barrejaven cursos pq els gran ensenyessin coses de l'escola, era tot molt agradable, feine ludoteca cada matí i l'entrada era esglaonada la primera hora pels de P3... molt relaxat.
Quan vam fer el canvi a mig curs a Igualada a una de 3 lineas... va ser una mica de xoc...
Però també mira altres coses... Que tinguis sort, és molt difícil triar escola.
Lup:)
Entrades: 1
Membre des de: dt. març 22, 2016 11:15 am

EntradaAutor: Lup:) » dt. març 22, 2016 11:28 am

Hola, doncs jo et recomanaria l'Escola Ateneu. Només té una sola línea i el contacte amb les famílies és molt proper. Hi ha molt treball en grup, i vaja jo et recomanaria que hi facis un cop d'ull.
Espero que t'hagi servit el meu consell. :--/)

Torna a “Educació Infantil”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::