Coles Barcelona i Baix Llobregat

P3 P4 i P5 educació a l'escola i a casa.
Avatar de l’usuari
petit/a
:: pantera
:: pantera
Entrades: 802
Membre des de: dt. set. 22, 2009 12:10 pm

Coles Barcelona i Baix Llobregat

EntradaAutor: petit/a » dg. març 03, 2013 7:11 pm

Hola! Mi hija empieza P3 en septiembre y nos toca mirar coles!
Por favor me podréis decir si tenéis referencias o conocéis estos coles u otros que nos recomendéis?
Muchísimas gracias!!!

Vivimos en Sant Feliu de Llobregat y cerca tenemos los CEIP Miquel Martí i Pol, Pau Vila y Montmany.
Y concertados hay: Virgen de la Salud, Mestral, Bon Salvador.

Por cercanía también hemos mirado estos:

- Thau Barcelona

- Solc

- Garbí Pere Vergues ( de Esplugues) Nos gustó la visita, pero no sabemos cómo será en realidad... nos han comentado que son muy competitivos ¿Sabéis si es verdad?

- Isabel de Villena ( de Esplugues) Este nos parece el más "respetuoso" por así decirlo... pero nos da miedo que luego en realidad no sea así... y además nos han dicho que el nivel educativo no es bueno... ¿ sabéis algo?
Imatge
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
txellchen
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3903
Membre des de: dt. nov. 06, 2007 7:02 pm
Ubicació: Sant Feliu de Llobregat

Re: Coles Barcelona i Baix Llobregat

EntradaAutor: txellchen » dl. març 04, 2013 10:32 am

Hola Petita.

El meu fill gran va al CEIP Miquel Martí i Pol, a P4, i n'estem molt contents! Passa't per allà un dia a les 9 del matí quan entren i veuràs que tots els nanos entren súper contents. Per mi això és un bon indicatiu de si en una escola es respira bon rotllo i alegria per apendre.

També vaig visitar el Montmany (van fer la millor presentació amb diferència de totes les escoles que vàrem visitar) i em va agradar molt, tot i que al final la vam posar com a segona opció. El Pau Vila ha estrenat edifici nou.

Si vols un consell, ves a totes les jornades de portes obertes que puguis. Quan trobis l'escola adequada tindràs aquell feeling que et farà decidir-te per una o altra. Per exemple, jo tenia bones referències de la Mestral i quan hi vaig anar em vaig endur una decepció tremenda.

Mira't aquest article ;-)
http://www.creixemjunts.cat/educar-i-cr ... s-obertes/

Sort!
Imatge

Imatge
mar22
Entrades: 2
Membre des de: dl. març 04, 2013 8:40 pm

Re: Coles Barcelona i Baix Llobregat

EntradaAutor: mar22 » dl. març 04, 2013 10:45 pm

Hola,
Nosaltres també som de Sant Feliu, i finalment i desprès de moltes visites, ens vam decidir per l'escola Isabel de Villena. El nivell educatiu és molt bo, i l’ambient de l’escola és molt maco i familiar i de seguida t’hi trobes com a casa. Els petits que comencen és troben amb un ambient molt càlid que els hi facilita molt l’adaptació.
Els professors saben transmetre la seva passió als nens, fent que els hi agradi i que es diverteixen aprenent.
El dinar els hi encanta.
En fi, de moment estem molt contents
Avatar de l’usuari
petit/a
:: pantera
:: pantera
Entrades: 802
Membre des de: dt. set. 22, 2009 12:10 pm

Re: Coles Barcelona i Baix Llobregat

EntradaAutor: petit/a » dt. març 05, 2013 11:52 pm

Hola Txellchen!! Moltíssimes gràcies per la informació!!

