escoles pels que no vivim a girona ciutat

P3 P4 i P5 educació a l'escola i a casa.
sui
Entrades: 3
Membre des de: dj. set. 27, 2012 11:59 am

escoles pels que no vivim a girona ciutat

EntradaAutor: sui » dc. feb. 13, 2013 1:30 pm

hola gent!!
tinc un dilema, a veure si algú que s'ha trobat en la meva situació em pot ajudar.
el curs vinent no l'altra, el meu nen haurà de començar P3.
com que no vivim a girona tot i que hi treballem, ho tenim complicat de poder entrar a una escola pública de girona que estigui bé (m'han parlat molt bé del bosc de pabordia i el pla, tinc amics que hi porten els fills i estan molt contents).
nosaltres vivim a caldes de malavella però no m'han parlat molt bé de les 2 escoles que hi ha, he sentit de diversa gent (tinc una amiga mestra que dóna classes a alumnes d'aquestes escoles) que el nivell és molt baix.
les privades van de 600 per amunt i és complicat assumir aquest cost, tot i que les privades de girona pinten bé. Pel que tinc entès, també necessites punts per entrar a les concertades.

alguna opinió?

gràcies!!
TETES
:: zebra
Entrades: 1863
Membre des de: dt. abr. 03, 2007 2:35 pm

Re: escoles pels que no vivim a girona ciutat

EntradaAutor: TETES » dc. feb. 13, 2013 3:13 pm

Hola!!
Doncs que com molt be dius, ho tens moooolt complicat per poder entrar a una publica de Girona, i si es concertada tambe, perque va per punts, i tan sols tindries punts per proximitat de feina, que si no recordo malament son 30, i enfront els altres nens que viuen a Girona, que son 40 doncs ja ho tens practicament perdut.
Jo em vaig trobar al cas l'any passat, les escoles del meu poble no m'entusiasmaven i m'hagues agradat portar-la al Masmitja (associat amb La Salle, que jo havia anat) i concertat i tenia punts per proximitat de feina i 5 per antiga alumne i res, ho vaig veure molt negre i no em vaig arriesgar perque llavors hagues anat de pet a una del meu poble que no la vull veure ni amb pintura... i sort que no ho vaig provar, perque no hagues entrat al masmitja ni a l'escola del poble que m'agradava mes.
Ara pero, t'he de dir que estic encantada d'haver-la deixat a l'escola del poble. No va ser practicament res nou per ella, coneixia practicament tots els companys de classe, a banda de molts altres de l'escola mes grans i hi va encantadissima i el mes important, apren moltissim, a dia d'avui ja reconeix la majoria de lletres i sap escriure el seu nom desde fa varis mesos...

Pel que fa a les privades, pel que se tambe es realment complicat entrar, a mes de molt i molt car.

Nose, sento l'entrada pessimista pero realment ho tens molt magre!
Imatge

Imatge

Imatge
Befana
:: gosset
:: gosset
Entrades: 427
Membre des de: dv. jul. 16, 2010 3:11 pm

EntradaAutor: Befana » dc. feb. 13, 2013 7:58 pm

Ostres quina gràcia Tetes. Jo treballo al Masmitjà.

Sui pel tema escoles a Girona, ho veig una mica negre, però jo ho intentaria (o encara que sigui posar-ho com a primera opció i les del teu poble com a segona i tercera). Si que es veritat que per primer de primària pots tenir més sort, perquè escoles com el Dr.Masmitjà que es concertada, obre una tercera línia i sempre es pot entrar.

Espero que t'hagi sigut util aquesta poca informació.
Imatge

Imatge

POST DE LA UDANE: viewtopic.php?f=91&t=21014
sui
Entrades: 3
Membre des de: dj. set. 27, 2012 11:59 am

EntradaAutor: sui » dc. feb. 13, 2013 8:22 pm

gràcies per les informacions i consells!! em pots explicar una mica més això de la tercera línia i que sempre es pot entrar?
jo també havia anat a la salle! :)
sivi
Entrades: 1803
Membre des de: dt. juny 29, 2010 10:08 am
Ubicació: girona

EntradaAutor: sivi » dc. feb. 13, 2013 8:45 pm

A mi també m'interessa!!!
Nosaltres vivim a montjuic, però dins la nostre zona una de les escoles que ens toca es el Masmitjà.
Fins el curs 2014-2015 no ens toca anar a l'escola, però ja anem prenent vistes.
Pots dir mes o menys que val anar a l'escola Masmitjà?
Imatge

Imatge
lupitafriend
Entrades: 1685
Membre des de: dg. març 01, 2009 12:03 pm

EntradaAutor: lupitafriend » dj. feb. 21, 2013 10:35 am

Sui, hi ha escoles q sempre els sobren places, l'escola pericot sempre sobra lloc. L'escola en si es veu q esta molt be, ara mateix en barracons pero sembla q aviat ja estaran a l'edifici. Solen sobrar places perquè esta en barracons i la gent de la zona no la posa en primera opcio. J cc q entraries segur, i mes si dius q tens els punts per zona de treball, si la poses en primera opcio.
Et recomano q quan sorti l'oferta definitiva de places miris les q n'hi han sobratml'any anterior. El q segur q no entres al pla i al bosc, sempre van a sorteig els q tenen els punts de viure.hi
Molta sort!
Imatge

Imatge

Imatge

Torna a “Educació Infantil”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::