Encarregat de "xivar-se"

P3 P4 i P5 educació a l'escola i a casa.
Lau
:: poltre
:: poltre
Entrades: 627
Membre des de: dc. nov. 11, 2009 4:27 pm

Encarregat de "xivar-se"

EntradaAutor: Lau » dl. març 25, 2013 11:38 pm

Hola,

a veure si algú més es troba amb aquesta situació...

el meu fill m'ha explicat un parell de vegades que ell ha set encarregat de dir a la monitora si algún nen es porta malament a l'hora del menjador.

quan li demano si sempre és ell l'encarregat em diu que no... que cada dia un de diferent.

m'ha explicat que la julia va tirar un escopit a l'arnau i que com que ell era l'encarregat va haver de dir-ho a les monitores de menjador.

és normal que es faci ser encarregat de "xivar-se" als nens? jo ho trobo molt fort la veritat. Està fent P4. La seva feina és menjar a la taula i no pas treure feina a les monitores vigilant els demés nens, no trobeu?
Julyet
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2955
Membre des de: ds. oct. 03, 2009 3:28 pm

Re: Encarregat de "xivar-se"

EntradaAutor: Julyet » dt. març 26, 2013 7:13 am

És el que passa quan 1-les ràtios van per sobre de les capacitats humanes, 2- Tothom se sent capaç de treballar amb nens.

A mi no em sembla normal, és una de les pràctiques més que em treuen de polleguera...
núvol
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 585
Membre des de: dj. març 04, 2010 8:20 am

Re: Encarregat de "xivar-se"

EntradaAutor: núvol » dt. març 26, 2013 10:21 am

A mi no només no em sembla normal, si no que em sembla "poc educatiu", no trobeu? I quan el nen es "xiva" l'adult què fa? se'l creu i actua segons li convingui? Ho pregunto perquè amb els nens, i més a l'edat de P4, s'ha d'anar en compte quan venen a explicar-te alguna cosa, no sé si m'enteneu el que vull dir. El meu fill té 6 anys i encara ara quan m'explica alguna cosa del pati de l'escola vaig en compte alhora de creure el que realment ell m'explica, no vull dir que em digui mentides, però a vegades les coses no són com realment les conten....
I el més important, això no és feina de l'alumne, si no de l'adult que estigui al menjador, sigui mestra, sigui coordinadora, sigui qui sigui....quin morro, no?

Torna a “Educació Infantil”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 16 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::