Podrías explicarme un poco el día a día de los niños/as?
Trabajan con fichas o por proyectos?
Hacen desdoblamientos en algunas clases?
No tienen laboratorio no? por lo que tengo entendido el Monmany es el único que lo tiene para infantil y sobretodo primaria...
Imatge
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
petit/a
:: pantera
:: pantera
Entrades: 802
Membre des de: dt. set. 22, 2009 12:10 pm

Re: Coles Barcelona i Baix Llobregat

EntradaAutor: petit/a » dc. març 06, 2013 12:12 am

Hola mar22!!!
A qué clase va tu hijo/a?
Por lo tengo entendido en el Isabel de Villena trabajan más por proyectos no? es así? sabes si en primaria también?
Lo que nos frena bastante es que dicen que el nivel educativo es "bajo"... pero supongo que eso es muy relativo....
Otro problema que tendríamos es que iríamos con 0 puntos y no sé si entra gente con 0 punto o no normalmente... ¿Vosotros entrasteis sin problemas?
Imatge
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
mar22
Entrades: 2
Membre des de: dl. març 04, 2013 8:40 pm

Re: Coles Barcelona i Baix Llobregat

EntradaAutor: mar22 » dc. març 06, 2013 1:55 pm

Hola,
El meu peque va a P3, així que encara no tenim molta experiència dins del cole. Sí que tinc amics/coneguts/veïns amb fills més grans que també van i han anat al cole i, un cop acabat batxillerat, tots estan a la universitat i tots han escollit la carrera què volien. Per mi això és un bon indicatiu.
Jo la 1ª vegada que sento que el nivell educatiu és baix ha estat en el teu escrit i no sé si t'ha arribat d'una "font fiable",però en cap cas tinc aquesta sensació.
Es treballa per projectes,sense fitxes, però aprenen molt. Pex, a P3, fent un projecte de pirates , han après perquè floten els vaixells, què és i per què serveix una brúixola, els diferents tipus de mapes que hi ha, i molt vocabulari específic de vaixells. També han visitat el museu marítim per completar el tema (tot això per al seu nivell, és clar, però a mi m’ha sorprès molt).
Diria que a infantil i a primària treballen per projectes i a ESO ja treballen amb llibres.
Sobre els punts no vam tenir problema, perquè van haver aproximadament les mateixes sol•licituds que places. De totes formes, l’any passat, gairebé cap concertat es va omplir.
La única pega que se li pot trobar al cole és que l’edifici és vell. Moltes parts estan renovades però hi ha algunes que encara no . D’altre banda, no sé si també pot ser una pega que els nens son de localitats diverses: Barcelona, esplugues, st. Joan d’espí, cornella..... la qual cosa vol dir que els amiguets no seran del barri i estaran una mica “desperdigats”.
Jo crec que l’escola es bastant comparable a la Mestral i al Solc. El Solc el que passa és que es complicat entrar sense els 30 punts, perquè és només 1 línea i l’any passat havien moltíssim germans. Entre el Mestral i el Villena ens va donar més bon feeling el Villena, tot i que les instal•lacions ens agradaven més les del Mestral. Addicionalment, la logística també ens quadrava millor amb el Villena.
Entre els altres que comentes jo també m’hagués decantat pel Miquel Martí i Pol i, de fet, és el que vam posar en 2ª opció. Diria que no te laboratori, però és que penso que els laboratoris es comencen a utilitzar a ESO i aquesta escola acaba a primeria.
El Thau és un bon cole i tothom que hi va estar molt content. A nosaltres no ens va fer el pes, però reconec que som uns bitxos raros perquè tothom que el veu es queda enamorat. Personalment no em va agradar que no es fes anglès fins a P5 o primer (ara no recordo) i , pel que ofereix, a mi em va semblar car. Si a sobre havies de pagar l’anglès a part, encara resultava més car. Reconec que les instal•lacions son una passada (camps de futbol per donar i per vendre, un bosc privat... ), però a l’hora de la veritat, en el dia a dia, els patis tampoc són res de l’altre mon ni massa pràctics. Respecte el nivell educatiu, jo crec que es bastant similar al Solc, Villena i Mestral.
En fi, si et puc ajudar amb alguna cosa més, em dius. Què us sigui lleu :-)
Avatar de l’usuari
txellchen
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3903
Membre des de: dt. nov. 06, 2007 7:02 pm
Ubicació: Sant Feliu de Llobregat

