ESCOLES TARRAGONA P3 ZONA-1

P3 P4 i P5 educació a l'escola i a casa.
IRIS*
:: lleona
Entrades: 923
Membre des de: dt. set. 22, 2009 6:29 pm

ESCOLES TARRAGONA P3 ZONA-1

EntradaAutor: IRIS* » dt. gen. 29, 2013 8:08 pm

Hola marones,
ja comença el compte enrere per portar als nens al parvulari. La veritat és algo que causa força neguit perquè en certa manera estàs decidin el futur del petit, nosé, fa por equivocar-se d'escola. Jo sóc de fóra i m'agradaria que alguna m'informés de les escoles que hi ha a la zona-1 de tarragona, si heu portat als vostres nens, si us agraden o no, perquè etc... :-o00m és una cosa que no em pensaba que fós tant complicat :ok:
Gracies a totes.
sònia-2
:: tigre
Entrades: 770
Membre des de: dc. nov. 05, 2008 9:54 pm

Re: ESCOLES TARRAGONA P3 ZONA-1

EntradaAutor: sònia-2 » dt. gen. 29, 2013 8:49 pm

Hola IRIS*, sí, sí, ben aviat ja tocarà l'època de les jornades de portes obertes, i fer la gran decisió de "on porto el meu fill/a?"...

Jo ja he passat per això, la meva filla gran ara fa p-4, estudia al CEIP del Serrallo, i estic molt contenta, i mira que en un principi no era una de les primeres que teníem en llista.

La jornada de portes obertes ho recordo com una època molt estressant, amb moltes pors i molts dubtes... fer la gran decisió, escollir a on estudiaran.

Però després te n'adones, que la decisió que fas, ja és la correcta, i si no és el que et pensaves que era, sempre pots canviar d'escola. I l'altre punt, per mi és que les escoles les fan els mestres. Si tens bons mestres, estaràs en una bona escola.
La meva filla Aran ha tingut molta sort, estic encantada amb la mestra que té, almenys fins a p-5, i després ja veurem, suposo que hi haurà de tot, com ens va passar a nosaltres, i no passa res.

No sé quina és la zona-1. Ho he estat buscant però no ho he trobat. No sé si el Serrallo és zona-3??? em sona.
Zona-1, no sé si està l'Escola Pax i/o César August.
En relació a l'Escola Pax, conec força gent, i està contenta, és una bona escola i tenen un bon nivell.
Al César August, hi va la meva neboda i també és una bona escola.

Però cadascú té la seva llista personal per dir si és una bona escola o no.

Després de tot aquest rotllo que t'he escrit i que no sé si et servirà de gaire, el que sí et recomano és que vagis a les portes obertes, per valorar quines primeres impressions tens.

A nosaltres és el que ens va fer decidir, i estem molt contents.

Molta sort i ànims a la recerca.
I si et puc ajudar en alguna cosa diga-m'ho.
Imatge
Imatge
irerka
:: peixet
Entrades: 299
Membre des de: ds. abr. 03, 2010 6:15 pm
Ubicació: Tarragona

EntradaAutor: irerka » dc. gen. 30, 2013 12:12 pm

Hola Iris,

Jo tampoc sé quina és la zona 1. On es poden veure les zones? He trobat un mapa de l'ajuntament però és nefast i no entenc res de res.
Nosaltres també estem amb aquest neguit, i sense saber què fer. Ens hem plantejat finalment de tirar cap a escola concertada, perquè em sembla que la que em toca per zona no m'agrada massa....
Tinc pensat anar a l'OMAC un dia d'aquests per demanar informació sobre les zones/escoles. Ja et diré alguna cosa.
Jo visc a la part alta.
ImatgeImatge

ImatgeImatgeImatge

Imatge
irerka

EntradaAutor: irerka » dc. gen. 30, 2013 12:48 pm

Hola de nou! He estat investigant per internet i he trobat aquest mapa que està molt millor.

http://www.tarragona.cat/lajuntament/co ... agona-2011

Total que les escoles que entren a Zona 1 són les següents:

Escola el Miracle
Escola L'Arrabassada
Escola Saavedra
L'Estonnac (concertada)
Sant Pau (Concertada)

