Algú em pot donar informació sobre escoles baix guinardó??

P3 P4 i P5 educació a l'escola i a casa.
pitiflauti
:: puça
Entrades: 16
Membre des de: dt. feb. 19, 2013 10:03 am

Algú em pot donar informació sobre escoles baix guinardó??

EntradaAutor: pitiflauti » dt. feb. 19, 2013 10:12 am

Hola!!
estic buscant escola per P3!!! vull mirar totes les que sigui possible, però no conec a quasi ningú que vagi a aquestes escoles, a veure si algú em pot informar!! estic estressada!! quina decisió més difícil!!
A les públiques ho veig molt xungo entrar a la que volgui....

Pàlcam (l'he anat a visitar i de moment, m'ha agradat bastant, però pica una mica...)
Mas Casanovas
SEK (d'aquesta si conec gent que hi va,però no m'acaba de convèncer)
Torrent del Melis
Estel Guinardó
Jovellanos
Parc del Guinardó

Us ho agraeixo molt!!!
Ponioleta
:: dragona
Entrades: 4658
Membre des de: dj. set. 03, 2009 12:41 pm
Contacta:

Re: Algú em pot donar informació sobre escoles baix guinardó??

EntradaAutor: Ponioleta » dt. feb. 19, 2013 10:39 am

A mi em toca Jovellanos i Mas Casanovas però no en tinc referències. Pensaca anar a les portes obertes.

Conec una noia que porta el fill al Torrent de'n Melis i està encantada però clar això és molt personal.

Sento no poder ajudar-te massa. Nosaltres també estem amb el tema i és una merd***
http://fentpensantdient.wordpress.com/ (criança, cuina, costura i una mica de tot)

Imatge

Imatge
pitiflauti

EntradaAutor: pitiflauti » dt. feb. 19, 2013 11:44 am

Ok. Gràcies igualment!!
doncs si, és un pal!! ho veig molt difícil que entri a les que voldríem....
si, estic anant a totes les portes obertes que puc o demanant cita!! tinc l'agenda de Febrer i mig Març atapeïda!!
Bueno, quan les hagi vist totes, ja faré "jornada de reflexió"... buff!
tens raó, és molt personal.... igual les vas a veure i t'agraden,però un cop a dins...
A més a tothom que li pregunto, tothom li agrada la seva escola... normal!! els que van a la pública, a favor de pública i els que van a la concertada, el mateix! Jo crec que també depèn molt del nen, del mestre q et toqui, dels altres nens...
en fi... espero fer bona elecció....

Moltes gràcies altre cop!
charito
:: girafa
Entrades: 2409
Membre des de: dv. jul. 03, 2009 10:11 pm

EntradaAutor: charito » dt. feb. 19, 2013 4:30 pm

Hola maca nosaltre estem igual.

Nosaltres vam anar al sek i amb reserves es la que mes bones referencies tenim i mes ens convenc.

Dels q comentes:

Palcam el q m'han dit es q posen molts deures desde molts petits i el pare q m'ho va dir no estava gens conforme.

Guinardo es el q van tots els nens de l'escala dels meus pares i molt contents llastima q m'enganxa lluny
pitiflauti

EntradaAutor: pitiflauti » dt. feb. 19, 2013 10:25 pm

Gràcies!!
Ostres deu n'hi do doncs lo del Pàlcam.... ;-( és en plan "antic" o que?
La del Guinardó, vols dir el Parc del Guinardó o l'Estel Guinardó? Em queden una mica lluny, però mira... encara les he d'anar a veure..
quines ganes de triar ja!
charito

EntradaAutor: charito » dc. feb. 20, 2013 11:25 am

Si noia em sembla que es molt tradicional...

La guinardo q jo dic es la escola guinardo cooperativa de mestres al carrer doctor valls te molt bona pinta!

Perdona q escric del movil i queda com tallat!
leta
Entrades: 2386
Membre des de: dt. ago. 25, 2009 9:12 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: leta » dc. feb. 20, 2013 3:41 pm

Jo de p3 no et puc donar referències, perquè la meva va a p1 a Flors de Maig (que és la llar del Castro de la Peña), però m'interessa el tema! A la cantonada de casa tinc el Torrent de'n Melis i l'Estel, però ara també em plantejo el Castro perquè ens està agradant molt la llar... De totes maneres, et poso un link d'un post a on es parlava del tema! :ok:

viewtopic.php?nomobile=1&f=73&t=23573&start=0
Imatge
28/09/2010: TE +!
17/01/2011: ÉS UNA NENA!!
02/06/2011: La Clara ja és aquí!!

El post de la Clara!! viewtopic.php?f=91&t=22771
pitiflauti

EntradaAutor: pitiflauti » dc. feb. 20, 2013 6:48 pm

Hola roser a!
Ah, ja sé quina dius... però em queda bastant lluny!!! a l'altre punta del barri!! no ho sé... igual com a última opció si cap de les que veig em convencen....

que, vosaltres ja heu decidit?

gràcies!!!
pitiflauti

EntradaAutor: pitiflauti » dc. feb. 20, 2013 6:51 pm

Gràcies Leta!!!
del Castro de la Peña tb m'han parlat bé... però volia alguna escola més aprop de casa... però no ho descarto...