Re: Coles Barcelona i Baix Llobregat

EntradaAutor: txellchen » dj. març 07, 2013 9:41 am

Petita, avui fan les portes obertes de la Martí Pol!
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
petit/a
:: pantera
:: pantera
Entrades: 802
Membre des de: dt. set. 22, 2009 12:10 pm

Re: Coles Barcelona i Baix Llobregat

EntradaAutor: petit/a » dj. març 07, 2013 11:54 pm

Moltes gràcies Txellchen!!! Hi hem anat i la veritat és que ens ha agradat molt!!!!!

Quin dilemaaaaaaaaaaaaaa!

Lo único que me preocupa es el tema de los "recortes" porque ya nos han dicho que muchas cosas no se pueden hacer y todo eso... que hay problemas con lo del aire acondicionado, con proyectos y cosas que hacían que ya no pueden...

Pero hemos hecho la visita con la cap d'estudis y nos ha gustado muchísimo las ganas y el talante que desprendía, se le notaba con ganas de hacer cosas interesantes y con amor por los niños de verdad!

Estic feta un embolicccccccccccccccccccccccc!!!
Imatge
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
petit/a
:: pantera
:: pantera
Entrades: 802
Membre des de: dt. set. 22, 2009 12:10 pm

Re: Coles Barcelona i Baix Llobregat

EntradaAutor: petit/a » dj. març 07, 2013 11:58 pm

mar22, muchísimas gracias por la información!
lo del nivel no me hagas caso... para nada es una fuente fiable, son solo cosas que se oyen, que la gente va diciendo y eso, pero no tengo ninguna referencia ni nada, por eso te preguntaba pos si tú desde dentro sabías algo más fiable...

Estoy hecha un lío..... este fin de semana pensaremos bien todo y a ver qué hacemos al final....

Si tengo alguna duda os importa que os moleste un poquito más??? : lasito : : lasito : : lasito : : lasito :
Imatge
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Jerb3
:: puça
:: puça
Entrades: 17
Membre des de: dt. feb. 09, 2010 2:17 pm

Re: Coles Barcelona i Baix Llobregat

EntradaAutor: Jerb3 » ds. març 23, 2013 9:02 pm

Hola, bona nit.
Jo només volia comentar que triar l escola és un tema molt molt complicat. A mi em va costar moltisim, peró al final crec que vaig triar be.
Penso que per molt que et digui qualsevol, heu de ser vosaltres que un cop visitada l escola, trobeu que és la que més punts a favor en trobeu.
Nosaltres vam visitar moltes i vam triar l escola Thau. No és barata, és cert. Peró t asseguro que un cop el nostre fill ha començat, fa P3, estic convençuda que ha stat la millor elecció que podiem fer.
L únic tema que no em convenç és que fan anglés a P5, no a primer com comenta alguna resposta que he vist. I el tema de les instal.lacions, tampoc és cap tonteria. I sino, pregunteu als nens...jeje... Estan encantats, a vegades anar al "bosquet" que és un dels patis, és com anar d excurssio....el poliesportiu i totes les pistes i els patis que tenen t asseguro que tampoc és cap tonteria. Peró per mi, el més destacat és que malgrat lo gran que és, els peques es troben molt i molt agust. És un ambient molt familiar i a nivell pedagògic, tema del que entenc una mica per la meva professió, tasseguro que és difícil,ent millorable.
En fi, que és un tema molt complicat per triar, però en el nostre cas estem molt satisfets amb l elecció.
Qualsevol cosa, mho dius....
Avatar de l’usuari
txellchen
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3903
Membre des de: dt. nov. 06, 2007 7:02 pm
Ubicació: Sant Feliu de Llobregat

Re: Coles Barcelona i Baix Llobregat

EntradaAutor: txellchen » dl. març 25, 2013 4:35 pm

Hola!

