Encarregat de "xivar-se"
Encarregat de "xivar-se"
Hola,
a veure si algú més es troba amb aquesta situació...
el meu fill m'ha explicat un parell de vegades que ell ha set encarregat de dir a la monitora si algún nen es porta malament a l'hora del menjador.
quan li demano si sempre és ell l'encarregat em diu que no... que cada dia un de diferent.
m'ha explicat que la julia va tirar un escopit a l'arnau i que com que ell era l'encarregat va haver de dir-ho a les monitores de menjador.
és normal que es faci ser encarregat de "xivar-se" als nens? jo ho trobo molt fort la veritat. Està fent P4. La seva feina és menjar a la taula i no pas treure feina a les monitores vigilant els demés nens, no trobeu?
a veure si algú més es troba amb aquesta situació...
el meu fill m'ha explicat un parell de vegades que ell ha set encarregat de dir a la monitora si algún nen es porta malament a l'hora del menjador.
quan li demano si sempre és ell l'encarregat em diu que no... que cada dia un de diferent.
m'ha explicat que la julia va tirar un escopit a l'arnau i que com que ell era l'encarregat va haver de dir-ho a les monitores de menjador.
és normal que es faci ser encarregat de "xivar-se" als nens? jo ho trobo molt fort la veritat. Està fent P4. La seva feina és menjar a la taula i no pas treure feina a les monitores vigilant els demés nens, no trobeu?
Re: Encarregat de "xivar-se"
És el que passa quan 1-les ràtios van per sobre de les capacitats humanes, 2- Tothom se sent capaç de treballar amb nens.
A mi no em sembla normal, és una de les pràctiques més que em treuen de polleguera...
A mi no em sembla normal, és una de les pràctiques més que em treuen de polleguera...
Re: Encarregat de "xivar-se"
A mi no només no em sembla normal, si no que em sembla "poc educatiu", no trobeu? I quan el nen es "xiva" l'adult què fa? se'l creu i actua segons li convingui? Ho pregunto perquè amb els nens, i més a l'edat de P4, s'ha d'anar en compte quan venen a explicar-te alguna cosa, no sé si m'enteneu el que vull dir. El meu fill té 6 anys i encara ara quan m'explica alguna cosa del pati de l'escola vaig en compte alhora de creure el que realment ell m'explica, no vull dir que em digui mentides, però a vegades les coses no són com realment les conten....
I el més important, això no és feina de l'alumne, si no de l'adult que estigui al menjador, sigui mestra, sigui coordinadora, sigui qui sigui....quin morro, no?
I el més important, això no és feina de l'alumne, si no de l'adult que estigui al menjador, sigui mestra, sigui coordinadora, sigui qui sigui....quin morro, no?
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 16 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |