Escoles a Premià de Mar

P3 P4 i P5 educació a l'escola i a casa.
glauka
:: formigueta
Entrades: 75
Membre des de: dj. ago. 12, 2010 12:00 pm

Escoles a Premià de Mar

EntradaAutor: glauka » dc. gen. 23, 2013 3:27 pm

Molt bones!!!

Doncs això, que som de Premià de Mar, però jo vaig estudiar a Barcelona i la meva parella a Masnou. Tampoc tenim amics al poble amb lo qual poques referències de les escoles públiques i concertades d'allà.
Aquest any hem de fer la preinscripció i m'agradaria tenir alguna opinió , apart de la que poguem més o menys deduir el dia que facin jornada de portes obertes.

Moltes gràcies!
nb_30
:: tigre
Entrades: 749
Membre des de: dj. feb. 02, 2012 5:14 pm

Re: Escoles a Premià de Mar

EntradaAutor: nb_30 » dc. gen. 23, 2013 4:16 pm

Jo sóc de Premià encara que no hi visc..tota la meva família ha anat a l'Assís! L'escola aquest any fa 125 anys i com et dic per allà hem passat la meva àvia, la meva mare, la meva germana i jo. És una escola concertada i religiosa i jo en tinc un record immillorable. Molts dels mestres que vaig tenir encara hi són i eren excel·lents.I pel tema religiós, doncs sí que resavem i tal, però jo ni m'he casat, ni he batejat la meva filla..Així q ja veus que no ens menjàvem massa el tarro :content:
Un altre escola concertada i que també és religiosa i molt bona és la Salle, jo tinc bones amigues que hi van estudiar i també en parlen molt bé.A mi sempre m'havia fet enveja el pati que tenien! I de públiques només et puc parlar del Dofí, on van estudiar les meves cosines, i també en parlen bé.
Però clar, d'això ja fa uns quants anys :content: Així que a veure si algú et dóna una opinió recent o sinó les portes obertes.
glauka

EntradaAutor: glauka » dc. gen. 23, 2013 4:31 pm

Gràcies nb_30!!! La veritat és que tenia en ment de concertades el Pilar i Assis, aquesta última la tinc al mateix carrer de casa, però no tenia gaire clar per el tema preus, no se si es dispara massa o no.
El que si descarto és La Salle, no em diguis perquè, però crec que és la més canyera sobre el tema religiós i em dona mal rollo l'edifici, apart que hem d'anar en cotxe.
Prenc nota del Dofí, pq ningú me n'ha parlat, així que estaré al quite per quan surti data per fer la visita.

Moltes gràcies!!!
nb_30

EntradaAutor: nb_30 » dc. gen. 23, 2013 4:56 pm

Si vius aprop de l'Assís doncs et va genial! De preus no et puc dir..Pel que fa al Dofí, havia estat una escola concertada (crec q del CEPEC) i va passar a ser pública. I tampoc et queda lluny caminant..
Un altre pública q tens aprop és La Lió però que no tenia gaire bona fama..Però clar, ja fa molts anys d'això!
Que tinguis sort!
HELENA1416
:: puça
:: puça
Entrades: 16
Membre des de: dl. nov. 26, 2012 7:16 am

EntradaAutor: HELENA1416 » dj. gen. 24, 2013 1:55 pm

Hola!! Jo també vaig anar a L'Escola Assís i crec que és la millor de Premià. No portaré el meu fill perquè ara visc a Barcelona. És una escola petita , d'una sola linea i molts dels professors són el mateixos de quan jo era petita. De preus no et puc dir informar.

:)
glauka

EntradaAutor: glauka » dv. gen. 25, 2013 8:44 am

Una sola línea???? uix que patirem per entrar......grrrrrr
nb_30

EntradaAutor: nb_30 » dv. gen. 25, 2013 10:09 am

Glauka, a veure si teniu sort si finalment us decidiu per l'Assís :ok: Per mi també és la millor escola de Premià.

Torna a “Educació Infantil”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::