Petit/a, que veu fer al final?
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
petit/a
:: pantera
:: pantera
Entrades: 802
Membre des de: dt. set. 22, 2009 12:10 pm

Re: Coles Barcelona i Baix Llobregat

EntradaAutor: petit/a » dc. set. 11, 2013 1:35 am

Hola!!!

Al final Marti i Pol! comença dijous!!!

Moltíssimes gràcies a totes per la info!!!
Imatge
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Ciberosa
:: puça
:: puça
Entrades: 12
Membre des de: dl. gen. 17, 2011 2:49 pm

Re: Coles Barcelona i Baix Llobregat

EntradaAutor: Ciberosa » dl. nov. 11, 2013 7:17 pm

Hola, nosotros nos encontramos en una situación parecida pero para el curso que viene que nuestro peque empezará P3. En lugar de en Sant Feliu vivimos en Sant Joan Despí, y me estoy volviendo loca mirando los públicos del pueblo y algunos de Barcelona y Esplugues.

Alguien tiene referencias o puede opinar sobre los coles públicos de Sant Joan Despí??

Y alguién tiene referencias y sabe precios de los siguientes coles:

- Thau Barcelona

- Loreto Abat Oliba Barcelona

- Garbí Pere Vergues ( de Esplugues)

- Isabel de Villena ( de Esplugues)


El problema que tenemos es que para cuidar al peque yo trabajo por la mañana y el papi por la tarde, así que nos resulta difícil sincronizarnos para visitar los coles :-(

Me tiene muy agobiada este tema de elegir colegio, incluso desde antes de quedarme embarazada.
Avatar de l’usuari
VespresVerds
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 566
Membre des de: ds. gen. 18, 2014 11:13 am

Re: Coles Barcelona i Baix Llobregat

EntradaAutor: VespresVerds » dc. gen. 22, 2014 2:27 pm

Ciberosa ha escrit:Hola, nosotros nos encontramos en una situación parecida pero para el curso que viene que nuestro peque empezará P3. En lugar de en Sant Feliu vivimos en Sant Joan Despí, y me estoy volviendo loca mirando los públicos del pueblo y algunos de Barcelona y Esplugues.

Alguien tiene referencias o puede opinar sobre los coles públicos de Sant Joan Despí??

Y alguién tiene referencias y sabe precios de los siguientes coles:

- Thau Barcelona

- Loreto Abat Oliba Barcelona

- Garbí Pere Vergues ( de Esplugues)

- Isabel de Villena ( de Esplugues)


El problema que tenemos es que para cuidar al peque yo trabajo por la mañana y el papi por la tarde, así que nos resulta difícil sincronizarnos para visitar los coles :-(

Me tiene muy agobiada este tema de elegir colegio, incluso desde antes de quedarme embarazada.



Ciberosa, crec que aquestes quatre escoles concertades que proposes són molt diferents les unes amb les altres. Penso que hauries de tenir clar què vols, perquè no totes les concertades són iguals.
Jo sóc exaluman del Thau i tot i que fa molts anys que vaig acabar, en segueixo estant enamorada. Vaig ser molt i molt feliç, vaig fer molts amics dels quals encara conservo, tinc molt bona relació amb els mestres encara ara, i quan tingui fills, m'encantaria que poguessin anar-hi.
És una escola que lluita molt per la cultura catalana, des de sempre, i no és religiosa. És aconfessional, la religió és optativa.
Això que diuen del nivell d'anglès a mi em sembla una bajanada... A la meva època començàvem anglès a 3r de primària i francès a 5è. La majoria d'alumnes tenim el FIRST i el DELF. Penso que aquesta precocitat en voler començar les coses abans d'hora és una equivocació molt gran de la nostra societat. Passa amb els idiomes, amb la lectura... TRANQUILS!
Hi ha un hort i unes instal·lacions enormes (jo crec que el preu està molt adequat amb tot el que realment t'ofereixen), i les sortides i les colònies, juntament amb la festa de Sant Jordi, és el que més recordo amb nostàlgia.

L'Abat Oliva és de l'opus em sembla... o sigui que res a veure, des del meu punt de vista. Tot i que t'haig de dir, que jo sóc més de fixar-me en l'ideari de l'escola que no pas lo acadèmic... per això jo aquesta ni me la miraria...

Isabel de Villena no la conec, però m'han explicat que és bastant semblant al Thau.
I Garbí també, a nivell d'ideari, tot i que treballen força diferent.

Tot i així, si pots, vés-les a veure totes! És un tema molt personal! Que tinguis sort!!!
Avatar de l’usuari
Danu
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1893
Membre des de: dv. set. 10, 2010 4:49 pm

Re: Coles Barcelona i Baix Llobregat

EntradaAutor: Danu » dj. gen. 23, 2014 10:05 am

VespresVerds ha escrit:
Ciberosa ha escrit:Hola, nosotros nos encontramos en una situación parecida pero para el curso que viene que nuestro peque empezará P3. En lugar de en Sant Feliu vivimos en Sant Joan Despí, y me estoy volviendo loca mirando los públicos del pueblo y algunos de Barcelona y Esplugues.

Alguien tiene referencias o puede opinar sobre los coles públicos de Sant Joan Despí??

Y alguién tiene referencias y sabe precios de los siguientes coles:

- Thau Barcelona

- Loreto Abat Oliba Barcelona

- Garbí Pere Vergues ( de Esplugues)

- Isabel de Villena ( de Esplugues)


El problema que tenemos es que para cuidar al peque yo trabajo por la mañana y el papi por la tarde, así que nos resulta difícil sincronizarnos para visitar los coles :-(

Me tiene muy agobiada este tema de elegir colegio, incluso desde antes de quedarme embarazada.



Ciberosa, crec que aquestes quatre escoles concertades que proposes són molt diferents les unes amb les altres. Penso que hauries de tenir clar què vols, perquè no totes les concertades són iguals.
Jo sóc exaluman del Thau i tot i que fa molts anys que vaig acabar, en segueixo estant enamorada. Vaig ser molt i molt feliç, vaig fer molts amics dels quals encara conservo, tinc molt bona relació amb els mestres encara ara, i quan tingui fills, m'encantaria que poguessin anar-hi.
És una escola que lluita molt per la cultura catalana, des de sempre, i no és religiosa. És aconfessional, la religió és optativa.
Això que diuen del nivell d'anglès a mi em sembla una bajanada... A la meva època començàvem anglès a 3r de primària i francès a 5è. La majoria d'alumnes tenim el FIRST i el DELF. Penso que aquesta precocitat en voler començar les coses abans d'hora és una equivocació molt gran de la nostra societat. Passa amb els idiomes, amb la lectura... TRANQUILS!
Hi ha un hort i unes instal·lacions enormes (jo crec que el preu està molt adequat amb tot el que realment t'ofereixen), i les sortides i les colònies, juntament amb la festa de Sant Jordi, és el que més recordo amb nostàlgia.

L'Abat Oliva és de l'opus em sembla... o sigui que res a veure, des del meu punt de vista. Tot i que t'haig de dir, que jo sóc més de fixar-me en l'ideari de l'escola que no pas lo acadèmic... per això jo aquesta ni me la miraria...

Isabel de Villena no la conec, però m'han explicat que és bastant semblant al Thau.
I Garbí també, a nivell d'ideari, tot i que treballen força diferent.

Tot i així, si pots, vés-les a veure totes! És un tema molt personal! Que tinguis sort!!!