Home, si la Llar t'agrada, segur que l'escola també...

Seguirem "investigant"...

Fins aviat!!
charito

EntradaAutor: charito » dc. feb. 20, 2013 8:13 pm

Si a nosaltres tambe ens enganxa lluny, hem triat el SEK que esta mes cap a Gracia pero encara ens entra. :ok:
loida
Entrades: 6
Membre des de: dv. feb. 22, 2013 10:21 am

EntradaAutor: loida » dv. feb. 22, 2013 10:34 am

Hola!! Jo també estic per preinscripció al Baix Guinardó però ho tinc més fàcil que vosaltres... a veure si us puc ajudar!!!!!!
El meu fill gran està fent P5 a l'escola ROIG-TESALIA que està en el carrer Marina amb Trav de gràcia. És una escola petita d'una sola línia, molt familiar i amb unes guies d'ensenyança i educació molt acurada. Nosaltres estem contents i el nostre fill també (que això no deixa de ser el més important).
Us convido a que l'aneu a conèixer ja veurem com us encantarà!!!! (em sembla que fan visites guiades individualitzades), si voleu visitar la web és www.roigtesalia.com

MOLTS ANIMS!!! potser ens coneixarem el proper curs....
lalabcn
Entrades: 4
Membre des de: dg. feb. 24, 2013 6:06 pm

EntradaAutor: lalabcn » dg. feb. 24, 2013 6:36 pm

hola a totes! soc nova en el foro i ja tenia ganes de participar!! com vosaltres estic en el tema dels coles... i no tinc gaires veÏnes amb qui poder intercanviar opinions...el meu nen és de novembre i serà dels petitets i, ademés, el cuida ma mare i no ha anat a guarde... així que preocupada per partida doble!!
He mirat els coles que m'encanten però només tinc els 20 punts de la feina i estan saturadíssims així que els he de descartar: el tabor i el fructuos... les que tingueu la sort que us entren us felicito perquè son molt xulos i jo no tindria cap tipus de dubte!

el problema principal per mi és que gairebé només puc optar per 2 publics i 2 concertats, els altres els de descartar perquè em queden lluny i entro a treballar a les 8. us explico per si hi ha mares en la mateixa situació: dels concertats queden descartats:
- Palcam: el tinc al costat de casa i m'anava perfecte, el vam visitar, coses negatives: instal·lacions antigues, 4 linees (!) 100 nens a cada curs! i potser una mica massa durs i sobretot el preu (150 escolaritat), a mi se me'n va ...tot i que no surt car si penses que entra l'acollida (7,45), que surten a les 17,15 i el berenar esta inclos, la piscina i l'angles tambe inclosos.... les coses bones es que és indubtable que els nens, crec, que han de sortir preparats, des de P3 fan anglés cada dia i els nivells son molt alts... després diuen que si no agafen el ritme tenen un reforç... si tingués els diners el portaria... coneixo a mares amb nens petits que estan molt contentes....
- Roig Tesalia: vaig anar a visitar-ho i vaig trobar que era petitissim, instal·lacions velles i mal conservades.... el pati amb poques joguines..... no em va agradar gens i el preu increible, molt més que el palcam!! descartat.
NOmés em queden el mas casanovas i el jovellanos. Del jovellanos tinc 3 nebots que han estat en tots els cicles, una que ja està a la uni, l'altre que aquest any ja ha començat l'institut i la petita que ha començat primer, els 3 em parlem molt bé i estan molt contents, son nens molt bons i amb molts valors... les portes obertes son el dia 12 de març (quan les inscripcions comencen el dia 11, una mica tard!!) suposo que m'agradarà, es un cole gran, amb l'institut al costat....
El Mas Casanovas el vam anar a veure a les portes obertes, aquest el tinc més a prop de casa i m'aniria millor però tinc algunes sensacions que m'agradaria saber si algú més les té... el cole em va agrada, les profes les vaig trobar molt maques... però sempre ha estat un cole amb fama de tenir molts immigrants i sí que es veritat que mirant als nens hi havien més.... el problema no és que no m'agradi que el nen es relacioni amb altres cultures perquè això m'encanta, inclús trobo que és enriquidor per ells i els nens tant petitons ja han nascut aquí i son catalans..el que passa es que potser tinc la por de que no hi hagin noies com jo amb les que pugui parlar i a l'hora d'organitzar coses pel nen poder tenir mares amb les que relacionar-me i compartir els problemes que tinguin els nens a classe..... bueno no sé si hi ha mares amb qui poder intercanviar opinions sobre aquestes dos escoles....
loida

EntradaAutor: loida » dg. feb. 24, 2013 8:46 pm

Una cosa està clara, la escola ideal no existeix, al triar s ha de prioritzar. Els que escollim la Roig Tesalia posem per davant la educació i la ensenyança dels nostres fills a les instal·lacions, que potser sí que són antigues però per al quantitat de setmana que hi ha a la escola no són petites (uns 15 per curs per tres cursos.... 45 aprox). El preu es dispara però com les concertades, tot i que aquesta escola a infantil és privada, no tenen subvenció fins a la primària. Això fa un tracte del tot personalitzat! La veritat és que és una escola que es fa estimar.... Bé, no us vull convèncer més, espero que tingueu sort amb la decisió que prengueu i sinó sempre us rebrem amb els braços oberts a la Roig (pq no hi ha sorteig)
guillesalas
Entrades: 3
Membre des de: dt. feb. 26, 2013 8:41 pm

EntradaAutor: guillesalas » dt. feb. 26, 2013 10:18 pm

Hola a tohom,

Els meus fills de van anar a l'Escola Pàlcam des de P3 i P4 el petit, i la gran des de P3 a 2n de primària.
Des dels curs 2012-2013 van tots dos a l'Escola Roig-Tesàlia.

No entraré en els motius que ens van fer decidir canviar d'escola.

L'Escola Pàlcam té uns grans professionals individualment però es caracteritza sota el meu punt de vista com a escola per un ideari amb un excés de disciplina i per una manca de resposta quan es necessita una atenció personalitzada. No tots els nens són iguals. Són un conjunt de bones persones i bons professionals, però van en la direcció equivocada.

Al Pàlcam hi havien 24 alumnes per classe. Les instal·lacions són millors que les d'altres escoles de la zona, sense ser res extraordinari. Només són el recipient.
La comunicació pares-escola no és fluïda. Els pares assistiem a les representacions i actes de l'escola com a espectadors.

A l'Escola Roig-Tesàlia hi han 14 alumnes per classe. Les instal·lacions són més justetes però correctes. Només són el recipient.
L'ideari de l'escola va en la mateixa direcció que el dels/les professionals que treballen a l'escola. La comunicació pares escola és totalment fluïda,fins al punt de que som els pares els que entrem a les classes a recollir als nostres fills/es, s'ha suprimit la separació física entre els pares i els alumnes. Els pares participem activament en l'escola, som escola. Se'ns convida a participar dels actes com a actors i com a espectadors. La comunicació és fluïda. Hi han fins i tot assemblees de nens cada setmana per a parlar i i decidir les solucions als problemes que es plantegen durant els curs. Tenim resposta a tots els a-mails i s'ha creat fins i tot una App de l'escola per als que tenim smartphones.

Els meus fills van cada dia contents a l'escola i els pares dormim tranquils confiats de que els nens estàn aprenent i són tractats amb amor.

L'escola Roig Tesàlia podria comparar-se amb l'estació espacial MIR. Un lloc amb poc espai dins del qual passen coses molt interessants.

Espero que la meva opinió us hagi ajudat.

Salutacions
Ponioleta
Entrades: 4658
Membre des de: dj. set. 03, 2009 12:41 pm
Contacta:

EntradaAutor: Ponioleta » dc. feb. 27, 2013 11:07 am

Quina casualitat que de sobte hi ha tot d'usuaris amb una o molt poques entrades que just s'animen a escriure al SP per fer propaganda del Roig Tesália o-o:) o-o:)
http://fentpensantdient.wordpress.com/ (criança, cuina, costura i una mica de tot)

Imatge

Imatge
loida

EntradaAutor: loida » dc. feb. 27, 2013 1:19 pm

Suposo que cadascú farà propaganda del seu, jo només volia poder ajudar a algú amb la meva experiència ja que també em toca preinscripció aquest any i em sento privilegiada de no haver de buscar.
almon
:: rateta
:: rateta
Entrades: 179
Membre des de: dt. ago. 30, 2011 9:30 pm

EntradaAutor: almon » dc. feb. 27, 2013 1:58 pm

Loida,
Més que un privilegi entenc que és una opció.
charito

EntradaAutor: charito » dc. feb. 27, 2013 2:45 pm

Estic amb tu ponioleta. Veient el nombre d'entrades d'aquests usuaris.... mmmmm....
guillesalas
Entrades: 3
Membre des de: dt. feb. 26, 2013 8:41 pm

EntradaAutor: guillesalas » dc. feb. 27, 2013 4:01 pm

Hola,

Això és un fòrum i la meva opinió val tant com la de qualsevol altra persona, mentre no transgredeixi les normes.

Més que donar una opinió sobre el número d'entrades que tinc, m'agradaria que algú més aportés la seva opinió o experiència sobre les escoles del baix Guinardó.

Salutacions,

Guille
charito

EntradaAutor: charito » dc. feb. 27, 2013 9:01 pm

Be d'aixo va el post i crec que ho hem estat fent, nomes que ja som gats vells en aixo dels forums neujor:-)

Torna a “Educació Infantil”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 12 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::