Tret de l'escola Saavedra de la qual en tinc males referències i ho puc comprovar jo mateixa quan els nens que hi surten venen a jugar al parc on porto en nen a jugar quan sortim de l'EB, a les altres crec que anirem a les jornades de portes obertes per veure que tal. Jo sóc profe d'escola pública i per tant m'agradaria que el meu fill també hi anés... però s'han de tenir moltes coses en compte.
ImatgeImatge

ImatgeImatgeImatge

Imatge
sònia-2
Entrades: 770
Membre des de: dc. nov. 05, 2008 9:54 pm

EntradaAutor: sònia-2 » dc. gen. 30, 2013 2:07 pm

Molt bones de nou!

De les escoltes esmentades, la de l'Arrabassada és una escola nova, l'inconvenient per Ui alguns, es que per ara està en barracons, i està molt sol.licitada, està en una zona de famílies amb fills.
Almenys fa un any, quan nosaltres ho vam mirar.

Conec famílies que els porten, i estan contents amb el funcionament de l'escola, perquè és nova i el professorat és molt dinàmic.

L'escola Sant Pau, nosaltres la vam posar en segona opció, excepte el tema religiós, que a nosaltres ens frenava una mica, el sistema educatiu és veu interessant i tenen un gran pati i molt obert.

L'Estónac, també conec famílies, estan contentes amb el sistema, però l'espai és més tancat.

De la resta no tinc referències.

De totes maneres, com dius, el millor són les jornades de portes obertes.

Què hi hagi sort! Ja ens explicaràs.
Imatge
Imatge
irerka

EntradaAutor: irerka » dj. gen. 31, 2013 9:00 am

Bones un altre cop,

Poso el link de l'agenda on diu el dia de portes obertes dels centres. M'han dit que a mesura que els centres els fan arribar la info, ells ho vaig posant a l'agenda.

http://www.tarragona.cat//lajuntament/c ... ent/agenda

Nosaltres de moment anirem
El dia 16 al CeIP l'Arrabassada
El dia 23 a l'EStonnac

Fa il·lusió!
ImatgeImatge

ImatgeImatgeImatge

Imatge
irerka

EntradaAutor: irerka » dv. feb. 22, 2013 10:31 am

Com va la cerca d'escola tarragonines????
ImatgeImatge

ImatgeImatgeImatge

Imatge
IRIS*

EntradaAutor: IRIS* » ds. març 30, 2013 12:54 am

Hola marones, gracies per la vostra opinió, realment ha estat molt estressant i això que jo en principi ho tenia força clar, però un cop van començar les jornades de portes obertes tot va cambiar, ufffff. La meva primera opció ha estat el CEIP l'arrabassada, que era el que jo tenia clar, però quan ho vaig veure no em va agradar lo dels barracons ni el pati, tot i que el sistema educatiu que tenen m'encanta i la gent que conec que hi va n'està molt contenta...i era l'opció més pràctica per mi, ja que treballo i visc a la zona i no tinc cap familiar a tarragona etc, així que per pràctic també. La mala notícia és que ja estaven preinscrits 12 més de les places que hi ha. De segona opció Sant Pau, i com deieu la part més religiosa tancada és l'unica pega que hi veia, però el cole en si és xulissim, una passada, i les classes les tene molt ben organitzades, tot plastificadet i ben presentat, molt guapo tot i fan angles 2 hores setmanals. Així que si no entrem a la primera, la segona opció tampoc està malament. Però és tanta responsabilitat tot plegat, perquè si no fan l'escola es pasarà la vida en barracons, i després amb 12 anys haurà d'anar a l'institut, cambi de cole etc.
I vosaltres que tal? esteu contentes amb la decisió?
Crec que fan el sorteig el dia 19, i se sap el 22...ara ho dic de memòria...no sé si és així ben bé o no.

Noies que tignuem mooooooooooooooolta sort!!!
:ttuga: :lfantrose:
IRIS*

EntradaAutor: IRIS* » dl. juny 10, 2013 7:39 pm

Holaaaaaaaa, ja està!! per fi estem matriculats a p3!! no és l'escola que voliem però mentrestant ja té escola!

Torna a “Educació Infantil”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::