Hola, m'interessa aquest tema, ja que visc a Esplugues i la meva nena aviat estarà en edat de començar la llar... Per cert, opino com tu, VespresVerds!
Avatar de l’usuari
Ciberosa
:: puça
:: puça
Entrades: 12
Membre des de: dl. gen. 17, 2011 2:49 pm

Re: Coles Barcelona i Baix Llobregat

EntradaAutor: Ciberosa » dl. feb. 03, 2014 6:00 pm

VespresVerds ha escrit:
Ciberosa, crec que aquestes quatre escoles concertades que proposes són molt diferents les unes amb les altres. Penso que hauries de tenir clar què vols, perquè no totes les concertades són iguals.
Jo sóc exaluman del Thau i tot i que fa molts anys que vaig acabar, en segueixo estant enamorada. Vaig ser molt i molt feliç, vaig fer molts amics dels quals encara conservo, tinc molt bona relació amb els mestres encara ara, i quan tingui fills, m'encantaria que poguessin anar-hi.
És una escola que lluita molt per la cultura catalana, des de sempre, i no és religiosa. És aconfessional, la religió és optativa.
Això que diuen del nivell d'anglès a mi em sembla una bajanada... A la meva època començàvem anglès a 3r de primària i francès a 5è. La majoria d'alumnes tenim el FIRST i el DELF. Penso que aquesta precocitat en voler començar les coses abans d'hora és una equivocació molt gran de la nostra societat. Passa amb els idiomes, amb la lectura... TRANQUILS!
Hi ha un hort i unes instal·lacions enormes (jo crec que el preu està molt adequat amb tot el que realment t'ofereixen), i les sortides i les colònies, juntament amb la festa de Sant Jordi, és el que més recordo amb nostàlgia.

L'Abat Oliva és de l'opus em sembla... o sigui que res a veure, des del meu punt de vista. Tot i que t'haig de dir, que jo sóc més de fixar-me en l'ideari de l'escola que no pas lo acadèmic... per això jo aquesta ni me la miraria...

Isabel de Villena no la conec, però m'han explicat que és bastant semblant al Thau.
I Garbí també, a nivell d'ideari, tot i que treballen força diferent.

Tot i així, si pots, vés-les a veure totes! És un tema molt personal! Que tinguis sort!!!


Muchas gracias por tu respuesta, y por tu opinión. Se que son escuelas muy diferentes, el tema es que estoy mirando las concertadas y públicas en las que creo que podríamos conseguir plaza, ya me he hecho a la idea que no voy a encontrar una escuela que cumpla al 100% con lo que nos gustaría, por lo tanto quiero conocer cómo son en las que tenemos opciones para decidir que parte nos parece más importante y cuál menos.

L'Abat Oliba por otro lado he escuchado también que es del Opus, pero es una información que no he conseguido contrastar, se que es religiosa, pero según su web nada que ver con el Opus, y he visto otras que sí que son del Opus y no se esconden, lo pone en la web, así que no se que pensar...

Gracias por tu opinión desde dentro del Thau, nos resulta muy últi.

Saludos.
Avatar de l’usuari
Alehop
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1165
Membre des de: dl. oct. 18, 2010 12:23 pm

Re: Coles Barcelona i Baix Llobregat

EntradaAutor: Alehop » dl. feb. 03, 2014 7:02 pm

Ciberosa ha escrit:
VespresVerds ha escrit:
Ciberosa, crec que aquestes quatre escoles concertades que proposes són molt diferents les unes amb les altres. Penso que hauries de tenir clar què vols, perquè no totes les concertades són iguals.
Jo sóc exaluman del Thau i tot i que fa molts anys que vaig acabar, en segueixo estant enamorada. Vaig ser molt i molt feliç, vaig fer molts amics dels quals encara conservo, tinc molt bona relació amb els mestres encara ara, i quan tingui fills, m'encantaria que poguessin anar-hi.
És una escola que lluita molt per la cultura catalana, des de sempre, i no és religiosa. És aconfessional, la religió és optativa.
Això que diuen del nivell d'anglès a mi em sembla una bajanada... A la meva època començàvem anglès a 3r de primària i francès a 5è. La majoria d'alumnes tenim el FIRST i el DELF. Penso que aquesta precocitat en voler començar les coses abans d'hora és una equivocació molt gran de la nostra societat. Passa amb els idiomes, amb la lectura... TRANQUILS!
Hi ha un hort i unes instal·lacions enormes (jo crec que el preu està molt adequat amb tot el que realment t'ofereixen), i les sortides i les colònies, juntament amb la festa de Sant Jordi, és el que més recordo amb nostàlgia.

L'Abat Oliva és de l'opus em sembla... o sigui que res a veure, des del meu punt de vista. Tot i que t'haig de dir, que jo sóc més de fixar-me en l'ideari de l'escola que no pas lo acadèmic... per això jo aquesta ni me la miraria...

Isabel de Villena no la conec, però m'han explicat que és bastant semblant al Thau.
I Garbí també, a nivell d'ideari, tot i que treballen força diferent.

Tot i així, si pots, vés-les a veure totes! És un tema molt personal! Que tinguis sort!!!


Muchas gracias por tu respuesta, y por tu opinión. Se que son escuelas muy diferentes, el tema es que estoy mirando las concertadas y públicas en las que creo que podríamos conseguir plaza, ya me he hecho a la idea que no voy a encontrar una escuela que cumpla al 100% con lo que nos gustaría, por lo tanto quiero conocer cómo son en las que tenemos opciones para decidir que parte nos parece más importante y cuál menos.

L'Abat Oliba por otro lado he escuchado también que es del Opus, pero es una información que no he conseguido contrastar, se que es religiosa, pero según su web nada que ver con el Opus, y he visto otras que sí que son del Opus y no se esconden, lo pone en la web, así que no se que pensar...

Gracias por tu opinión desde dentro del Thau, nos resulta muy últi.

Saludos.


Hola Ciberosa,

El meu germa va anar a l'Abat Oliba i et garanteixo que NO és de l'Opus.

Respecte del thau, jo porto la meva filla al de sant cugat i n'estic molt contenta!!
Avatar de l’usuari
Ciberosa
:: puça
:: puça
Entrades: 12
Membre des de: dl. gen. 17, 2011 2:49 pm

Re: Coles Barcelona i Baix Llobregat

EntradaAutor: Ciberosa » dc. feb. 05, 2014 6:44 am

Alehop ha escrit:Hola Ciberosa,

El meu germa va anar a l'Abat Oliba i et garanteixo que NO és de l'Opus.

Respecte del thau, jo porto la meva filla al de sant cugat i n'estic molt contenta!!


Gracias Alehop, y ¿cómo fue la experiencia de tu hermano en el Abat Oliba?? ¿Algo positivo o negativo que destacar?
Avatar de l’usuari
Danu
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1893
Membre des de: dv. set. 10, 2010 4:49 pm

Re: Coles Barcelona i Baix Llobregat

EntradaAutor: Danu » dc. feb. 12, 2014 10:03 pm

Hola, em podríeu dir quines són les tarifes d'aquests coles? Heu demanat informació abans, però no se'n ha donat gaire...:

- Solc
- Mistral
- Isabel de Villena

A l'Isabel de Villena, com tracten el tema de les noves tecnologies, de l'anglès i de la música?
Avatar de l’usuari
Danu
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1893
Membre des de: dv. set. 10, 2010 4:49 pm

Re: Coles Barcelona i Baix Llobregat

EntradaAutor: Danu » dc. feb. 12, 2014 10:13 pm

També m'agradaria saber què tenen d'especial aquests col.legis, és a dir: per què escollir-los i pagar, i no anar a un públic? Què tenen de millor o de diferent?

Torna a “Educació Infantil”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::