Escoles amb 20 alumnes o menys per aula
Escoles amb 20 alumnes o menys per aula
Diuen que a Finlàndia i a Suïssa les escoles tenen 18 alumnes per aula. Sabríeu si hi ha cap escola a Barcelona que també tingui pocs alumnes per aula, o cal anar a Finlàndia?
Moltes gràcies
Moltes gràcies
Re: Escoles amb 20 alumnes o menys per aula
Jo de tu distingiria entre escoles que tenen dins l'ideari tenir menys de 20 alumnes per aula i les que els tenen sense voler-ho... Les primeres no sé si existeixen, però les segones sí, i no crec que sigui bona senyal...
catalanna ha escrit:Jo de tu distingiria entre escoles que tenen dins l'ideari tenir menys de 20 alumnes per aula i les que els tenen sense voler-ho... Les primeres no sé si existeixen, però les segones sí, i no crec que sigui bona senyal...
una veritat com un temple...si vols pocs alumnes per aula, jo apostaria per les escoles rurals. A més, l'èxit del sistema educatiu de Finlàndia dubte que sigui NOMÉS pel nombre d'alumnes per aula...
Sí, lo de tenir 20 alumnes per aula òbviament ha de ser per voluntat, no pas per destí ineludible. D'altra banda, si l'Ideari també diu que els mestres han de tenir com a mínim un 7 a la prova de Selectivitat i que dediquen temps a l'educació continua (no confonguem amb fer classes d'anglès, com em van dir a una escola del Tibidabo) millor.
Moltes gràcies a tots per les respostes i per ajudar-me a entendre amb què comptem (i amb què no).
Moltes gràcies a tots per les respostes i per ajudar-me a entendre amb què comptem (i amb què no).
- Ítaca
- :: dinosaure
- Entrades: 7513
- Membre des de: dj. març 27, 2008 12:41 pm
- Ubicació: Sant Cugat del Vallès
A Barcelona no en conec cap.. però a la classe de la Txell són 20 nens
(escola pública a Sant Cugat)
A Barcelona no se...pero a mollet, escola publica, Federico Garcia Lorca la clase més gran son 11 nens.
Hi la Roig Tesalia, a carrer Marina amb trav de gràcia que a infantil són uns 15 per curs (o menys inclús...), el meu gran fa P5 i estem contents, és molt petita i amb poquets alumnes al mig de Barcelona www.roigtesalia.com
Hi la Roig Tesalia, a carrer Marina amb trav de gràcia que a infantil són uns 15 per curs (o menys inclús...), el meu gran fa P5 i estem contents, és molt petita i amb poquets alumnes al mig de Barcelona http://www.roigtesalia.com
L'escola Roig Tesalia és privada o concertada?
En principi, la primaria i secundaria és concertada però la infantil privada, de manera que no hi ha sorteig ni sha de fer la famosa preinscripció, si t agrada l apuntes i llestos!!! I de preu surt igual que les concertades del voltant, moooolt més barata que les llars d infants ( les guarderies de tota la vida) privades. Nomes et cal fer una visita! El meu petit començarà p3 el proper curs i ja està apuntat!!!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |